Jump to content
rasmus08

Mida arvate jõunäitajatest?

Recommended Posts

Olen 16 aastane, pikkus 175 ja kaal umbes 63 kg.

Kas need näitajad on minu kohta head?

Rinnalt surumine 70 kg

Jõutõmme 132,5 kg

Kükk 80 kg

Kõike jõuan aint ühe korra teha.

Jalgadele pole kahjuks saanud anda suurt trenni, kuna ei ole võimalusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas need näitajad on minu kohta head?

Ei ole.

Täiesti tavaline kui ilma eesmärgita treenida.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järjekordne kurejalg.See jalgaeiolevõimaliktreenida-jutt on pläma.Mis kükki ei saa teha või?!

Ei tasu nii ennetlik olla. Ma pole ise ka pm jalgu aasta aega treeninud. Mõned sirutused ja paar kükki olen teinud, kuna on erinevad vigastused olnud. Äsjagi oli vasakul põlvel rebend. Hetkel vaevab luude valu reites ja mõlemal põlvel on nn hüppajapõlv + Schlatteri tõbi vasakul põlvel. Kevadel sai ka vigastatuna võisteldud kulturismis ja jõutõstmises. Ma teeks hea meelega iga päev kükke, kuna mulle meeldib neid teha. Suur raskus ja kõva pingutus.

Aga muidu küll enamik inimesi väldivad millegi pärast kükki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tasu nii ennetlik olla. Ma pole ise ka pm jalgu aasta aega treeninud. Mõned sirutused ja paar kükki olen teinud, kuna on erinevad vigastused olnud. Äsjagi oli vasakul põlvel rebend. Hetkel vaevab luude valu reites ja mõlemal põlvel on nn hüppajapõlv + Schlatteri tõbi vasakul põlvel. Kevadel sai ka vigastatuna võisteldud kulturismis ja jõutõstmises. Ma teeks hea meelega iga päev kükke, kuna mulle meeldib neid teha. Suur raskus ja kõva pingutus.

See tsitaat "Jalgadele pole kahjuks saanud anda suurt trenni, kuna ei ole võimalusi" ei viita minu arust mitte vigastustele, vaid just tahtmise puudumisele.

Edited by daemonium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihasmassi mul pole eriti üldse aga ennast mingi kõhnaks ei pea ja ma pole järjekordne kurejalg, kuna mul pole ülakeha ka suur.

Et et said tiba pahaseks?

See oligi vähe nii mõeldud, B)

Sul on tõesti tulemuste proportsioon paigast.Nii ei lähe mitte.Hakka aga kükkima - ikkagi üks põhiharjutus.

btw, minul paraneb miskipärast alati peale Smolov'i kükikava tegemist ka rinnaltsurumise tulemus ..., :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw, minul paraneb miskipärast alati peale Smolov'i kükikava tegemist ka rinnaltsurumise tulemus ..., :ph34r:

Ja nii ongi. Sõber teeb klassikalist tõstmist, mis hõlmab palju kükkimist. Rinnalt surumist teeb väga harva. 90kg juures surub 150kg rinnalt :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×