Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Hei!

Treeningnädal läbi taaskord. Täna tegin käsi ja kergelt õlga. Lisasin pooltele harjutustele raskust juurde, sest olen senimaani varuga teinud. Nüüd jätsin veel varu sisse, aga veidi vähem kui tavaliselt. Midagi eriti ei oska välja tuua, sest baasharjutusi ma esimesena ei tee. Rööbaspuudel surumine on alles 3. harjutus ja seal kasutasin 25kg lisaraskust ning 4x8. Järgmine kord peab 30kg kindlasti panema. Sirge kangiga käsivarte kõverdamine on üldse 6. harjutus ja seal kasutasin 37,5kg kangi 4x8.

Panen veel ühe tsitaadi, mis täna trennis pähe tuli: "Kui harjutus läheb raskeks, siis ära tee musta tehnikaga edasi, vaid pinguta rohkem!" (Taavi Merisalu, 31.10.2014). :)

Viineeritükist ka pilti.

post-4814-0-99179100-1414770873_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna sai siis tehtud ühine treening Jüri Juurika ja Martin Absoloniga. Meisterdasime ühiselt 1 tund ja 40 min selga, biitsepsit ja natu kõhtu.Selg oli ikka päris korralik, pole pikalt nii palju pingutanud ja biitseps lööb naljakaid krambe küünarvarde ja biitsepsisse ;) Trenn tehtud, sai mõlemale mehele uued kavad ehitatud , kuidas edasi minna ja kuidas neile omaseid nõrku kohti järele aidata.

Loomulikult on iga tugeva treeningu kasuteguri nurgakivi maksimaalne taastumine, nii kostitasime ennast veel korraliku saunaga.

Trenni algusesse ja lõpu krõbistasime Fast Bcaa d.

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Täna magasin 11 tundi ja oleks võinud veelgi magada, aga mõtlesin, et ei taha tervet päeva maha ka magada. :) Trenni tegin ka ja üle pika aja tegin jalgu. Viimane jalatrenn oli 24.09.2014 ja see oli ülikergelt. Raske jalatrenn oli vist aasta tagasi. Tänagi sai kergelt tehtud, aga võttis täiega läbi ja jalad juba ülivalusad. :D

Poolkükid nii, et puudutasin pingi ära, sest ainuke võimalus kuidas valutult hetkel jalga treenida. Tegin 60kg 4x15 + 80kg 4x10 + 100kg 4x6. Lisaks veel kõverdusi 4x15 + 4x8.

Kuna sai poole päevani magatud, siis pidin valima kõige lihtsama ja kiirema viisi, kuidas oma tänast kaloraaži täis süüa. Kuna McDonalds on ainult 14km kaugusel, siis sinna läksimegi. Nii saigi kiirelt 1765kcal korraga kätte. :)

post-4814-0-95677100-1414949038_thumb.jp

Big Mac burger - 510kcal
McRoyal burger - 530kcal
Friikartulid (suured) - 475kcal
Fanta (suur) - 250kcal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna sai poole päevani magatud, siis pidin valima kõige lihtsama ja kiirema viisi, kuidas oma tänast kaloraaži täis süüa. Kuna McDonalds on ainult 14km kaugusel, siis sinna läksimegi. Nii saigi kiirelt 1765kcal korraga kätte. :)

:huh: Kas magamine on nii energiakulukas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh: Kas magamine on nii energiakulukas?

Kuna söömata olin järjest rohkem kui 11 tundi ning magamise ajal on kalorikulu kõigest 10% väiksem, siis ei näe põhjust, miks ei peaks ikkagi oma kaloraaži täis sööma. Sai maha magatud ju üks toidukord, mis on minul umbes 1000kcal. :) Kui eesmärk on ikka kaalust juurde võtta, siis peab sööma, sööma ja veelkord sööma.

Taavi sulle saab uue nime panna siis ju ? :D

Mäki Taavi :D

Kunagi sõbraga käisime igal hommikul McDonaldsis söömas. Kõik, kes meiega koos söömas käisid, said oma nimele ette liidese Mc. Mina olin McTaavi. :D Aga McKaloreid on hea lihtne sisse süüa ja vahel võib.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siinkohal pean minagi mainima, et luban endale korra nädalas Big Tasty ja ei häbene seda mitte raasugi. Vahepeal lubada endal mitte mõelda kalorite ja nende lugemise peale on väga eluterve ja vabastav. Eile käisin peegli ees ja avastasin, et ei ole sellest midagi halba minu kehaga juhtunud :D Või kui, siis see , et lihas ei olnud tühi, vaid heas toonuses ja suurepärases tervislikus, julgen isegi ütelda, et sportlikus konditsioonis ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei.

Kunagi peab Silvariga ikka ühe trenni tegema ja pärast seda siis mäkki keha kosutama minna. :D

Täna tegin rinda, kergelt triitsepsit ja kergelt selga. Igati positiivne trenn, sest sai lisatud kordusi ja raskusi. Lamades surumine tuleb väga vaevaliselt, aga sai 110kg 5x6 tehtud + 135kg x1. Pole mitte kunagi kõva suruja olnud ning Kirbu blogist võib ka mu nime välja lugeda Taavi "Nõrkrind" Merisalu vms. :) Täna mõtlesin, et võiks ikka oma pikkuse ära suruda.

PS.

Pärast trenni selline söök siis. Puljongivees keedetud frikadellid ja apelsinimahl. :)
Nii ei pea frikadelli supist frikadelle eraldi välja nokkima ^^.

vjP4uHJ.png

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Jalad on täiesti kutud ja liikumine väga vaevaline. Toast väljudes treppe võtta on eriti ränk. :D Ei, mulle meeldib!

Täna tegin õlgu ja kergelt biitsepsit. Püüan ennast harjutada 40kg hantlitega ja täna tegin siis 35kg 2x8 + 40kg 2x6. Kolmandast seeriast tegin video ka. Uskumatu, et õlg on vastu pidanud hästi ja arenenud, sest õlatrenn on alati päev pärast rinnatrenni. :)

Väga raske ei olnud, aga usun, et neli seeriat ei suuda veel ära teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õla ja rinna koos pressimine ei ole mulle kunagi hästi lõppenud eriti päevase vahega. Soovitan enne pikendada vahelolevaid päevi või keskenduda ühe surumise arendamisele. Endal lõppes see alati vigastusega, liikus ilusasti kuni üks päev käis raks.... ja koristasin raskused maha. Lihtsalt sõbralik soovitus eriti teades sinu põdurat tervist.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õla ja rinna koos pressimine ei ole mulle kunagi hästi lõppenud eriti päevase vahega. Soovitan enne pikendada vahelolevaid päevi või keskenduda ühe surumise arendamisele. Endal lõppes see alati vigastusega, liikus ilusasti kuni üks päev käis raks.... ja koristasin raskused maha. Lihtsalt sõbralik soovitus eriti teades sinu põdurat tervist.... :D

Kui soojenduse ajal tunnen, et minekut ei ole, siis ei võta ka kätte suuremat raskust. :) Aga eesmärk omaette ei olegi arendada max surumist õlale. Kahjuks üle 40kg hantlite niikuinii meil saalis ei ole, et sinna jäängi seisma ehk sa ei pea muretsema, et edasi arenen raskustes :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna sai poole päevani magatud, siis pidin valima kõige lihtsama ja kiirema viisi, kuidas oma tänast kaloraaži täis süüa. Kuna McDonalds on ainult 14km kaugusel, siis sinna läksimegi. Nii saigi kiirelt 1765kcal korraga kätte. :)

Kas trennivabal päeval on sul kaloraaz väiksem või hoiad igapäevaselt kaloraazi sama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas trennivabal päeval on sul kaloraaz väiksem või hoiad igapäevaselt kaloraazi sama?

Üldjuhul proovin ikka 4000kcal täis süüa, aga tavaliselt juhtub nii, et saan kokku 3600kcal. Kui trenni ei tee, siis söögiisu on ka kohe väiksem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuke ka trennijuttu.

Tegin täna selga ja kergelt rinda. Lõuatõmmetes +5kg 4x8. Alatõmbes kogemata lisasin 5kg, aga mõnusalt tõmbas selga küll. :)

Nagu ikka, siis käib pärast selga väike rinna vastupidavuse arendamine. Tegin täna 85kg 4x15. Mõnus... ei tea, kaua selline areng jätkub. Avastasin täna veel negatiivse kaldega lendamisel uue käte asendi, mis venitab mõnusalt rinnalihast diagonaalselt. ^^,

Kaalu ei oska täpselt öelda, aga eks ta seal 84kg lõpus ja 85kg alguses kõigub. Ühel õhtul nägin 88.0kg ka. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimasel ajal trennid enam vähem sujuvad, ilmselt kuni tänaseni ;) Plaan siis üle tüki aja minna maale ja teha trenn koos Janariga. Need trennid on alati olnud päris valgustavad :D Saab kombata üle maamehe ramm. Need trennid on alati olnud nii harjutusvaralt, kui pingutus astmelt inspireerivad ja maapeale toovad. Vennaga koos tehes on alati motivatsioon laes ja suudan endast maksimumi võtta... või siis suudab vend minust maksimumi võtta. Täna siis plaanis triitseps , biitseps ja kerge õlg... töö pealkirjaga "Suure käe tagasitulek!"

Kuna viimasel ajal pole maale eriti sattunud, pean ausalt tunnistama, et olen igatsenud meie ühiseid treeninguid. Raju Metsatöll, kaks kanget saalis, toores jõud ja ehe raud ning venna õla tunne...Sellise tundega tead, et koos oleme võimelised mägesid teisale tõstma!

Kindlasti leian aega venna selja taastamiseks ja massaasiks.

Saladuse katte all võin öelda , et 11.11. 2014 saab Kallis Vend, Lavade hirm ja Raua taltsutaja 35 aastaseks. Suur Juubel, vaatame selle asja ka üle, kuidas möödunud aastad väärikalt turjalt raputada ja väärikalt ära saata!

! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuke ka trennijuttu.

Tegin täna selga ja kergelt rinda. Lõuatõmmetes +5kg 4x8. Alatõmbes kogemata lisasin 5kg, aga mõnusalt tõmbas selga küll. :)

Nagu ikka, siis käib pärast selga väike rinna vastupidavuse arendamine. Tegin täna 85kg 4x15. Mõnus... ei tea, kaua selline areng jätkub. Avastasin täna veel negatiivse kaldega lendamisel uue käte asendi, mis venitab mõnusalt rinnalihast diagonaalselt. ^^,

Kaalu ei oska täpselt öelda, aga eks ta seal 84kg lõpus ja 85kg alguses kõigub. Ühel õhtul nägin 88.0kg ka. :)

Kas kirjutaksid lähemalt oma treeningkavast? Kas selline raske ja kerge päev lihasgrupile nädalas mõjub sinu arust paremini kui kord nädalas lihas läbi teha? Palju harjutusi erinevatele lihasgruppidele teed mõlemal päeval?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas kirjutaksid lähemalt oma treeningkavast? Kas selline raske ja kerge päev lihasgrupile nädalas mõjub sinu arust paremini kui kord nädalas lihas läbi teha? Palju harjutusi erinevatele lihasgruppidele teed mõlemal päeval?

Ei oska 100% kindlusega öelda, kas mõjub paremini, sest treeningstaaž on kõigest 4 aastat ja esimesed 2 aastat areneb isegi valesti treenides - edaspidi peab mõtlema hakkama. Aga mäletan, et kui mul selg veel täielik vineerplaat oli, siis hakkasin 2x nädalas tegema - üks raske ja teine kerge (15 kordust seerias), siis sain juba natuke liha ka peale. Aga kui hakkasin kasutama umbes aasta tagasi 1 kerge ja 1 raske, siis Silvar ütles suviste piltide kohta küll, et areng on toimunud. Idee poolest peaks paremini mõjuma.

Harjutusi teen üsna palju ühele lihasgrupile. Umbes 5-6 harjutust ühele lihasgrupile (3-5 seeriat ühes harjutuses). Aga sellise ülesehitusega, et esimesed kaks harjutust on rasked ja teised on rohkem tunnetuse peale ja mahu andmiseks. Kergelt teen tavaliselt 2 harjutust (3-4 seeriat ühes harjutuses). Kergelt püüan teha mingi teise nurga alt, et lihas saaks teistmoodi natukene koormust. Biitsepsile ja triitsepsile teen 3 harjutust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegin käsi, aga teistmoodi trenni kui tavaliselt, sest olin võõras jõusaalis. Mõned raskused kõikusid ja harjutused vahetusid. Kolmanda harjutusena rööbaspuude asemel tegin kitsalt surumist. Kasutsin 90kg kangi ja tegin 4x8. Ei tundunud väga raske. Tundub, et jäi midagi sisse ka, aga pole hullu.

Sain paar päeva tagasi ka hea tagasiside, kui üks mees oli langetanud kaalu 30kg. Ütles, et on ülirahul ja ülilihtne oli minu kava järgi kaalu langetada. :) Ülimalt hea meel oli lugeda ja tegi ka endal kohe tuju paremaks.

Täna käisin Tartumaa MV RAW lamades surumises, kus osalesid ka mõned minu juhendatavad. Üks noor tüdruk surus 35kg ja võitis ära ka juuniorid. Kehakaal tüdrukul 45kg. Kahju, et päev hiljaks jäin, et teda EMV registreerida, sest kolmevõistluses oleks see olnud uus Eesti rekord. Kui kevadel toimuvad EKV, siis kindlasti oseleme ja teeme Eesti rekordeid. :) Tüdruk ise ka väga rahul.

Samuti ka EMV registreeritud üks võistleja osales, kuid pidi endas natukene pettuma. Kehakaal 59kg ja surus 75kg. 80kg jäi napilt saavutamata. 3 nädalat on veel EMV aega ja siis vaja 83kg suruda, et Eesti rekord oma nimele saada. :)

Usun, et viin kellegi veel võistlema, sest poisse käib trennis ja potensiaali on, sest poistel on tahe. Mind eriti geneetilised eeldused ei huvita ja seda ma ei nimetaks potensiaaliks, sest tähtis on töötahe. Kui ma ennast ja Mariust vaatan minevikus, siis oleksid inimesed kindlasti välja naernud, kui oleksime öelnud, et tahame kulturismis võistlema minna või jõutõstmises. :D Mõlemad täielikud kilud ja jõunäitajad olid ka allapoole arvestust.

Okei... pikaks kisub. Kui kellelgi küsimusi, siis küsige. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis vennaga vallatlemas ;) Võitluses korduste arvu peale jäime viiki ;) Selle mis algul kaotasin, võtsin pärast kuhjaga tagasi.

Teemaks oli siis õlg, triitseps ja biitseps.

post-28465-0-90315900-1415388800_thumb.j

post-28465-0-34120700-1415388824_thumb.j

post-28465-0-04656000-1415388837_thumb.j

post-28465-0-53988400-1415388871_thumb.j

post-28465-0-21496400-1415388905_thumb.j

post-28465-0-99319000-1415388923_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalavahetusest ka lõpuks taastunud, pühapäev sai küll tehtud kerge soojendus, kuid täna siis esimene korralik asi ka tehtud.

Seljale sai siis tehtud plokilt diagonaal tõmbed erinevate käepidemetega, kokku 12 seeriat ja kolm harjutust.

Rinnale sai tehtud väga laia haardega positiivse kaldega surumine smithil 7x15. Triitsepsile tegin plokilt sirutused sirge pulga ja althaardega 6x8 ja hantliga üle pea sirutused 6x8.

Lisanditest siis Fast Bcaa, panangiini lõpetasin võtmise ja tribulusega taas alustasin võtmist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×