Jump to content
Eleri

Eleri blogi- Kuidas ühildada LCHF ja HCLF dieeti?

Recommended Posts

Tundub tõesti, et kokkuvõttes on see sulle hästi mõjunud. Kõige tähtsam ilmselt ongi enda jaoks õige variant leida. Mina nt ei suutnud kaua LCHF stiili viljeleda aga õnneks on sealt jäänud menüüsse palju rohkem kasulikke rasvu ja aedvilju.

Tubli, et asja käsile võtsid, kau sa sa neid porganeid ikka oleks järanud :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina nt ei suutnud kaua LCHF stiili viljeleda

Kõige raskem ongi sealt sõltuvusest vabaneda ja surnud punktist üle saada, peale seda ei ole enam mitte midagi keerulist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LCHF'iks on seda tõesti natuke palju nimetada, 30g süsiveiskuid max päevas kõlab tõesti nagu keto, aga pildi peal on tegelt muutus silmaga näha ja väga hea, et lõpuks leidnud süsteemi mis sulle kõige paremini sobib :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen nüüd mõnda aega jälginud seda lchf-i teemat ja mul on tekkinud kaks olulist küsimust:

1) mis saab siis, kui soovitud tulemus on käes? Hakatakse veel rohkem rasva sööma, et kaloraaž täis tuleks? Või lisatakse süsivesikuid?

2) kuidas jätkub jõudu trenni tegemiskes? Mõtlen just intensiivseid treeninguid, nt HIIT.. lihtsalt harjumise asi?

Edited by joan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen nüüd mõnda aega jälginud seda lchf-i teemat ja mul on tekkinud kaks olulist küsimust:

1) mis saab siis, kui soovitud tulemus on käes? Hakatakse veel rohkem rasva sööma, et kaloraaž täis tuleks? Või lisatakse süsivesikuid?

2) kuidas jätkub jõudu trenni tegemiskes? Mõtlen just intensiivseid treeninguid, nt HIIT.. lihtsalt harjumise asi?

Loodan, et Pipi ei pahanda ja vastan ise :). Ka ise tarbin enamasti ainult valku ja rasva - süsivesikuid saan nii palju, kui piimatoodetest saan.

1) Tõstad üldist kaloraaži kõikide asjade arvelt võrdselt - valkude, süsivesikute ja rasvade.

2) Oleneb, kui madalale sul on süsivesikud viidud, kunas on sul süsivesikud ajastatud jms.

2. Küsimuse vastusele lisaks, et mul näiteks ei oma vahet. Aga, kui tunned, et nõrkus on trennis, siis planeeri süsivesikud enne trenni ehk siis teed trenni süsivesikute arvelt ära.

Pipi, Kalev vaatas pärast kodust järgi, et kas oli meil õigus, et külmas kulutab keha rohkem energiat kui soojas. Nagu me kohapeal diskuteerisime, et külmas kulutab rohkem ja soojas vähem, siis oli meil õigus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänase päeva mõte- ärge raisake oma aega trenni mitte tegemise peale. Elu on selleks liiga lühike!

post-24563-0-04121600-1401456616_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas viljelete hetkel KETO-dieeti nagu eelpool blogist võis lugeda?

Just. Üldiselt päevas 30-40g süsivesikuid. Ülejäänud valkudest ja rasvadest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas ühildada n.ö. Low Carb high fat ja High Carb low fat dieeti.

Kui esmapilgul vaadata, siis selle tegemine on keeruline ja alguses ei pruugi seda isegi hästi ette kujutada. Lõppkokkuvõttes on saab kõike teha samade toiduainetega, lihtsalt eraldi on vaja juurde osta puuviljad ja kuivained. Liha-salat-pähklid-hapukoor-munad jms on niikunii igapäevaselt menüüs. Lihtsalt timmime kogustega :)

Näiteks esmaspäevane õhtusöök. Erineb ainult kahe asja poolest

LCHF- baklažaanil on rohkem õli peal

HCLF- kartul

post-24563-0-28635900-1401805708_thumb.j

Teisipäevane hommikusöök:

Erineb ainult kaerahelveste ja pähklite poolest

LCHF- kohupiim+valgupulber maitseks+pähklid/marjad

HCLF- kohupiim+valgupulber+kaerahelbed+banaan- pannkoogid.

post-24563-0-08195700-1401805729_thumb.j

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×