Jump to content
Sign in to follow this  
Solingen

Parim kõhu treenimiseks?

Recommended Posts

Olen siis detsembrist alates trennides käinud ja nüüd on lemmikuks kujunenud spinningutrennid(teen ka muud muidugi) ning vaadates oma keha, siis ei saa kurta- jalad ja käed on üsna ilusti treenitud, aga probleemi tekitab ikka ja endiselt kõht, kus natuke liigset materjali on. Kui uurisin jõusaalis treeneri käest, millega oleks kõige parem kõhtu treenida, mainides ka oma probleeme vererõhuga, siis saadeti mind selle pingi juurde, kus rindkere ülestõsteid teha, sest muu olevat vererõhu probleemi tõttu ehk liiga karm. Kas siis muud ei jäägi üle konkreetselt kõhu treenimiseks, kui ülestõsted+ üleüldine aeroobne treening? Jooksulint ka ei anna midagi eriti ülakehale, jah? Ning palju peaks tegema siis ikkagi päevas ülestõsteid, et oleks kasu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tahad kõhulihaseid endal näha, siis põhirõhk tuleb asetada õigele toitumisele :)

Vot sellega ongi üks suur AGA... Plaanin külastada personaaltreenerit, kes mõõdaks kõik vajalikud asjad ära+ teeks toitumiskava, aga see saab raske olema, sest olen saanud eluaeg süüa praktiliselt kõike, mida tahtnud olen, sest kaal ei ole oluliselt tõusnud, olen normaalkaalus, aga nüüd vaatan, et natuke on ikka kõhule liigselt kogunenud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vot sellega ongi üks suur AGA... Plaanin külastada personaaltreenerit, kes mõõdaks kõik vajalikud asjad ära+ teeks toitumiskava, aga see saab raske olema, sest olen saanud eluaeg süüa praktiliselt kõike, mida tahtnud olen, sest kaal ei ole oluliselt tõusnud, olen normaalkaalus, aga nüüd vaatan, et natuke on ikka kõhule liigselt kogunenud.

Julgen soovitada sellist programmi jälle nagu P90X, otsi üles tõmba arvutisse ja sealt tee Ab Ripper X, see on ca 20 minti pikk enamus rõhk kõhulihaste harjutusi, väga tõhus ja raske, minul endal läks ca pool aastat et jõuaks puhtalt kaasa teha programmi, sellega saab kõhulihased trimmi. Kuid, et see ka paista oleks, siis olen päri eeskõnelejaga, et siiski köögist algab rasvaprotsendi vähendamine :)

Igal juhul tubli ja edu treeningutel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna tegemist on naisterahvaga, siis ma eeldan et mingit ulmelist sixpacki pole plaanis ehitada? Piisab sellest nõndanimetatud päästerõngast? Kui jah, siis selle välja kaevamine pole tegelt väga raske midagi. Nagu kasutaja htilga juba mainis siis palju on toitmuse taga, ise arvan küll et Sul kohe mingit ranget personaalset menüüd pole vaja. Lihtsalt on vaja endal silma peal hoida, et ei sööks nii väga magusat/krõpse/magusaid jooke jne. Kõhtu üksi treenida on väga keeruline, et midagi paistma hakkaks on vaja rasva% alla saada. Sa võid ju endale ulme six packi teha kui Sa neid kõhulihaseid teed, aga kui nad Sul seal rasva alla peidus on siis nagu pole erilist pointi ju. Nii et Sul tuleks kombineerida aruka toitumisega, rasva% alla toomisega ja siis alles vb natukene kõhulihastele trenni teha(oleneb milliseid Sa tahad). Et rasva% alla saada peaksid Sa ennast veel rohkem liigutama näiteks Sinu mainitud jooksulint on hea instrument. Kuna ilusad ilmad tulemas varsti, siis soovitaks väljas jooksmise üle jooksulindi. Ja et Sa kunagi võisid süüa kõike ja ikka nägid väga fit välja, sellepeale ütleks et vanusega läheb Sinu ainevahetus aeglasemaks.Kui hammas hakkab kinni, siis mul on Sulle anda väga hea abs workout video. Ise alustasin sellega, ja aitas väga hästi(kombineeritud tervisliku toitumisega ofc). Kui ise alustasin, siis tegin 30 asemel 20 kuna ma ei jõudnud rohkem, ja igakord kui uuesti tegin siis panin 1 juurde, esimenekord siis 20 ja siis juba 21 jne.

</p>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julgen soovitada sellist programmi jälle nagu P90X, otsi üles tõmba arvutisse ja sealt tee Ab Ripper X, see on ca 20 minti pikk enamus rõhk kõhulihaste harjutusi, väga tõhus ja raske, minul endal läks ca pool aastat et jõuaks puhtalt kaasa teha programmi, sellega saab kõhulihased trimmi. Kuid, et see ka paista oleks, siis olen päri eeskõnelejaga, et siiski köögist algab rasvaprotsendi vähendamine :)

Igal juhul tubli ja edu treeningutel :)

Ooo jaa, Dreya rolls FTW!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×