Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Hetkel on plaan 2015 aasta kevad. Tahaks natuke liha ka luule kasvatada. Kaua ma ikka 70-kilogrammisena seal laval keksin. :)

Vbl Kerge "vitamiini" kuuri tegema,vennasportaalis pakumine ja hinnad kevadiselt head :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vbl Kerge "vitamiini" kuuri tegema,vennasportaalis pakumine ja hinnad kevadiselt head :)

Nagu võistlused on näidanud, siis on naturaalselt ka võimalik "viitamiinimehi" võita. :) Ju mulle meeldib tuuleveskitega võidelda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võib öelda, et Team Rückenberg tegi puhta platsi eile :)! Soovin foorumis ka teistele võitjatele õnne!

Ma pooldaks, et kohtunikud jõuaksid üksmeelele bikini fitnessi hindamisel ja selleks võiks teha mingid koolitused/koosolekud. Ma ei mõtle mitte midagi halba ja ei taha kedagi solvata, aga usun, et siis oleks see hindamine ühtlasem.

Tore oli ka vaadata, et oli päris palju testikohtunikke. Võib-olla mõni kommenteerib, kuidas klappisid kohad. Nii nagu ise paigutasin meeste omad, nii olid ka enam-vähem lõpuhinded (Rannafitnessi kahjuks ei näinud). Erinevus tekkis selles mõnega, et Harri Induse oleksin kehavoorus teisele kohale paigutanud ja vabakavaga kolmandale. Meeste klassikas oleksin Kristjani kehavoorus kolmandale kohale paigutanud ja vabakavaga teisele kohale. Bikini fitnessis oli asi väga segane ja mõned paigutused ikka üldse ei klappinud (protokollis on ka näha, et kohtunike omavahelised hinded ei klappinud :D), kuid võitja oli alati selge. Bodyfitnessis ja fitnessis ei pidanud hindamisega suurt vaeva nägema ja kõik oli kohe selge, kes kuhu platseerub. Meeste absoluudi oleks võinud teha ikka nii, et parimatest parimad, siis oleks ainuke muutus olnud see, et Kirp oleks saanud Abrossimovi asemel absoluuti. Oleks näinud taaskord lahingut Palm vs Kirp. :)

Endal oli täna jalgpalli mäng ja võitsime 4-2. Ise lõin ühe värava ja andsin ka 2vs1 olukorras söödu ehk siis sain ka assisti kirja :). Jalgpall ikkagi meeskonna mäng ja tähtis ei ole, kas löön ise värava või keegi teine.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmaspäev ja rahvusvaheline rinnapäev. Nii ka minul, sest kuna pühapäeviti on nüüd jalgpalli liiga või karikamäng, siis vahetasin rinna trenni jala trenniga ära.

Lamades surumises tegin 125kg x4, x3, x3, x3, x3. Ei olnud kerge - uskumatult raske. Eks lamades surumises mängib hästi palju kehakaal. Kui ma oma kavaga alustasin aasta alguses, siis kaalusin 89kg ja nüüdseks on kaal juba 85 kanti kukkunud. Eks pean sööma sundima ennast rohkem, et kaalu tõsta.

Homme jalatrenn ja võib-olla teen trenni lõpus selle kava läbi, mille Janar kirjutas (http://www.fitness.ee/artikkel/1556/hakka-astuma-ehk-idee-jalatreeninguks), aga siis kindlasti lisaraskusteta, sest trenni lõpus on oma kehaga kükkide tegemine üliraske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EKV läbi ja veel väga edukalt. Kaks kõige magusamat kirssi sai ära napsatud ;-). Võistluse korraldus oli hea ja kõik sujus kiiresti. Eelnevalt arvasin, et aeg kaalumise ja võistluste alguse vahel venib pikaks, kuid kõik sujus kiiresti. Käed olid pidevalt tööd täis, ühehele grimm peale, siis teisele jne jne. Vahepalaks viimased poseerimised ehk enesekindluse kontrollid ;-). Lõpetuseks läige ja nii sportlased olidki valmis, nukid ja lavale ;-). Põhjalikud nagu me Janariga oleme, olid meil kaasas ka talismannina oma hantlid ja hiljem üldiseks menuhitiks osutunud lõuatõmbe toru. Ja sealt edasi hakkasid laksud juba käima :-). Suured tänud Merisalule grimmiabi ja teami ühtse tunde hoidmise eest. Tänud kõigile korraldajatele ja kaasaelajatele. See oli ülendav hetk, kui Janari vabakava karjuti kordamisele ja see oli ikka hea ka, külmavärinaid tunnen ikka ja jälle, kui seda läbi teeme. Suured tänud inimestele, kes võtsid vaevaks ürituse kajastamise ja viimise inimesteni, kes võistlustele ei jõua ja foorumis ei käi. Mida rohkematele inimestele me oma ala tutvustame, seda laiem ja kandvam on ala tulevik. Suured tänud kõikidele sportlastele tugeva konkurentsi eest, sest see on edasiviiv jõud. Kõige suuremad tänud kõigile TÜ ASK´i sportlastele heade vormide ja professionaalse suhtumise eest! Koos oleme tugevad!!!

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Paar sõna EKV-e kohta. Enda esitusega jäin rahule. Nagu teada, siis osalesin EKV athletic fitnessis. Oma kategoorias olime Ants Varblasega kahekesi. Päeva esimeses pooles toimus Revali spordiklubis jõu- ja vastupidavusvoor. Loosinumbriga õnnestus mul võtta suurem number ja seetõttu olid mul teiste osalejate tulemused teada. Lõuatõmmetes tegin 26 kordust, et saada päeva parim tulemus - siia jäi ka 1-2 kordust varu. Sõudmisest võtsin niipalju kui võtta andis ja sain kirja 461m. Puhanuna ja ~5kg raskemana olen tõmmanud 500m ajaga 1:27,6. Ja viimasena dipsid, kus seekord oli 26 kordust lagi. Vahekokkuvõttes jäime Antsuga viiki - tema võitis vastupidavus- ja mina jõuvooru. Niisiis jäigi kõik kehavooru otsustada, kus pidin Antsu paremust tunnistama. Midagi niisama ära ei kinkinud ja emotsioonid võistluspäevast on igati positiivsed.

Toitumine 03.02.2014 - 26.04.2014:

Keskmine kaloraaž - 2872kcal

Süsivesikud - 250,5g

Rasvad - 116,4g

Valgud - 211g

Kaal kukkus 76kg pealt 74kg peale paari nädalaga ja nii ta jäi püsima kuni võistlusteni.

Võrdluseks eelmise aastaga 01.01.2013 - 12.04.2013:

Keskmine kaloraaž - 2310kcal

Süsivesikud - 182g

Rasvad - 80g

Valgud - 216g

Kaal kukkus 78kg pealt 68kg peale.

Järgmine etteaste juba sellel laupäeval Pärnus, kus toimuvad "Lamades surumise EMV 2014".

NB! Tänan ka omalt poolt kõige rohkem just treener Silvarit väga hea koostöö ja toetuse eest, TÜASK-i treenimisvõimaluste eest ning kogu korraldusmeeskonda ja teisi asjaosalisi !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siiski jõusaali ei jõudnud ja tegin kodus ühe kerge treeningu. Tunnen, et viimasel ajal on alaselg immobiilsemaks muutunud ning õlgadel ka mingi kamm. Tegin umbes 45 minutit alaseljale erinevaid harjutusi + korseti süvalihaseid ja õla rotaatoritele harjutusi kummilindiga.

Päeval käisin koolitusel lasteaia tervisemeeskonnaga. Tervisemeeskonna ülesanne on parandada laste, kui ka töötajate füüsilist ja vaimset tervist. Samuti ka teadvustada lapsi ja nende vanemaid toituma õigesti ning panna nad liikuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peale EKV olen olnud nii laip, oleks nagu ise võistenud. Pühapäeval nihverdasin väikse trenni 25 min ratast, lõuatõmme 10 seeriat, jõutõmmet 7 seeriat, 7 seeriat sääre sirutusi painutusi. Esmaspäeval läksin trenni,panin riided selga ja otsustasin, et tulen koju tagasi. Väss nii sees :-) Eile võtsin end kokku, 45 min tempokalt ellipsil ja kogu keha treening, igale lihasele 6x4,liigutus plahvatuslik. Jalga ei teinud, sest juba homme Viljandi Ümberjärve jooks. Viimane nädal olen üritanud lihast mitte nii täis lüüa, pigem lühike seeria,plahvatuslik liigutus närvisüsteemile. Täna plaanin teha kerge soojenduse ja korraliku venituse,et homme oleks jalg kerge. Pärast jooksu üritan teha vahelduseks ühe korralikuma treeningu. Lisanditest Fast Bcaa ja kuna MZB veel ei ole, siis riboksiin ja panangiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd Viljandi poole teel. Käes on kaua oodatud järvejooks ;-) Vaim on küll valmis, aga Huntaugu tõus paneb ikka põlve värisema.:-) Mis ei tapa, teeb tugevaks. 12.00 on start, pool tundi enne panen sisse Fast Bcaa, et kestaks ja ühe Thermo Stim rasvapõletaja, et aktiviseerida ainevahetust. Viimased aastad,olen seda kombinatsiooni kasutanud ja ütlen, et minul toimib. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ikka mõtlen jooksu aeg mida kurat ma siia ronin :-) vahet ei ole palju ma ette valmistan ikka on raske ja lõpetad okse maitsega. Nüüd, kui pool rimi hakkliha pitsat sees ja mõte selginenud võin öelda, Hea on teada, kus on enda võimete piirid. Elu on ikka kuradima ilus,kui oled olnud sent surmale võlgu :-) ja seejärel selle väärikalt tasunud! Eelmise aasta aeg oli 1.05.05 selle aasta aeg 59.58 ja hommikune kaal 97. Ja nüüd jõusaali trenni, pärast mida kosutav saun ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Homme juba surumise eestikad. Esmaspäeval tegin viimase särgitrenni ja kolmapäeval kiiruslik surumine ning kükk. Kükis jätkasin oma süsteemi, kus oli vaja 2x2x140kg teha. Pärast seda proovisin fitness 5 raskusega kükki. Tean, et võistlustel ei või vööd ja põlvesukki kasutada, aga trennis panen ikka peale, kui suuremaks pingutuseks läheb. Jalg oli veel laupäevasest sõudmisest väheke kange, aga nii palju kui plaanisin, tegin ära. Eile oli korralik energiapuudus sellest kükist ja päevane kaloraaž tuli lõpuks 4820kcal (süsikad 510g, rasvad 223g, valgud 209g).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pean ülema, et minu jaoks Balti Match endiselt veel käib, sest päev pole veel lõppenud :-D. Olen ärkvel olnud eile kella 05.00 - st alates. Tunne on põnev oleks nagu natu svipsis :-). Aga pean ütlema, et hoolimata võistluse korraldamatusest, olen ma rahul. Võistlejad tegid kõik supertulemused, nii palju medaleid ei mäletagi. Endla, Egle ja Ott jagasid lakse kahte lehte :-). See, mis mõnelt võeti, selle Ott laksudega andis tagasi ;-). Loodan, et Otil ja teistel laksude jagamisest jalad valusad pole. Tervikuna jättis terve Balti Match´i koondis väga hea mulje, nii sportlaste, kui ka inimestena. Sellised ühisüritused seovad ja liidavad. Selles osas tuli isegi kasuks, et kõik pead ja p... puntis koos olime ;-). Päris uhke tunne on saata sellist Eesti koondist, selliste suurepäraste vormidega EM - ile. Sisetunne ütleb, et midagi head on sealt tulemas. Koos oleme me tugevad, ühtse rusikana ja teineteist toetades!!! Suurima heameelega oleksin teiega seal taustajõuks nii vaimus, kui jõus. Äkki järgmine kord ;-). Nüüd aga võitlen edasi, sest enne 19.00 pole lootustki und näha...

Edited by Silvar Fast
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on jah jalg juba valus, iga nädalavahetus saab udjada vastaseid, kuid loodetavasti taastub jalg EM -ks ära ja kannatab seal ka lakse jagada... :D .

Oli tõesti selline väga mõnus koondis, kõik toetasid üksteist ja kohal olles said aru ,et ollakse ühe asja eest väljas! Järgmine aasta toimub Balti Matš leedus, sinna võiks veel suurema pundiga kohale minna!

Head päeva sulle Silvar, tublid olite!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järgmine aasta toimub Balti Matš leedus, sinna võiks veel suurema pundiga kohale minna!

Kui ma võistlejana ei kvalifitseeru, siis loodetavasti fännina. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole enda trenne kajastanud. Ega ei olegi midagi hullu teinud. Tegin natukene kergemalt ja lühemate pausidega trenne vahepeal. Toitumine ka käest ära läinud ja ei ole piisavalt kaloreid kätte saanud kasvamiseks. Aga see-eest olen päris kuiv nagu kaks kuud enne võistlusi :P. Püüan viga parandada ja korralikult kõik oma toitumise üles kirjutada. Hetkeseisuga täna söödud 3367kcal, valke 219g, süsivesikuid 341g ja rasvu 113g. Päris suure osa valguvajadusest tihtipeale joon valgušeigina sisse (enamasti pärast trenni ikka 50g pulbrit). Ei suuda lihtsalt nii palju toiduga saada.

Homme Joosep Moosese juurde massaaži, sest selja pinged hakkavad juba kätesse kiirgama. Lasen ennast natuke ragistada ja mudida. Samuti epikondüliit ja põlved teevad muret. Selle tõttu ka olen mõned jala trennid ära jätnud. Homme vaatan soojenduse ajal, kuidas valu on, aga püüan leida harjutusi, kus ei ole.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile sai siis peale korraliku väljapuhkamist teha ka asjalik trenn. 45 min ellipsit ja natuke kõigile lihastele, väljaarvatud jalad. 2 tõsist tempo treeningut on veel jäänud enne pühapäevast Tartu kevadjooksu 10 km. Igale põhi lihasgrupile üks harjutus 6 seeriat ja 3-4 kordust.Mitte suutlikuseni, pigem toonust hoidev iseloom, et ei piiraks väga kiirust. Ootan juba, et jooks saaks ühelepoole, saaks jälle tõsisemat jõusaali ka teha. Aastatega on ikka harjutud keha tunnetusega ja kontrolliga "iga lihaskiu üle".See on tunne mida naudin :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Nädalavahetusel toimunud surumise EMV möödusid väga hästi. Esimesel kaalumisel olin 650g üle. Tegin 15 min kerget sörki + 10 min kuuma dušši ja siis juba kaal 73,9kg. Alla panin 135kg, et 100% kindel olla ja esimene katse kirja saada. See oli väga kerge ja järgmiseks panin 145kg, mis õnnestus tehniliselt kõige paremini. Viimane katse 150kg ja sain ka selle kirja. Enda kaalus 2. koht absoluudi 1. mehe Gunnari järel :D. Pärast tegin kergelt kohalikus jõusaalis triitsa ja biitsa peale.

Esmaspäeval vaatasin, mis seisus hetkel kükk on, kuna järgmine võistlus 16. mai SELL'i mängud ja palju aega katsetamiseks enam ei ole. Vaikselt soojaks ja siis 1x150kg, 155kg (uus rekord), 160kg (veel uuem rekord). Kuna tunnen, et mul küki keskmine osa kõige nõrgem, siis tegin lisaks pausiga pingilt kükki 10x6x115kg. Pärast veel jalasirutused, kõht ja seljasirutaja.

Eile proovisin ise teha maapähklivõid. Kuna hind tuleb mitu korda odavam ja siis tead ka, et on tegemist puhta kraamiga ja mingit muud jama pole lisatud. Esialgu proovisin väikse koguse teha ja tuli väga normaalselt välja.

post-8206-0-08732800-1399459773_thumb.jp

1. Lükkasin pähklid mikrolaineahju 2 minutiks.

2. Puhastasin pähklid pruunikatest kestadest.

3. Valasin pähklid köögikombaini ja lasin 5 minutit käia.

4. Kraapisin kraami kokku ja panin topsi.

post-8206-0-82503200-1399460182_thumb.jp

Alguses oli väheke vedel, aga praeguseks on ilusti ära tahenenud ja seisab külmkapis. Pähklivõid lisan hommikuti pudru sisse ja teinekord õhtuti söön niisama, kui näen, et päevane kaloraaž liiga madalaks jäänud.

Tänane 2. söögikord oli piim, keefir, külmutatud maasikad ja laimi-juustukoogi puding. Siiamaani söödud pudingutest on see minu lemmik. Väiksed tükikesed, mis kokku jäid, krõmpsuvad mõnusalt ja meenutavad "Kalevi" küpsise tükikesi.

post-8206-0-99188200-1399460412_thumb.jp

Varsti trenni, kus täna plaanis raske rind, triits, biits ja õlg.

Kuulmiseni!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis plaanis kiirem ja teravam viimane ellips 45 min enne pühapäevast jooksu. Millele järgneb kogu keha trenn. Toidulisanditest Fast Bcaa, Olimp multivitamiin ja MZB. Ja õhtuks pudding :-) Allan on tõsine toiduga eksperimenteerija, ise poleks sellepeale tulnud, et pähklivõid ise teha. Eks menüüga on nagu trenniga, et tuleb katsetada ja proovida, mis toimib. Aisaks piiriks on enda mõtlemine. Peaks tekitama rubriigi"põnevaid katsetusi kulturistide toidusedelis". ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×