Jump to content
Sign in to follow this  
KristoR

Väike probleem kaalust üles minemisega

Recommended Posts

Okei ma olen olnud juurdevõtmise peal nüüd siis 7oktoober-tänane päev . 11 November alustasin kreatiini laadimisega .

Minu menüü üldpilt on midagi sellist :

7:30 Hommikul neljavilja puder + piim + 2 muna

11:30 Lõuna Kotletipraad salatiga / pelmeenid

15: 00 200g kohupiima + muna / tuunikala vms

17:00 Kartul/makaron/riis + 200g kanafileed/broilerifileed

18:00 Kreatiin + süsivesikud

19:00 algab treening (peale trenni kreatiin+süsivesikud)

21:00 300g kodujuustu + jogurt / piim

Vahepeal sõõn veel midagi niisama , kui kätte juhtub.

Treenin 4 korda nädalas korraliku kava järgi.

Ja mure oleks siis selles et kas kõhu peale peabki tulema rasv üpriski kiirelt ? Sest kui ma alustasin siis oli mul kõht upris sale aga nüüd saab juba rasva käega haarata : o

Alustasin 57 kilo pealt ning ennem kreatiini võtmise alustamist kaalusin 62.5kg. Järgmine kaalumine oleks siis reedel.

178cm pikk 18 aastat vana

Aitäh !

Edited by KristoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain õigesti aru, et 4 nädalat ja +5,5kg?

Loomulikul tuleb kõhu peale rasv väga kiirelt.

Võid rahulikult tempoks 0,5kg/nädalas või isegi vähem seada

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Jah eks ma siis pean midagi vaatama toidu kallal, sest kaalu tundub päris kiiresti lisanduvat : o ... Ma ei teagi täpselt kust pikka hakata ehk vähem süüa ? Esimene asi mis ma siis homsest teen on see et kreatiini ülalpidamisfaasil siis 5g päevas 10 asemel . Hetkel jooksen ma ~~10 minutit soenduseks , aga ma arvan, et võiks nädalavahetusse panna ka ühe pikema jooksu . Ma arvan , et peaks siis ehk vähem süsivesikuid sõõma aga valgud jätta samaks ? Ma kohe ei teagi.

Edited by KristoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei ma olen olnud juurdevõtmise peal nüüd siis 7oktoober-tänane päev . 11 November alustasin kreatiini laadimisega .

18:00 Kreatiin + süsivesikud

Vahepeal sõõn veel midagi niisama , kui kätte juhtub.

Aitäh !

Mida need sysivesikud seal kreatiini juures endast kujutavad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Jah eks ma siis pean midagi vaatama toidu kallal, sest kaalu tundub päris kiiresti lisanduvat : o ... Ma ei teagi täpselt kust pikka hakata ehk vähem süüa ? Esimene asi mis ma siis homsest teen on see et kreatiini ülalpidamisfaasil siis 5g päevas 10 asemel . Hetkel jooksen ma ~~10 minutit soenduseks , aga ma arvan, et võiks nädalavahetusse panna ka ühe pikema jooksu . Ma arvan , et peaks siis ehk vähem süsivesikuid sõõma aga valgud jätta samaks ? Ma kohe ei teagi.

Variant oleks ka aeroobse osakaalu tõsta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma muidu ütleks, et jah, vähenda süsikate arvelt, aga kuna ma täpseid numbreid ei tea, siis selle eest pead pakule panema ei hakka.

Ma pigem teeks 2 lühemat jooksmist kui 1 pikema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tegelikult mul põhimõtteliselt alati kõht suhteliselt tühi ennem igat söögikorda ja siis tavaliselt ma söön üpriski korralikult . Aga no hommikul ei olnudki kõht eiteamis hull tegeltikult , juu siis oli see ka sellest et mul oli kõht suht ääreni täis :D Need on need päevad kui trenni ei ole hehe . Aga jah ma siis reedest proovin oma nädalast kaalutõusu alandada .

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Dextroos et parandada kreatiini imendumist .

Paljast glükoosivett juua on äärmisel juhul mõtet nendel, kellel muud moodi kohe kuidagi massi ei tule.

Kiire kõhurasva koguja puhul on see üsna veider hobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praegu istun kuskil 65,5kg otsas . Kaal ei taha juba viimased 3n2dalat t6usta. Sel n2dalan proovin uut l2henemist ning eks n2is kuda l2heb

Edited by KristoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päeva lõikes võib kaal ju ~paar kilo kõikuda. Ürita kaaluda iga päev enam-vähem samal ajal ja neid andmeid võrrelda (nt. hommikul ärgates) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannatust peab olema. Ma 180 cm ja kaalun 72,8 kg 18 a. 1,5 aaasta tagasi olin 58 miskit ja nüüd vaikselt tõuseb. Kõige tähtsam on toitumisest kinni pidada ja tööd kõvasti teha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×