Jump to content
Kaupo911

Kaalust maha rasvaarvelt

Recommended Posts

Väga julm just uurisin kaloriarvutit ja raske uskuda isegi minu 300 g hommik,lõuna,õhtu ka sellise menü ja kogustega saab ennast sigapaksuks süüa :( ja kusjuures normaalsete toitudega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea küsimus mismoodi teie poes saate käija ? Kui käin poes siis ennem ma sellist asja nagu kalorid ei jälginud nüüd kus jälgin asi ikka suht raske .Tavaliselt lähen enda neiuga poodi ja virisen mis nii kaua mida sa teed seal no ma ei mõista jne.....Siis täna tulin töölt Võtsin naise peale läksime poodi ja mina kukkusin oma 3-e asja valima (Kodujuust,Piim,ja mingi kergeliha). Poes tuli isu ,et tahaks mingisugust pihvi vaatan seal rakvere asju jne.....igalpool 100 g toodet sisaldab seda ja teist, vaatan seal nii 10 toodet läbi ja siis jõutsin kanapihvide juurde..... ohh võtan neid SUURELT peale 51kcla Vau nii vähe võtan selle söön paki ära .Jõutsin kassa juurde uurin pakki lähemalt ja siis sealt avastasin ,et see ei ole mitte 100g vaid 23 g kohta ;:D LoLL mina .Teiseks sain naise jäest sõimata ,et mida sa seal nii kaua tegid mul korv täis ja makstud sul 3 asja ja muud midagi :D Säh mulle...Ära sain.

Ühesõnaga arvasin ,et teen endapeal väikese experimendi ja proovin oma kcal hoida päevas 1000-1400 tavapäev 1000 treening päev 1400+HTR 63g vaatame kuuajapärast tulemusi koos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAA mulle ei meeldi enam see kaloriaparaat,tahan järada mandariini koguaeg kui saan aga tuleb välja ,et enam ei või :(sisaldab kcal palju võrreldes tomatimahlaga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000-1400 on liiga vähe sinu pikkuse ja kaalu juures. Arvuta välja oma BAV baas aine vahetus. See on soovitatav kcal kogus miilest allapoole ei saa minna, lisaks sellele tuleb juurde lisada kehaline aktiivsus. Töö- kui see ei ole istuv, treeningud, palju liigud jala jne. Ise pakun umbakudu et sul võiks jääda see kokkuvõttes 1800-2200 vahele, et maha võtta rasva arvelt nagu sa teemaalgatajana soovid. 1000-1400 kcal võib kaal kukkuda mõnel juhul liiga kiiresti ja tulemus on suht jama, kaotad ka palju lihasmassi. Ja tulemuseks on piitspeenikesed käevarred samas kõhupeal ikka mõningane polster!

Aga edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Su BAV on 2139,7 kal päevas. See on siis minimaalne öö-päevane kaloraas, mida on vaja selleks, et üldse hinges püsida.

Sinna juurde tuleb panna veel igasugused päevased tegevused (koristamine, söögi valmistamine ja seedimine jne). Kui sa oled tööalaks ehitus pannud, siis seal peaks kalorid korralikult põlema, kui toitumine korras.

Oled sa kindel, et ainul 1000-1400 kal päevas sööd? See nii väike number, et tuleb kiiresti täis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus te neid päevast soovitavat kogust arvutate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus te neid päevast soovitavat kogust arvutate?

Mainiks veel siinkohal(et selle näitaja järgi sööma ei hakkaks), et BAV-kalkulaator näitab sellist kcal hulka, mida keha vajab baastegevuseks ehk palju kulutab keha energiat kui terve päev liikumatult lebada (rasvavaba kehamassi silmas pidades). Et saada teada oma tegelikku päevast keha vajadust, tuleks juurde liita 1/3 BAV'ist ja iga 1h treeningu kohta ~500kcal :)

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga suured tänud kiire vastamise eest. Lisan siis juurde tiba 1800 tavapäev ja treeningpäev 2200 ? See peaks olema siis ühe eelneva soovitaja norm hulk päevas ,et rasv sulaks. See 1800 on hea panin hommikul Mannat 300 g ja siis mõtlesin vaatan palju annab midagi ,kuid oh õudust mul oleks juba päev lõhki :D 1044 kcal :) lahe ma ei tea enam ültse mida süüa kõik hea mis meeldib tuleb kõrvale visata . Hommikuti on pudru parim annab hea Feelingu .Siinkohas küsiksingi mida teie soovitaksite Hommikuks ? mis oleks rikkalik aga samas tasakaalustav ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

See 1800 sinu puhul on ilmselt ikka väike, sorri kui ennem väljendasin ennast veidi valesti, 2200 on baas ainevahetus nagu keegi siin kasutajatest viitsis välja arvutada, see on umbes. Sellele tuleks lisada siis päevane aktiivsus, ehitusel on ka see erinev, pakun et kui tööpäev on u 8 h siis 1 tund võib võrduda umbes 150-250 kcal seega võta aluseks madalam 150x8 =1200

su päevane kulutatud energia tuleks rõhutan umbes 3400. Selle atiivse tööga on ka see jama et organism harjub regulaarse kehalise aktiivsusega ja ei taha see kaal mitte langeda. Olen ise ka ehitusel töötanud.

Proovi umbes 2 nädalat 3000 kcal. Kui hakkab vaikselt langema siis on ok. Trenni päev üldjuhul manustatakse enne ja pärast trenni kiireid süsivesikuid, taastusjoogid, puuviljad jne mis kompenseerib kiiresti klükokeeni varud lihastes. Treening päevadel jääks seega see kaloraaz 3300 kanti. Minu soovitus treeningvaba päev 3000 kcal treeningpäev 3300 kcal esialgu ja vaata mis saab. Ürita kiirendada aunevahetust, jaga see 3300 ära nt 4 toidukorraks, veel parem 5 ks. Tarbi vähem süsivesikuid, riis, kartul, makarinitooted, jahutooted õhtu poole ütleme peale kella 15:00. Lae enda energia hommikul kaerahelbe pudru on hea variant. Isegi nats shokolaadi võid hommiklul kohvi kõrvale lasta dieedi ajal kui sellel järgneb 8-10 tundi kehalist aktiivsust. Asi selles et hommikul manustatu kulutad kindlasti ära päeva jooksul. Dieedi pidamine ei tähenda kõigest loobumist, aeg ja kogus määrab. Alkohol proovi ära unustada umbes 3 ks kuuks kui tõsine tahtmine alla võtta. Nädalavahetusel pidu panemine, stiilis nagu meie noortel, rikub kõik nädala jooksu dieedi.

Aga anna tuld siis dieeditamisel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne trenni kiired süsivesikud?

`Ma olen kuulnud ,et sirka poolteist tundi enne trenni normaalne liitsüsivesikuline toidukord.

Liht süsivesikud pidavat enne trenni kohe manustatult tekitama unise tunde ?

Või olen asjadest väga valesti aru saanud??

Share this post


Link to post
Share on other sites

D'OH!

Mis sind häiris? :)

---

Jäi veel mainimata, et pudrule lisan ~100ml piima ja peale läheb enda tehtud maasikatoormoos. Toidulisanditest hommikul 1tl Mölleri kalamaksaõli ja 500mg c-vit(Tervisepüramiidi oma).

Mu meelest päris hea variant, mida hommikuks süüa :)

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihtsüsivesikud imenduvad kiiresti, uniseks võivad ajada liitsüsivesikud eriti kui neid korraga palju tarbida organism hakkab eritama ansüüme mis tekitavad väsimus tunde mõnel inimesel!

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne trenni kiired süsivesikud?

`Ma olen kuulnud ,et sirka poolteist tundi enne trenni normaalne liitsüsivesikuline toidukord.

Liht süsivesikud pidavat enne trenni kohe manustatult tekitama unise tunde ?

Või olen asjadest väga valesti aru saanud??

Lihtsüsivesikud imenduvad kiiresti, uniseks võivad ajada liitsüsivesikud eriti kui neid korraga palju tarbida organism hakkab eritama ansüüme mis tekitavad väsimus tunde mõnel inimesel!

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jällegi suurepärased kasutajad olete , vastused kiired,asjakohased ja õpetlikud .Pean siis kinni ville soovitusest, kuna jah tõesti on endalgi selline tunne nagu keha ei taha rasvast lahti öelda....tead nagu selline hea suhe kumbgi ilma üksteiseta ei saa.Suur tänu jällegi

htilga hea toidusoovituse eest hommikuks.Maasikatoormoos lemmik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verivost mis teie sellest teate on ta sama soovituslik nagu kodujuust või kohupiim ?

Teiseks kuidas teie ise näiteks 4-5 toidukorda ära jagate ja millistes kogustes ?

Edited by Kaupo911

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verivost mis teie sellest teate on ta sama soovituslik nagu kodujuust või kohupiim ?

Teiseks kuidas teie ise näiteks 4-5 toidukorda ära jagate ja millistes kogustes ?

Verivorst ei ole just kõige mõistlikum valik. Näiteks: http://vk.atria.ee/t...aarja-verivorst

100 g tootes keskmiselt : Energiat 916 kJ/219 kcal Valke 11 g Süsivesikuid 13 g Rasvu 14 g

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis sind häiris? :)

---

Jäi veel mainimata, et pudrule lisan ~100ml piima ja peale läheb enda tehtud maasikatoormoos. Toidulisanditest hommikul 1tl Mölleri kalamaksaõli ja 500mg c-vit(Tervisepüramiidi oma).

Mu meelest päris hea variant, mida hommikuks süüa :)

Häirib see meeletu sv kogus- muud midagi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verivost mis teie sellest teate on ta sama soovituslik nagu kodujuust või kohupiim ?

Teiseks kuidas teie ise näiteks 4-5 toidukorda ära jagate ja millistes kogustes ?

Kõigepealt jõua selgusele milline toduvalik sul tuleb! Seejärel tuleb jagada toidukorrad põhikordadeks ja vahe söögikordadeks. Põhisöögikorrad hommik lõuna õhtu. Ja nede kolme vahele kaks väiksemat söögikorda.Väiksemaks toidukorraks nt pool pakki kohupiima klaas piima või keefiri ning mingi puuvili.variant 2 paar muna üks kollasega teine ilma ja jälle klaas piima või keefiri. Hommikul lase kaerahelbe putru, midagi veel kõrvale???. Lõuna ajal eelista pruuni riisi, keedetud kartuli praetud kartuline jne, kanafileed, kalaliha(hea valikl), mingit salatit. Õhtul söö umbes sama nagu lõunal aga väiksema koguse süsivesikuteta st kartul riis leib sai

jne. Väiksemaks toidukorraks võib lugeda ka umbes 500 ml valgukokteili! Võiks olla segatud väikese rasvasisaldusega piimaga!

Liigu palju jala, kasuta igat võimalust kulutada lisaenergiat. Tööjuures liigu rohkem jne!!

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

variant 2 paar muna üks kollasega teine ilma

Mis põhjusel üks muna ilma kollaseta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohoo Hr ROtter Hea reklaam õigel ajal õiges koha

Küsimused

1. Kui palju maksab teie treening- toitumiskava

2. Kui kulukaks toitumiskava võib kujuneda jaotatuna päevaks

3. Palju aega nõuab treening

4. Kas ma saan vastava kavaga mis on koostatud teie poolt hetke kaalust -15 kg (5) Kuuga

5. Kuidas kaalulangus mõjub tervisele

6. Jooksmine huvi ei ärata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×