Jump to content
Margus Silbaum

Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

Recommended Posts

Tere.

Kirjutan ka paar rida võistlustest.

Eestikateks hakkasin tugevalt harjutama eelmise aasta oktoobri lõpust. Panime rõhku Raw arendamisele ja tulemused kasvasid jõudsalt. Mäletan, et jaanuari keskel surusin 200 kg ilma, kükk oli 280 ja pluss veel tõmme 350 sinna otsa. Jõud oli super sees.

Eestikad pidid algul olema märtsi algul, kuid läksid mitu nädalat hilisemaks. Saluga omasmõttes arvasime, et väga hea, et edasi tõsteti ja suudame veel paremat vormi näidata. Aga võta näpust :D

Märtsi algusest hakkas vormi hoidmine pihta. Kuna tundsin et kang hakkab raskeks muutuma siis tegime kergemaid trenne ja võtsime koormuse maha. Kang muutus raskeks just surumises. Kui esimest korda särgi selga panime, surusin 270 kg väga hästi, ei olnud lõpuga probleeme ja katsed olid mega kerged. Kuid mida edasi, seda raskemaks lõpu fikseerimine muutus ja seda nägime ka võistlustel, et lõpu 10 cm olid väga rasked mul. Surumises jäi algraskus ja sellega ma ei olnud üldse rahul, olen ju enamaks võimeline ;)

Kükk samuti algraskus. Samuti võistlustel kang oli raske. Ei olnud seda vurtsu, et 370 kg ära kükkida. Sellep loobusin ka 3. katsest, et hoida end tõmbeks. Kaduma läksid väärtuslikud kilod jälle, et hea kogusumma teha.

Kuna emotsioonid olid jõutõmbeks täitsa nullis, siis tänu sellele ei õnnestunud ka tõmbe esimene katse, Läksin seda keskendumata tõstma ja näe imet, ei saanudki üles :D:D

Kuna nulli ju ka ei tahtnud saada, siis võtsin end kokku ja tõmbasin teisel katsel selle kergelt ära. Järgmiseks katseks käskisin 360 peale panna, et äkki veel rammu on ja tõmban uus isikliku väheamalt ära. Vahepeal võtsime plaani isegi 371 kg peale panna kui Raus 345 kg ebaõnnestub, aga ta tõmbas korralikult ära ja 380 oleks mulle liig olnud. Endale üllatuseks 360 oli kerge ja mu käed pidasid jube hästi. Nii et 371 oleks olnud mulle võistlustel täiesti reaalne tõmme ;)

Nüüd valmistume euroopakateks, aega on peaaegu 1,5 kuud ja loodame selle ajaga mu kaotatud küki ja surumise kilod üles leida :).

Tänan ka kõik kes mind abistasid eriti Kuusnõmme poisse ja Pizzat, kes mul sidus ja üldse kogu meie Jõutõstmise seltskonda.

Täna on selg mõnusalt kange. Kolmapäeval juba saali harjutama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midagi ei ole öelda, tubli olid ikkagi ja sinus on palju suurem potensiaal siiani peidus kui sealt tulemuse mõttes on välja tulnud, seega istuge maha tehke plaan kuidas paadinina jälle püsti saada ja EM peaks 4 kohaline number olema jõukohane. ;) Särgiga võid arvestada meie poolt - nagu lubasin, kuid sellega proovi ikka enne teha ka , mitte et käriseb esimesel võistlusel või ei hakka tööle.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Pole endast paar nädalat kuulda andnud, aga nüüd parandan end. Trenn käib mul täie hooga edasi. Meeste euroopakatest loobusin, kuna mul vaja kooli lõpetamsiega tegeleda ning lõputöö eelkaitsmine oleks järgmine päev peale võistlusi ;) usun oleks kiireks läinud. Kuna õpin teedeehitust siis nüüd hakkas hooaeg pihta ja peab tööle minema. Tööl on päevad pikad ja ega trenni tegemist ei soodusta, aga annan endast maksimumi.

Vorm on praegu hea, ei oleks ennast lõdvaks lasknud. Võistlusplaanid muidu järgmised, kui võimalus ikka on:

3 mai suruma Pärnus, SELL mängudel tahaks sel aastal osaleda, 7 juuni Orissaare suurmine ja viimasena 3-Linna võistlus. Siis hakkan kuivatama ja sügisel lavale :D ( nali :P )

Täna tegime pakult kitsalt surumist. Pakk oli 10 cm. Parimad katsed 3x170, 1x180, 1x185, 1x190, 1x195 ja 1x200, ei ole ma sellelt pakult veel nii palju üles saanud.

Edasi triits, lailihas ja biitsa ka, kuna suvi ju tulemas.

Endiselt aitavad peale trenni taastqda Fitness.ee poolt Fast toidulisandid: Hera 80, dextro, bcaa, glutamiin ja beta-alanine. KReatiini praeg ei võta, varsti teen uue laadimise.

Järgmise korrani :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rait!

Kui Sa tahad SELLi mängudel jõutõstmisvõistlustel osaleda, siis kiirusta! Kuna nimeline eelregistreerimine lõppes 14.aprill. Võta palun ühendust oma kooli spordijuhiga/esindajatega ning saatke erakorraline osalemissoov.

info@sell2014.eu

NB! Erakorraliselt võetakse võistlema ainult korraldajate äranägemisel (kui on tegemist oma ala tipptegijaga).

Sa nagu veidike oled... ;)

Edited by Peep70

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Täna tegin Salu saalis trenni. Kavas oli kükk ja jõutõmme, aga kuna ma venitasin eelmine esmaspäev küki trennis oma paremat tuharalihast siis sügavaid kükke eriti teha ei anna. Annan natuke puhkust.

Kuna õiget küki ja jõutõmme trenni teha ei anna siis olen 2 viimast trenni asendanud rammumehe treeninguga. Ja ütleme ausalt, need mõned rammumehe harjutused annavad päris hea laksu. Esiteks tuleb seal teha max jõuga asju ja aeroobne treening on väga hea.

Trenn siis järgmine:

1. kiiruslik kükk natuke kõrgemalt pakult raskust 150 kg ja 2 paari kette.

2. nelipealihas masinal 4x10

3. kakspealihas 4x10

4. kõht 4x15

Peale neid kere kenasti soe ja siis õue möllama. :P

Esimesena tegin estakaati ehk treppi. Viisin algul 4x 175 kg raskust üles. Ja siis panin 123 kg, 155 kg ja 175 ritta ja viisin need 21 sekundiga üles. Võttis päris võhmale. :o

Teisena kivi tõstmine kõrgele alusele. Seda tegin 122 kg kiviga 5 korda.

Kolmandaks kummi kantimine seda tegin 4 seeriat ja 6 kordust. Väga mõnus. Salu naljatles et kui suve läbi sellist trenni teha, äkki tuleb jõudu ka juurde. ;)

Siis saali tagasi ning tegin trapetsit peale.

Salul sellised trennid suvel tavaliselt ongi, kahju et ise ei saa neid alati kaasa teha. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Nüüdsest jälle Tallinna elanik ja anname poistega Spartas hagu. Vahepeal pole 3 nädalat kükki teinud kuna venitasin parema kannika lihase ära. Esmaspäeval proovisin kükkida ja polnud häda midagi.

Kuna vahepeal oli sellised tilu-lilu trennid siis nüüd valmistume Aimari ja Gunnariga kolmelinna võistluseks, mis toimuvad juuni keskel. Arvan, et see paras aeg mingi tase raw-is kätte jälle saada.

Järgmine nädal on Selli mängud, kust plaanin ka osa võtta, loodan, äkki tulevad Gunna ja Pablu kaasa ka elama :P . Need võistlused teen trenni pealt, ei hakka eraldi valmistuma kuna aega nagunii vähe sinna.

Tänane trenn siis järgmine:

1. surumine 12 cm pakult kitsalt 3x155, 3x165, 3x173 siis 1x185, 1x190, 1x195 ja 1x200, proovisin 210 ka, aga läks paljuks see

2. triits pulgaga ja köiega 3x10

3. rõõbaspuud 5x5

4. lailihas kangiga 5x6

5. sirgete kätega allatõmbed 4x10

6. biitsa ka peale paar harjutust

Homsest hakkan kreatiini laadima, äkki annab jõudu juurde :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rait, anna palun oma kindel Mehe Sõna, et Sa Tartus kohal oled ja jõutõmbes MR üritad!

Extra Sinu katseks oleks meil võib olla võimalik kohale kutsuda ka TV-d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Eile käisin Selli mängudel võistlemas. Tulemused keskpärased, kuna vorm ei ole see, mis oli talvel enne eestikaid.

Küki 255 oli suht kerge, aga 270 oli liiast, kuigi lootsin selle ära kükkida, et kogusummat paremaks saada. Eks vahele jäänud kükitrennid tõmbasid ka raskust maha.

Surumise 180 kg pole ka midagi erilist, veebruaris sai kergelt 200 ka üle paugutatud, aga vorm selles tagasi ka andnud.

Jõutõmme tundus jällegi kõige kergem :D Soojendusel 270 oli väga lihtne ja andis mõista, et äkki olengi võimeline 345 kg tõmbama nagu lubasin.

Esimene katse 300 kg, oli natuke ebakindel kuna soojendus sai vara äa tehtud. 325 kg palju lihtsam kui 300 isegi :P

Viimaseks katseks panimegi 345 peale ja olin seda valmis seda kindlasti ära tõmbama, aga võta näpust ;) Nüüd videost vaadates on üldse ime et suutsin selle nii kõrgele tõsta kuna juba tõmmet alustades oli mu tehnika ikka väga nigel. Kang liikus minust eemale ja tõmbe algfaasis oli juba selg kõver. See pole minu tõmbe moodigi olnud -_- Selle taha jäi ka lõpusirutus, sest õlgu on väga raske taha viia kui tõmbad nagu kusev lehm :D ja mida kauem ma sikutan seda rohkem annab haare järgi. Lõpuks olingi siis seal kuidagi õlad ees ja pea taha viidud, lootes äkki juhtub ime ja saan katse kirja :lol:

Järgnevas videos minu kommentaar koos katsega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selleks on vaja minu teada kolme rahvusvahelist kohtunikku. Seega tegemist oleks olnud mitte ametliku maalimarekordiga. Aga oleksid ei maksa midagi ja küll juba järgmine võistlus ka see maailmarekord tuleb;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 rahvusvahelist kohtunikku oli olemas, üks neist oli isegi I kategooria oma, aga maailmarekordi registreerimiseks oli veel 3 I kategooria kohtunikku vaja žüriisse, ja seda meil kahjuks ei olnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Täna tegime poistega viimase trenni enne Orissaare surumist. Eks vaatab mis üles surun kuna spetsiaalset ettevalmistust pole teinud. Võtan vaikselt kaalu ka alla. Praeguseks toitumise ja kõva tööga on üle 3 kg maha läinud, kaal hommikuti 102-103 tuuris. Vorm vähe kuivemaks ka läinud, omaarust :D

Järgmine nädal veel Rootsi võistlus ning sellega hooaeg läbi. Suvel teeme rohkem pumpamisstiilis trenne, et vaimu hoida. Sügisel läheb lammutamiseks jälle kuna tippvormi jõudmine käib tegelikult väga kiirelt nagu ma sel aastal aru sain ;) Paar kuud kõvat rassimist ja tase on saavutatud. Suvel ongi eesmärk hoida end konditsioonis. Praegu olen juba läinud pikemate korduste peale ja rõhun rannavormile B)

Peale tervet päeva päikese käes töötamist, annab eriti tunda see, et on vaja end peale tööpäeva veelkord üle ergutada trenniks, nii täiendasingi täna varusid fitness.ee poolt. Võtsin ergutiks beta-alanine ja esimest kroda kasutasin PUMP+-i. Ütlen ausalt, lihastunnetus oli tõesti parem ja biits läks mõnusalt punni :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Nüüd Jaanid peetud ja uuesti trennilainele. Tegin nüüd nädalase pausi ja hirmus tahtmine on trenni minna, mida ma teen homme. Peale Rootsi võistlust tegin 4 trenni järjest, et see nädalane puhkus ära pidada.

Terve see aeg olin kodus Saaremaal ja ega eriti ei viitsinud tagasi tullagi mandrile :D Oleks võinud veel lebotada.

Kaal on ka kenast kontrolli all, 103 tuuri. Kui terve suvi sellise kaaluga välja veab, siis sügisel on hea alustada jõunäitajaid üles kerima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Nüüd Jaanid peetud ja uuesti trennilainele. Tegin nüüd nädalase pausi ja hirmus tahtmine on trenni minna, mida ma teen homme. Peale Rootsi võistlust tegin 4 trenni järjest, et see nädalane puhkus ära pidada.

Terve see aeg olin kodus Saaremaal ja ega eriti ei viitsinud tagasi tullagi mandrile :D Oleks võinud veel lebotada.

Kaal on ka kenast kontrolli all, 103 tuuri. Kui terve suvi sellise kaaluga välja veab, siis sügisel on hea alustada jõunäitajaid üles kerima.

Mis plaanid sul sügiseks üldse on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esialgu poistega valmistume Eesti võistlusteks. Aga põhi eesmärk on järgmisel aastal Soomes olev Raw MM. Aimaril tõsine soov minna ja Gunnaril plaan ka tulla.

Esialgne eesmärk oleks see 350-ne Raw Jõutõmme ametlikult kirja saada ^_^ ja hea Raw kogusumma teha.

Selles suunas hakkame sügisel kõvasti tööd tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selge pilt, usun et fookus peaks ikka olema välisvõistlustel, Eestikad on tihti head vormikontrolliks. Loodame parimat ja peaasi kui tervis vastu peaks! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aeg väikseks sissekandeks.

Poistega teeme jätkuvalt suvelaadi trenne. Ainuke selline tugevam päev on esmaspäev, kus anname jalale valule. Sel nädalal saigi natuke suurema raskusega kükis korduseid tehtud ja tegime jõutõmbes vormi kontrolli. Nu 300 kg oli ilma vööta nuustikas, nii et toonus on hea :P

Ülejäänud nädala trennid teen pumpavas stiilis, kordused vahemikus 8-12 ja eks lihas vähe rohkem punni läind ka. Talvel tehtavad kolmesed seda ju eriti ei soodusta.

Kaalu olen ka suutnud keskmiselt hoida 102 kg peale. Eelmine nädal peale päevläbi päikese käs praadimist oli kaal 100,8, aga see ka madalaim mida ma näinud, peaasi et alla 100 kg ei lange :D

Selliseid trenne teeme veel augusti lõpuni ja siis pöördume oma ala juurde tagasi ning anname raskustele valu.

Päikest!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Ilmad jahedamad ning trenni palju parem teha. Kogu trenn ei kulu ainutl higi pühkimisele :D Nüüd terve suvi tehtud pumpamisstiilis trenne ja hakkab juba suuremate raskuste igatsus peale tulema. ;) Septembrist ongi plaan Salu kavadele üle minna ja hakata oma asja tegema. Kaal on sel suvel kõrgeim, mis kuangi mul olnud, praegu igapäevaselt 103 kg tuuri. Jõudu on just põhiharjutustes vähemaks jäänud, aga selle eest on biitsale juurde tulnud :D ja küll kükk, surumine ja tõmme kiirelt tagasi tulevad.

Lisanditeks fitness.ee poolt hera80, bcaa, dextro ja beta-alanine. Õhtul enne magama minekut kas munad või puddingut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhta.

Sai lubatud, et septembris hakkab tugevamalt trenni tegema ja täna tegime algust. Veel rääkis Margus meile uudist, et märtsis toimub Euroopakate Raw esimest korda. Võistlus toimub Pilsenis 21-28 märts.. Märts täpselt ideaalne aeg võistlemiseks ja arvan, et hakkame selleks valmsituma. Piisavalt aega end vormi ajada ja ei ole nii kaugel, et vahepeal ära vajuks. Aimari, Gunnari ja Saluga plaanid paika panema ja tuld selles suunas.

Selle aasta tipp vorm oli mul veebruari lõpp-märtsi algus ja spetsiaal trenne alustasin eelneva aasta oktoobri keskel, nii et aja ei taha ei saa midagi jääda.

Siis suutsin raw 280 kükk, 200 surumine ja 350 tõmme. Kui need saavutaks euroopakatel ja pealegi siis kõik väga ok.

Täna tegime eeskükki, läksin vaikselt üle 120x6, 140x6, 160x3 ja 180x2. Eeskükk meil nüüd pidevalt sees, aitab raw kükile kõvasti kaasa.

Siis hack kükk parim seeria 220x3 ja siis tilu-lilu harjutusi peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×