Jump to content
Sign in to follow this  
tereummikust

Kommentaare kavale

Recommended Posts

Tere,

Endast veidi, mis vaja teada:

Sugu: M

Vanus: 22

Pikkus: 196cm

Kehakaal: 94kg

Olen mõnda aega olnud eemal jõusaali treeningust, täpsemini 9 kuud oli see mõõn. Nüüd kuu aega treeninud taaskord algajate kava järgi ja leian, et on aeg natuke Volume'i suurendada.

Treeningu eesmärgiks on üleüldine vormishoidmine ja lihasmassi kasvatamine mingil määral. Kulturistiks plaanis hakata ei ole. Tegelen lisaks veel ka 2-3 korda nädalas taipoksiga ja käin ka jooksmas, kui tuju on.

Kava on jaotatud kolmele päevale nädalas ja nagu kõik targad kohe tähele panevad, on märgatavalt vähe rõhku pandud jalgade treenimisele. Seda seetõttu, et jalad saavad üsna palju koormust ka taipoksi treeningul ja joostes ning üleüldse tunnen, et sellest, mis saalis teen, piisab väga kenasti.

Mida veel öelda? Kava koostades jalgratast leiutama ei hakkanud. Lähtusin lihtsatest ja nö. klassikalistest harjutustest. Võimalikult palju üritan ära kasutada treeningul enda suurt kehakaalu ja vabaraskusi.

Päev 1 - Rind / Triitseps

- Lamades surumine kangiga 4x6-8

- Lamades (kerge kaldega) surumine hantlitega 4x6-8

- Rööbaspuudel surumine 3x6-8

- Triitseps plokil 3x6-8

- Harjutused kõhule, mida teen oma kava järgi.

Küsimus: Kas selline surumine on rinnale piisav, või oleks tarvis lisada ka mõni nö. venitusharjutus? Nagu näiteks CableCrossover või Butterfly (trenažöör) ?

Päev 2 - Jalg / Õlg

- Kükk kangiga 4x6-8 (plahvatuslik täiskükk)

- Pöialesirutus oma keharaskusega 4x16-20

- Surumine istudes hantlitega 4x6-8

- Hantlitõsted ette seistes 3x6-8

- Hantlitõsted külgedele seistes 3x6-8

- Õla tagaosa trenazööril 3x6-8 (vastupidine butterfly)

Päev 3 - Selg / Biitseps

- Jõutõmme kangiga (klassikaline) 5x5

- Lõuatõmbed 3x3 (plaanis korduseid nädalast nädalasse suurendada vastavalt jõudlusele)

- Poki tõmbed ülevalt ette 4x6-8

- Hantli tõmbed eest 4x6-8

- Trapetsile õlakehitused kangiga 4x12-16

- Küünarvarte kõverdamine biitsepsile 3x6-8

Küsimus: Kas Hantli tõmbed ette on selles kavas õigel kohal, või oleks see mõtekas näiteks vahetada "Ploki tõmbed istudes eest" ?

Kõhtu treenin kokku 3 korda nädalas (1 kord saalis, 2 korda taipoksis)

Edited by tereummikust

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma teen 4 seeriat hor pingil kangiga, 3 seeriat smithil kaldega, 3 seeriat hantlitega lendamist kaldega ja 3 seeriat liblikat trenazööril, kaal 85kg ja rinnalt rekord 145. mulle vähemalt selline rutiin toimib ja progress on pidev. sõnaga, ma lisaksin jah mingi liblika või lendamise sinna juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×