Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Ahoi.

Täna tegin TÜ ASKis käsi. Alustasin kitsalt surumisega. Igaks juhuks pikem soojendus ja 10kg kaupa tõstsin raskust. Seeriaraskuseks siis 90kg ja 4x8. Ei olnud raske, aga oleme ausad - täna ei viitsinud eriti pingutada ka. :D

Järgmise harjutusena plokil käsivarte kõverdamine. Panin ploki põhja ja tegin 4x8. Raskust plokil 91kg. Edasi veel mõned harjutused kõverdusi ja sirutusi plokkidel ning väike võimlemine ka õlale lõpetuseks.

Pärast trenni käisin Sportlandis, et jalanõusid proovida ja pärast Inglismaalt tellida. Aga kuna oli soodukas, siis kaotaksin Eestist ostes 5€, aga see-eest on kaheaastane garantii. Ostsingi ära ja homme juba väljakule proovima. :)

O7r7z7R.png

Õhtul veel läksime Kädyga Silvarile külla. Rääkisime juttu ja sõime toorjuustukooki. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Eh , eriline koogi sööja oled sina, rohkem nagu vaatasid ja nuusutasid seda. Naine küüpsetas terve koogi sulle ja sa ainult mekkisid, põhjuseks saleda joone hoidmine ;-) Väga positiivne ja meeleolukas õhtu oli , kus sai räägitud elust, olust, minevikust , tulevikust ja fitnessi maastikust ;) Peame seda teinekordki kordama.

Ja kui veel koos saaks ühe ühise treeningu ka tehtud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilusat adventi ka minu poolt!

Täna esimene korvpallimäng poole aasta jooksul. :D Kuna ei olnud nii kaua mänginud, siis ründes olin ikka ülikehva - nagu peata kana. Kaitses õnneks oli norm ja kui ma õigesti mäletan, siis minu mehe pealt ei tulnud ühtegi punkti. :)

Jalanõud olid väga head, aga mees kehva. :)

Väike pilt ka pealtpanekust. Hüpe ei ole küll endine, aga mõnedkümned cm kadu ei ole hullu, sest korv on veel piisavalt madalal.

post-4814-0-31524100-1417359359_thumb.jp

PS. Võitsime mängu.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 käega paned pealt ja mõnikümmend cm hyppekadu?

Palju sul seda hüppevõimet antud on :D ?

Oleneb kuidas mõõta. Kui ma jõutrenni ei teinud, siis biomehaanika ja ergonoomika laboris sai platvormiga 61 või 63cm mõõdetud. Infrapuna platvormiga mingi 65 või 67cm vms. Kui aga võtta, et lae kõrgus lahutada pikkus, siis umbes ~80cm oli kunagi. Kunagi ammu enne põlveoppi kahe jala pealt ja kahe sammu pealt jäi umbes 20cm puudu, et peaga rõngas ära puutuda. :) Kuna kämblad on väiksed, siis palliga ikka nii kõrgele ei põrka kui pallita. Sõber magistri töö jaoks niikuinii teeb hüppekõrguse mõõtmisi, siis saan teada palju hüpet on. :) Loodan, et võiks tolleks ajaks 70+ cm olla.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

võimas, oled kuidagi eraldi aint hüpet treeninud ka?

Ei ole kordagi. Kui hakkasin jõusaalis käima, tuli hüppele ka korralikult lisa.

Eks mul on kannakõõluse kinnitus ka iseloomulik sprinteritele ja kaugushüppajatele.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna said siis meisterdatud selle aasta esimesed piparkoogid. Ise tehtud hästi tehtud, pannitäis tegin, pannitäis sõin. Pärast mõtlesin, et oleks pidanud pildi tegema, aga selleks ajaks, kui mõte tuli oli juba lootusetult hilja :-)

Trennidest niipalju, et laupäeval sai treenitud koos kahe noore (16 aastat) tuleviku mehega. Meestel plaan kevadel võistelda, kuid eks näib, kuidas treeningud ja motivatsioon kevadeni vastu peab ;-) Välisel vaatlusel meestel sisu on ja potensiaal kõrge.

Trennis tegime korralikuma poolse selja, põgusa õla ja täitsa asjaliku biitsepsi.Mehed pidasid ilusti tempo ja valu vastu, pärast mida sai tehtud kosutuseks ka väike saun.

Pühapäev võtsin natu kergemalt.Sai tehtud 40min aeroobset, rinnale horisontaal pingilt surumine,triitsepsile rööbaspuudel surumine lisaraskusega ja pinkide vahel pikad seeriad oma keharaskusega surumist.Lõpetuseks poolik jõutõmme sirgete jalgadega.

Oli mõnus ja meeleolukas nädalavahetus.

Lisanditest Olimp MZB,Fast pudding ja Fast Bcaa ning trenni joogiks kollane FatBurner...no kohe sobib mulle see trennis ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile sai siis trennis tehtud 40 ellipsil tempo sõitu. Minek on päris hea. Lisaks selg ja natu jalga. Seljale hantli tõmbed puusale 5x6, plokilt ülevalt tõmbed küklataha 5x12 ja plokilt tõmbed ette 6x4. Õla tagumisele osale plokilt eest lennutused taha 6x30. Jalale reie nelipeale istudes sääre sirutus 6x8 ja reie tagumisele osale 6x10.

Viimane nädal olen siin võidelnud koera tervisega, kel on soolepõletik . Mõistan teda hästi , ikka jama on küll , kui isu on aga süüa ei saa, muidu kõht krambis.See läbi pole Isiksusel isu jalutada, mis läbi ka minu liikumis aktiivsus märgatavalt langenud. Tavaliselt käin koeraga 4 korda päevas jalutamas, mis on ajaliselt 1,5 h keskmiselt 4 korra kohta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Rinnapäev täna. Olen igaks juhuks ettevaatlikum olnud ja teen pikemaid soojendusi. Kõige pealt kerge aeroobne, milleks on jalutamine trenni 10-15 minutit ja siis vajadusel ka sõudeergomeeter 3-5 minutit. Mõned liigeseringid ja siis suruma.
20kg x25
30kg x20
40kg x8 ja siis 50 x8, 60 x8, 70 x8, 80 x8, 90 x8, 100 x8, 107,5 x3 ja siis seeriaraskus peale.

Tegin 115kg 5x6 + 140kg x1

Esimesel seerial tundsin, et täna minekut ei olnud. Tegin aga lõpuni ja kolmandas seerias hakkasin millegi pärast kergelt vasakust käest/õlast läbi vajuma. Ka 140kg surudes vajusin läbi ja siis pidin pingutama :P. Kevadel olen 140kg mõned korrad ikka üles surunud. Otseselt vist maxi ei plaanigi suruda, vaid ikka pärast seeriaid. :) Tundub, et hetkel võiks 145-150kg ka ära suruda. Tegemist muidugi saali surumisega.



Kaal peaks 82-83kg vahel olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna, kell 13.43 sai minust ametlikult Onu Janar, ilmavalgust nägi Silvari pisitütar Elise. Suured õnnitlused noortele vanematele ja pisikesele!!! Mul pole olnud veel au uue ilmakodanikuga kokku saada :), kuid kujutan ette, et kohtumisel võib mind ees oodata umbes midagi sellist:

post-4071-0-83192300-1417616006_thumb.jp

Palju õnne Silvar ja Eva!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovin õnne ka foorumis, sest õnne on alati vaja! Palju õnne ka onu Janarile. :)

Ise täna jõusaalist puhkan, aga õhtul teen mingit pallimängu kergelt - võrkpall või korvpall.

Eile tekkis isu burkse teha ja täna saigi tehtud mõned.

post-4814-0-36844400-1417618697_thumb.jp

Mitmeviljaröstkukkel, hakkliha, sulatatud juustu, marineeritud kurki, 1 sibul ja törts ketšupit. Hakkliha ühes burgeris 90g.

Kokku andis üks burger 462,5kcal
Valke: 28,5g
Süsivesikuid: 29g
Rasvu: 25,5g

Ilusat õhtut kõigile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naljakas lugu selle sünnitusega ;-) Sünnitus kestis 12h ja 10 min ja see oli aktiivne valu periood 2-3 minutiste tsüklitena. Kaal 3200g ja pikkus 52 cm ning tervise indeks 8-9. Naljakas selle asja puhul oli see, et kese seda suurt valu ja vaeva, avastasin, et olen ikka jäägitu Fasti fan. Naisel paluti valida,kas paneb haigla riided või oma omad. Naine ütles, et ta paneb oma riided. Ja nii see juhtus 10 h oli juba asi käinud, kui avastasin, et need oma riided tähendas suurt musta suure FAST logoga T-särki. See tegi selles hullumeelses olukorras natuke nalja :-D Selline promo Fastile, et isegi sünnitusel ei saa ilma FAST-ita.

Muidu suur lugupidamine kõigile naistele.Olen ise üsna paljuks suuteline ja võimeline, kuid usun, et sellega ma hakkama ei saaks ja ilmselt mitte suurem osa mehi.

Sünnitusel jõudsin veel mõelda, et on lausa kuridegelik mõnedest meestest,et naine üksi , ilma toetuseta peab selle läbi elama. Kõik need valud ja vaevad ning siis olla seal üksi aint arstide meelevalla...see ei ole ühegi naise suhtes õiglane, ega inimlik.

Veelkord minu sügav kummardus kõikidele naistele ning olevatetele ja tulevastele emadele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usun, et meie uus Team Rückenbergi liige teeb kõige suurema hüppe lihasmassi-ja jõu arengu poolest. ;)

Ka mina tegin täna trenni, et lihasmassi areng ei seiskuks. Surumist täna õlale ei teinud, aga teised asjad tegin nii nagu pidi. Lõppu tegin veel svungi 55kg x8, 65kg x6, 75kg x5 ja 85kg x2. Ei julgenud rohkem teha, sest pole tõstepõrandat. Kui peaks midagi valesti minema, siis vigastan ennast või lõhun inventari. TÜ ASKis peaks kunagi proovima svungi ja tõukamise maxi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna autasustas Tartu linn oma 2014 aasta parimaid sportlasi.

Parim mees Kulturismis ja Fitnessis Janar Rückenberg

Lõuna-Eesti Kulturismi ja Fitnessi karikavõistlused

1.koht Klassikalises kulturismis ja 1. Koht Absoluut kategoorias

30. Eesti Karikavõistlused Kulturismis ja Fitnessis

1.koht Klassikalises kulturismis ja 1. Koht Meeste Kul turismi Absoluut kategoorias

Baltimaade Meistrivõistluste Klassikalise kulturismi 2.koht

Euroopa Meistrivõistluste Klassikalise kulturismi 9.koht

Parim naine Kulturismis ja Fitnessis Reet Reimets

IFBB World Ladies Cup (Kiiev Ukraina)

Bikini Fitness 3.Koht

30. Eesti Karikavõistlused Kulturismis ja Fitnessis.

Bikini Fitnessi kategoorias pluss 169 cm 1.koht ja Naiste Bikini Fitnessi absoluut kategooria 1.koht

Baltimaade Meistrivõistlused

Bikini Fitness 3.koht

Euroopa Meistrivõistluste

Bikini Fitnessi 3.koht( Selle puhul käisime ka EOK vastuvõtul)

Arnold Classic Europe

Bikini Fitness 10.koht

Fitnessi MM Kanada Bikini

Fitnessi finaali 5.koht

Grand Prix PEPA 2014 Tsehhi

Bikini Fitnessi over all 3.koht

post-28465-0-92173100-1417805437_thumb.j

post-28465-0-79568400-1417805476_thumb.j

post-28465-0-31309200-1417805500_thumb.j

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samal ajal, kui Reedale ja Janarile jagati välja parima sportlase auhinnad uisuväljakul, siis me olime Kädyga söömas ChopStickis. :)

Enne seda nuudlite ja kanaliha söömist laadisime lihased glükogeenist trennis tühjaks. Ma andsin kõige suuremat koormust seljale. Proovisin huvi pärast lõuatõmbeid 20kg lisaraskusega - tegin 4x5. Suhteliselt raske oli, aga usun, et 4x6 oleks täna ära tulnud küll. Alati jäi vähemalt 1 kordus varu. Vahetasin neljanda harjutuse althaardes lõuatõmmete vastu, et biitsepsile veel rohkem koormust anda. Seda võiks teha ka plokil, aga oma keharaskusega harjutused paremad.

Selg töötab küll. Sümmeetriline :).

Kui keegi anatoomia videoõpikut tahab teha, siis võin modelliks olla. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Täna oli minekut ja nagu ei olnud ka. Algul ei saanud vedama, aga pärast ei tahtnud enam pidama saada. :P

Alguses lamades surumine oli nii raske, et mõtlesin vahepeal, et teen kergemalt. Eks maal töö tegemine ka väsitas ära ja vahepeal ei jõudnud süüa. Igatahes panin 115kg peale nii nagu kavas on. Mõtlesin, et teen siis vähem korduseid. Aga lõppkokkuvõttes pingutasin ilusasti lõpuni ja tegin 5x7 kenasti ära. Aga edaspidi läks trenn palju lebomalt, et oleks võinud isegi raskust lisada juurde, aga ei hakkanud. Niigi 5 kordust sai lamades surumises rohkem tehtud kui eelmine trenn ja veel ühes harjutuses 5 kordust rohkem. Areng juba 1050kg ühe trenni kohta. Kui niimoodi mõtlema hakata ja ühes harjutuses juba paar kordust rohkem teha, siis areng on sadades kilodes ehk ei ole vaja igas harjutuses raskusi juurde vaja lisada.

Aa... seda ka, et täna pidi tegelikult jalatrenn olema, aga kogemata tegin vale päeva. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei

Täna tegin siis pulgakesi.

Vaim ei olnud üldse valmis ja veel raskemaks tegi trenni see, et selga võttes oli kang 50kg raskem kui reaalselt kükkides. Läksin jälle rahulikult üles nagu eelmine kord, aga seekord ühestega lisaks veel 150x1 ja 160x0. :) 160 oli seljas nii raske, et mõtlesin, et ei proovigi. Aga läksin alla, hakkasin üles liikuma ja siis lihtsalt ei viitsinud enam pingutada. Füüsis ei jäänud nõrgaks seekord, vaid vaim. Enam ma üles ei lähe üheste peale, vaid hakkan normaalselt seeriaid tegema. Lihtsalt tahtsin enam-vähem oma seisu teada, kas midagi on jalgadesse alles ka veel jäänud.

Tegin veel lisaks kõverdusi; jõutõmme laialt ja tundsin, kuidas tuhara ja kakspea kinnituse juures lihased töötasid; eeskükk + švung kergelt.

Lõppu veel 30kg biitsepsit 4x8 ja 30 sekundit puhkepausid seeriate vahel. :P Et need käed ikka kasvama saaks.

Üks selfie ka pärast trenni. Kindlasti eksisin selfie reeglite vastu. Üks on juba see, et tegin valgus seljatagant - nüüd ei ole reljeefid näha :wacko:.

post-4814-0-19875400-1418150880_thumb.jp

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii tütreke on nüüd ilusti nädalaseks sirgunud ja mina oma treening ning elurütmi kenasti taastanud. Siiski pean tõdema, et iga päev on kui üks suur õppimine.

Täna siis sain trennis tehtud 40 min ellipsit. Reiele istudes sääresirutus 6x8 ja kõhule reiele painutused 6x10. Viimasel ajal olen päris aktiivselt teinud jalapressi smithil, lamades selili prandal. Harjutus väga meeldib, kohe eriti hästi töötab tuhar ja reie tagumine osa. Negatiivseks see, et raskustega väga üles minna ei saa, kuna risk seljale vigastust saada läheb suureks. Täna sai seda harjutust tehtud 10x8. Lisaks triitsepsile kitsalt surumine 8x8 ja hantliga ülepea sirutused 6x8.

Kõhule jalad varbseina all, pall selja all, ülesirutusest istesse tõus 25 kg 2x10, 2x13 ja 2x17.

Lisanditest MZB, mis on unele ikka eriti magus ainete kompleks ;-) Ja nüüd õhtu lõpetuseks väike Fast kreemiküpsise pudding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna endal plaanis siis puhkepäev treeningust. Üritan ikka oma puhkepäevade süsteemi graafikus püsida ehk siis 3 trennis ja üks puhkepäev. Nädalavahwtus plaanis nii mõnedki ühistreeningud Reet, Made, pühapäwval kohtun vast Õnnelaga. Merisalu, laupäeva päeval oleks mul veel vaba aega, et sinuga ühiselt lihast voolida. Aga ajad ei klapi siis teen pakkumise Elarile, kellele ma olen juba ammu lubanud koos ühte treeningut, et meest motiveerida edasi pingutama oma eesmärkide poole ja, et tehniline teostus sooritusele ülevaadata, sest suure tahtmisega kipub kvaliteet natu kannatama.

Selleks ongi ju treener, et hoida pea külmana ja olla teejuhiks sportlasel ning, et kõrvalt vaataja pilguga vältida ületreeninguid ja motivatsiooni kriise :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere

Sel nädalal pole üldse minekut olnud. Täna tegin õlga ja kergelt biitsepsit. Esimene harjutus oli juba nii jõhker, et ei hakkanud palju piinama. Tegin 40kg hantlitega surumist 3x5 ainult. Edasi jätsin raskused samaks, ühes võtsin isegi alla natukene, et rohkem tunnetusele rõhuda. Vahetasin ka ühe harjutuse välja ja vajab veel natukene timmimist, et õiget nurka leida, et saada max tunnetus ja resultaat. :)

Üks fännipilt ka. :)

post-4814-0-54440300-1418326519_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panen end hetkel vaimselt valmis õhtuseks jalatreeninguks Reedaga ehk siis kosutan end sokolaadiga ;-)

Täna siis plaanis väljaasted taha ja väljaasted taha risti. See harjutus teeb tuhara ja reie taguse eriti magusalt valusaks ;-) Lisaks sügavad kükid ja istudes reie eemaldamine, boonuseks Jeffersoni kükk ja säärele sääre sirutus .

Harjutuste raskused ei ole suured, rõhuasetus on tehnikal ja tunnetusel.

Treening algab minu jaoks 30 min rattaga.Lõpetuseks lubame endale kindlasti Fast piparkoogi batooni :-)

Väike hirm on ka selle ees, et üle aja andis selg mõne närvi jõnksatusega tunda ning treppe käisin eile nii, et hinge lõi kinni ja keha tõmmas automaatselt kramppi. Loodan, et see oli vaid kerge ehmatus:-)

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×