Jump to content
l2tsss

Kõht pekivabaks

Recommended Posts

Tervitus asjatundjad,

Olen nüüdseks üsna aktiivselt trenni teinud umbes 1,5 aastat , mõni nädal õnnestub trenni teha 5 päeval, mõni nädal jälle vähem.

Probleem on nimelt kõhus ja puusades, olen 21a 170cm 65 kg(2 aastat tagasi kaalusin 62 kg kõik oli väga okei) mis on palju, mitte et numbrit vaataks vaid visuaalselt pole kõik nagu paigas.

Jalad ja tagumik ilusti trimmis, aga kõhu ümber ilus päästerõngake.

Jooksmas käin väljas üldiselt iga ilmaga kui vähegi tervis lubab, kuid üldjuhul üritaks trenni ülepäeviti teha, et põlvi üle ei koormaks. Käin veel bodypumpis, siseratast sõitmas ja suvel rulluisutamas. Toiduga lolliks ei lähe.. hommikusöök puder või 2 teraleivaviilu singiga, vahepalaks puu/juurvili, lõunaks püüan sooja toitu süüa mis parema meelega oleks supp vahel ka salat, õhtusöök 6 ajal kerge supp. Kõik muud kehaosad lähevad juba vaikselt lihasesse aga kõht jätkuvalt sama. Kindlasti on mu toitumine täiesti vale vale ja trenn ka liiga üksluine. Ootaks targematelt ettepanekuid/arvamusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu trenn on ka üksluine neljaks jagatud jõusalikava, nagu sadadel teistel,nii et nädalaga teen kogu keha läbi. :) Olgu aga aintab naljast. Tundub, et menüü on väga valguvaene.Ja üleüldse, kas sa BAV kalkulaatori järgi sööd üldse eluks vajaliku koguse ?Et keha annab kõhu pealt rasva üldiselt kõige raskemini ära ja see nõuab tavaliselt ikka tugevat tööd. Iseenesest sinu õnn, et siis vähemalt jalad ja tagumik on vormi läinud. Trennis ei jõuagi lõputult varieerida ja vahetada, mingi kindel rutiin on vajalik, vähemalt minu arvates, kindlasti oled sa aru saand mis sulle nagu rohkem mõjub,kasuta seda!

Menüü kohta ja see et seal on vähe valku, see kui valgukogust suurendada, et tähenda et koha hakkaks lihas ropult vohama, nagu paljud naised kardavad, aga see teeks su toitumise natuke lihtsamaks. Valgud nimelt tekitavad parema täskõhutunde kui süsivesikud. Lisaks kui kehal on kõik eluks vajalik olemas siis ta põletab rasva ka kergemini!Suurem lihasmass tähendab ka suuremat kalorikulu puhkeolekus.

NB! Just nüüd postitust üle lugedes tundub, ega menüüs nüüd rasvasid ka ei tundu eriti olevat. Ka see võib rasvapõletust tugevalt pärssida, sest kui kehal millegist puudus on, ega siis ei ole ka erilist rasvapõletust oodata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul sarnane mure, samuti söön vähe (õigemini harva, vahel söökide vahe ligi 8 tundi, sõltub päevast), ning spordiarst ütles, et iga kahe tunni tagant tuleks kasvõi natukenegi (mõned pähklid kasvõi) süüa, et seedimist ergutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×