Jump to content
Alexander Andrusenko

Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

Recommended Posts

jätan ka märgi maha siia

Hetkel olen kaalu langetamisega graafikus, kaal on praegu 61 ja aega veel on, et alla saada 2 kilo. Tulemustest ei oska hetkel midagi kirjutada, kõik selgub laupäeval kui kangi rinnani lasen. Proovin laupäevaks kaalu veel natukene madalamaks saada, et sinna 60 juurde.

Paul, tule rahulikult alla, ära midagi erladi tee selleks laupäevaks.

Praegu liigud hästi ja saad oma kaalu korda tähtsamateks trennideks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegin seda esimese harjutusena. Terve trenn oli mul täna staatiline ja kerge.

Kardan, et vigastused võivad tulla ja hoian ennast.

Õige suhtumine. Ma ise hoian ka ennast alati enne suurvõistluseid igasuguste imeharjutuste eest. Parem karta kui kahetseda. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jätan ka märgi maha siia

Hetkel olen kaalu langetamisega graafikus, kaal on praegu 61 ja aega veel on, et alla saada 2 kilo. Tulemustest ei oska hetkel midagi kirjutada, kõik selgub laupäeval kui kangi rinnani lasen. Proovin laupäevaks kaalu veel natukene madalamaks saada, et sinna 60 juurde.

Selles kaalus 2 kg alla võtta on juba päris suur katsumus! Ära seda viimasele minutile jäta! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaido juba eilsest kirjutas, meie tegime lisaks veel maas kummidega surumist, esimest korda tundus väga huvitav ja surumisel saavutatud kiirus tundus endale küll väike, kuid teised ütlesid,et väga ok oli. Aga kiirust on veelgi juurde tarvis see on selge. Nagu Kaido mainis, siis õlale tegime ainult staatilisi harjutusi.

Täna oli kavas jalad ja esimest korda üle pika aja ka trikoo proovimine. Alustasin siis 20x10, 100x6, 170x5, 230x2, 275x1 need olid kõik väga kergelt tehtud, et võimalikult vähe energiat raista ennem trikoo selga panemist. Trikooga siis 330x1 ja 350x1, rohkem ei saanudki kahjuks teha, sest trapetsisse lõi valu mis ei lasknud kangi enam seljas hoida korralikult ja valu kandus ka kaela, võib öelda,et väga ebameeldiv tunne, ei teagi kas olen kuskil külma saanud vms. Igastahes nüüdsest sall kaela, sest tervisega riskida ei saa, eelmine sügis juba sain korra karistada selle eest, et ennast soojalt riidesse ei pannud.

Lisaks tegin täna veel ühe jalaga jalapressi: 180x6, 230x6, 280x6, 320x6, 350x6

Reie esi ja tagaosa vaheldumisi 3x6 ja lõppu veel säärgt 5x12. Küljed jäid tegemata, sest valus oli keerata pead, aga loodetavasti on see lühiajaline nähtus ja saab sellest kiiremas korras üle.

Nüüd 2 vaba päeva, reedel kerge selg ja laupäeval raske rind. Treening plaanis teen ka väikese muudatuse, raske jalg ja raske selg hakkavad 10-e päeva tagant olema, sellist süsteemi olen ka eelnevatel kordadel kasutanud ja see sobib mulle paremini, sest suudan ära taastuda paremini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kaido juba eilsest kirjutas, meie tegime lisaks veel maas kummidega surumist, esimest korda tundus väga huvitav ja surumisel saavutatud kiirus tundus endale küll väike, kuid teised ütlesid,et väga ok oli. Aga kiirust on veelgi juurde tarvis see on selge. Nagu Kaido mainis, siis õlale tegime ainult staatilisi harjutusi.

Täna oli kavas jalad ja esimest korda üle pika aja ka trikoo proovimine. Alustasin siis 20x10, 100x6, 170x5, 230x2, 275x1 need olid kõik väga kergelt tehtud, et võimalikult vähe energiat raista ennem trikoo selga panemist. Trikooga siis 330x1 ja 350x1, rohkem ei saanudki kahjuks teha, sest trapetsisse lõi valu mis ei lasknud kangi enam seljas hoida korralikult ja valu kandus ka kaela, võib öelda,et väga ebameeldiv tunne, ei teagi kas olen kuskil külma saanud vms. Igastahes nüüdsest sall kaela, sest tervisega riskida ei saa, eelmine sügis juba sain korra karistada selle eest, et ennast soojalt riidesse ei pannud.

Lisaks tegin täna veel ühe jalaga jalapressi: 180x6, 230x6, 280x6, 320x6, 350x6

Reie esi ja tagaosa vaheldumisi 3x6 ja lõppu veel säärgt 5x12. Küljed jäid tegemata, sest valus oli keerata pead, aga loodetavasti on see lühiajaline nähtus ja saab sellest kiiremas korras üle.

Nüüd 2 vaba päeva, reedel kerge selg ja laupäeval raske rind. Treening plaanis teen ka väikese muudatuse, raske jalg ja raske selg hakkavad 10-e päeva tagant olema, sellist süsteemi olen ka eelnevatel kordadel kasutanud ja see sobib mulle paremini, sest suudan ära taastuda paremini.

Tõsisemad trennid trikoodega tulevad noortel ja juunioridel oktoobris-novembris.

Selle taustal see tänane 1x350 pole üldse paha, eriti arvestades, see oli väga-väga sügav nagu ütles sõber Samakas.

Põhiline on sinu puhul, et sama trikoo sobib jätkuvalt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane trenn oli minu jaoks uus ja huvitav.

Alustasime ohutu kangiga kükke kastile (pole eales teinud ja meeldis väga- eriti just sellepärast, et ei pea kangi hoidmiseks õlgu ja küünarnukke väänama, aga ka mõnus tunnetus oli).

Teiseks harjutuseks kastile astumised kang turjal- jällegi minu jaoks täiesti uus harjutus ja ma ei kujuta ette, mida mu kann homme teeb. Kuigi raskused ei olnud üldse suured, tundsin juba trennis, et p-----e hakkab valusaks jääma, jällegi väga mõnus.

Viimasteks reie harjutusteks olid säärte sirutuse ja säärte painutused kordamööda.

Peale seda säärele 1 harjutus ja 4 seeriat.

Viimaseks 3 seeriat kõhu külgmistele lihastele.

Kokkuvõtvalt võiks öelda, et trenni lõpus oli selline mega mõnus tunne ja hea toonus, ootan juba.

Paar tundi peale trenni käisin massaazis, kus tegeleti mu õlaga, aga korralikult käidi üle ka rinnalihas, lisaks pandi õlale Kinesio teip.

Reedene trenn on esimene tugevam trenn, kus kang ka rinnani jõuab.

Tunne hea, meeleolu mõnus :-).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tänane trenn oli minu jaoks uus ja huvitav.

Alustasime ohutu kangiga kükke kastile (pole eales teinud ja meeldis väga- eriti just sellepärast, et ei pea kangi hoidmiseks õlgu ja küünarnukke väänama, aga ka mõnus tunnetus oli).

Teiseks harjutuseks kastile astumised kang turjal- jällegi minu jaoks täiesti uus harjutus ja ma ei kujuta ette, mida mu kann homme teeb. Kuigi raskused ei olnud üldse suured, tundsin juba trennis, et p-----e hakkab valusaks jääma, jällegi väga mõnus.

Viimasteks reie harjutusteks olid säärte sirutuse ja säärte painutused kordamööda.

Peale seda säärele 1 harjutus ja 4 seeriat.

Viimaseks 3 seeriat kõhu külgmistele lihastele.

Kokkuvõtvalt võiks öelda, et trenni lõpus oli selline mega mõnus tunne ja hea toonus, ootan juba.

Paar tundi peale trenni käisin massaazis, kus tegeleti mu õlaga, aga korralikult käidi üle ka rinnalihas, lisaks pandi õlale Kinesio teip.

Reedene trenn on esimene tugevam trenn, kus kang ka rinnani jõuab.

Tunne hea, meeleolu mõnus :-).

Hoia siis reedeks ennast!

Loodan, et su õlg laseb sul reedel teha nii, nagu oled seda planeerinud!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoia siis reedeks ennast!

Loodan, et su õlg laseb sul reedel teha nii, nagu oled seda planeerinud!!

Loodame parimat, usk on olemas. Juba praegu on parem :-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noored Powerliftingu teami liikmed möllasid õhtul, väike paul tegi rekordi kükis 135 kg, tegin pilti ka panen esimesel võimalusel üles. Maamees sidus tal jalad nii kinni, et ma arvasin et murrab vaese väikse Pauli kargud.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist!

sai ka täna varustusega kükki tehtud, tuleb selle valuga taas ära harjuda ning tehnikad viluda ning siis saab asja kah! viimane raskus 210 tuli ülesse kuid mitte nii nagu peaks, järgmine kord paremini.

jalapressi jätsin ära kuna murrab põlve...Reie esiosas tegin viimase seeria plokk põhjas ehk mingi 113 kg vms, 9x.

peale seda reietagaosa 4s ning säärt istudes kus viimane seeria 105 kg 12x

Edited by Janno R.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noored Powerliftingu teami liikmed möllasid õhtul, väike paul tegi rekordi kükis 135 kg, tegin pilti ka panen esimesel võimalusel üles. Maamees sidus tal jalad nii kinni, et ma arvasin et murrab vaese väikse Pauli kargud.... :rolleyes:

Pauli peab kaitsma jah.

Tal on kapid omast käest võtta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist!

sai ka täna varustusega kükki tehtud, tuleb selle valuga taas ära harjuda ning tehnikad viluda ning siis saab asja kah! viimane raskus 210 tuli ülesse kuid mitte nii nagu peaks, järgmine kord paremini.

jalapressi jätsin ära kuna murrab põlve...Reie esiosas tegin viimase seeria plokk põhjas ehk mingi 113 kg vms, 9x.

peale seda reietagaosa 4s ning säärt istudes kus viimane seeria 105 kg 12x

Põhi on sul täna veel nõrk (õigemini on see üldse puudu), aga küll sa järgi arened.

Peaasi, et sa midagi endal ära ei lõhu ja muidu nutma ei hakka :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käisin täna hommikul Janno Jürgensoni juures massaažis. Viimasel ajal olen iga nädal massaažis käinud, ja see mõjub taastumisele hästi. Õhtul tegin kiiret surumist maas kummidega. Lisaks tegin igasuguseid triitsepsi ja õlaharjutusi kummidega. Ei hakanud samuti õlga liiga lammutama - hoian end särgitrenniks reedel.

Kummid kinnitasin täna proovi mõttes üles, kuid see ikka minu puhul sellist efekti ei anna nagu alla kinnitades. Kummid all tuleb mul liigutus oluliselt teravam. Nii imelik, kui see ka ei oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lubatud Pauli etteaste

post-22-1317152600_thumb.jpg

Siis võttis Maamees Paulil natist kinni ja viskas kangi alla.. :D

post-22-1317152617_thumb.jpg

Siin siis katse 125kg, peale seda tegi -selge varuga 135 kg.... :D

post-22-1317152661_thumb.jpg

Kui palju sellel Paulik kehakaal on? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile oli kükitrenni ajal kaal jah umbes 61kg, võibolla natukene peale.Võistluskaal on jah 59 kg.Eilsed katsed oli 110kg-väga kerge 125kg-väga kerge ja 135kg-kerge.Aga eks näha ole mis saab võistlustel, sest pean ka natukene alla võtma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisan teisipäevast ühe video. Trikoo üle 6 kuu esmakordselt seljas, kangi suutsin vale koha peale natuke võtta, mistõttu lõi kaela valu ja sellest raskusest kõrgemale minna ei saanud. Nüüd juba olukord parem, kuid järgmine kord olen targem,et kang tuleb rohkem ülesse poole võtta.

Homme surumine, mis peaks juba näitama kuidas seis tegelikult on ennem EMV-d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sügavus oli küll väga korralik pauguga alla. Silbaumiga kahe peale saab ühe väga hea küki kokku, ühe poolt supersügavus ja teise poolt plahvatuslik ülestõusmine.... :o Küll see 400 ka tuleb kui vormi ajastamine täppi läheb, anna kindlasti teada kuidas surumine läheb - video on teretulnud.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natukene tänasest trennist siis. Tegime täna surumist koos Renkuga, enamus poisse teeb seda homme.

Eesmärk oli täna särgiga rinnani minna.

Esimene harjutus oligi särgiga surumine.

Ilma särgita ei läinud väga kaugele, tegin 200 pausiga, siis särk selga ja 2-ne pakk 1x240, 1-ne pakk 1x260.

Rinnani 1x270, 1x280, 1x290, 0x300.

Ei olnud surumisel seda õiget tunnet veel, alt ei saanud korralikku kiirendust. Asendit tuleb veel kohendada jne.

Aga aega on veel areneda. Järgmine trenn proovin vana särki.

Peale tegime:

Smith'il lõpu surumisi: 3x157, 3x187, 3x217, 3x237, 3x257

Rinna venitus plokil: 3x8

Triitseps köiega 5x6

Triitseps masinal 4x6

Kokkuvõttes võiks öelda, et täna sai suht toore pealt tehtud. Ei ole hetkel veel särgiga väga sõbraks saanud, aga töötame selle kallal.

Homme siis poistele ja tüdrukutele appi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Natukene tänasest trennist siis. Tegime täna surumist koos Renkuga, enamus poisse teeb seda homme.

Eesmärk oli täna särgiga rinnani minna.

Esimene harjutus oligi särgiga surumine.

Ilma särgita ei läinud väga kaugele, tegin 200 pausiga, siis särk selga ja 2-ne pakk 1x240, 1-ne pakk 1x260.

Rinnani 1x270, 1x280, 1x290, 0x300.

Ei olnud surumisel seda õiget tunnet veel, alt ei saanud korralikku kiirendust. Asendit tuleb veel kohendada jne.

Aga aega on veel areneda. Järgmine trenn proovin vana särki.

Peale tegime:

Smith'il lõpu surumisi: 3x157, 3x187, 3x217, 3x237, 3x257

Rinna venitus plokil: 3x8

Triitseps köiega 5x6

Triitseps masinal 4x6

Kokkuvõttes võiks öelda, et täna sai suht toore pealt tehtud. Ei ole hetkel veel särgiga väga sõbraks saanud, aga töötame selle kallal.

Homme siis poistele ja tüdrukutele appi!

Ma saan aru ,et 290 tegid ära? Ega videoklippi ei teinud?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegime küll video. Mõni guru võiks selle välja panna.

Läheb natu aega, vast jõuan õhtul sisse tõmmata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×