Jump to content
amateurrr

Väsimus, ei jaksa trenni teha...

Recommended Posts

Tere,

Probleem siis selles, et olen 3 kuud jõusaali harrastanud ja peale seda on mingi jama pihta hakanud, ei jaksa enam midagi teha(väsimus) ja raskused on ka väiksemad kui varem oli. Niisiis otsustasin teha nädalase pausi ja nüüd olen kolm päeva trenni teinud ja ikka väsimus ja ei jõua teha.

Sooviks abi milles asi võiks olla ??? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Too oma toitumine välja. (Kalorite kogus, makro-toiteinete hulgad : valk, rasv, süsikud)

Too ka oma trennikava välja. Samuti lisa juurde milline on üldine elustiil. Päevane aktiivsus jms.

Arsti juures oled hiljuti käinud?

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Too oma toitumine välja. (Kalorite kogus, makro-toiteinete hulgad : valk, rasv, süsikud)

Too ka oma trennikava välja. Samuti lisa juurde milline on üldine elustiil. Päevane aktiivsus jms.

Arsti juures oled hiljuti käinud?

Olen hakanud natukene vähem toituma(kogused väiksemad) peale puhkust ja selle ajal, muidu ennem sõin kaks kolm portsu ära ja neli, viis söögikorda päevas, kaks kolm korda on korralikud söögiportsud teised on lihtsad kõhutäitmiused . Kaloreid ja valke pole uurinud palju sisse ajan endale, ühesõnaga pole õrna aimugi. mingit toitumiskava mul otseselt ei ole.

Arsti juures pole käinud.

Hommikuti ärkan kell 6 lähen kooli, peale kooli trenni ja siis jala koju 5km. vahest sõidan rattaga üle 10 km.

Kava on edasijõudnutele üpris raske ja korralik. Kava sain MyFitness ajakirjast ja teen massi/jõu/relieefi kava. See alltoodud kava on massi oma ja kava muutub iga kuu järel.

Esmaspäeval: Rind

4 harjutust

rinnalt surumine hantlitega5*8

rinnalt surumine kaldpingil hantlitega 3*12

militari press kaldpink 3*12

ristvedu plokil 5*10

Teisipäeval: Jalad, biitseps

jalad 6 harjutust igal 3-4 kordust

biits: 4*10 kõik harjutused ja neli harjutust

Kangiga käte kõverdamine

haamerhojakus käte kõverdamine

kaldpingil käte kõverdamine

plokil käte kõverdamine

Kolmapäeval : puhkus

Neljapäev : selg, triipseps

ei mälet täpselt seljale vist neli/viis harjutust

kangiga rinnani tõmbed 5*10

hantliga tõmbed ühele käele 3*10

plokil allavedu sirgetel kätel 5*10

lauatõmme seljale 3*max

triipseps:

kitsa haardega kangiga surumine 5*10

plokil köigea käte kõverdamine 3*10

jm surumine 3*10

kehatõsted 3*max

Reede:Õlad, trapets, käsivarred

militari press 3*12

lendamine kummardades hantlitega 3või5*10

lendamine hantlitega 3*10

hantlite tõsted ette 3*10

käsivarred lihtsalt kangiga käe labade kõverdamine mõlemat pidi 5*10

umbes 2,3 korda nädalas teen ka trenni lõppu aeroobset ..

Edited by amateurrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kavas pole mitte midagi surmavat. Magad hästi? Koolis püsid korralikult pinkide taga või kipud magama jääma? Ja miks sa sööd vähem? Lihtsalt ei taha või sa ei luba endal?

Asi on selles, et tegemist võib olla ülekoormusega. Ülekoormuse ajal võib sul esineda peavalu(ka mõtlemise pärast), tahad koguaeg süüa, pidevalt tahad magada, oled närvis.

Ülekoormuse ajal on soovitatav teha aeroobset tööd(puls 23-25) ja joo midagi taastavat nt. Arctic sporti või viinamarja mahla. Ole niimodi mingi 2nädalat ja siis alusta vaikselt oma trenniga. Kindlasti pead ka nii sööma nagu su organism nõuab, traumade ajal peavad inimesed korralikult sööma siis on taastus kiirem.

Mine ka arsti juurde, lase ennast kontrollida. ;)

Edited by fortuna.9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi on selles, et tegemist võib olla ülekoormusega. Ülekoormuse ajal võib sul esineda peavalu(ka mõtlemise pärast), tahad koguaeg süüa, pidevalt tahad magada, oled närvis.

Ülekoormuse ajal on soovitatav teha aeroobset tööd(puls 23-25) ja tarbida Arctic sporti või viinamarja mahla. Ole niimodi mingi 2nädalat ja siis alusta vaikselt oma trenniga.

Mine ka arsti juurde, lase ennast kontrollida. ;)

Ületreening on reaalne. Eriti kui teemaalgataja ei tea midagi oma toitumisest. Võimalik alakaloraaz, vähene valkude kogus, liigne trennimaht sellise toitumise jaoks. See nö. "puhkus" ei pruukinud olla piisav, eriti kuna selle ajal samuti toitumine täiesti "lampi".

Mis puutub aeroobsesse, siis ära jama. :D Pulss 23-25? Et ta peaks surmasuus olema vä? :D - Mis selles arctic spordist lürpida. Raharaisk. Toituda tuleb korralikult, mitte proovida sümptomeid leevendada mingi lögaga. :D - Viinamarja mahl? Lol. Sry.

2 nädalat korralikku puhkust, koos korraliku toitumisega on arvestatav soovitus.

Käik arsti juurde uuringuid tegema pole ka paha. Sest kesine toitumine võib põhjustada igasugu hädasid. Kasvõi raua-puudust või mida iganes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spordiarstid kõik soovitavad viinamarja mahla. See sisaldab kõige rohkem taastamiseks aineid. Pulsiga võin eksida, kuna tegelen veespordiga ja inimesel on vees pulss väiksem. Meie teeme vastupidavust 23-25, oleneb inimesest. Kergemini on öelda, et tee vaikselt aeroobset.

Mees, kui su pulss mingil ajahetkel on 23-25 siis olen mina Inglismaa Kuninganna.

Ma tahaks neid spordiarste näha, kes ületreeningu puhul soovitavad viinamarja mahla raviks. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mees, kui su pulss mingil ajahetkel on 23-25 siis olen mina Inglismaa Kuninganna.

Ma tahaks neid spordiarste näha, kes ületreeningu puhul soovitavad viinamarja mahla raviks. :D

See ei ole ravi, see on väike süsivesik mis aitab su organismi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See ei ole ravi, see on väike süsivesik mis aitab su organismi.

Ah soh. Väike süsivesik aitab su organismi. :D

I don't even... I just... I... I...

post-7558-0-61090000-1323720232.gif

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumine üks põhiteema jh mida tasub väga korralikult jälgida, muidu ületreening kerge tulema. Liiga kesine toitumine võib põhjustada vitamiini puudust ka. Seega mina soovitaksin taastumiseks teha ka mõni multivitamiini kuurt. Raua puudus põhjustab väsimust.

Kui eespool väideti, et ületreeningu puhul ala puhka 2 nädalat. Siis väga vabalt võib ületreeningust taastumine võtta kauem aega aga põhiline märksõna oleks ületreeningu juures korralik toitumine ja puhkus.

Lisaks soovitan ka spordiarsti juurde minna ja nõu küsida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ületreeningu puhul ei piisa ainult vitamiinidest ja viinamarjamahlast, mitte et neid koos korrliku treeninguga koos tarbida ei võiks. Mõistlik on jah võtta puhkust, see ei tähenda jalad seina peal istumist vaid tõesti ca 50% pingutust selelst mida oled teinud ja unusta mõneks ajaks kavad ära, mine lihtsalt trenni, tee mis tundub mõnus ja lihtsalt naudi trenni. Kui aga on täielik vastikus trenni suhtes, siis lihtsalt ära mine need päevad kui tekkib uuesti kasvõi väike soov minna - vastasel juhul on keeruline august välje tulla. Lisaks teeb head kõva saun koos külma veega - ühesõnaga taastavad protseduurid. Ja edaspidi ära lase endal sellist auku tekkida, võta puhkuse enne kui asi täitsa kokku jookseb... edu soovides!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldiselt soovitaksin teema-algatajal veidi rohkem treeningkavade ja toitumise kohta uurida. Sest vastasel juhul ei ole ka sellest puhkusest kasu, seda isegi kui taastud ilusti ära, siis oled paari kuu pärast samas augus tagasi. Ning nii sa jäädki tiksuma elu lõpuni kui midagi ei muuda.

Edu!

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,

Probleem siis selles, et olen 3 kuud jõusaali harrastanud ja peale seda on mingi jama pihta hakanud, ei jaksa enam midagi teha(väsimus) ja raskused on ka väiksemad kui varem oli. Niisiis otsustasin teha nädalase pausi ja nüüd olen kolm päeva trenni teinud ja ikka väsimus ja ei jõua teha.

Sooviks abi milles asi võiks olla ??? :)

Osta siit mingi toode:

http://www.tervis24....&tid=1&grupp=28

Enne võid teha ühe kuuri Berocca`ga:

http://www.meelespea.net/ee/news.full/308

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×