Jump to content
Rainer Palm

Kulturist: Rainer Palm

Recommended Posts

On plaanis osaleda Reval Cupil. 2 jaanuarist sai mindud dieedile ja jaanuaris plaanis võtta maha 3 kgmi. Hetkene kehakaal on 76,6 kgmi. Vaikselt hakkame minema, kiiret pole kusagile. Eks paistab kuidas tänavuaasta vorm tuleb. Trennid on hetkel veel sama intensiivsed, kui massiperioodil, eks kindlasti hakkab intensiivsus ja raskuste arv langema. Hetkel on enesetunne päris okei, vahel on väsimuse hetki aga pole veel trenne mõjutanud. Täna sai saalis tehtud õlga. Miskipärast, kui teen trossidega õla tagaosa, ei tunne vasakupoole õla tagaosa tööd. Pani mõtlema, et kas on tehnika vale, aga ei usu eriti. Aga see selleks, homme plaanis käed. Hetkel supersetid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saanud teemast aru, kas see on su blogi või eeldad mingit vastukaja või on see arutulus isekeskis... :D Noh tavaliselt on see arusaadav, praegu ei saanud aru - huvitav on kuulda su tegemistest, seega võid vabalt ka blogivormis kirjutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist. Mõtlesin, et võiks ka endast ja enda tegemistest märku anda. Kindlasti mõnigi võib arvata, et olen treeningutest kõrvale kaldunud ning tegelen millegi muuga. Nii see õnneks pole. Kindlasti aeg mis peale trenni üle jääb, kasutan targalt ära. Aga lähme asja juurde tagasi. Olen teinud kohe 1 kuu taastuvat trenni. Kuna nagu oli vahel kuulda, et olin dieedil aga paraku jätsin pooleni, ehk ei tule välja ka Reval Cupil, vaid hetkelised plaanid on valmistuda sügiseks. Olen saanud korralikult süüa ja võin julgelt öelda, et trennid on muutunud palju efektiivsemaks. Hetkel tunnen, et asi toimib. Eks näis mis tõsisemad edasised plaanid on.

Väike ülevaade pühapäevasest trennist, milleks oli Rind. Tegin enda jaoks tavapärast harjutust Hantlitega surumine, hantli raskuseks oli 34kg. Raskus polnud väga kõrgele aetud, kuna tehnika võib hakata alt vedama.

Video:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega tehnikal midagi viga polegi, kui ainult see et alla tuleb raskus kiiremini kui üles läheb! Tegelikult peaks vist vastupidi olema aga see on maitse asi!

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millised on muidu kehakaalu muutused selle kuu aja jooksul?

Ega tehnikal midagi viga polegi, kui ainult see et alla tuleb raskus kiiremini kui üles läheb! Tegelikult peaks vist vastupidi olema aga see on maitse asi!

Mu meelest on tehnika täitsa korralik, eriti veel sellise raskuse juures! :)

Ei ole maitse asi, sooritustempo oleneb treenitavast jõuliigist (mida on koguni 6) ;)

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millised on muidu kehakaalu muutused selle kuu aja jooksul?

Mu meelest on tehnika täitsa korralik, eriti veel sellise raskuse juures! :)

Ei ole maitse asi, sooritustempo oleneb treenitavast jõuliigist (mida on koguni 6) ;)

sellepärast ongi maitse asi-mida keegi arendada eelistab sellest 6st :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kehakaalu muutused on olnud märgatavad. Kuna algul sai ikka söödud korralikult ja seega tuli algul kilosi kergelt. Aga nüüdseks olen oma isud täis söönud. Hetkel järgin söömist regulaarselt. Ei tundu endale, et väga palju rasva oleks aga eks mingil määral kindlasti rohkem, kui varem. Aga kui ei söö ei kasva :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitus, proovi lihtsalt mitte liiga kaugele võistlusvormist minna, st et +10 kilo kaalu ,siis pärast näed kurja vaeva, et vormi saada. Samas sinu vanuses peab kasvama ka ja seda vormi tegemisega pidurdada ei maksa, st teed vormi ,kuid ei lähe lihase kallale, nii korjasin ka ise noorte east kuni täiskasvanuteni võistluskaalu 66kg - 90 kiloni, seejuures kogu aeg võisteldes, kuid teravad vormid hakkasid tulema siis kui toorik sai valmis. Sina tegid esimese võstluse kohta juba terava vormi, mida näeb noorteklassis harva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitus, proovi lihtsalt mitte liiga kaugele võistlusvormist minna, st et +10 kilo kaalu ,siis pärast näed kurja vaeva, et vormi saada. Samas sinu vanuses peab kasvama ka ja seda vormi tegemisega pidurdada ei maksa, st teed vormi ,kuid ei lähe lihase kallale, nii korjasin ka ise noorte east kuni täiskasvanuteni võistluskaalu 66kg - 90 kiloni, seejuures kogu aeg võisteldes, kuid teravad vormid hakkasid tulema siis kui toorik sai valmis. Sina tegid esimese võstluse kohta juba terava vormi, mida näeb noorteklassis harva.

Varem on olnud võistlusväline vormi kaal 77kg, pole kuidagi kõrgemale läinud. Nüüd hetkeline võistlusväline kaal on 80kg nädal tagasi. Kui nägin seda numbrit siis hakkasin piirama oma isusi. Hetkel olen saanud asja korda. Trenni on hetkelise kaloraažiga mõnus teha, jaksu on. Raskused tõusevad, kuigi ma ei aja väga kõrgele. Vaatame mis vorm sügiseks on ja mis edasi plaanib. Esimese võistluse vorm oli tõesti kuidagi hea. Vaatasin ise hiljem järgi ja pani imestama, et kuidagi nii kuivaks olin saanud. Kuna 2 päeva ennem võistlusi ei olnud minu jaoks vorm iseenesest hea :D Aga meeldiv lugeda, kui vorm oli hea esimese korra kohta.

Imre, eks annab korraldada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varem on olnud võistlusväline vormi kaal 77kg, pole kuidagi kõrgemale läinud. Nüüd hetkeline võistlusväline kaal on 80kg nädal tagasi. Kui nägin seda numbrit siis hakkasin piirama oma isusi. Hetkel olen saanud asja korda. Trenni on hetkelise kaloraažiga mõnus teha, jaksu on. Raskused tõusevad, kuigi ma ei aja väga kõrgele. Vaatame mis vorm sügiseks on ja mis edasi plaanib. Esimese võistluse vorm oli tõesti kuidagi hea. Vaatasin ise hiljem järgi ja pani imestama, et kuidagi nii kuivaks olin saanud. Kuna 2 päeva ennem võistlusi ei olnud minu jaoks vorm iseenesest hea :D Aga meeldiv lugeda, kui vorm oli hea esimese korra kohta.

Imre, eks annab korraldada.

484511_323186564407032_100001470747912_900447_1101156477_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rainer, sa vahel bodypumpis ka käid? (kui jah, siis kui tihti) :)

Pole siiani mitte ühtegi korda bodypumpi jõudnud. Kuigi võiks oma trenni tuua värskust ja proovida. Aga siiani olen oma trenni värskendanud uute harjutustega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole siiani mitte ühtegi korda bodypumpi jõudnud. Kuigi võiks oma trenni tuua värskust ja proovida. Aga siiani olen oma trenni värskendanud uute harjutustega.

Pump lükka oma reljeefi mesosse ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikk ja raske nädal on nüüdseks möödas. Trenni teen nädalas 5 korda, süsteemis 2 trenni 1 vaba, 3 trenni 1 vaba. Selg+biits,Rind+triits,Jalg,Õlg ja Biits,triits ja jalad(kergem jala trenn). Selle nädalaga sai 3 nädalat rasket trenni tehtud ja 4 nädal tuleb kergem nädal. Intensiivsuse langetan vast 60-70%le. Eile trennis hakkas tekkima tunne, et lihased hakkavad vaikselt ära väsima ja pole enam sellist powerit. Aga pingutama peab. Täna juhuslikult mõtlesin, et mõõdaks oma käe ümbermõõdu ära ja üllatus üllatus biitseps on kasvanud aind 1cm. Eelmine mõõtmine oli 22.04.2011a. Kummaline ? Vbl keegi oskab öelda milles põhjus võib olla, et nii aeglaselt areneb pmst nagu poleks arenenud :D Visuaalselt on pilt küll suurem. Homme trenni ja plaanis teha selga ja biitsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mittesobiv toitumine maksimaalse lihaskasvu jaoks , treening(harjutuste, raskuste, intensiivsuse, tehnika valik)

Palju biits oli siis? Ja kuidas mõõdad? topeltbiitsapoosist`? ;)

Edited by PaulR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mittesobiv toitumine maksimaalse lihaskasvu jaoks , treening(harjutuste, raskuste, intensiivsuse, tehnika valik)

Palju biits oli siis? Ja kuidas mõõdad? topeltbiitsapoosist`? ;)

Kui oleks toitumine paigast, siis ei tuleks mingeid tulemusi. Aga kes teab, peab vaatama üle. Trenni kohapealt raskused väga kõrged ei ole ja tehnikat ära ei unusta. 22.04.2011 oli biits 38cm ja täna mõõtsin oli 39cm. topeltbiitsapoosist ja, üks käsi korraga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk on lihtsalt lihasevaheline rasv vähenenud eelmisega mõõtmisega võrreldes? (st. äkki on see 39-cm'ne on palju kvaliteetsem lihasmass kui tookord 38-cm'sena?). Aga eks lihashüpertroofia saavutatakse kõige paremini põhijõudu arendades :) ( vt. lk 90 http://kulturism.ee/...diYldained1.pdf ).

Samuti ka see, et kuivõrd "külmalt" need mõõtmised tehtud on.

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinu vanuses on see normaalne areng, kui võtan oma treeningpäeviku lahti 1993 -1995 siis iga kolme kuu tagant oli käsi paar senti jämedam, nii et igati normaalne protsess, algul on vaja torikut küll pärast jõuab sealt välja tahuda vigureid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

htilga, ma pole viimasel ajal enam rasva % mõõtnud. Kindlasti lähiajal võtan selle käsile. Mõõtmise tegin täiesti "külmalt". Vaatan, korigeerin oma toitumist ja siis vaatab mis edasi saab, muutub või mitte :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise mõõdan käte ümbermõõtu kodus, sest siis pole ei pumbanud ega midagi ja lihtsalt käed ripuvad kõrval nagu tavaolekus, minuarust saab kõige adekvaatsema tulemuse, sest kõik oleneb pumbatusest :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×