Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Täna sai trenn(id) varakult tehtud.

Kuna kutsuti pedagoogide võrkpalli turniirile, siis täna oli ühistrenn võistkonnaga. Tund aega toksisime võrkpalli ja pärast seda tegin kiire trenni jõusaalis.

Kasutasin 20% väiksemaid raskuseid, kui muidu ja rinna tegin ka supersetina vahepeal kergelt ära. 4 harjutust seljale ja 1 harjutust rinnale. Trenni kestvus oli umbes 25 minutit.

Jõusaalitreeningu ajal sai poole pealt ka üles võetud minu hüppevõime. Hetkel küll seda purakat ei ole, mis kunagi oli, aga ei saa ka midagi halba öelda, sest enamustel jääb laest 30-40cm puudu. :D

Enda pikkus 180.5cm viimaste mõõtmiste järgi ja lae kõrgus 250-260cm (viskan järgmine kord mõõdulindi kotti, et teada saada). Jalanõude tallapaksus, on ma oletan, et umbes 2-3cm (keskimselt siis 2,5). Vaevalt, et see tikutopsi mõõte välja annab. :D Ja lagi jääb veel madalaks, sest on näha, et hüppan sellest veel edasi mõned cm.

post-4814-0-80014600-1418401891_thumb.pn

250 - 183 = 67 (+ mõned cm juurde, mis läbi lae läksid)
260 - 183 = 77 (+ mõned cm juurde)

Kauaoodatud video... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kauguhyppes jääb Noole 8.10m rekordist palju puudu :D?

Kusjuures ma ei oska absoluutselt kaugust hüpata. :D Ma jooksen ja siis tõmban jalad alt ära + "tõuge" on tavaliselt meeter pakust kaugemal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna sai trennis tehtud selg ja biitseps.Raskuste suhtes hoidsin tagasi, kuna olin allaselja suhtes skeptiline. Suur raskus tähendab ikka väikest kadu tehnikas ja suurt riski vigastustele või siis nende süvenemisele Tagumiku tunne ütleb, et homme tuleb teha kõik harjutused seistes, sest tagumik juba täna reedesest jala trennist Reedaga nii hell. Valutab järelikult kasvab.

Toidulisanditest trennis Fast Bcaa tavaliselt võtan neli kapslit enne ja kolm trenni keskel. Hommikul ja õhta eel Olimp Tribusteroon ja enne magamist 2kapslit MZB, seda muidugi natuke peale õhtust maius Fast juustukoogi puddingut :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tõesti läheb õnneks, et tekib võimalus täna Hr. Merisaluga koos ühine treening sooritada? Ei taha ära sõnuda ja ennem ei usu, kui mees kell 12.00 kohal ja trenni riided seljas ;-) Ise plaanin natuke varem kohale minna, et teha 40 min ellipsit, et keha oleks valmis jõusaalide hirmuga koos kange kõveraks ja sõlme keerama hakata :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tublid olete, pole vahepeal teie blogi lugenud ja nüüd pean lühikese ajaga mitmeid lehti edasi kerima, et toimunuga kursis olla. Tootlikus on teil kõva....)))) Silvarile veel tagantjärgi õnnesoovid - tere tulemast isade klubisse!

Sarge on jah vedru külge kasvanud.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suured tänud Ott :-)

Uskuge või mitte aga Sarge-Sir Merisalu jõudiski trenni lõpuls ometi :-) Otse loomulikult oli ta enne tulekut ühe vigastuse saanud :-D Tegelikult oli mees nagu metsa pull ja kui talve ja külma üle elab võib mehest asja saada ;-) Meie üleskutsel liitus meiega ka Sir Nikopensius. Nii me siis tegime ühistreeningu nagu piparkoogi mehikesed präänikute maalt. Trenni teemaks oli rind, õlg ja triitseps. Ise tegin enne Merisaluga tegemist ette 40 min ellipsit ja kõhu, et Hr Sargel oleks võimalik sammu pidada ;-)

Lõpetuseks korralik kosutav saun ja kõik heietasime mõtteid pitsakioski hõrgust pitsast ;-)

Ise kosutasib end trennis Fast Bcaa 8 kapslit ja nagu ikka kollane Fatburner.

Hiljem ka väike pildi poiss lisandub ;-)

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai tõesti Silvari ja Allaniga trenni tehtud. Sellise mahuga trenne võiks lausa 3x nädalas teha. Kuna puhkepausid olid suhteliselt olematud, siis suurt raskust ka meie mõistes ei kasutanud. Seeriatepikkused olid ka minu jaoks tavapärasemalt pikemad, aga talusin ära, mis ette söödeti. :) Usun, et teen terve nädala niimoodi, sest oligi plaanis teha kergem nädal.

Laupäeval käisin jõutõstmise võistlust vaatamas. Hästi läks ja läks ka halvasti, aga kõige parem on, et tulid ka mõned isiklikud rekordid, mis kaalub kehvasti läinud katsed üle. :)

Panen siia ka arvatavasti kõige parema pala võistlustelt. Pealkirjaks paneks: Kulturistidel ei ole ju jõudu.

Rait Veski, 84.7kg, jõutõmme 280kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, 280kg tõmme on väga kõva sõna!

Olen hoopis kuulnud, et kulturistid pidid olema vastupidavad, esinumber surus hiljuti 3nda seeriana 87,5 kiloga 10 kordust. Seda hakatakse talle nina alla hõõruma veel mitu aastat, pealkirjaks "kulturistid on vastupidavad" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, 280kg tõmme on väga kõva sõna!

Olen hoopis kuulnud, et kulturistid pidid olema vastupidavad, esinumber surus hiljuti 3nda seeriana 87,5 kiloga 10 kordust. Seda hakatakse talle nina alla hõõruma veel mitu aastat, pealkirjaks "kulturistid on vastupidavad" :D

Haha. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Täna tegin kergelt jalgu sama põhimõttega nagu eile rinda, õlga ja triitsepsit. Raskustega üles ja alla, lühikesed puhkepausid. Mõne minutiga oligi juba jalad tehtud :P.

Kuna niikuinii pidin mõõtma, kas saali mahub tõstepõrand 2.5x2.5m, siis mõõtsin ära ka lae kõrguse. Lagi täpselt 265cm. Nii, et kui selle järgi võtta, siis hüppevõime paigalt käte abiga 85cm. :)

Kui nüüd tõstepõranda ehitame ja rebimised, tõukamised, svungid jms lisada kavasse, siis peaks hüpet veel juurdegi tulema :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõigile Kulturismi ja Fitnessi sportlastele üleskutse, teha veel selle aasta numbri sees heategu. Kellel töönädalal ei sobi, see saab doonoriks minna Tallinnas 20. detsembril ja Tartus 28. detsembril. Kõigil sportlastel on võistlushooaeg läbi ja uus hooaeg alles kaugel, mingem kõik ja tehkem üks heategu. Kõik, kes me oleme elult saanud midagi head, anname midagi tagasi. Aitame ja anname kellelegi uue elu ja uue hingamise. See on väike samm meile sportlastele, keha ja kultuuri inimestele, aga see on suur hüpe kellegi Elule!
Meie TÜ ASK Kulturismi ja Fitnessi sportlastega läheme, tulge ja ühinege meiega!!!

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile oli selline sisutihe päev. Põhimõtteliselt 12-tunnine tööpäev.

Hommikul lasteaias tööl, siis läksin Kädyga trenni ja samal ajal tegin ka oma trenni ära, mis kestis 50 minutit. Tegin seljale 2 ja pool harjutust, üks õlale ja üks biitsepsile. Seljale sai päris palju seeriaid tehtud, aga kõik kergelt. Trenn läbi, siis läksin korvpallipoistele trenni andma - mängisime korvpalli ja tegin ÜKTd neile. Kui sai tehtud hüppeid, siis mõtlesin, et ei tea, kas suudan hoota kaugust vähemalt 3m hüpata. Kuna väljakul on jooned maas ja teadupärast võrkpalli platsil on selline joon nagu "kolme meetri joon". Saigi proovitud, kas hüppan selle vahemaa ära ning ei olnud raske. Arvestades veel, et eile oli jalatrenn. :) Pärast seda trenni läksin jõusaali tagasi ja juhendasin naistest koosnevat rahvamassi.

Wfr4ZrQ.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimased päevad olen siin jälle patustanud oma lubatud reegli vastu, et kolm trenni üks puhkus. Täna on juba kuues päev trennis, aga hirm ja teadmine, et jõuluaeg läheb hirmsaks söömiseks ning ühel päeval tean, et kindlat ka trenni ei pääse, paneb tegutsema :D Sellega seoses alustasin tänast advendi hommikut Fast pannkookide ja Reeda MM toodud Kanada kohaliku vahtrasiirupiga.

Nädalavahetus on olnud produktiivne, reedel trenn Reedaga, eile trenn Õnnelaga ja uute treeningplaanide ning sihtide seadmine. Eile õhtupoolik sai treenitud veel kulturismi ja fitnessi maailmale tundmatu suuruse, kuid kevadel oma lavadebüüti tegeva Martin Helmetiga. Panin mehe tahte ja vaimu proovile 1,5 h nonstop treeningut ;) Usun, et mees mõistis, et treening pole nali, et pausid pole juttuvestmiseks, vaid keha ja vaimu taastumiseks ning uue seeria tarbeks keskendumiseks.

Täna plaan teha treening ühiselt Madega. Kindlasti saab tehtud korralikult kõhtu ja alaselga ja nipet näpet veel, kuid põhi plaan on Madel tagumik kuumaks kütta ehk siis korralik tagumiku ja jalatreening, et tagumiku hellus ei laseks ülearu kaua jõululaua taga keha kinnitada.

Eks näis , kuidas kõik välja kukub .

ILUSAT ADVENTI KÕIGILE KULTURISMI JA FITNESSI SÕPRADELE! ÄRGE HOIDKE ENNAST TRENNIS TAGASI ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, 280kg tõmme on väga kõva sõna!

Olen hoopis kuulnud, et kulturistid pidid olema vastupidavad, esinumber surus hiljuti 3nda seeriana 87,5 kiloga 10 kordust. Seda hakatakse talle nina alla hõõruma veel mitu aastat, pealkirjaks "kulturistid on vastupidavad" :D

Pärnapoiss, sa oleksid sellise kolmanda surumisega ilma puhkepausita teinud ühe negatiivse korduse, oma vastupidavuse pealt..... :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile oli selline sisutihe päev. Põhimõtteliselt 12-tunnine tööpäev.

Hommikul lasteaias tööl, siis läksin Kädyga trenni ja samal ajal tegin ka oma trenni ära, mis kestis 50 minutit. Tegin seljale 2 ja pool harjutust, üks õlale ja üks biitsepsile. Seljale sai päris palju seeriaid tehtud, aga kõik kergelt. Trenn läbi, siis läksin korvpallipoistele trenni andma - mängisime korvpalli ja tegin ÜKTd neile. Kui sai tehtud hüppeid, siis mõtlesin, et ei tea, kas suudan hoota kaugust vähemalt 3m hüpata. Kuna väljakul on jooned maas ja teadupärast võrkpalli platsil on selline joon nagu "kolme meetri joon". Saigi proovitud, kas hüppan selle vahemaa ära ning ei olnud raske. Arvestades veel, et eile oli jalatrenn. :) Pärast seda trenni läksin jõusaali tagasi ja juhendasin naistest koosnevat rahvamassi.

Wfr4ZrQ.png

Korralik põrge hakkabki alates 3 m (ise ei ole selles osa kõige tugevam tegija, kuid sinu hüppe puhul ei tohiks olla probleemiks ka tulemus 3.20 ja peale....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pärnapoiss, sa oleksid sellise kolmanda surumisega ilma puhkepausita teinud ühe negatiivse korduse, oma vastupidavuse pealt..... :D .

Ei Ott, Revali kahurväele Sinust vastast pole ei kordustele ega max raskusele. Ainus erand on Siim oma 183kg x9 surumisega, temast tegid 1 korduse rohkem :D

Aga ära heida meelt, suvel saab olema suurem vastupidavuse test, 24.juuli 2015 toimub järjekordne tarmop nimeline saalisurumine korduste peale poole kehakaaluga ühe minuti jooksul. Sel aastal pani selle kinni Kaido 80 kordusega ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei Ott, Revali kahurväele Sinust vastast pole ei kordustele ega max raskusele. Ainus erand on Siim oma 183kg x9 surumisega, temast tegid 1 korduse rohkem :D

Aga ära heida meelt, suvel saab olema suurem vastupidavuse test, 24.juuli 2015 toimub järjekordne tarmop nimeline saalisurumine korduste peale poole kehakaaluga ühe minuti jooksul. Sel aastal pani selle kinni Kaido 80 kordusega ;)

Poisid, selleks harjutage, sest 80 kordust ei ole poole kehakaaluga probleem teha...))) Loodetavasti on see võistlus ikka ilusasti EJTL kalendris ka kirjas, et pahandust ei tuleks... :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis plaanis ikkagi teha veel enne söömise rallit ja enne viimaseid trenne väike puhkepäev.

Eile sai trennis alustuseks tehtud 40 minutit ellipsit. Trennis sai lobisetud elust olust Esta ja Edmundiga, mis, kus, millal jne.

Ja siis algas töö ;) Peale ellipsit 4 Fast Bcaa. Alaseljale ülesirutused 5x13 ja sirgete jalgadega poolik jõutõmme 6x12.

Kõhule üle palli 25kg kettaga 6x17 ja külgedele keha tõsted 4x17.

Triitsepsile 6x8 kitsalt surumised horisontaalpingil 100kg, siis hantliga üle pea sirutused 4x8 50kg ja prantsuse surumine EZ kangiga 6x15.

Siis lisasin veel 4 Fast Bcaa kapslit, et jaks ikka kestaks :) ja kestis. Õlale hantlite lennutamine kõrvale 6x10 ja hantlite lennutamine käed nurkselt 6x6.

Pärast tegin tiirud linnapeal, päris hirmus on vaadata, kui hullunud on inimesed oma kingituste otsimise rallil ja toidu varumisel. Poes korve ei kasuta enam keegi, kõik kihutavad mööda kitsaid vahesi ainult kärudega. Toidu kogused, mida ostetakse oleks, kui tuumasõja tuleku hirmus valimatult varutud, mida kätte saab.

Inimesed ostavad kinke valimatult, peaasi, et osta saaks. Oluline ei ole see, kas sellel ka vajadust või tarbeväärtust kingi saajale on.

Linnaliiklust ehedamalt kirjeldav sõna on kaos :) Parklad on täis, teepeenrad on täis, kõnniteed on autosid täis. Vägisi jääb mulje, et jõulud on inimestel esimest korda ja seda juhuslikult ja tulnud täitsa ootamatult :D Kõik planeerivad oma aega nii hästi, et paistab nagu terve linn üritab 4 päevaga kõiki oma jõuluoste ära teha. See on traagiline ja samas naljakas. :D

Ise olen loobunud selle hullusega kaasa minemast.Autoga sõidan ainult tööle ja tagasi. Poes käin süüa ostmas jala ja seda teen, kas hommikul vara või päris hilja õhtul. Kingid, mis on vaja olnud osta, olen ostlenud juba oktoobris või novembris. Kindlasti tekib küsimus, mis ma siis muretsen, kui mul endal selle närvilisusega pistmist ei ole ning oma asjad õigel ajal olen ära teinud? Vastus lihtne, jõulud on rahu aeg, jõulud on koosolemise ja pere aeg. Jõulud on aeg iseenda jaoks ja järelemõtlemise aeg. Jõulud ei ole kohustuslikus korras kinkimise aeg. Kinkimine ei ole vale, kuid see ei tohiks olla kõige tähtsam, samuti nagu metsik üle söömine, nagu oleks terve aasta järjest nälgitud.

Inimesed, vaadake endasse, olge koos lähedastega. Ärge sööge üle ja kui lähebki natuke liiale, siis liikuge. Koos tegemise ja emotsiooni jagamise rõõm on suurim rõõm, nii endale, kui ka lähedastele.

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole nüüd päris pikalt jõusaalis trennis käinud, aga nii palju kui võimalik, siis olen püüdnud ikka aktiivne olla. Kahjuks ründas mingi hetk mind kõhuviirus ja lõi rivist välja mõneks päevaks. Nüüd jälle hea olla ja saab süüa ka. :)

Kahjuks aga saali veel nii pea ei jõua, sest spordihoones toimuvad lakkimistööd ja ei hakka ennast veel mürgitama minema. Nagu öeldakse, siis uuel aastal uue hooga!

Häid saabuvaid pühi kõigile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suured tänud Arnold! Ja minu ja mu kamba poolt Kogu Kulturismi ja Fitnessi ühisele perele rahulikku jõuluaega ja liikumise ning mõistliku toitumise rõõmu südamesse, hinge ja kõhtu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tore on näha ja kuulda, et kulturismi isa Ott ka õpib Tartu sportlastelt, et ühistreeningud on head ja kasulikud, ning ühendavad sportlasi ja loovad meeleolu ;-)Minu jaoks on ühistreeningud ja nende kasulikus kirjeldatav võrrandiga 1+1=3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×