Jump to content
Sign in to follow this  
Guest kehaehitaja

cheat meal, cheat day, cheat week, reloading, refeeding

Recommended Posts

Guest kehaehitaja

et kui dieet toit-pidevalt õieti toitus st. ja siis mingi korra nädalas lubada omale kõike head(maitsvat st.) mida tahaks ei tea palju siis võib seda korraga lubada ja...(halvaa, jäätis, kanakoivad, kondentspiim, juustusardellid ja hapukooresalatid...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina vaatan oma kalorite järgi. Kui saan lubada siis ikka luban :)

Vähemalt sellega mul probleemi pole et kui 1 kommi söön siis tuleb selline isu et pool pakki sööks, seega mõnikord ikka mõne kommi võtan. Kuna tihti seda pole siis ei ole ka mingeid tagajärgi. Aga kui sa tahad iga nädal suure isu täis vitsutada siis ma ei julge midagi öelda :o

Igastahes paar kommi nädalas pole vast mingi patt. Ja mõned küpsised võib ka vast süüa, tark Oldman isegi soovitas neid natuke mõnikord süüa. Ja mulle sellest magusast täiesti piisab :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
et kui dieet toit-pidevalt õieti toitus st. ja siis mingi korra nädalas lubada omale kõike head(maitsvat st.) mida tahaks ei tea palju siis võib seda korraga lubada ja...(halvaa, jäätis, kanakoivad, kondentspiim, juustusardellid ja hapukooresalatid...)

Ei juhtu midagi hullu, kui vahel lasete "rihma lõdvaks", sellega te maandate stressi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus siis selline, et kas cheat meali lisan otsa lisaks põhitoitudele, mis kavas, või siis võtan kavast midagi maha ja asendan cheatmealiga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem siis juba asendad. Äärmuslikul juhul soovitaksin isegi enne cheat meali korralik valgukogus ära süüa(nt tops kodujuustu), et cheat mealiga ikka piiri suudaksid pidada, aga eeldan, et sul pole kulturismidieet, kus juba rämpsu sööma hakates raske pidama on saada. Cheat meali normaalne sagedus oleks põhimõtteliselt korra nädalas. Keha muidugi päevi ei loe, aga see oleks selline normaalne sagedus, mille tõttu ei teki suuremat tagasilangust. Kui cheat mealist või laadimispäevast veel suuremat kasu tahad saada, siis soovitaksin selle ajastada päevale enne nädala kõige raskemat trenni. Järgmisel päeval sööd juba tavaliselt, aga glükogeenivarud on täis, ainevahetus "käima tõmmatud" ja arvatavasti suudad trennis ka rohkem pingutada, mille tulemusena kulutad tegelt rohkem kaloreid. Pluss muidugi ei saa alahinnata cheat meali olulisust vaimsele poolele.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kusjuures ma olen ise ka taolise iseloomuga nähtust täheldanud(korduvalt). Näiteks kui toitun nädal aega täpse plaani järgi, kus olen kerges pluss-kaloraažis, siis kaal näitab kergelt progresseeruvat rasva%'i (kuskil ~0,2% lisa iga päeva kohta). Aga kui korraldan tolle nädala lõpus ühe söögikorra, kus ma koguseid ei jälgi, siis näitab kaal päeva lõpuks (võrreldes hommikuga) kadunud olevat rasva ~1,5%, müstika :blink:

Aga ma siiamaani kaalu selles osas väga ei usu (st. kui täpselt ta neid %'e ikka mõõdab) :D (kuigi teatuid / mingeid suhtarve ta peab ju õigesti siiski näitama).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Mul on küsimus seoses cheat dayga :D Mida see endast täpsemalt kujutab?? Mida sellel päeval siis võib teistmoodi teha? Kas nagu kalorid peavad jääma ikka kaalulangetuspiiridesse ja lihtsalt sööd mingi lõunasöögi asemel vms koogitüki, või sellel päeval on mõeldud ka kalorite ületamine? Ja näiteks kui mul plaanis teha seda laupäeval ( täna ), aga laupäeval ma ei liigu põhimõtteliselt üldse, siis kas see oleks mõtekas tegu? Muidu teen 5 x nädalas trenni, kaalun 64,5, olen 18.aastane tüdruk ning pikkust 160 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×