Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Täna siis plaanis kiirem ja teravam viimane ellips 45 min enne pühapäevast jooksu. Millele järgneb kogu keha trenn. Toidulisanditest Fast Bcaa, Olimp multivitamiin ja MZB. Ja õhtuks pudding :-) Allan on tõsine toiduga eksperimenteerija, ise poleks sellepeale tulnud, et pähklivõid ise teha. Eks menüüga on nagu trenniga, et tuleb katsetada ja proovida, mis toimib. Aisaks piiriks on enda mõtlemine. Peaks tekitama rubriigi"põnevaid katsetusi kulturistide toidusedelis". ;-)

Hea mõte. Dieedi ajal sai pidevalt katsetatud erinevate toitudega ning üle pika aja üritasin isegi kooke küpsetada. Kõik ikka selleks, et leida mingi maagiline toiduaine või luua eine, mis paremini nälga rahuldaks ja energiat annaks. :D

Ise pähklivõi tegemine peaks suhteliselt lihtne ettevõtmine olema, kui kodus korralik köögikombain olemas. Lihtsalt pähklid sisse ning purustama. Vahelduva eduga mingi 10 minti neid püreestada ja vahepeal kombaini seintelt maha kraapides peaks lõpptulemus päris ilus tulema. Kuna rasvasisaldus on pähklites niivõrd suur, siis peale mõnda minutit peaks asi vaikselt vedelamaks muutuma. Endal mul sellist köögiinventari ei ole, muidu prooviks järgi.

Kindlasti peaks proovima selliseid lahendusi, et näiteks lõpptoodangu sisse mõnda valgupulbrit veel lisada. Päris huvitav asi võiks tulla - shokolaadine pähklivõi, mis on äärmiselt valgu ja rasvarikas, kuid praktiliselt süsivesikuvaba. Nice.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise proovisin ka midagi uut, mida varem teinud ei olnud - kapsarulle! Päris head said isegi, kuigi võttis 3x kauem aega see tegemine, kui peaks :D.

Kaalusin ka täna ennast ja numbriteks olid 85.6kg. Kaal langeb ja pilt paraneb (jalad, õlad ja rind triibutavad korralikult). Tekkis korra isegi mõte Leedu võistlusel kaasa lüüa, aga mõistus tuli koju tagasi ja jään ikka oma plaani juurde võistelda järgmise aasta kevadel. Muidugi mõtlen suurelt ja tahaks ka EMi kaasa teha siis.

Hetkel aga pean sööma, sööma, sööma ja trenni tegema - tegelikult idee poolest võiks isegi kaalul 90kg ära näha aasta lõpuks, siis peaks liha ka juures olema :). Plaan on lavavormis kaaluda 80kg, mis tähendaks 3kg juurdekasvu.

Kahju on ainult see, et ühes põlves on mingi valu (ei tea millest ja diagnoosi ei oska ka määrata), mis segab. Otsustasin jalatrenni see nädal ka ära jätta, kuigi tahaks jõhkralt kükkida. Eile julgestasin kükki sõbral ja no... kisub täiega ikka :D. Proovin kerge diclofenaci kuuriga ja massaažiga ravida. Kergelt annab tunda ka epikondüliit, aga pärast rinna trenni on häiriv osa valust kadunud. Joosep ka ravis seda veel mingi võttega, mille nime ma ei oska öelda ja soovitas ka kodus mul nii teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Kahju on ainult see, et ühes põlves on mingi valu (ei tea millest ja diagnoosi ei oska ka määrata), mis segab. Otsustasin jalatrenni see nädal ka ära jätta, kuigi tahaks jõhkralt kükkida. Eile julgestasin kükki sõbral ja no... kisub täiega ikka :D. Proovin kerge diclofenaci kuuriga ja massaažiga ravida. Kergelt annab tunda ka epikondüliit, aga pärast rinna trenni on häiriv osa valust kadunud. Joosep ka ravis seda veel mingi võttega, mille nime ma ei oska öelda ja soovitas ka kodus mul nii teha.

Keha tahab puhkust saada ! ? Iseloom ja keha ei lähe kokku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keha tahab puhkust saada ! ? Iseloom ja keha ei lähe kokku.

Ei ole trennis maxi andnud, vaid mõistlikult ja rahulikult. Raskusi olen ainult baasharjutustel suurendanud ja teised harjutused on säilinud sama raskusega, sest suuremat rõhku panen tunnetusele. Nüüd järgmisest-ülejärgmisest nädalast tõmban baasharjutuste raskused ka 20% võrra alla ja hakkan rahulikult pikemaid seeriaid tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks treeningnädal läbi jälle. Panin kavasse üle aasta rööbaspuudel surumise. Esimene treening lisaraskust ei kasutanud ja tegin x12, x12, x12 ja x20. Tundub, et triitseps on tugevamaks läinud, sest päris kerge oli ja täis ka ei tõmmanud. Kusjuures see mul kavas viienda harjutusena ehk triitseps on juba suhteliselt väsinud. Täna kasutasin lisaraskusena 5kg. Püüan võimalikult palju ainult triitsepsiga tööd teha ja rinda töösse mitte haarata.

Tegin ka video teisest seeriast:



Muide peaks mainima, et Laimi-juustukoogi pudding on päris hea. EKVl pandi pulbrit liiga palju ja siis ei tundunud nii hea, aga tegin ise 300g keefiriga ja 35g pudingut. Proovige! Mustika jääb siiski veel lemmikuks :P. Võtsin ka Workout Shocki mustika oma - vaatan, kuidas maitseb. Hetkel punase apelsini ja see on päris hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reedel oli korralik seljapäev. Hommikune kaal 74,2kg. Trennis alguses sörkides soojaks, mõned venitused ja siis tõmbama. Kang tundus kerge ja minek oli päris hea. Siin siis reedene trenn:

Jõutõmme: 15x50kg, 10x70kg, 8x100kg, 6x120kg, 4x150kg, 1x170kg, 1x190kg, 1x210kg, 1x230kg, 1x240kg

Lõuatõmbed pealthaardega max laialt all pausiga: 4x12

Lõuatõmbed althaardega: 4x12

Plokil kitsalt tõmbed kõhule: 4x10x63,5kg

Plokil laialt käed vastamisi tõmbed kõhule: 12x36kg, 12x41kg, 12x45,5kg, 12x50kg, 12x54,5kg

Plokil ülalt diagonaalis 1 käega tõmbed: 4x10x63,5kg

Esmaspäeval proovib veel küki algraskust ja siis kuni reedeni võtab vähe kergemalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

74 kilo kohta on tõmme sul kõva, huvitav on see, et tõmbe ja küki vahe nii suur on? Endal käivad need kaks asja ikka koos, kui selg läheb tugevamaks saab ka kükis juurde panna ja vastupidi. Raw kükki tegid sa 160 kg kui õigesti mäletan, st et vahe on 80 kilo (endal oli 240 tõmbe puhul kükk samal ajal 210 - 220kg) ehk siis max 30 kilo vahe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selleks korraks on siis jooksu hooaeg läbi, vähemasti kuni sügiseni. Väsisingi sellest natuke ära, sest jõusaal pidi selle arvelt natu kannatama. Pidevalt tuli end tagasi hoida, et lihas täis ei läheks. Eile siis käisi Tartu maratoni 10km jooksu tegemas. Ütleks , et minu seniste jooksude kõige targem ja kaalutletum jooks. Ühtki lihast täis ei tõmmanud, ilus samm säilis lõpuni, suuri riske ei võtnud.... Aeg oli siis 49,03. Oleks võtnud tempo osas riske , usun, et oleks võinud joosta 47 min ka, aga hea enesetunne loeb ka midagi. Koht 1225 lõpetaja seast 97, pole paha ;-) Nüüd plaan siis keskenduda rohkem jõusaalile ja tegeleda tõsiselt oma pikkusest tulenevate nõrkade kohtade järgi aitamisega ehk siis selg ja jalad. Eile peale jooksu tegin juba algust ;-) Tehtud sa svung, jõutõmme ja lõuatõmme ning poseerimine ;-) seda viimast siis Reedaga. Aeroobse osas päris järgi ei anna, ranna hooaeg läheneb ja 1. Juuni on Tartu rattaralli. Toidulisanditest nagu ikka MZB, Fast Bcaa ja Olimp multivitamiin ja õhtuse maiusena Fast pudding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Sai täna tehtud ihaldatud jalatrenn! 3 nädalat ei olnud üldse jalga teinud - suht masendav tunne oli. Aga nüüd meel hea ja kõik hea.

Põlv andis vahepeal natukene tunda ja pärast trenni ka, aga loodan, et homsest on kõik hästi jälle. No... lihasvalu on juba praegu kõvasti tunda. Garanteeritud, et 3 päeva normaalselt ei kõnni. :D

Tegin täna 100kg kükki 5x10, aga nii, et seeriate vahel oli ainult 60 sekundit puhkust. 3 seeriat oli jumala OK, aga edaspidi oli vaja juba pingutada. Pärast seda kergelt 120kg x4 ja eeskükki 4x8 80kg. Jalad olid päris pehmed ikka pärast kükki. Siis tuli väljaastete kord. Öeldi naljaga, et davai, võta 40kg hantlid. Mis ma tegin siis... Võtsingi 40kg hantlid ja tegin 4x6 mõlemale jalale väljaasteid. Puudutan alati põlvega maa ära, et oleksid sama sügavad kükid. Kerge ei olnud, aga ülemäära suurt pingutust ka ei nõudnud. Lõppu sirutused ja kõverdused.

Sõber tegi jõutõmmet ja mõtlesin, et peaks ka väsinud jalgadega proovima. 180kg x1 kergelt, 200x1 kergelt ja 220kg x1. See nõudis natuke pingutust ka. Tuli väike motivatsioon jälle tõmme kavasse lisada, aga seekord kuskile trenni lõppu. Usun, et värskelt tuleks uus isiklik rekord ära küll. Kui juba ühes trennis tõmbasin 200x6 + 210x3. Eelmine max oli 235kg ja seeria rekord vist 200x3. -93kg rekordnorm tõmbes on 266,5kg. Kui peaksin suutma trennis 260 ära tõmmata, siis võib isegi mõelda võistlemisest Novembris. :)

Hetkel kaal 85,5kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile jäi endal trenn tegemata, sest kerge väsimus sees. Janariga sai eile tehtud veel viimane poseerimise lihv ja väike massaaz. Mees on valmis!!! Töö on tehtud, tuleb vaid puhata ja toimetada see pakett EM lavale. Kõigile asjahuvilistele teadmiseks ja rahustuseks saabusid juba mõni päev tagasi EKV järgselt antud dopinguproovi vastused. Nii Janari, kui ka Reeda proov olid ettearvatult negatiivsed. Reedaga on täna veel viimane treening ja poseerimine aga ilma ilustamata, ka Reet on valmis ning parem, kui kunagi varem ;-). Nüüd tuleb lihtsalt loota, et pakett peab pühapäevani vastu ning naeratada Euroopale, et Euroopa saaks võidukalt vastu naeratada.

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd tuleb lihtsalt loota, et pakett peab pühapäevani vastu ning naeratada Euroopale, et Euroopa saaks võidukalt vastu naeratada.

Nii ilusasti öeldud. Palju edu teile. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli kuues päev järjest treeninguid. Homme teen ühe puhkepausi.

Täna oli rind ja tegin tsipa teistmoodi ja suuremate raskustega. Läksin surumistes välja kuni 140kg horisontaalis, 110kg positiivse kaldega ja 130kg negatiivse kaldega. Rohkem harjutusi ei teinud, sest raskused olid suuremad. Püüan jätkuvalt toitumist jälgida ja hetkel olen ilusti 3500kcal söönud. Valke ~220-250g, süsivesikuid ~300-360g ja rasvu ~90-110g.

Enne trenni ikka Workout Shocki, trennis Workout Intra ja pärast trenni 50g Whey3. Õhtuti valguvajadust täita, siis 300g keefiriga 35-40g mustika või laimi-juustukoogi puddingut. :)

Kas keegi oskab kommenteerida, kuidas Olimpi RewWeiler töötab võrreldes Shockiga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovisin Shocki, täielik lurr minu arust....

Maitselt või toimelt? :D

Ma keerasin ka ühe purgi sisse veidi aega tagasi, energiajoogi maitse oli täitsa hea ning toimet võis tunda küll. Sisu on igastähes väga hea. Põhimõtteliselt on tegemist all-in one tootega, millest saad nii ergutavat toimet, kui ka mitmeid vastupidavust/jõudu parandavaid mõjusid ja isegi tervisele kasulikku.

Saad oma kreatiini päevase vajaduse, beta-alaniini, siis kohest toimet saad tsitrulliinist, kofeiinist ning lisaks veel ALCAR, mis peaks nii lühiajaliselt mõjuma, kui ka pikemas plaanis olema tervisele igati kasulik. See mnjah. Kui hind nii krõbe poleks, siis tarbiks seda ühe hommikukohvi tassi asemel. :D

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maitselt või toimelt? :D

Ma keerasin ka ühe purgi sisse veidi aega tagasi, energiajoogi maitse oli täitsa hea ning toimet võis tunda küll. Sisu on igastähes väga hea. Põhimõtteliselt on tegemist all-in one tootega, millest saad nii ergutavat toimet, kui ka mitmeid vastupidavust/jõudu parandavaid mõjusid ja isegi tervisele kasulikku.

Saad oma kreatiini päevase vajaduse, beta-alaniini, siis kohest toimet saad tsitrulliinist, kofeiinist ning lisaks veel ALCAR, mis peaks nii lühiajaliselt mõjuma, kui ka pikemas plaanis olema tervisele igati kasulik. See mnjah. Kui hind nii krõbe poleks, siis tarbiks seda ühe hommikukohvi tassi asemel. :D

Ega ma ise ka mingit toimet ei tunne. Kuna ma ei ole kofeiini suhtes tundlik, siis ei ole veel ühegi ergutiga mingit "laksu" saanud. Aga endale meeldib ka sisu. Intra sisu on ka päris hea isegi enne trenni tarbimiseks. Ise ma tarbin trenni ajal 10-15g pulbrit lahustatuna 700ml vees ja väga hea maitsega. Enne trenni 200-300ml vees 10-15g Intrat ja raskemate treeningute puhul 30g Shocki 200-300ml vees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pigem just toimelt, energiajoogi maitse oli ka alguses imelik pärast hakkas meeldima.

Aga lisanditega on nagu on, nüüd teen ka kolmeks kuuks kõigist lisanditset pausi sisse ja juba annab trennis tunda, kuidas seeria lõpud ära vajuvad ja lihased trennist lihtsamini valusaks jäävad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pigem just toimelt, energiajoogi maitse oli ka alguses imelik pärast hakkas meeldima.

Aga lisanditega on nagu on, nüüd teen ka kolmeks kuuks kõigist lisanditset pausi sisse ja juba annab trennis tunda, kuidas seeria lõpud ära vajuvad ja lihased trennist lihtsamini valusaks jääv

Ega paljude lisandite mõjust saad alles siis aru kui nad just ära jätta. Kogu aeg tarbid siis mõtled küll, et kas nüüd aitavad või mitte, aga nii kui "jätad maha", saad vahest kohe aru ;)

Sarge: Kui 24.Mai Tartu tänavakossule end näitad siis saad meilt RedWeilerit osta 12g kaupa, et siis seda enne trenne proovida :) Paneme topsis sisse ja korras ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega paljude lisandite mõjust saad alles siis aru kui nad just ära jätta. Kogu aeg tarbid siis mõtled küll, et kas nüüd aitavad või mitte, aga nii kui "jätad maha", saad vahest kohe aru ;)

Sarge: Kui 24.Mai Tartu tänavakossule end näitad siis saad meilt RedWeilerit osta 12g kaupa, et siis seda enne trenne proovida :) Paneme topsis sisse ja korras ^_^

Ei, mina ei saa ka siis aru, kui välja jätan. :D

24. mail olen Silvaril külas ja arvatavasti siis tänavakossus ei ole. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea tunne on jälle tõsisemat jõusaali teha. Eile sai tehtud positiivse kaldega smithil surumine 90 kg 7x7, alustuseks päris hea, lihase pumbatus on suurepärane. Lennutamine 6x8 134 kg plokil. Õlale tegin lennutused kõrvale 6x7 ja lennutused ette 6x7 ja õla tagaosale viibutused taha 6x10 15 kg. Ja biitsepsile sai tehtud 50 kg 10x7. Trenni alustasin 17 min ratast ja lõpetasin samaga. Just selle tunde pärast ma jõusaali armastangi... puhas raud. Kiiret ei ole ja naudid , kuidas kordus korduse haaval lihas täitub verega ;-) Jah järgmine nädalalõpp peab Taavi unustama kõik korvapallid, sest sellest tuleb hoopis tõsisem "treening". Hooaeg on läbi ja aeg on kõigil mehemoodi "massi koguda" ja vaimu turgutada. Õhtal lähen teen taas ühe terapeutilise ja rahuldust pakkuva treeningu, millest juba homme pikemalt. Toidulisanditest niipalju, et MZB, Fast pudding ja Bcaa, need mu sõbrad kolmekesi :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile siis sai soojenduseks tehtud 34 min ellipsit. Triitsepsile surumine horidontaalpingil 70kg 2x7, 90 2x7 ja 110kg 2x7. Seejärel hantliga triitsepsi sirutus 27,5kg alates 2,5 kg kaupa 8x üles kuni 45 kg -ni. Seljale kontrollitud lõuatõmbed 7x6 ja plokilt tõmbed kõhule 7x6. Kui hästi läheb, siis karistan Merisalu homme õla ja biitsepsiga :-) või siis millegi muuga peale jala :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile siis algas ametlikust põhitööst puhkus. See annab võimaluse puhata ja treenida nagu süda lustib. Eile sai tehtud 35 minn ratast. Rinnale hantlite surumine horisontaalilt 7x7 kuni 45 kg välja. Seljale plokilt diagonaal tõmbed rrinevate käepidemetega 8x7. Triitsepsile rööbaspuudel surumine 10x10 ja plokilt sirutused alt haardega 6x10. Täna sai tehtud hommiku soojenduseks väike puude lõhkumine, siis kerge eine ja saali. Täna siis jõutõmme,svung,lõuatõmme, traktor ja sirge kangiga biitseps tõste 7x7. Ei tahtnud üleliia aeg kulutada, sest batuudil tuleb päikest püüda ;-) Hoiame siis täna pöidlaid meie bikini tüdrukutele. Reeda vorm peaks lubama püüdma kõiki kohti, aga kunagi ei tea, mis juhtub. See häisib mind selle ala puhul endiselt :-( Usun, et tähtis on suurepärane sportlik vorm ja eristumine ning isikupära, mis teeb sind eriliseks. Hoiame pöidlaid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×