Jump to content
LiblikAlice

Minu salenemis lugu, ja mis edasi teha ?

Recommended Posts

Pigem soovitaksin toitumise jälgimiseks http://tap.nutridata.ee/. Saad oma kasutaja teha, kuhu jäävad kirja ka siis eelmiste päevade söömised ning lisaks saad salvestada oma toite, retsepte ning lisada toiduaineid mida andmebaasis ei ole ja üleüldse natuke paremini kogu süsteemi sättida.

Nutridata kohta veel muidu juttu siin http://forums.fitnes...__fromsearch__1

Edited by klain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nutridata paneb ühe kriitilise asjaga puusse. Nimelt soovitab ta USAst ülevõetud toitumispüramiidi, kus süsivesikud

moodustavad 50-60% kogu toidusedelist ning valgud vaid 10%. Kui seda tõepähe võtta, siis saabub kindlasti

energiakrahh ning valgupuudus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Koriseva kõhu" järgi võib ka vabalt oma kaloraaži üle süüa, samas olla ka päris suures defitsiidis :)

Tähtis on õigeid asju õigel ajal süüa ning jah, 10%'line defitsiit on mõistlikum, et õigeid asju kaotataks.

Üks lähenemisviise - http://www.fitness.e...ja-rasvapoletus

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selge, teen nüüd nii , nädalavahetusel algab uus kuu, alustan siis uue trenniga, ja söön korralikult ning kuu pärast vaatame kas on tulemusi :) Tulemused siis panen siia, samasse teemasse .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sisuliselt võib ka nii öelda, et kui sööd õigeid asju, siis saad päevajooksul ka rohkem süüa!!! Ise söön enne magamaminekut ka kõhu täis, ei nälgi iial, ning kui vaja (vastavalt hetke eesmärgist) siis kaal langeb.

Siin üks illustreeriv pilt lihtsalt.

375060_10150712306434240_649439239_9509717_643122329_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

šokolaadi hääst mõjust mõõduka tarvitamise puhul on ennegi juttu olnud ;) Mõjub leevendavalt kui stressad või muidu närviline olla või hirm nahas.... Loomulikult kui kilode kaupa süüa siis on kõht küll magusat täis aga organism toitmata ning näljas ja hakkab siis varusid tallele panema :) Aga eks jälle see teema, et inimesed on erinevad. ja mõõdukusest kinni pidamisega kipub raskusi olema. Sageli antakse alla maitsemeele käsule ikka rohkem ja rohkem magusat manustada selle asemel et keha vajadusi kuulata ;) ja korralikku ning mitmekesist koduvalmistatud toitu süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

šokolaadi hääst mõjust mõõduka tarvitamise puhul on ennegi juttu olnud ;) Mõjub leevendavalt kui stressad või muidu närviline olla või hirm nahas.... Loomulikult kui kilode kaupa süüa siis on kõht küll magusat täis aga organism toitmata ning näljas ja hakkab siis varusid tallele panema :) Aga eks jälle see teema, et inimesed on erinevad. ja mõõdukusest kinni pidamisega kipub raskusi olema. Sageli antakse alla maitsemeele käsule ikka rohkem ja rohkem magusat manustada selle asemel et keha vajadusi kuulata ;) ja korralikku ning mitmekesist koduvalmistatud toitu süüa.

Tuleb tahvel šoksi siis osta kui mitu sööjat on, et ei ole ta seal kapis ahvatlemas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehh... alati on keegi kes ilusa peab ära rikkuma :D Aga õnneks on artikli tõlkija olnud kas lohakas või pole ka algkeeles midagi mõruduse kohta öeldud ja seega jätan endale vabaduse magusast piimašokolaadist edaspidigi lugu pidada ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nii , peab tunnistama, et juba mõne päeva möödudes on kõhuga muutused tekkinud , ja see toimibki.

Kuid raske on tarbida 20% tahab ikka see üle minna, ja neid valkusid kontrolli all hoida keeruline :D

Aga hetkel siis käsil mingi 4 päev alles kaal on absoluutselt sama 56, ja kõhunahk on juba praegu paremaks läinud,tegin ka sed AB ripper x-i ja peale seda olid jalalihased haiged kõhulihastel polnud midagi viga .. :D

Aga ootan juba tulemusi siis 26 päeva pärast :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nii , peab tunnistama, et juba mõne päeva möödudes on kõhuga muutused tekkinud , ja see toimibki.

Kuid raske on tarbida 20% tahab ikka see üle minna, ja neid valkusid kontrolli all hoida keeruline :D

Aga hetkel siis käsil mingi 4 päev alles kaal on absoluutselt sama 56, ja kõhunahk on juba praegu paremaks läinud,tegin ka sed AB ripper x-i ja peale seda olid jalalihased haiged kõhulihastel polnud midagi viga .. :D

Aga ootan juba tulemusi siis 26 päeva pärast :P

Kuidas siis täpsemalt toitunud oled? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas siis täpsemalt toitunud oled? :)

No hommikuti keedan putru,kindlasti ei puudu kohv sealt, kui varem tarbisin päeva jooksul ca 8 tassi kohvi 250ml 1 kord, siis nüüd 2 tassi, raske aga üritan :) vahest söön 2 võileiba ja puuvilja. Õhtul siis natuke kartulit natuke liha ja kas salat või juurvili kõrvale.. üritan siis kõike süüa .Kirjutan täpselt ? See oli üldine ülevaade asjast. taime teid joon ka suurel hulgal , kuna paljast vett raske juua kuidagi . Teed joon ilma magusaineta . Ja kirjutan kõik üles siis sinna nutridata-sse ja sealt siisnäen ka rasva % jne .

Share this post


Link to post
Share on other sites

teisipäev, 01. 05 2012

Hommikusöök Lisa toit Šokolaad, tume

tükike = 5 g; tükike (Kalevi 100g tahvlist) = 7 g.

g Kohv, valmis jook, suhkruta

dl = 100 g; spl = 15 g; tl = 5 g.

g Õun

tk = 100-280 g; dl = 65 g.

g Vahepala Lisa toit Tühi toidukord Lõunasöök Lisa toit Neljaviljahelbepuder rasvata, piim 2,5%

g Rukkileib, keskmiselt

Tüüpiline tüki kaal: 35.0g; Tüüpiline serveerimiskogus: 35.0g;

g Keefir, R 2,5% (tüüp 'Farmi', 'Tere', 'Valio')

Tüüpiline serveerimiskogus: 200.0g; Tüüpiline pakendi kaal: 1000.0g;

g Vahepala Lisa toit Tühi toidukord Õhtusöök Lisa toit Kartul, keedetud soolata

Tüüpiline tüki kaal: 60.0g; Tüüpiline serveerimiskogus: 180.0g;

g Külmutatud köögiviljad

g Hakklihakaste seahakklihast, õlita

g Muu toidukord Lisa toit Tühi toidukord

Eilne menüü oli siis selline, olen aus , päris raske on neid asju joonde saada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks lihtsalt läheb natuke aega ja küll suhteliselt kiirelt harjumused ka ümber kujunevad. Eks sul muidugi tundub see menüü päris nutune ka enda omaga võrreldes. Võin sulle ühe suvalise päeva enda toitumisest siia panna - äkki jääb midagi huvitavat silma. Faili leiab aadressilt http://www.filedropper.com/toitumisprogramm.

Kokku siis 191gr/valku, 95gr/rasva ja 140gr/süsivesikuid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×