Jump to content
Margus Silbaum

Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

Recommended Posts

Margus, kui palju sulle trikoo juurde annab. Kui palju tõmbad ilma trikoota?

Suvel tõmbasin 325kg trennis. Mis nüüd on ka ametlikult minu kaaluklassi varustuseta maailmarekord. Paistab, et varustusega ja varustuseta maailmarekordid on minu võimetega täpselt kooskõlas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vaatan, et see 360kg tuleb varustusega ikka palju kergemini maast lahti....kui 325 ilma. Sagor kuskil videos tõmbas ilma 340 ka päris kergelt kui ma õigesti mäletan, aga ta on raskem tõenäoliselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vaatan, et see 360kg tuleb varustusega ikka palju kergemini maast lahti....kui 325 ilma. Sagor kuskil videos tõmbas ilma 340 ka päris kergelt kui ma õigesti mäletan, aga ta on raskem tõenäoliselt.

Jah eks see lahtitõmme sõltub harjutustest, mida igapäevaselt teed. Olen keskendunud trennis varustusega rekordite arendamisele ja seetõttu ilma varustuseta tõmmata on suhteliselt imelik. Lihased peavad teistmoodi pingutama.

Aga Rait on jah kaal raskemas 340kg tõmmanud, mis on seal kaalus varustuseta maailmarekordi norm.

Kui vaadata mille poolest meie tõmbed erinevad, siis on see põhiliselt käe pikkusest tingitud jala asend. Piltidel mina alustan 325kg tõmmet ja Rait 340kg

Kuna pean jalaga rohkem tööd tegema, siis on mul ka lahtitõmme aeglasem.

rjt.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suudaks ma veel Marguse moodi konkse ka kasutada, siis pean ainult natuke sirutama vist :lol:

Ma loodan, et meil mõlemal õnnestub meeste maailmarekord tõmbes ära teha. Mul 93 kg klassis siis 360kg ja sul 105kg hulgas 375kg. See eeldab meilt mõlemalt muidugi mitte selja ja jala trenni vaid põhiliselt randme trenni.

Selja ja jala osas ma ei kahtle, need raskused kerkivad meil igal juhul. Aga kinnihoidmine on küll ???

Veel 10 aastat tagasi olid maailmarekordid jõutõmbes kaaluklaasides -75, -82,5 ja -90kg põhjanaabrite käes. Ehk õnnestub meil sama teha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai täna proovitud varustusega tõmmet algul ei olnud küll kõige parem tunne aga peale esimest katset läks tunne veidi paremaks!

Esimene katse 325kg

Teine Katse 350kg

Kolmas katse 360kg - endale tundus kolmas katse kõige parem ja suhteliselt kerge!

Kaal hetkel mul 110

Muuseas Maailma records -120 kiloste hulgas on 387.5 , nii et vaja veel pingutada:D

Maxim Barkhatov 1981 RUS 117.22 387.5 12.11.2011 Pilsen CZE

Edited by ArgoErit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõmme on ikka väga kõva. Tuleks kükk ja särgiga surumine ka välja, siis peaks varsti üks 900+ mees veel juures olema. Saab Kraavi ja Taavi Pehmega madistada reksi peale seal -120-s. Ma küsiks aga pigem, mis teooria selle vöö taga on? Kui ma ei eksi, siis see oli kitsa pandlaga ja kõigele lisaks selja peale ka keeratud. Kergelt ohtlik pole nii tõmmata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõmme on ikka väga kõva. Tuleks kükk ja särgiga surumine ka välja, siis peaks varsti üks 900+ mees veel juures olema. Saab Kraavi ja Taavi Pehmega madistada reksi peale seal -120-s. Ma küsiks aga pigem, mis teooria selle vöö taga on? Kui ma ei eksi, siis see oli kitsa pandlaga ja kõigele lisaks selja peale ka keeratud. Kergelt ohtlik pole nii tõmmata?

900 on suhteliselt reaalne arvan et saame ka kükitrikoo nii tööle et ta 310-320 ära kükib ja ka surumises on asi väga jõuliselt edasi liikunud. Oleme keskendunud ülaselja stabiilsusele ja ta on ikka 250 kanti nüüd surunud. Aga sellega tuleb veel kõvasti tööd teha, tehnika laguneb kergelt.

Vööga oli asi lihtne meil lihtsalt polnud seda tavalist. Proovisin ka ise sellega paar päeva tagasi, toimib küll. Mina erilist vahet ei tundnud. Tegelikult ei pea vöö jõutõstjatel mitte selja stabiilsust suurendama vaid just kõhu stabiilsust. Seljad on niigi kõigil tugevad. Näidake kes jõutõstjatest teeb kõhule istesse-selili raskusega ja ainult 5 kordust seerias :) Arvan et väga vähesed. Kõik on tavaliselt kinni mingis absurdses loogikas, a'la kõhu kordused peavad olema suured siis on kõik super. Aga mis on super seda ei mõelda.

Jõutõstjatel peab olema kõht ja selg mõlemad jõulised mitte nii, et selg on jõutõstja oma ja kõht on Beach boy oma. Krt küll otsustage ükskord ära, kas tahate jõutõstmisega tegeleda või tahate lihtsalt kummalised välja näha ;)

Selle kummalise all mõtlen seda, et tavaliselt on 99% meestel selle Beach boy kõhulihaste peal 5 cm puhast pekki.

Edited by Margus Silbaum

Share this post


Link to post
Share on other sites

900 on suhteliselt reaalne arvan et saame ka kükitrikoo nii tööle et ta 310-320 ära kükib ja ka surumises on asi väga jõuliselt edasi liikunud. Oleme keskendunud ülaselja stabiilsusele ja ta on ikka 250 kanti nüüd surunud. Aga sellega tuleb veel kõvasti tööd teha, tehnika laguneb kergelt.

Vööga oli asi lihtne meil lihtsalt polnud seda tavalist. Proovisin ka ise sellega paar päeva tagasi, toimib küll. Mina erilist vahet ei tundnud. Tegelikult ei pea vöö jõutõstjatel mitte selja stabiilsust suurendama vaid just kõhu stabiilsust. Seljad on niigi kõigil tugevad. Näidake kes jõutõstjatest teeb kõhule istesse-selili raskusega ja ainult 5 kordust seerias :) Arvan et väga vähesed. Kõik on tavaliselt kinni mingis absurdses loogikas, a'la kõhu kordused peavad olema suured siis on kõik super. Aga mis on super seda ei mõelda.

Jõutõstjatel peab olema kõht ja selg mõlemad jõulised mitte nii, et selg on jõutõstja oma ja kõht on Beach boy oma. Krt küll otsustage ükskord ära, kas tahate jõutõstmisega tegeleda või tahate lihtsalt kummalised välja näha ;)

Selle kummalise all mõtlen seda, et tavaliselt on 99% meestel selle Beach boy kõhulihaste peal 5 cm puhast pekki.

Mida see ülaselja stabiilsus täpsemalt tähendab?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida see ülaselja stabiilsus täpsemalt tähendab?

Sellest saavad ainult särgiga surujad aru. Kui kang alla rinnale viia, siis tekib särgis tohutu pinge, kui oled pingil tavalises särgita surumise asendis, siis läheb kang igale poole mujale aga mitte rinnale. Selleks, et seda rinnale saada tuleb seda ülaseljaga juhtida, pead selja lihased nii pinges hoidma, et särk ei domineeriks. Seda on kerge rääkida, kuid praktikas tuleb see vähestel välja, neil kellel see õnnestub suruvad 50+

Share this post


Link to post
Share on other sites

argo võiks küll paari sõnaga kirjeldada oma treeninguid

raskustega ei paista mingit piiri ette veel tulevat

Eks need viimasel ajal paljuski nagu Margusel , et maxi proovimised.ja siis kerged venitused ja kergemad harjutused , et vere ringi saaks liikuma ja vigastusi ei tekiks. ja teine tähtis element toitumine kaalu tõstmine just lihasmassi arvelt, näen meeletult vaeva et lihsalt süüa:) mis tähendab , et tuleb toit maitsestada korralikult :)

Esmaspäeval annan ka teada mis on mul hetkel rasvaprotsent ja lihasmass!

Aga eks üritan edaspidi põhjalikumalt trennidest rääkida:) ja video klippe samuti!

Edited by ArgoErit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga võimsad tõmbed on!!

Margus, sul on hea toorik käes, mille piire on praegu raske isegi limiteerida :)

Aga hoidke seda selga, ma vaatan viimastel tõmmetel on see juba palju parem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah ei ole midagi kosta, Argo on vaieldamatult uus täht jõutõstmises ja san aru ,et -120kg on sul ka veel korralik reserv kaalu osas, mille arvelt jõudu suurendada. Baasjõud on väga kõva, st et kui õpid just seda varustust 100% kasutama sad kokku korralikud numbrid. Põnev vaatamine ja lugemine, usun et paljudele. Põhjalikumad treeningukirjeldused värskendaksid veelgi blogi - jääme ootama uusi videosid ja trennisissekandeid. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega keegi spartast valgeid selecti põlvesoojendusi pole leidnud? :D Mul kadusid need laupäeval trenni ajal ära, äkki keegi võttis need kogemata kaasa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile sai siis proovitud esimest korda üle 3 kuu trikood. Kahjuks jäin nädalavahetusel haigeks ja enesetunne polnud trennis just eriti kiita. Juba 125kg tundus jube raske olema, jalg oli tühi. See tunne võis olla ka sellest, et viimati sai kükki tehtud 14 päeva tagasi. Aga ok, mis siin ikka kurta.

Alustasin nagu tavaliselt 20kg; 75kg; 125kg; 175kg; 225kg; 275kg.

Peale seda tegin trikooga 325kg, mis tundus suht raske. Mõtlesin peale seda, et mis siin ikka põdeda. Kui ei ole vormi siis ei ole, aga raskust võib ikka proovida. Panin siis kangile 365kg, mis on natuke rohkem, kui ma mais EMil kükkima pean. Turjal oli kang isegi üsna kerge aga tehniliselt oli alla minek nagu algajal. Kiirus puudus ja nõrk jalg ei suutnud kehva tehnikat korvata.

Peale seda mõtlesin, et ei anna alla ja proovin vähemalt rekordi ära. Panin kangile 355kg, mis nagu eelmine raskus, oli aeglane. Kuid sellega suutsin ma üles tulla. Arvestades 94kg kaalu ja olematut 3 kuulist toitumist ja treeningut, siis võib rahul olla.

Hetkel olen taastumise kohapealt ikka nagu öö ja päev võrreldes maailmameistrivõistluste eelse ajaga. Siis olid kõik taastumisvahendid olemas ja päevas kulus 20euri stabiilselt. Nüüd 5-10euri :D

Siit moraal, ei tasu liiga palju trenni teha, vahest on puhkus kasulikum ;)

http://youtu.be/V7RtEnNtdzY

http://youtu.be/aU_tFV1fK_w

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui juba kehva tehnika pealt rekordi suudad kükkida, mis siis saab kui tehnika ka paigas jälle. Kas sul on kevadine EM hetke sihiks?

Puhkuse osas täitsa nõus. Enda kogemuse põhjal võin öelda, et puhkuse pealt tulles võib kang raskem seljas olla, aga jalg liigub palju kergemalt kui varem. Seega on oluline ka osata puhata, et tulemusi edasi viia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle jääb kogu aeg mulje, et sa nagu ei treenikski ja toitumisest räägid ka rohkem teistele kui iseendale..... :D Kuid taastumisvahendite osas ma ei saa küll aru, mida siis 20€ eest päevas sisse peab ajama... :o See teeks isegi kui ainult trennipäevi arvestada 400 - 500€ lõhnab juba kangema kraami järele, mitte süsiveikute, valgu ,bcaa ja vitaminide järele..... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×