Jump to content
Aimar Kuusnõmm

Team FAST: VENNAD Kuusnõmmed.

Recommended Posts

Täna tegin rinnalt surumist ning kirjutan siia mõned numbrid üles,teinekord hea vaadata/võrrelda kuna trenni vihikut, kui niisugust, ma ei pea.Tean,et Raigo võttis selle seekord kasutusele ja kirjutab iga numbri ülesse,mees aeti kevadel ikka korralikult kurjaks ja nüüd võtab ettevalmistust ikka väga tõsiselt.Ise aga olen piisavalt laisk,et trennis neid numbreid vihikusse kritseldada.
Täna siis alustasin lamades surumisega.Surun ilma sillata,st tõstan jalad ka pingile,et mitte toestada ning suruda maximaalselt rinnaga.Selle tõttu langeb natuke maksimaalne surumise number kuid see ei ole otseselt mu eesmärk.Sel suvel ei olegi proovinud 1stega ülesse minna,seega ei teagi palju suudaksin suruda maximumi.Tänane seeria siis selline,40kg x10,50kgx10,70kgx10,80kgx10 90kg x10 ,100x10 ,110x8 ,120x5 võrdluseks siis niipalju, et sillaga olen surunud 120kg 10kordust.
teise harjutusena täna hantlitega surumine,positiivse kaldega... 30kg hantlid x10,40kg hantlid x10,48kg x8 ,42kgx10,40kgx10,38kgx10,30kg x10 ning 26kg x10
3nda harjutusena rinnale tegin nn negatiivse kaldega surumist trenaz. 5x10
4. harjutus rinnale ristivedu,5x10
veel teen rinnapäeval esi ja külje õlga ning kõhulihas
trenni ajal ikka BCAA ning protena kasutan protein puddingut

Priiduga pilt
post-19835-0-48365000-1414443409_thumb.j



Edited by RainKuusnõmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüdseks olen peale viimaseid võistlusi teinud juba 99 trenni. Ehk siis 5 ja poole kuuga. Ükski trenn ei ole tegemata jäänud kuigi päevi olen ümber mänginud.

Tegin suure muutuse oma trennide osas sellega, et hakkasin hommikuti enne tööd trennis käima. Pumpan kell 6 hommikul lihaseid kui mõni mees vb alles teist külge voodis keeravad. Olen seda nüüd pea kuuaega proovinud ja olen tulemusega rahul. kui minna õhtul normaalajal magama siis ei ole raske ka ärgata. Trennis on mott kõrge. Keskendumine trennile parem js lihase saab erguks pump+iga. Õhtuti on tööpäeva väsimus sees ja raskem isegi trennile häälestuda. Kõik on suhtumise küsimus. KUi tahan teha siis ma saan nii teha.

Ei tee kõiki trenne hommikul vaid proovin kaks hommikul kaks õhtul. Hommikused teen revalis kuna sparta avatakse kahjuks kell 7.

kui arvata et ei suuda raskustega trenni teha hommikul ss julgen vastu vaielda. Viimastel trennidel olen läinud just raskustesse. Surumises 150×7 ja peale170×2. Seda 80 kg kehakaalu juures. Jala trennid teen muidugi eranditult õhtul. Seda ei julge veel hommikusse paigutada. Ei kujuta ette et peaks hommikul 200 küki seeriaid tegema. Eile õhtul aga suutsin 200kg 6x kükkida. Viimati tegin seda 2013 kevadel.

Et miks ma hommikul trennis käima hakkasin on tingitud sellest. Et mind õhtuti ei olnud petele ja lapsele olemas. Raske on minna trenni kui laps ütleb mulle ei taha et issi trenni läheb. Ja lisaks muud tegemisez trennile lisaks.

Igatahes olen hetkel süsteemiga rohkem rahul ja saan oma teed kevadise em suunas jätkata.

Toitumist hoian kontrolliall. Huvitav on see. Et ei oskagi soovida mingit sellist toitu mis ma varem olin harjunud sööma. Saan kvaliteetsemalt süües kõhutäis ja arvestades minu kulutusi ,saan toitu pidevalt juurdegi kruvida.

Toidulisanditest on igapäeva menüüs omega3. Herao0 pudrusisse. Enne hommikusi trenne pump+ ja peale igat trenni muscle+.

Kehakaal kõigub 80 ja 81 vahel. Loodan endiselt juurde saada aga kipub see kaal pigem langema.

Selline siis väike ülevaade minu tegemistest .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reedel oli siis korralik tõmbe trenni päev.

Ette tegin Eeskükki

Tõmme siis 75% x5 85% 2x3 ja 95% 2x1 raskused 210/240/265

Edasi klassikameeste harjutus maast laia haardega tõmme

Keretõsted lisaraskusega

Trapets

Säär

Kõht

280tuleb ära küll tõmbes võistlustel ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna sõbrad ise ei postita, siis teen seda nende eest....

Raigo käis ülevaatusel ja panime paika järgmise poolaasta plaani ja seis mis on praegu on ööpäev parem sellest, mis pilt mulle käesoleva aasta alguses avanes. Ütleme nii, et selle seisu pealt saab teha väga korraliku vormi ja eks aeg näitab ,mida see tulemuse mõttes annab. Kaal hommikuse seisuga 80,5 kilo (päevane seal kilo kindlasti rohkem).

Poseerimine on roostes, kuid küll me sellega ka tegeleme, praegu oli peamine ära kaardistada, see kus me asume ja kuhu soovime liikuda.

post-22-0-68384500-1417379752_thumb.jpg

post-22-0-79695000-1417379759_thumb.jpg

post-22-0-17935300-1417379767_thumb.jpg

post-22-0-96367700-1417379774_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raigo vorm on tõesti hea.Lubas kevadel,et teeb selle valmistumisperioodi hoopis teisiti kui varasemalt,ning tulemus on piltidelt näha.Sellist vormi ei ole lihtne hoida,ise ma küll ei suuda.Seega loodame temalt kevadel head tulemust.
Ise olen ka muutnud totaalselt oma hooajavälist toitumist.Pmst söön samamoodi nagu dieedi ajal kuid vahel läheb ikka käest ära.Varasemalt oli kõik "käest ära" Dieedi ajal keskendun rohkem ja ei anna järgi.Praegu tean,et saab lubada vahest.
Trenni poole pealt ka.tundub,et on olnud edasiminek,kuna jaksan suuremate raskustega pikemaid seeriad suruda.Eks ta sellest on,et olen pikkadele seeriatele rõhku pannud terve suve .Väga harva kui olen teinud puhtalt 6seid korduseid.Enamjaolt ikka 8,10 või 12.hantlite puhul positiivse kaldega suudan 48kilosed hantlid ise kätte võtta ning 8 x suruda probleemideta.Varasemalt oli selleks kellegi julgestust vaja.Ka kangi olen teinud igal rinnapäeval.Viimasel paaril trennil proovisin ka pikemaid seeriaid kui 10nsed ja 85kg 20 suruda küll raske polnud,surun ilma sillata,jalad pingil ning põidlad kangil ühelpool sõrmedega).Oleks ka soovinud võistelda korduste peale surumises,kuid olin sel päeval pikalt tööl ning ei jõudnud.
Kindlasti oleks tahtnud ka selleks klassika MM vormi teha,et oma varasem 7.koht ehk natuke parema vastu välja vahetada.Kuid see otsus sai juba kevadel hispaanias vastu võetud,et võistlen uuesti järgmisel kevadel.Ja teine dieet kohe järjest tehes,oleks mul väga raske üldse mingit arengut lihasmassis näidata.Eks seda on praegugi raske aru saada,kas on lihasmassi lisandunud või mitte,ju kevadel näha saab,ega siin kaua oodata pole,kohe-kohe tuleb asi palju tõsisemalt käsile võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjutan ka vahelduseks siis toimuvast. Pole tõesti ammu kirjutanud siia.

Võistlused läksid nagu nad minema pidid tasuks 2ne koht sest Tiit oli seekord tugevam. Olen tagant järele analüüsinud, et kui poleks ise viimaseid katseid tagumikku keeranud oleks Tiidul elu väheke keerulisem olnud ja mina poleks pidanud tõmbes nii suurt raskust peale panema. See selleks nüüd vähemalt motivatsiooni ja kevadel annan uue lahingu hoopis uute numbritega.

Kuna meil Raidiga kükk ei toimi kuidagi siis mina alustasin proovimist klassikute küki kavaga. Kui jookseb lukku proovin midagi muud või muudan asju. Igaljuhul seni on kõik trennid väga head olnud ja hoopis teise elamisega.

Kaal püsib enamvähem seal kus võistlustelgi oli.

Nüüd reedene trenn jäi haiguse tõttu vahele. Endal on süümekad ja täna teen reedese trenni sest vahele ühtegi jalapäeva ei jäta :D

Ilmselt tööjuures sain külma sest korra on palav siis külm jne . Praeguste ilmadega õues töötamise rõõmud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli rind-õlg trenn.Tegime koos Toivoga.kahekesi koos on ikka tunduvalt etem teha kui üksi omaette nokitsedes.Aga enamjaolt teen siiski üksi,vahel trennid kattuvad.
Enamjaolt tegime terve trenni 2x(3x10 ) superseeriaid .pausid u 10sek.raskused jäid enamjaolt igalpool 50% kanti kuna muidu ei suutnud viimaseid korduseid ära teha.

tegin mõned poseerimispildid ka trenni lõppu...
post-19835-0-49408100-1418585746_thumb.j

post-19835-0-18965500-1418585765_thumb.j

post-19835-0-20393400-1418585785_thumb.j

Võtsime poistega välja ka oma detsembri kuu toetuse FASTi poolt...
post-19835-0-71048900-1418585805_thumb.j
Luxus batoon caramel-hazelnut on viimase aja lemmik!

sel nädalal veel 4 tööpäeva ning siis puhkus kuni 5nda jaanuarini.Kuna nädalalõpus saaremaale,siis saab mõned trennid ka Jaan Salu saalis ära teha.

Lisaks olen sel aastal veel nominent saaremaa aasta meesportlase auhinnale,hetkel interneti hääletus seega võid anda oma panuse
http://www.saaresport.ee/kasulikku/kusitlused/meessportlane-2014/

eks vastaskandidaadid on kõvad ,kuid kulturism siiski esindatud!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegime Raigoga ühistrenni lisaks oli kohale veel Regina. Ühistrennid kannavad vilja, sest kõik pingutavad rohkem. Nii Raigo tänased kükiseeriad.

190 x 8 raw ja varu veel sees... lisaks rinnalkükk kolmandas harjutses pausiga 120 x 8 raw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raigo lammutas täna jälle koos minuga ja ületas ennast nii mõenski harjutuses. Eks ta ise kirjutab pikemalt, panen kokkuvõtva video, tema parematest katsetest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuna ühade aegu on ka töölt puhkus siis leidub ka seda aega blogi värskendada.

Trenni olen jätkuvalt korralikult teinud. Töö käib 2015 aasta em-iks. Kaal püsib seal 80,5 juures aga jõunäitajad on vaikselt paranenud. kuigi peegöisse vaadates tundub, et pilt on udusemaks läinud. Võibolla olen toiduga lohakam kui seda suve lõpuni suutsin olla.

õnneks jõulud saab seljataha ja suuremad ülesöömis võimalusedseljataga. selline teistsugune toit on kehale raske olnud. seedimine on paigast ära jne .

Trennid jaotatud neljaks. õlg,rind siis jalg peale seda vaba päev siis käed ja järgmiselpäeval selg. Ja teen vaheldumisi kerge nädal ja raske nädal. kergel nädalal puhtalt tunnetus ja maht. askel päeval on m,aht väike aga raskused rekordite lähedased. proovin uuesti seda süsteemi kuna 2013 em-ik valmistudes kandis see vilja Tõenäolislet kui läheb niiõelda kaalu kärpimiseks siis tõstan trenni jaotused ümber 3 plus 1 peale.

Eks siin puhkuse ajal tuleb puhata tööst ja trenni teha:D

kuigi nagu ikka puhkuse ajal tabab mind vääike haigus siis pead norgu ei lase ja proovin võimalikult kiireltselle seljatada. ilmselt väike külmetus vms.

kui nüüd aastale 2014 tagasi vaadata siis võrreldes varasemate aastatega ei ole mul nii vähe karikaid kapile jõudnud:D eks seda mõjutab ka see et pole jõutõstmises kaasa teinud. keskendusin ainult kulturismile ja peale võistlusi juba vaatasin järgmisse aastasse. kuigi vorm oleks lubanud ka jõutõstmises kaasa teha ei tahtnud ma neist osa võtta.

Tulemusteks siis

eesti KV meeste kulturism 1 koht ja ABS 2 koht

balti karikal kulturismis 5 koht.

EM kulturism kuni 75 kg 5 koht.

Nii vähe võistlusi tegingi 2014 aastal.

eks tuleb tööd teha ja loota et järgmine aasta on veel edukam.

toidulisanditest on kasutusel stabiilselt hera 80 hommiku pudrule ja muscle+ peale trenni, ja õhtuti omega 3. lisaks veel aegajalt kreatiin. Suured tänud selle eest fitness.ee-le ja Fastile kes meid on toetand ja abistanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimane postitus ka sellel aastal veel.Jõudsin täna isegi trenni,et teha ära seljatrenn,õnneks oli Sparta täna 5ni lahti.Homme jääb trenn nii kui nii vahele ja siis tuleb selle tõttu üks lisapäev.
Uuel aastal algab trennid õnneks või mitte jalatrenniga-ja veel tõusva raskusega seeriad,seega raskelt peale kohe.Jalatrenne jagasin sel aastal ka muidu kaheks,ühel nädalal kükk või rinnaltkükk,teine nädal jalapress vms.
Põhmõtteliselt algab homsest ka tõsisem valmistumine euroopa meistrivõistlusteks,sel aastal on muidugi latt kõrgele seatud.Loodan seekord parema vormi teha,et mitte ebaõnnestuda.top6 on ikka ja jälle eesmärgiks,kuna aastad on erinevad ja tase kõigub, siis arvan ,et see on piisav eesmärk.MM tase oli ju sel aastal korralik "loomaaed".Kindlasti tahaks seekord rohkem võistelda kui 2-3 võistlust hooajal teha.Nendele mõtlen natuke hiljem.Jutud on liikunud ka esimestest euroopa mängudest,kui vähegi võimalik siis tahaks sealgi ära käia.
Eelmise aasta euroopa mv-l saavutatud hõbemedal tõi mulle sel aastal ka aasta parima klassiku tiitli.Minule esimene selle taoline tiitel,samas ka esimene tiitlivõistluste medal,seega tulemuse mõttes igati korda läinud aasta.Eks järgmine aasta tuleb mõnes mõttes raskem kuid vast saab hakkama! ;)

post-19835-0-44614500-1420057041_thumb.j





Head vana aasta lõppu ja veel paremat saabuvat uut!!!

post-19835-0-04099200-1420056264_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raigoga lammutasime eile koos rinda. Ma tegin superseeriaid, kuid Raigo rahulikum ja suuremate raskustega rinnatrenn, paremad katsed ka videos. Homme peaks olema tugevam jalatrenn loodetavasti saab Raigo korraliku raw seeria 200 kg tehtud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uus aasta sõprade seltsis vastu võetud. ja nüüd tagasi trenni lainel.

vana aasta viimasel päeval tegime otiga revalis rinna trenni. rohkem kui pool aastat olin teinud õlg plus rind trenni . seekord otsustasin proovida rind ja siis 'õlg, et saavutada surumises parem nu,mber. Tagant järgi võin õelda et vist vahet ei ole kas teed esimese harjutusena seda või 5ndana. isiklikult meeldib isegi kui õla harjutused ette tehtud on, sest siis suuri raskusi surudes õlg juba soe.

sellest hoolimata sai tehtud üpris korralikud seeriad. 140x8 nii, et jalad pingil. ja nagu videoski näha ss 160x6 ja 170 x4 olen ise rahul.

uue aasta algul pidi olema kavas jala trenn. raske jalg. kuna aastavahetus oli vahel ja sai väheke vabamalt võetud otsustasin teha 2 vaba opäeva vahele. lihtsalt ei olnud veel valmis rasket kükki tegema.

peale tänast trenni saan õelda et see lisa puhkepäev tasus ära. tegin kükis endalegi üllatusliku tulemuse. 200x8 . sai ka see sooritus üles võetud ja usun, et üsnapeagi ott selle siia ka riputab.

teise harjutuse tegin vähe kergemalt kuna need kümkid võtsid pildi korraks kõikuma. jalapressil tegin 5 seeriat tõusva raskusega aga raskused ei olnud rek läheased. kolmandaks kui väheke taastunud olin tegin uuesti kükki. sedakorda rinnalt ja all pausidega. 70x8, 90x8, 110x8 ja 130 x8 viimasest ka video. see rinnalt kükk võtab mõnusalt jalad värisema all.

lisaks veel kakspeale 1 harjutus. 1 säärele ja kerge biiceps lisaks.

jalad olid peale trenni nii pehmed et trepist ülesminek vaevaline. järgmine jalaternn jälle kergem ja siis uuesti raskem, eks paistab kuidas siis tunne on aga vaevalt nii kiiresti suudan uusi suuri numbreid näidata. aga eks see paistab kuidas taastun.

homme plaanis vormi kontroll teha ja väiksed vormipildid. kujutan ette kuidas jalad seal kanged on.

eks siin kaks nädalat puhkust töölt on kehakaalule oma jälje jõtnud. lisaks jõulud ja aastavahetus. liikumist ja ulutust vähem ja teistsugune toit peale.

kaal on siin vahepeal näidanud isegi 81,5 ära. see siis hommikune kaal. aga usun, et kui järgmine nädal uuesti tööl siis võib see jälle langeda.

enjne tänast trenni võtsin pump+ et nii õeldaüles ärgata ja peale tenni muscle+ taastavaks joogiks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siin siis Raigo parimad tänased katsed. Pura on seal sees kahe mehe eest. Ma ei ole kindel, kas raw vormis praegu Raigole jõutõstmises Eestis -83 kilo vastast oleks? Kui on siis andke märku.... :D . Homme viskame särgid maha ja teeme vormipildid ka, siis saame ka tagasisidet, kas sellel jõul, midagi kultursimiga ka pistmist on või parem on jõutõstmise juurde tagasi minna.... :D . Ise olen praegu teinud rohkem pumpavat laadi trenni (põlved annavad tunda ja see ei lase suuremaid raskusi panna).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raigo vorm sai ka täna üle vaadatud ja kaal on tõusnud ca 1 kilo viimase ülevaatusega võrreldes ja seis jätkuvalt hea. Kaal hommikul 81 kilo päeval enne kaalumist ca 82 kilo. Pildid teeme nagu alati, külmalt ilma pumpamata sõna otseses mõttes tänavalt sisse hüpates ja dressid maha lükates, et mitte pilti kunstlikult ilustada.

post-22-0-31090300-1420384811_thumb.jpg

post-22-0-99546100-1420384821_thumb.jpg

post-22-0-97187400-1420384832_thumb.jpg

post-22-0-29988200-1420384850_thumb.jpg

post-22-0-51202600-1420384864_thumb.jpg

post-22-0-70334600-1420384877_thumb.jpg

post-22-0-55570500-1420384893_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites


Seljatrenn täna koos Toivoga.Viis harjutust seljale,üks õla tagaosale ning lõppu trapes ja kõht.
-kangiga tõmbed alakõhu vastu kummardudes-
post-19835-0-15612800-1420575405_thumb.j

Eile sai trenni alustatud kitsa haardega kõrgele pakule surumisega,sellest ka video(pildikvaliteet natuke kehvapoolne).seda harjutust väga palju ei ole kasutanud,pigem ilma pakuta varjanti.



Ega need raskused mingid erilised ei ole videos aga sellega sai vähe raskem nädal läbi,kus läksin 6ste kordustega üles.Homme puhkepäev ja siis algab superseeriate nädal kus jälle 3x10 ja seda 2x läbi tehes.Nii iga harjutuse puhul,lühikeste puhkepausidega.

Kaal on palju kergem kui eelmisel aastal samal ajal dieedile minnes,pühapäeval peaks tulema ka vormipildid siis saab võrrelda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siin siis Raigo parimad tänased katsed. Pura on seal sees kahe mehe eest. Ma ei ole kindel, kas raw vormis praegu Raigole jõutõstmises Eestis -83 kilo vastast oleks? Kui on siis andke märku.... :D . Homme viskame särgid maha ja teeme vormipildid ka, siis saame ka tagasisidet, kas sellel jõul, midagi kultursimiga ka pistmist on või parem on jõutõstmise juurde tagasi minna.... :D . Ise olen praegu teinud rohkem pumpavat laadi trenni (põlved annavad tunda ja see ei lase suuremaid raskusi panna).

Muidugi on Raigo väga heal tasemel jõutõstja, Aga tundes teda juba 10 aastat, mäletan, Hr Salu palus juba siis poistele õpetada paari poosi, sest kulturism huvitab vendasid Kuusnõmmesid. :) Nii oligi, jõutõstmise võistlustel! :) Tänaseks on pooled vendadest jäänud jõutõstmise juurde, pooled kulturismi harrastamas. Ägedad vennad need Kuusnõmmed! Respekt! Edu Teile edaspidiseks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×