Jump to content
Kremcik

Liiga lihastes jalad?

Recommended Posts

Käisin eelmisel talvel shapingus. Sealse mõõtmise tulemusena öeldi mulle, et minu kehas on üle 6 kg ülearuseid lihaseid. Selle põhjuseks vale/liiga intensiivne treening. Öeldi, et neist enam lahti ei saa, tuleb treenida madalama pulsisagedusega ja süüa väga vähe, mille tulemusena see 6 kg rasva arvelt maha võtta.

Nüüd olen siit üht-teist lugenud ja mõtlesin üle küsida, kas see, et lihaseid rohkem, kui vaja, tõesti negatiivne asi naiste puhul? Musklis ma ei ole..asi kaugel sellest (pean tunnistama, et ise ei jõua ühtegi õiget kätekõverdustki teha) ja mida siis ette võtta? Kas edaspidi pean tantsulistest trennidest loobuma (hi-low aeroobika, step jm) ja tegema tõesti ainult madala pulsiga rahulikke harjutusi?

Ette tänades nõuannete eest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Shapinguga on üldse lood sellised, et shapingu viljelejate põhitõed "tava" fitnessi treenrite omadega ei lange pea üldse kokku. Shapingu toitumis ja treeningmeetodid/kavad tekitavad paljudes aeroobika, jõusaali ja fitness treenerites küsimusi. Euroopas ei ole shaping ilmselt just nendel põhjustel saavutanud sellist edu kui Ameerikas.

Muskleid liiga palju? ja samas ei paista välja? Siis ole mureta. Tähtis on, et sa ennast hästi tunneksid, tunneksid rõõmu liigumisest ja sellest mis sulle peeglis vastu vaatab. Kahjuks ei saanud aru, kas sa soovid saada vastust küsimusele kuidas kaotada muskleid ( musklid kaovad iseenestest kui sa ei tee regulaarselt jõuharjutusi, ei söö piisavalt valgurikast toitu või siis teed just nagu sa ise mainisid madalapulsisagedused pikema kestvusega trenni ) või soovisid saada kinnitust kas tõesti on võimalik, et sul 6kg muskleid liiga palju?

Usun, et ära lase selle mõõtmisel ennast häirida - eluvõlu peitub liikumises ja sellega kaasnevates emotsioonides!

Viva la sport! :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misasja?!?! Ja mida mina siis rügan iga päev saalis, et kasvõi natukenegi veel juurde saada?? Mind vaadates üks shapingutreener vist minestaks...Naistel on niigi raske ilusaid nähtavaid lihaseid saada ja kui siis veel keegi treener väidab, et kellegil on neid liiga palju-... No kamoon!! Sa pole ju kulturist ometigi et neid võiks veel liiga palju olla?!

Ei mahu pähe selline väide "liiga palju lihaseid"--kunagi pole liiga palju, jah, isegi mitte naiste jaoks. Mida rohkem on, seda tugevam ju oled, seda paremas vormis oled ja seda kiiremini põletad rasvu nii trennis kui ka niisama olles! Või tahad selle shapinguga saada "riidepuuks" kel ainult õhuke rasvakiht kontide peal ja nii kui selle juraga lõpetad, on pekk topelt tagasi, sest pole ju lihast, mis aitaks vormi säilitada ja energiat kulutada ?!?

Sain ma õieti aru, et TREENER SOOVITAS sul sisuliselt NÄLGIDA oma lihased olematuks? Kui oma tervis tähtis, siis ära sinna trenni enam mine! Sealt võid saada vaid kinnisidee peenemaks saada ja alatise rahulolematuse oma kehaga, halvimal juhul ka diagnoosi anorexia nervosa.

Kui ikka isu on tantsulisse aeroobikasse või jõusaali minna, siis lase käia! Aeroobikast sa endale "jubedaid" lihaseid ei saa, treenid pigem võhma ja aeglasema tempo juures kulutad ka rasva. Naiste lihas kasvab vaid siis, kui korralikult, pikaajaliselt (üleöö ega paari trenniga ei juhtu kellegiga midagi), suurte raskustega ja no nädalas ikka 3-4 korda minimaalselt rassida jõusaalis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma soovitaks söö putru , ilma naljata inimese soolte seinal on 10kg rämpsu , näiteks tatrapudru on üks parimaid toite mis kraabib soolte seinalt selle sita lahti , nii et selle 6kg võid unustada , tee tatrapudru tieet ja tunned ennast keremalt ja organism puhkab

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma soovitaks söö putru , ilma naljata inimese soolte seinal on 10kg rämpsu , näiteks tatrapudru on üks parimaid toite mis kraabib soolte seinalt selle sita lahti , nii et selle 6kg võid unustada , tee tatrapudru tieet ja tunned ennast keremalt ja organism puhkab

Soolte seinal 10 kilo rämpsu : ) Jälle kellegi vanaema tuttava lellepoeg kuskil saunas kellegile rääkis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ilma naljata inimese soolte seinal on 10kg rämpsu , näiteks tatrapudru on üks parimaid toite mis kraabib soolte seinalt selle sita lahti , nii et selle 6kg võid unustada , tee tatrapudru tieet ja tunned ennast keremalt ja organism puhkab

tegelikult ka .. kust sellised jutud tekivad? Oskab postitaja äkki "uudise algallikale" viidata ?!?! See nii "kinky" toerria, et lausa huvitav ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: aitäh

Shapingus käisin eelmisel talvel kokku 6 kuud (kaal langes tublisti), kuid ainevahetus muutus väga aeglaseks. Söögikordade vaheajad jäid väga pikaks. Viimane söögikord 3 h enne treeningut ja järgmine alles järgmisel hommikul (kokku siis isegi 15 h).

Praegu käin erinevates aeroobika +bodypump trennis 4-6 korda nädalas ja tunnen liikumist täiega rõõmu :lol:

Mure tekkis seoses sellega, et kaalus ei ole ma midagi märkimisväärset alla võtnud, kuigi päevased toidukogused on suhtlelised väikesed (maksimaalselt 2500 kcal, tavaliselt 1500-2000 kcal). Keha on läinud sellegipoolest ilusamaks, sitkemaks ja pringimaks. Tuju on hea, energiat palju ja jõudu/vastupidavust ka juurde tulnud.

Aga ikkagi kummitavad need shapingu põhitõed peas "175 cm pikkuse juures on normaalne kaal 59-61 kg ja kui lihaseid edasi kasvatad, lähed ideaalmudelist üha kaugemale!"

Tegelikult tahaks ikka natuke alla ka võtta, aga kuna ma ise nii tark ei ole, siis küsingi - kas seda saab siis tõesti ainult shapingu-tüüpi madalapulsilise lihastreeninguga ja aeroobika trennid on selles osas täiesti kasutud? Või siiski - rasv väheneb ja lihas kasvab - seetõttu kaalulangust ei ole? Või käib see lihtsalt aeglasemalt?

:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tglt see imelik väide ju et lihast enam ära ei saa! isegi fitler.ee lehel oli juttu kuidas kõrge intensiivsuse ja pulsisagedusega treening lihast vähendab!

kui keha on süsivesikud ära kulutanud ja rasvast ta väga kaua energjat ei võta siis hakkab kasutama kehas(lihastes) leiduvat proteiini !

nii et kui sind tõesti miski häirib , siis kõigeks on ka lahendus! :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kusjuures ongi õige et sa alla ei võta-lihast ju tuleb juurde! Mis rasva%ütleb? Kui see väheneb ja kaal suureneb, siis ongi õige asi, kehas rasv väheneb ja väärtuslikku lihast tuleb juurde.

Sellest ajast kui ise hakkasin tõsisemalt jõusaalis käima, olen 4-5 kilo juurde võtnud, samas rasva% vähenenud. Olen täitsa rahul, samas käisin veresoonte kirurgil ja too ütles minu sooneliste jalgade ja üldse keha kohta, et on vähe rasva ja seetõttu sooned ronivadki välja ja kumavad läbi naha... (noh, opile lähen ka aasta lõpus, sest on üks pisike laiend säärele tekkinud-aga mul selleks soodumust ka, vaevalt et see jõusaalist on)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rasvapotsenti ei teagi :unsure: shapingu ajal oli see 24, nüüd olen juurde võtnud ja tõenäoliselt veel kõrgem. Seal seati eesmärgiks 18%. Palju tegelikult naistel normaalne võiks olla?

Panen täna õhtul fitness testi aja kinni, siis saan asjalikumaks.

Igaljuhul suur aitäh kõigile, kes oma arvamusega seni aidanud on!

Share this post


Link to post
Share on other sites

arvan, et mõtle vähem rasvaprotsendist ja kaalust. Vaata ennast peeglist, kuna peegel ütleb täpselt mida vaja teha, jälgi enesetunnet ja trennitulemusi. Kui Sa ei ole võistlev indiviid, siis pole vaja nende numbritega jännata. Kui treenid hea enesetunde ja vastupidavuse arendamise nimel (ja võtad trenni tõsiselt ning kohusetundega), siis tuleb kena keha ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

liiga palju lihaseid... siis kelle arvamus on tähtsam - mingi taolise suhtumisega treeneri või enda arvamisel oma keha peeglist vaadates. See on ju nii palju kinni iga konkreetse inimese enda soovidest ja ideaalidest milline ta ISE välja näha tahab. Siinkohal ei ole küll minu arvates mitte kellelgi õigust öelda et võta mõned kilod LIHAST vähemaks :unsure: ...

Jessakene - ma teen tugevat trenni et saada paar kilo lihast juurde... peaks vist sinu treeneri jutule tulema - ehk ei peagi vaeva nägema vaid piisaks väikesest ?okolaadi-dieedist :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mul ka küsimus, kui jalalihased on väga tugevad ja kleidikesi ja seelikuid kanda ei saa seetõttu, riivab silma, mida tegema peaks?? lihtsalt nälgima v?

ise kaalun kuskil 60 kg ja tahaksigi nendest krdima jalalihastest lahti saada..nii kole kui naisel tugevad lihased

Share this post


Link to post
Share on other sites
No mul ka küsimus, kui jalalihased on väga tugevad ja kleidikesi ja seelikuid kanda ei saa seetõttu, riivab silma, mida tegema peaks?? lihtsalt nälgima v?

ise kaalun kuskil 60 kg ja tahaksigi nendest krdima jalalihastest lahti saada..nii kole kui naisel tugevad lihased

Inetud lihased. Ei ole võimalik. Lihtsalt ei ole võimalik. Selliseid murekesi ei saa olemas olla.

Aga ehk ongi võimalik, näita, millised on koledad. Siis saab nõu ka anda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rasvapotsenti ei teagi :lol: shapingu ajal oli see 24, nüüd olen juurde võtnud ja tõenäoliselt veel kõrgem. Seal seati eesmärgiks 18%. Palju tegelikult naistel normaalne võiks olla?

Panen täna õhtul fitness testi aja kinni, siis saan asjalikumaks.

Igaljuhul suur aitäh kõigile, kes oma arvamusega seni aidanud on!

24% on ju jube palju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inetud lihased. Ei ole võimalik. Lihtsalt ei ole võimalik. Selliseid murekesi ei saa olemas olla.

Aga ehk ongi võimalik, näita, millised on koledad. Siis saab nõu ka anda.

Ihh... no ilu on ju vaataja silmades või maitse üle ei vaielda.... Mu enese puhul ka enamik sõbrannasid hoiab mu jalgu nähes pead kätega kinni (lapsepõlve jalgratta ja jalgpalli armastuse pärand noh). Ja ei saa salata, et eks seelikut kandes mõjuks üldpilt veits transvestiidilikult küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PALUN, postitage pilte, ma tahaks tõepoolest näha neid koledaid ja mehelikke jalgu. Minule isiklikult meeldivad küll treenitud jalgadega naised, võtab lausa jalust nõrgaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äkki ikkagi 6 kg üleliigset rasva??? Ja shapingust ja sellega kaasnevast toitumisest on mulle küll mulje jäänud, et tegemist on täieliku piinamisega- enne ja peale trenni ei tohi tükk aega süüa.- hullem kui koonduslaagris.. nii ma olen vähemasti kuulnud päris mitmest allikast :lol:

Edited by marjasha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Väga raske on uskuda, et sul on liiga suured lihased.

Kas näiteks tema omadest suuremad?

http://img49.imageshack.us/img49/8365/1220286407187xq6.jpg

Vaevalt.

Ma arvan, et kõik mehed siin võivad taevani kiita tolle naise jalgu.

Kõige parem oleks näha ka sinust pilte! Teiste kommentaare kuulates võid end vaadata liiga kriitilise pilguga.

Nii ilusad jalad...:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×