Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Pean ütlema, et tahaks juba naasta treeningute juurde ja oma tavatoidu juurde.Jõulud on toredad, palju enam hakkad hindama oma rutiinset ,tervislikku kvaliteet toitu Fast pudding, väike tervislik valgu sheik, mõni batoon.

Homme õnnestub mul erinevalt tänasest trenni teha. Tuleb kindlasti Janariga üks maru 2,5 h maraton treening, kuid sellest , mis ja kuidas tegime juba homme täpsemalt;-)

Ja nüüd tagasi sööma :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõulusöögid söödud, kõik Tartu inimesed homme head tegema, keha peaks olema puhanud ja taastunud õige aeg doonoriks minna. Vereandmine kestab kuni kella 14.00

Ise sai täna osaletud Janari korraldatud sõprade jõuluvõistlusel, mis algas ühiste põnevate püramiididega ning mille võistluslikust osast väljusin positiivse 4.kohaga. Ürituses pikemalt homme aga suured kiitused ja tänusõnad korraldajale, et viitsib neid üritusi korraldada ja eest vedada.Aitäh sulle Janar kõigi osalejate poolt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Turniir läbi ja võib enam-vähem rahule jääda. Kõrgkoolide meistriliiga 4. koht. Kevadel võitsime harrastajate liiga ära ja sellega saime pääsu ka meistriliigasse. :) Raske oli mängida ka, kui meie kõige pikem mees oli 190cm pikk, mina 180cm ja teised napilt üle. Vastastel ikka 2m pikkused mehed.

Järgmiseks on pedagoogide turniir võrkpallis.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai siis täna käidud taas doonoriks.Järjekorrad olid inimestest lookas, kes tahtsid head teha ja aidata neid kellel pole mingil põhjusel nii hästi läinud.Osadel meestel meil on ikka müstilised verenäitajad näiteks Jüri hemoglobiin 178, kui täpselt mäletan siis Allanil 168, Edmundil ka sinna samasse auku. Estal oli ka naisterahva kohta 145 mis on täitsa hea. Ise olin oma õnnetu 135, mis viitab viimaselajal tehtud suurtele koormustele ja vähesele taastumisele. Aga muidu oli tore päev :)

post-28465-0-54029600-1419786869_thumb.j

post-28465-0-68564000-1419786935_thumb.j

post-28465-0-94150500-1419786997_thumb.j

post-28465-0-77010200-1419787024_thumb.j

post-28465-0-36113100-1419787183_thumb.j

post-28465-0-49744600-1419787216_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui eelmine aasta detsembris sai verd käidud andmas, siis oli numbriks koguni 198 ja teisel katsel saadi 194...seejärel saadeti perearsti juurde kontrolli ka. Ühesõnaga suustamisse asja ei ole tõesti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõige suurepärasemat ja tormilisemat vana aasta lõpetamist kõigile kulturismi ja fitnessi sõpradele!

Veel enam ilusaid soove ja mõtteid oma teami sportlastele, kogu Tü aski spordiklubile, sõpradele ja lähedastele. Julgege unistada ja astuda samme nende suunas, sest ainult nii võib taevas kuuluda teile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegude ja saavutuste rohket Uut aastat kõigile Kulturismi ja Fitnessi sõpradele!

Väike võlg meie sõprade jõuluvõistlusest ;-)

Mitte iga süsteem pole püramiid, küll aga on igas püramiidis oma süsteem!

post-28465-0-59086600-1420212317_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

See püramiidide meisterdamine oli üllatavalt tore ettevõtmine. Kindlasti oleks hakkma saanud ka suuremate ja keerukamate püramiididega, kuna mehed olid nagu metsapullid, kuid esimese üritusena ei hakkanud üle ka pingutama.

post-28465-0-83530100-1420221652_thumb.j

post-28465-0-81551700-1420221789_thumb.j

post-28465-0-48488700-1420222036_thumb.j

post-28465-0-62858100-1420222100_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Pole kaua midagi öelnud siin, aga ei ole ka eriti midagi rääkida, sest jõusaalis sai viimati 17. detsember käidud ja siis kergelt liigutatud.

Aastavahetuse võtsin vastu rahulikult. Toiduga ei ole üle pannud ja kaal ikka stabiilselt 82.4kg. See, mis pärast viimast haigust alles jäi, see on ka alles. :)

Sel nädalavahetusel sai ka ühel õpetajate turniiril käidud võrkpallis ja läks väga edukalt. Kohal oli meie liigas 13 võistkonda ja saavutasime tubli 3. koha! Lisaks Eesti koolidele osalesid ka lätlased ja soomlased.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellel nädalal sai veel vabalt võetud, kuid mitte enda trennides. Iga päev 40 min. aeroobset treeningut ja 75 - 80 min. jõusaali, peamiselt baasharjutusi. Järgmisest nädalast läheb hooaeg lahti ja tuleb kõik sportlased joonele tõmmata. Kavad paika, kõht ja lõuad koomale tõmmata ning üle vaadata, et kes mida sisse ajab, millest tuleks loobuda või mida muuta. Kevadel kindlasti plaanis tuua lavale mõned uued noored näod ;-), eks paistab, kuidas õnnestub, nende noortega ei tea kunagi, ühel päeval on, järgmisel tahavad päikest ja heinamaad :-D. Kolmas mure uute tundmatute suurustega on alati see, et kunagi ei tea, mis koolkonna või suhtumise esindaja mees on. Iga võistleja, kelle enda alt välja saadan on mingil määral natuke nagu minu oma allkiri. Sellest tulenevalt tahan olla kindel, et inimene on spordist saanud õigesti aru ja austab samasid väärtusi, mida mina või EOK. Plaan on hakata poseerimistega varakult pihta, sest ega nende "kaheksatega" viimasel hetkel pole enam midagi teha. Sportlastelt ootan eelkõige endast 110 protsendi andmist, nii vaimselt kui füüsiliselt. Ise ma kellegi eest tööd tegema ära ei hakka ja ei saa ka, kõik peavad ka ise panustama, ise pingutama ja kaasa mõtlema. Mehed/naised, ise peate väga tahtma, mina treenerina saan olla vaid teejuht ja motiveerija. Raske töö, mille viljad võivad olla magusad, kuid protsess tulemuseni on enamasti valulik, see jääb teile. Loomulikult elan ma koos teiega selle kõik läbi, tunnetan ära ja annan ka juhendajana 110 protsenti, sest tahan, et mu sportlased oleks parimad. Sellepärast ütlengi, et koos oleme tugevad, koos võime mägesid paigalt liigutada ja 1 plus 1 võib võrduda ka 3 - ga. Julgege unistada, lõhkuge teha selle nimel kõvasti tööd, mõelge enda unistus reaalseks. Teie keha on teie pühamu, te võite sellest voolida, mida iganes suudate vaid kujutleda, lihtsalt ärge kartke elada selle nimel, millest unistate! Kui kõnnite laval ja kuulete rahvast juubeldamas, aplodeerimas, siis teadke, et olete jõudnud kohale - olete Võitja!!!

Hooaeg on alanud, laskem higil voolata ;-)...

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minupoolne soovitus - ärge jätke pikka pausi treeningutesse! :D

Täna tundsin ennast väga nõrgana. Kui kuu tagasi sai üsna kergelt 140kg surutud, siis täna oli piiriks 125kg. Tegingi universaalse rinna ja triitsa trenni kergelt ning natukene selga.

1) Lamades surumine 110 x5, 105 x5, 115 x2, 120 x2, 125 x1
2) Positiivse kaldega surumine hantlitega 35kg 4x8
3) Rööbaspuudel surumine +15kg 4x8

4) Kitsalt surumine 60kg 3x8

5) Neutraalse haardega ülalt tõmbed plokil 80kg 3x8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kes veel ei tea ja kursis pole, ilmus Janari sulest raamat nii algajale jõusaali sportlasele, kui ka edasijõudnud spordimehele oma treeningute paremaks ja targemaks läbiviimiseks, kui ka seniste teadmiste täiendamiseks ning teadmiste paremaks süstematiseerimiseks, et jõuda maksimaalse tulemuseni."Sinu Parim Vorm Jõusaalist!"

http://m.ohtuleht.ee/657213/joutreening-pisut-kardetud-kuid-keha-vormishoidmiseks-vaga-kasulik

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Tegin täna vaesemehe jalatrenni. Ei hakkanud riskima ja tegin kergete raskustega. Kummaline on mul põlve puhul see, et tühja kangiga on põlved valusad. Kui panen natuke raskust juurde - näiteks 60kg, siis kaob põlvedest valu ära. Ei tea, kas tõesti ei suuda lihased enne stabiliseerida liigest vms.

1) Kükk 80kg 4x8
2) Ben Johnson kangiga 60kg 4x8
3) Säärte sirutamine 60kg 4x8
4) Säärte kõverdamine 50kg 4x8
5) Hack-kükk trenažööril pöidadele tõusud 100kg 4x6

Tänasest olen ilusti ka toitumise kirja pannud grammi pealt ja loodan, et saan ka motivatsiooni tagasi treeninguteks. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaesel mehel ongi vaene jalatrenn :D Võib olla sa lihtsalt ei tea, et sa oled nagu sealt filmist "Purunematu" Bruce Willis. Teed kergega, on raske ja valus, paned juurde on raske ja valus, paned veel juurde on ikka raske ja valus, aga hea asi on see, et võid lõputult juurde panna ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Tegin täna vaesemehe jalatrenni. Ei hakkanud riskima ja tegin kergete raskustega. Kummaline on mul põlve puhul see, et tühja kangiga on põlved valusad. Kui panen natuke raskust juurde - näiteks 60kg, siis kaob põlvedest valu ära. Ei tea, kas tõesti ei suuda lihased enne stabiliseerida liigest vms.

1) Kükk 80kg 4x8

2) Ben Johnson kangiga 60kg 4x8

3) Säärte sirutamine 60kg 4x8

4) Säärte kõverdamine 50kg 4x8

5) Hack-kükk trenažööril pöidadele tõusud 100kg 4x6

Tänasest olen ilusti ka toitumise kirja pannud grammi pealt ja loodan, et saan ka motivatsiooni tagasi treeninguteks. :)

Mis moodi see Ben Johnson kangiga välja näeb? Ma vaatan ,et trenni maht on sul suht väike (kui jalg on hea siis pole vaja palju teha või mis see loogika ütleb?) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaesel mehel ongi vaene jalatrenn :D Võib olla sa lihtsalt ei tea, et sa oled nagu sealt filmist "Purunematu" Bruce Willis. Teed kergega, on raske ja valus, paned juurde on raske ja valus, paned veel juurde on ikka raske ja valus, aga hea asi on see, et võid lõputult juurde panna ;)

Teades Sarge vigastusi on ta nagu see mustanahaline mees ratastoolis :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis moodi see Ben Johnson kangiga välja näeb? Ma vaatan ,et trenni maht on sul suht väike (kui jalg on hea siis pole vaja palju teha või mis see loogika ütleb?) ;)

Täielikult minu viga. Mõtlesin Jeffersoni kükki, mitte Ben Johnsonit. :D

Maht ongi mul sel nädalal igale lihasgrupile väike. Muidu jalatrenn kõige jõhkram ikka ja puhkepausid seeriate vahel on prügikasti najal. :)

Vaesel mehel ongi vaene jalatrenn :D Võib olla sa lihtsalt ei tea, et sa oled nagu sealt filmist "Purunematu" Bruce Willis. Teed kergega, on raske ja valus, paned juurde on raske ja valus, paned veel juurde on ikka raske ja valus, aga hea asi on see, et võid lõputult juurde panna ;)

Kahjuks ei ole näinud seda filmi :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaks päeva korralikult trenni taas tehtud, üleeile 40 min ellipsit, selg ja biitseps. Eile sai tehtud 40 min ellipsit, rind ja triitseps. Viimasel ajal on sujuvalt 40minutist aeroobsest on saanud 40 min temposõitu. Muidugi Tartu Maraton on ka juba lähedal ja tuleb kiirust lihvima hakata ;-)

Täna läheme Reedaga TÜ ASK 2014 aasta parimate sportlaste vastuvõtule ehk tunnustusõhtule! Kulturismi ja fitnessi osakonnast on oodatud ka Janar, kuid kardan, et ta ei jõua, kui ta just ei plaani meile üllatus esinemist teha.

Täna tuleb siis trenni vaba päev, mis kulub marjaks ära.

Pühapäeval teen siin oma sportlastega esimese poseerimise, saab kindlasti huumorit, aga kuskilt peab alustama ning raske õppustel, kerge lahingus ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna kergem õla trenn. Hantlitega surumist tegin 26kg 3x8 ja siis ühe seeria 35kg x8. Ei hakka veel 40kg näppima. Aega on. :) Teistes harjutustes võtsin ka raskusi alla.

Sattusin FB sellisele videole. Usun, et Revali jõutõstjad saavad siit ideid, kuidas järgmisel Spartakiaadil võimlemiskava teha. :D

https://www.facebook.com/video.php?v=835002793228641

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile sai tehtud kaks trenni. Päeval tunnine trenn Edmundiga, ei midagi rasket, aga mõlemad olime läbi. Õlg, selg ja biitseps. Pärast meisterdasime Edmundile uue kava.

Õhtul tuletasin üle 5 aasta meelde oma spinningu treeneri oskuseid ;-) Sai tehtud G4S sularahadivisjoni meestele enne jõulupidu üks "rahulik" 45 min spinni. Nägude järgi ja liigutuste moonudmiste järgi trenni käigus tundus, et meestele trenn mõikas. Kuivana ei pääsenud saalist isegi paadunud spordimehed.

Mul oli muidugi teiste ees väike eelis Fast BCAA ja Fast Beta alaniini ning Fast Workout Intra näol.Mineku järgi tundus , et olen vormiga õigel teel.

Hommik algas ka kenasti ehk siis tordi ja küünaldega elukaaslase sünnipäeva puhul.

PALJU ÕNNE KALLIS EVA!!!

Nüüd siis maiustama ;-) et õhtul kulutama minna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esimene poseerimine tehtud, tüdrukud on head, kuid tööd on veel loomulikkuse, kerguse ja sujuvuse lihvimisel kindlasti teha, aga kuna õigel ajal on saanud peale hakata, siis jõuame ilusti. Noorte poiste "kaheksaid" ei hakka kommenteerima, ropult tuleb tööd teha, nii neil endal, kui ka mul nendega. Kõike saab, kui väga tahta ;-). Ja, kui nii võib nimetada, siis TÜASK - i raudvara oli oma headuses, enesekindlust ja pooside hoidmist tuleb veel lihvida, aga muidu korralik 4 ;-). "Kaheksatest" ei hakanud veel pilte tegema, tuleb oodata, kuniks kannatab kriitikat :-). Aga mõnest raudvarast saab homme äkki mõne pildi üles riputada ;-). Algus on tehtud ja nüüd ainult tuhatnelja edasi ;-).

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Algas uus treeningnädal ja lisasin natukene koormust juurde. Kükin veel rahulikult ja lisan iga nädal kükile esialgu 10kg juurde, hiljem vähem ja veel hiljem hakkan kordustega mängima. Ei ole mõtet ennast ära tappa, eriti kui eesmärk ei ole max jõudu arendada. Täna üle pika aja tegin ka väljaasteid. Kasutasin 35kg hantleid ning tegin 4 seeriat ja 16 sammu. Süda paha juba pärast teist seeriat. :D Edasi tegin lahjemalt - sirutusi, kõverdusi ja jalapressi. Kunagi lisan juurde ka eesküki, siis peaks normaalne trenn juba kokku tulema, et jalale massi lisada. ;)

Täna proovin ka Protein Smoothie ära ja loodan, et on sama hea kui pudelis. Jalad ja tuhar on juba praegu valusad ning usun, et smoothiest peaks väikese lohutuse saama! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×