Jump to content
LiblikAlice

Minu salenemis lugu, ja mis edasi teha ?

Recommended Posts

Lihtsalt infoks. Kui suhkru ära jätad, siis paraneb su organismi füüsiline seisund märkimisväärselt.

Enamustel ongi see liigse keharasva põhjustaja nr 1.

Kas sinna alla käib siis, mee ja puuviljade tarbimise vähendamine ka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neid kooke saiakesi ei söö sa ju iga päev ma loodan. Kui ükskord nädalas lubada omale midagi magusamat ei juhtu hullu midagi(muidugi oleneb kogusest :D )

Teine lähenemine oleks hommikusöögil anda ajule natuke "kütust" - mingi kodune moos pudru peal(mõistlikus koguses),dzemm,üks väiksem komm või shokolaadi tükike kohvi kõrvale. Päris hulluks ei ole mõtet minna see lõppeb pärast magusa kugistamisega.

Kui nüüd päris aus olla, siis iga päev söön tõesti. :blink:

Hommikul söön putru võiga ja siis veel juustuvõileiva.Moosiga puder millegipärast ei meeldi mulle. Ja iga päev peale lõunasööki joon kohvi ja söön kooki (või siis saiakest või küpsist). Ja tegelikult söön päeva jooksul ikka päris mitu kommi ka ära. Aga nagu aru saan, siis siia ongi koer maetud. Eks katsun oma harjumusi siis muuta :rolleyes: . Mõtlesin koguaeg, et kuna kaal on ok, siis ei tohiks toidus probleem olla.

Üks teemaväline küsimus kah. Kas Eestis on mõni 3 või enama lapse ema, kes tegeleb fitnessiga ja kellel on ideaalne keha ning kellel on kuskil mõni pilt kah mida vaadata? :D

Edited by daqua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks teemaväline küsimus kah. Kas eestis on mõni 3 või enama lapse ema, kes tegeleb fitnessiga ja kellel on ideaalne keha ning kellel on kuskil mõni pilt kah mida vaadata? :D

Monika Saar, kolme poja ema

post-25435-0-72801500-1332883378.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii siis tänasest hakkan uuesti normilt toituma nagu tegin seda enne rasedust , kaotada mul midagi pole kuna kaal on normis, usun et alguses tuleb väike kaalu tõus mis normaliseerub trenniga ilmselt ja esmaspäevast siis alustan AB ripper x-ga see tundub põnev, äitäh kõigile kes vastasid mu teemale :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pole küll kolme või enama lapse ema kuid 2 tuleb ära ja ma pole oma 45 eluaasta jooksul sendi eestki trenni teinud kuid julgen lisada pildi või vähemalt lingi :)

selgi.jpg

Uploaded with ImageShack.us

No näita naba ka, mis muidu narrid :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pole küll kolme või enama lapse ema kuid 2 tuleb ära ja ma pole oma 45 eluaasta jooksul sendi eestki trenni teinud kuid julgen lisada pildi või vähemalt lingi :)

Ja mis sa sellega kokkuvõtvalt öelda soovid? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siin eespool oli teemaks ilus keha läbi fitnessi. Tahtsin öelda ehk seda, et ilusat, heas vormis keha võib omada ja hoida ka treeningsaalides käimata ja dieete pidamata. Heas vormis olemise aluseks on lihtsalt õige toitmine ja piisav füüsiline liigutamine.. Kas minu postitus ei sobinud siia alateemasse? Kui mitte siis vabandan ja võin paluda administraatoril postituse kustutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siin eespool oli teemaks ilus keha läbi fitnessi. Tahtsin öelda ehk seda, et ilusat, heas vormis keha võib omada ja hoida ka treeningsaalides käimata ja dieete pidamata. Heas vormis olemise aluseks on lihtsalt õige toitmine ja piisav füüsiline liigutamine.. Kas minu postitus ei sobinud siia alateemasse? Kui mitte siis vabandan ja võin paluda administraatoril postituse kustutada.

Sobib ikka, Sind on lihtsalt õnnistatud hea ainevahetuse ja parema kehaga, kõigil kahjuks sellega nii väga vedanud ei ole. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kusjuures.... kehakaal. Ainevahetus ainevahetuseks aga kui ikka palju süüa siis kasvab ka kehakaal Olen enese peal järgi proovinud, samuti rasvapadjake kõhu peal on kiire tekkima .. Toitumisharjumused loevad väga palju. Ja liikumine samuti. Liikuda saab erineval moel. Kasvõi näiteks toast tuppa või trepist üles alla liikudes. On võimalus liikuda lõdvalt, loivates ja lohistades :) Kuid samas on võimalik sama liikumist tehes teadlikult kasutada paljusid erinevaid lihaseid :) Või võtta omaks kehahoiak: Selg sirgu, kõht sisse, rind ette ja seda enesele igapäevaselt meelde tuletada. See on nagu omamoodi ringutamine või sirutamine mis hoiab lihased toonuses. See on väga suureks abiks keha vormis hoidmise juures. B)

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tule taevas appi. Kui sa ütled, et rasva ei tarbi, siis hakka seda tegema. Keha hakkab normaalselt tööle.

Sissesöödud rasv ei ladestu automaatselt keharasvaks, pigem on asi süsivesikutes.

Suurepärane vastus. Ma olen sellega 100% nõus. Organism vajab normaalseks toimimiseks rasva. Seega... kui ikka keha küsib pekki siis tuleb talle seda anda. Sama teema on igasuguste dieettoodete ja rasvatute või vähendatud rasva % sisaldusega toodetega. Nendest toodetest ei saa organism vajalikul hulgal rasvu ja keha on pidevalt näljahirmus ehk siis stressis, Neid vähe- või mitterasvaseid toite tarbides on keha pidevalt näljas ning võtab iga viimase kui raasukese ja talletab organismis rasvkoena. Ja tulemus on soovitud kehakaalu vähenemise asemel kehakaalu tõus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siin eespool oli teemaks ilus keha läbi fitnessi. Tahtsin öelda ehk seda, et ilusat, heas vormis keha võib omada ja hoida ka treeningsaalides käimata ja dieete pidamata. Heas vormis olemise aluseks on lihtsalt õige toitmine ja piisav füüsiline liigutamine.. Kas minu postitus ei sobinud siia alateemasse? Kui mitte siis vabandan ja võin paluda administraatoril postituse kustutada.

Pigem see, et "sünnitanud naine ei saagi kunagi enam nii hea keha kui tal enne oli".

Seda juttu olen palju kuulnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem see, et "sünnitanud naine ei saagi kunagi enam nii hea keha kui tal enne oli".

Seda juttu olen palju kuulnud.

Kindlasti on ka see inimeseti erinev. Pigem tulenevad keha muutused keha vananemisest aja jooksul, samuti hormonaalsed muutused.... Kuid vähemalt enese puhul julgen väita, et praegu näeb mu keha välja sama hea või isegi parem kui enne laste sündi. Kui muidugi jätta välja naha loomulik vananemisprotsess ja rääkida lihtsalt füüsisest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samuti hormonaalsed muutused....

Just see ongi üks põhipõhjus. Igasuguseid juhtumeid on. Piitspeenike naine, kes pärast sünnitust on tüsedam või siis hoopis vastupidi, elu aeg tüse olnud naine on pärast sünnitust väga sale. Palju on ka neid, kellel midagi ei muutu, st on samasugused nagu enne sünnitust. Sünnitused on väga erinevad ning mõjuvad ka iga naise hormoonsüsteemile erinevalt - mõnel lükkab kõik paigast ära, teisel ei muutu eriti midagi.

Sama on ka keisriga, mõnel on see kõht tükk aega ees, sest reaalselt sünnitegevust ei toimunud, teisel taandub kohe tagasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem see, et "sünnitanud naine ei saagi kunagi enam nii hea keha kui tal enne oli".

Seda juttu olen palju kuulnud.

Mu keha on paremas vormis kui enne, varem polnud lihase haisu ka nüü natuke paistavad kõhu pealt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna ma olen täielik võhik, äkki keegi seletaks lahti mulle lühendi BAV mida siin foorumis palju kasutatakse, mul pole õrna aimugi ,mis see tähendab:)

BAV e. Baasainevahetus - See on kalorite hulk, mille põletab su organism päevas ära ka igasuguse füüsilise koormuse puudumisel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna ma olen täielik võhik, äkki keegi seletaks lahti mulle lühendi BAV mida siin foorumis palju kasutatakse, mul pole õrna aimugi ,mis see tähendab:)

Baasainevahetus

Fitnessi lehel on isegi kalkulaator sellejaoks: http://www.fitness.ee/bav-arvuti/bav

Sinu bav,lüües sisse andmed (56,160,20), sain ma tulemiks : 1381 kcal

See näitab palju su keha energiat tarbib päeva jooksul, puhkeasendis.. e. kui sa ainult voodis lebaksid ja pm. magaksid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×