Jump to content
Sign in to follow this  
Mark00

Kava

Recommended Posts

Koostasin omale kava (lihasmassi suurendamiseks)

Esmaspäev. Rind,õlg,triitseps.

Kolmapäev.selg,biitseps.

Reede.jalad,kõht,puusad.

Kas on normaalne? või saab midagi ringi teha parema tulemuse saavutamiseks,olen seda teinud ca 1.5nädalat.seeriaid teen 4 kordusi 12,10,8,6,4,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei paneks rinda ja triitsa ühele päevale. Paljud head harjutused on mõlemale lihasgrupile üpris sarnased, mistõttu on keeruline maksimaalselt mõlemat lihasgruppi koormata.

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei paneks rinda ja triitsa ühele päevale. Paljud head harjutused on mõlemale lihasgrupile üpris sarnased, mistõttu on keeruline maksimaalselt mõlemat lihasgruppi koormata.

Ma küll paneks. Ja väga hästi saad mõlemat maksimaalselt koormata, kui tahad See jaotus tegelikult suht pseudo probleem. Ei maksaks üle mõelda. Peasi, et piisavalt taastuda saab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei paneks rinda ja triitsa ühele päevale. Paljud head harjutused on mõlemale lihasgrupile üpris sarnased, mistõttu on keeruline maksimaalselt mõlemat lihasgruppi koormata.

Ise olen mõelnud teha nii.

esmasp.Rind,õlg,kõht

kolmap.triitseps,biitseps,puusad.

reede.selg,jalad,kõht. on äkki parem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise olen mõelnud teha nii.

esmasp.Rind,õlg,kõht

kolmap.triitseps,biitseps,puusad.

reede.selg,jalad,kõht. on äkki parem?

Tahad üldist lihasmassi kasvatada kolme trenniga nädalas ja raiskad ühe trennipäeva (kolmapäeva) lihtsalt ära ;) . Su esimene variant oli parem..ma küll ei mõista mida sa "puusad" all silmas pead. Aga see üldine jaotus (mis lihas mis päeval) pole eriti oluline . Oluline on mida sa konkreetselt teed seal saalis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma küll paneks. Ja väga hästi saad mõlemat maksimaalselt koormata, kui tahad See jaotus tegelikult suht pseudo probleem. Ei maksaks üle mõelda. Peasi, et piisavalt taastuda saab.

Mu meelest seal see konks ongi, ei saa ju piisavalt taastuda niimodi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädal on siis ilmselgelt liiga vähe jah? Ei tasu nende jaotustega üle mõelda. See on minu seisukoht. Nagu eelnevalt mainiti, siis palju olulisem on see, mida sa seal trennis teed. Täiesti vabalt võid miksida ühte trenni selliseid lihasgruppe nagu süda lustib. Peaasi, et trennid liiga pikaks ei veni ja järgmiseks trenniks ära taastuks. Ma ei ole kunagi sellisest loogikast aru saanud, et kui treenida rinda, siis ei saa maksimaalselt triitsa treenid või siis selga ja biitsa. Väga edukalt saab ju. Kõik on ainult peas kinni. Mitte kusagil mujal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädal on siis ilmselgelt liiga vähe jah? Ei tasu nende jaotustega üle mõelda. See on minu seisukoht. Nagu eelnevalt mainiti, siis palju olulisem on see, mida sa seal trennis teed. Täiesti vabalt võid miksida ühte trenni selliseid lihasgruppe nagu süda lustib. Peaasi, et trennid liiga pikaks ei veni ja järgmiseks trenniks ära taastuks. Ma ei ole kunagi sellisest loogikast aru saanud, et kui treenida rinda, siis ei saa maksimaalselt triitsa treenid või siis selga ja biitsa. Väga edukalt saab ju. Kõik on ainult peas kinni. Mitte kusagil mujal.

Ma sellega päris nõus ei oleks.. Tahaks näha, kui efektiivne su jalatrenn on, kui eelnevalt oled samal päeval treeninud selga ja rinda. Võiks ikka lähtuda lihasgruppide suurusest ja liigutatavatest raskustest.

Loomulik olen teadlik kogukeha kavadest, aga ärme seda praegu siin aruta.

Mis puutub muusse, siis mõnele sobib paremini rind-triits, teisele rind-biits koos treenides, sama käib selja kohta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sellega päris nõus ei oleks.. Tahaks näha, kui efektiivne su jalatrenn on, kui eelnevalt oled samal päeval treeninud selga ja rinda. Võiks ikka lähtuda lihasgruppide suurusest ja liigutatavatest raskustest.

Loomulik olen teadlik kogukeha kavadest, aga ärme seda praegu siin aruta.

Mis puutub muusse, siis mõnele sobib paremini rind-triits, teisele rind-biits koos treenides, sama käib selja kohta.

Ja jah... Sa kakud ikka äärmustesse. Minu poolne eelnev arutelu käis ikka rinna ja triitsa samal päeval tegemise kohta. Jah saab efektiivselt rinda ja triitsa samas trennis teha. Alguses kõik algajad mõtlevad nende jaotustega üle. Mida aeg edasi, seda enam saavad aru selle ebaolulisusest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jah... Sa kakud ikka äärmustesse. Minu poolne eelnev arutelu käis ikka rinna ja triitsa samal päeval tegemise kohta. Jah saab efektiivselt rinda ja triitsa samas trennis teha. Alguses kõik algajad mõtlevad nende jaotustega üle. Mida aeg edasi, seda enam saavad aru selle ebaolulisusest.

Ma ei ütleks, et see ebaoluline on; minu silmis pigem nii, et mida aeg edasi, seda OLULISEM on õige jaotus - lihased tuleb ikka nii kombineerida, et see maksimaalselt efektiivne on. Ses suhtes, et kui triits peale rinna tegemist treenituna ei arene, aga eraldi päeval areneb, siis on üsna oluline seda eraldi teha (loomulikult kui huviks on areng ^_^)

Või mida sa selle all mõtlesid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei ütleks, et see ebaoluline on; minu silmis pigem nii, et mida aeg edasi, seda OLULISEM on õige jaotus - lihased tuleb ikka nii kombineerida, et see maksimaalselt efektiivne on. Ses suhtes, et kui triits peale rinna tegemist treenituna ei arene, aga eraldi päeval areneb, siis on üsna oluline seda eraldi teha (loomulikult kui huviks on areng ^_^)

Või mida sa selle all mõtlesid?

Ei ei ei. Nagu juba mainisin, siis algajad kipuvad sellega üle mõtlema.

Kas sa reaalselt usud, et see võib võimalik olla? Kui jah siis loe mu posti teist lauset uuesti.

Kõik on ainult kuplis kinni. Kui tekib arusaam, et 10x olulisem on see, mida sa trennis teed, kui see, et mis lihast millega, siis oled juba edasijõudnute hulgas.

Edu sulle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×