Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Uus treeningnädal alanud. Minek esimese harjutuse puhul oli kesine, hindeks 3+, aga edaspidi jäid kõik harjutused kergeks, kuigi sai kasutatud suuremaid raskusi kui eelnevad treeningud.

Lamades surumises 105kg 5x5. Lootsin vähe kergemat minekut, aga tehtud sai.
Positiivse kaldega pingil surumisel 40kg hantlitega max venitus alumises faasis ja kergelt 4x8.
Negatiivse kaldega surumisel lisasin kolm seeriat 5kg juurde, aga lõppkokkuvõttes jäi ikka kergeks - 85kg, 90kg, 90kg ja 95kg Järgmine trenn vast kogu harjutus 95kg.
Edasi kerge liigutamine rinnale kaks harjutust lihtsalt mahu andmiseks. Lõppu kerge triitseps ja selg ning sauna ära.

Kokkuvõttes annaks trennile hinnanguks tugeva 4, sest oleks võinud rohkem koormust anda. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fasti tiimi võtsin vastu uue liikme, kes võib võistelda hommikust õhtuni ja aasta ringselt. Grimmiga pole ka proleemi, naturaalne ilus pruun jume ja ja eluterve läikega . Vormil tugev , visa ja tahtejõuline. Proportsioonilt sihvakas ja iseloomult rõõmsameelne. Ei löö risti ette millegi ees. Tema kõrgeausus Oskar Wild Rückenberg!

post-28465-0-70461100-1412100599_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna õlg. Surumisel 35kg hantlitega 4x8. Järgmine trenn viies seeria võtan ka 40kg kasutusele ja teen paar kordust ning loodetavasti varuga.

Lendamises võtsin kordusi vähemaks ja sain keskenduda rohkem tunnetusele - 16kg hantlitega saab puhta tehnikaga lendamist sooritada küll. :) Võtsin iga delta keskmise osa harjutuses kordusi vähemaks ja suurendasin ka raskust. Lendamises jätsin ainult raskuse samaks.

Tagaosa tehes püüan nüüd töösse rakendada ka romblihase, sest täna käisin füsioterapeudi juures ja testides selgus, et õlad on liiga tugevad võrreldes romblihase ja trapetsi alumise osaga. Nüüd pean need järgi aitama ja siis peaksid ülaselja probleemid ka kaduma. :) Mõni kindlasti mõtleb, et kuidas üldse sain ilma teisi lihaseid kasutamata õla tagaosa treenida - asi on kõik tunnetuses ja õigetes raskustes. Nagu välja tuleb, siis alati ühele lihasele max tunnetuse panek ei pruugi alati hea olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus füsio juures selliseid teste teha saab?

Ma arvan, et iga füsio teeb. Ma käisin kohaliku füsio juures, kes meil Nõos on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trennist niipalju, et treeningud sujuvad hästi. Hetkel vigastusi pole, vähemalt mitte midagi nii märkimisväärset, kui Taavil ;) Sülitan igaks juhuks üle õla. Poseerimised ja töö käib võistlejatega järjepidevalt. Tunda on, et võistlused on lähenemas, nii võistlejad, kui ka ise tajun, ärevuse leveli tõusu.

Enda kava näeb ette 5 x nädalas ette selja trenni, mitte küll alati suutlikuseni, kui korralik valu on seljale ikka. Vahepeal sai siis tehtut fitness TV treening video, kus me koos Kristjani ja Allaniga nikerdasime selg, õlg ja biitseps. Oli huvitav kogemus, kui keegi teine filmib ja ise saab oma trenni teha on täitsa tore. Nii võiks ma igast treeningust video üles riputada :-)

Taavi ka lubab juba 1000 aastat, et teeme koos trenni, aga noh neid vigastusi on pidevalt nii palju ees :-D

Vahepeal oli au kolida, nüüd olen ka ametlikult Supilinna poiss.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd olen TÜ ASK i saalile nii lähedal,et panen kodus saali riided selga ja olen enne kohal , kui jõuan maha jahtuda;-) Soolaleiba pole veel olnud, kui selle väikse vea paandame nädalavahetus ära ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahepeal sai siis tehtut fitness TV treening video, kus me koos Kristjani ja Allaniga nikerdasime selg, õlg ja biitseps.

Vähit oli ka keegi filminud...aga ei leia seda videot...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need on lõikamisel ja töötlemisel. Klipid tulevad 5 min aga materjali 2h. Lisaks tuleb ka võimas taustamuss.Eks nad alles jõuavad üles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaks päeva natuke kergemaid treeninguid teinud, tundub, et väike kõhuviirus kallal. Süüa ei taha ja magu natu krampis. Kuid hoolimata sellest pisikesest tagasilöögist, olen teinud kaks päeva järjest 40 min aeroobset. Loomulikult nagu juba tavaks on tegin kaks päeva järjest selga. Esmaspäeval lisasin õlale lennutused ja triitsepsi sirutused kukla tagant. Täna sai tehtud lisaks biitseps ja rinnale kerge lennutamine. Homme on juba uus päev ja loodan , et sellega jõud ja tervis taas minuga ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuigi vahepeal oli veebiankeediga probleemi, siis loodan, et laheneb kenasti.

Hetkel trennid on sujuvad, olulisi vigastusi ei ole, kuigi õlaliigest peab säästma. Tark säästab.

Poseerimist on see aasta tehtud küll, kuigi plaan seda veel oluliselt teha selle kuu jooksul. Eesmärk oleks ikkagi Islandil ka ära käia.

Vorm paistab olevat adekvaatne igastahes. Jõunumbritest rääkida ei tea, kuna klassikalises mõttes pole mul midagi võrrelda viimastel kuudel (ei suru kangi, ei tee jõutõmmet, kükin harvem ja pikemalt). Mõned mõtted on seoses kasulike ja/või huvitavate faktide pakkumisega, aga sellest siis, kui asi on küpsem.

Toidulisandid on ilmselt tagasihoidlikumad, kui mõnel "legaalsel keemikul", sisuliselt essentials ehk valk, kreatiin, multivitamiin ja aminohappe segu või vähe teise nurga alt trennieelselt amino-alaniini-arginiini jm purk, mis sisaldab üksjagu scinece approved aineid.

Omalt poolt jõudu teistele trennihuvilistele ja treenime targalt ja tugevalt.

Gym-Motivation-Goals.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole kaua kribanud. Annan natukene märku endast. Kuna pole eriti aega, siis ei ole ka eriti internetis käinud. Kodus on nädal aega juba köögiremont ja süüa pole ka teinud mitu-mitu päeva. Olen valmistoitu poest ostnud. Eks kaloraaž on selle võrra ka viimased päevad madalamad olnud, kuid kulutuse mõttes õnneks ei olnud ka 4 päeva trennis käinud.

Varsti saan 10x kuulsamaks ja kes televiisorit jälgib, see peaks ka varsti vastuse saama, miks. :)

Põlvedele olen puhkust andnud nüüdseks vist juba poolteist kuud ja asi paraneb. Järgmisest nädalast tahaks juba jalatrenne kavasse sisse panna. Alguses pigem pikemad seeriad ja rohkem stabiliseerivaid harjutusi. Eks see vanadus teeb juba oma töö ja peab rohkem peaga trenni tegema. :D

Käin stabiilselt ka füsioterapeudi juures, teen venitusi trapetsile iga päev ja 4x nädalas treenin ülaselga - nii lühemaid, kui ka pikemaid seeriaid.

Eile tegin rinda ja õnneks raskused tundusid kergemad kui eelnevad trennid ja mõnes harjutuses sai ka rohkem peale laotud. Surumist 105kg 5x6 + 120kg x3. Loodan, et suudan oma kevadise surumisvormi taastada, milleks oli 125kg 5x6. :)

Pole veel haigusest taastunud, sest siiamaani mõned haigusnähud küljes. Aga usun, et see juba uus teema, sest kõik on ümberringi haiged. Endal jõhker köha, mis ei taha ära minna, aga trenne ei häiri - ainult magamist häirib. :) Tahtsin veel öelda, et täiendasin oma menüüd linaseemneõliga.

Kui köök tehtud saab, siis alustan ühe väikse projektiga, mis sarnaneb meie blogija martinkink eesmärgiga. Tükk aega olen seda kaalunud ja mõelnud ning otsustasin, et teen asja ära. Alati saab katki jätta asja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks telekat saab ikka õhtuti vaadatud aga siiski ei tea, mis saadet peaks jälgima hakkama ja äkki räägid natukene lähemalt mis projekti käima paned ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks telekat saab ikka õhtuti vaadatud aga siiski ei tea, mis saadet peaks jälgima hakkama ja äkki räägid natukene lähemalt mis projekti käima paned ?

Usun, et järgmine nädal reklaamis näidatakse. Muidu saate nimi Kodumäng. Kui saade läbi, ehk räägin natukene ka muljetest. :)

"Projekt" on see, et kavatsen kaalu tõsta 90kg peale ehk süüa ennast paksuks. :D Tippkaal on olnud mul 89.9kg. Hetkel on ümaralt kaal 83kg. Homme vast hakkan kaloraaži ja makrosid paika panema. Usun, et valgud jätan umbes 200-220g peale, rasvad kuni 150g ja ülejäänud süsivesikutest ehk umbes 420g. Kaloraaži alguses panen 4000kcal. Eks iga kell saab muudatusi teha, kuid jälgin seda, et pidevalt oleks kaal tõusuteel. Aega ei ole paika pannud. Kuigi ise kardan, et see 4000kcal ei mahu kuidagi sisse. :P Olen plaaninud ka sisse panna ühe öise toidukorra.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaloreid sisse juua ei ole ju keeruline?

Niigi päevas läheb 1200-1600ml piima. :)

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile trennis ei käinud, sest lisaks köhale oli löönud ka väikse palaviku üles. Pole hullu, sest täna oli juba parem. Tarbisin ka topeltkoguses vitamiine eile igaks juhuks.

Täna tegin õlga.
Esimene harjutus - istudes hantlitega surumine 35kg hantlitega oli veits raskem kui eelmine kord, aga mida harjutused edasi, seda lihtsamaks asjad läksid ning pidin ka kahes harjutuses raskust tõstma. Tundub, et peab vist edaspidi pikema soojenduse tegema. :)

Esmaspäeval saab võib-olla köök ka valmis, siis saab kontrollitumalt sööma hakata.

Sai oma telefoniga ka väike eksperiment tehtud. Täpsemalt testisin ka oma telefoni akut. Vana Samsung Galaxy S2 - 2 aastat juba kasutuses olnud.

  • Kõige pealt testisin ära kaua aku peab vastu, kui kasutada seda ainult telefonina + kaamerana. Siis pidas vastu 8p ja mõned minutid ehk ~192 tundi.
  • Teine test oli nii, et internet, Facebook jnejne olid 24/7 tundi järel ehk kasutasin telefoni põhimõtteliselt arvuti asemel. Aku pidas vastu 2p 3t 50min ja järgi jäi veel 4% akut ehk kestis ~52 tundi. Uskumatu on see, et aku on kõigest 1650mAh.
Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõbrad igal õhtul läheb küüslauku ja ei nohu, köha ega muid haiguse sümptomeid.... ;)

Kahjuks see ununenud asi mul. Muidu ise ka sõin ikka stabiilselt paar küünt päevas. :) Dieedi ajal sai isegi terve küüslauk päevas ära söödud + mitu mugulat sibulat. Nüüd läheb ainult pool kuni üks sibul päevas. Eks mul on töökeskkond ka selline, kus lihtsam haigestuda. Umbes 80% lastest lasteaias kõik köhivad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×