Alexander Andrusenko

Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

1 762 postitust selles teemas

  • Meil peaks see nädal ilma särgita surumine olema kava järgi - ei usu, et 300 tehakse täna :huh: Aga võib-olla Kaidol on teine plaan.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Kolisin minagi nüüd Reval`i tiimi, et ikka rohkem ja rohkem suruda.

    Täna oli raske rinna päev ja läks päris kenasti, kuigi hommikuste trennidega (kell 12 juba) peab veel harjuma, loodan paari nädalaga joonele saada- vajadusel ärkan lihtsalt raske trenni päeval varem üles ja siis olen trenni ajaks juba korralikult ärkvel.

     

    0

    Fitlap.ee logo ilma taustata.pngFitlap.ee on veebipõhine treeningu- ja toitumisprogramm, mis annab sulle ja sinu perele personaalse toitumiskava koos ostunimekirjaga. Fitlap sisaldab ka koduseid HIIT videotreeningu kavasid! 

    Üle 60 000 registreeritud kasutaja Eestis.

    Koduleht: www.fitlap.ee

    E-mail: info@fitlap.ee

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Alustame siis siia postitamist.

    Tänane teema trennis oli raske rind+triitseps. Rahvast oli oma 10 inimest.

    Tegime neljakesi koos Siimu, Tarmo ja Renkuga.

    Esimene harjutus oli 3x3 RAW. Mina tegin 3x200, 3x205, 3x210. Ei saa öelda, et väga kerge oleks olnud, aga tehtud see igatahes sai.

    Viimasel seerial viimane kordus karjuti ergutajate poolt ülesse, mina ise poleks seda vist suutnud :huh:

    Edasi tegime veel raamis surumist 3x3

    Rinna venitust masinal 3x6

    Ja 3 harjutust triitsepsile, kõiki 3x6

    Nüüd alates järgmistest nädalatest läheb särgi tegemiseks. Ilmselt lähevad ka trennid pikemaks.

    01.10, 08.10 ja 15.10 on Reval-Spordi Teamil ühistreeningud, siis saab ka üldpildi kui kaugel keegi omadega on.

    Söön Herat, HT-R-i ja kreatiini. Enne trenni läheb veel Olimp ja arginiin. Kõik toimib praegu.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides
    Kolisin minagi nüüd Reval`i tiimi, et ikka rohkem ja rohkem suruda.

    Täna oli raske rinna päev ja läks päris kenasti, kuigi hommikuste trennidega (kell 12 juba) peab veel harjuma, loodan paari nädalaga joonele saada- vajadusel ärkan lihtsalt raske trenni päeval varem üles ja siis olen trenni ajaks juba korralikult ärkvel.

    Minu arust liigud sa päris ilusti, eriti arvestades veel seda, kui peenike sa praegu oled.

    Vaieldamatult meist neljast kõige ilusam :huh:

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides
    Minu arust liigud sa päris ilusti, eriti arvestades veel seda, kui peenike sa praegu oled.

    Vaieldamatult meist neljast kõige ilusam :huh:

    Liigun graafikus ja natuke isegi ees vast graafikust, aga hommikused trennid on minu jaoks uued ja harjumatud veel. Ei ole sel kellaajal veel purakat sees, aga mul juba plaanid tehtud järgmiseks raskeks rinnatrenniks :-).

     

    0

    Fitlap.ee logo ilma taustata.pngFitlap.ee on veebipõhine treeningu- ja toitumisprogramm, mis annab sulle ja sinu perele personaalse toitumiskava koos ostunimekirjaga. Fitlap sisaldab ka koduseid HIIT videotreeningu kavasid! 

    Üle 60 000 registreeritud kasutaja Eestis.

    Koduleht: www.fitlap.ee

    E-mail: info@fitlap.ee

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Kirjutan enda trennist ka. Tegin samuti ilma särgita kolmeseid täna. Tööseeriad olid 3x145, 3x155, 3x165 ja 2x170kg. Tunne oli muidu hea ja jõudu tegelikult oli, aga tehnika lagunes ja kang oli kuidagi ebastabiilne. Aga rekordseeriad sellegi poolest. Lisaks tegin raamides lõpusurumisi (viimane 3x215kg), trapetsit ja kergelt triitsepsit.

    Triitsepsit hetkel eriti treenida ei saa, kuna küünarnukk on haige. Surumist laseb enam-vähem teha, aga triitsepsiharjutusi mitte. Teen kergelt 15-seid seeriaid.

    Eelmised kaks nädalat tegin maas surumist kettide ja kummidega, siis jäi parimaks seeriaks 1x190kg + 40kg kette. Tõmbes ja kükis raskused samuti kasvavad, nii et liigume õiges suunas.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Ilusad numbrid kui juba 210x3 saad ilma särgita teha -siis on vorm küll päris hea. Teami alt on ka teiste tegemisi hea ühe teema alt lugeda. Ootan siiani Sparta Silbaumi Teami blogi, kuid seda ei paista tulevatki vist.... :huh:

    Kaido pidas sõna, eile rääkisime ja täna on tehtud....

    Renku ka pundis, siis loodan ,et see Teami sisene võistlus viib lõpuks kõik suurvõistluste medalitele, kettas enam - vähem sama seis ja kõik on pildis... :)

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides
    Kirjutan enda trennist ka. Tegin samuti ilma särgita kolmeseid täna. Tööseeriad olid 3x145, 3x155, 3x165 ja 2x170kg. Tunne oli muidu hea ja jõudu tegelikult oli, aga tehnika lagunes ja kang oli kuidagi ebastabiilne. Aga rekordseeriad sellegi poolest. Lisaks tegin raamides lõpusurumisi (viimane 3x215kg), trapetsit ja kergelt triitsepsit.

    Triitsepsit hetkel eriti treenida ei saa, kuna küünarnukk on haige. Surumist laseb enam-vähem teha, aga triitsepsiharjutusi mitte. Teen kergelt 15-seid seeriaid.

    Eelmised kaks nädalat tegin maas surumist kettide ja kummidega, siis jäi parimaks seeriaks 1x190kg + 40kg kette. Tõmbes ja kükis raskused samuti kasvavad, nii et liigume õiges suunas.

    Miks sa 2x170 veel tegid? Ahneks läksid :huh:

    Maas kettidega surumine on väga korralik!

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Ärgem unustagem, et ega kõik meil pole suured kollid, ka väiksemaid poisse-tüdrukuid on meil. Eks katsun ka konkurentsi vastastele pakkuda omas kaalus;)

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides
    Ärgem unustagem, et ega kõik meil pole suured kollid, ka väiksemaid poisse-tüdrukuid on meil. Eks katsun ka konkurentsi vastastele pakkuda omas kaalus;)

    Selles suhtes on sul Taavi õigus. Amplituud on lai: Paulist Siimuni (59kilost-175-ni).

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Täna lammutasime siis selga. 6 meest oli hommikul kohal, eks noored tulevad hiljem...

    Kuna Siim alustas kiirest tõmbest, siis meie tegime Tarmo ja Renkuga alguses omette.

    Alustasime alaselja harjutsega GM. Tegime 3x3, läksin välja 190 kiloni.

    Siis järgnes plokil allatõmme althaardes 4x6

    Tõmbed T-kangiga 4x6

    Plokil sirged käed 3x8

    Alaselg masinal 3x12

    Biitseps plokil 5x8

    Kõht jalgade tõsed 4x15

    Tunne oli hea, nüüd tuleb nädalavahetusel korralikult taastuda.

    Järgmisel nädalal lükkavad paljud juba särgid selga ja hakkab selguma tegelik tase.

    Ilusat nädalavahetust!

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Lisan Kaido eilse RAW 210kg x 3

    Edited by tarmop

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Kirjutan ka siis eilsest ja tänasest trennist, nagu Kaido juba mainis oli plaanis surumises 3x3.

    Surumine: 20x12, 70x8, 120x5, 160x3, 175x3, 182,5x3,187,5x2

    Raamis lõppude surumine: 190x3, 200x2x3 - kerge oli, aga nii oligi ettenähtud

    ja 3 harjutust triitsepsit, samade raskustega mis Kaido.

    Täna siis selg, alustasin kiirusliku tõmbega kerge soojendus ja 170x6x1, suutsin täitsa hästi juba kiirust arendada, mis on positiivne, sest kiirust on tarvis, muidu suuri raskusi ei tõsta ka.

    Good Morningut tegin selle eest oluliselt raskemalt, 120x5, 150x3, 170x3, 190x3, 210x3 ja lõppu ka rekord 230x3, jäi veel varu, see on hea märk.

    Kaldmasinal tõmbed: 100x6, 120x6, 140x4, viimasel oli jõudu ka 6 kordust teha,aga lihtsalt käed libisesid ära ja see tõttu jäi tegemata, aga vähemalt tunne oli hea.

    Plokil alla tõmbed rinnale (käed tagurpidi): 80x8, 100x6, 110x6, 120x6, 120x6

    Sirged käed alla: 3x6

    Biitseps masinal 5x6, viimasel seerial 3 kordust abiga,

    Kõht kaldpingil: 3x15

    Toidulisad:ennem trenni Kre-Alkalyne ja AAKG peale trenni HT-R, millele lisan süsikaid ja Prode90

    Edited by Siim Rast

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Jälle 1 päev võistlusele lähemal.

    Täna tegime kiirusliku rinna- mina tegin maast surumist kummidega ja oli kuidagi väga huvitav ja päris mõnus, sest kasutasin kumme trennis esimest korda. Järgmiseks liblikas ja siis õla kallale.

    Õlale proovisin teha Smith kangiga eesti surumist, peale mida igasugused lendamised ja muu pudi-padi, õlg sai hea koormuse.

    Lõpuks triitsepsile 5 seeriat ploki alla surumist.

    Trenn oli hea ja kaalule täna ei astunud, kuid eeldan, et see oli natuke alla 120-ne.

    Homme teen jalga ja peale seda massaaži.

    PS: kes on kursis rinnalt surumise võistlustega, siis teab, et eelmine aasta novembris võistlesin ma eestikatel kaalus + 125 kg ja kehakaal oli võistlustel 142,4 kg.

    Peale seda pidasin treeningpausi kuni 16. jaanuarini ja uuesti alustasin treeninguid koos korraliku dieediga 17. jaanuaril.

    17. juuliks kaalusin 115,6 kg. Peale seda sõin 2 nädalat suvaliselt ja alustasin uuesti dieediga, seekord juba eesmärgiga kaalu tõsta 1-2 kg kuus, et võistlustel kaaluda natuke alla 120 kg.

     

    0

    Fitlap.ee logo ilma taustata.pngFitlap.ee on veebipõhine treeningu- ja toitumisprogramm, mis annab sulle ja sinu perele personaalse toitumiskava koos ostunimekirjaga. Fitlap sisaldab ka koduseid HIIT videotreeningu kavasid! 

    Üle 60 000 registreeritud kasutaja Eestis.

    Koduleht: www.fitlap.ee

    E-mail: info@fitlap.ee

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Mina lasin täna kiirusliku surumise üle. Õlavöö polnud taastunud raskest surumisest ning otsustasin talle puhkust anda.

    Ma natukene vanem ka kui teised :rolleyes:

    Enamik harjutusi mida täna tegime olid staatilised.

    Esimest korda tegin harjutust nimega Pallof Press. Siit on näha kuidas see enam-vähem välja näeb:

    Pärast trenni oli veel massaaz Raul Kösteri juures.

    Loodan läbi korraliku taastumise ja toitumise reedeseks särgitrenniks olla valmis, siis näeb ka kuhu kanti see vorm kujunema hakkab.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Kaido, kas sa teed seda trenni lõpus lisaharjutusena?

    Ma teen ka viimasel ajal lisaharjutusi, sest rotator cuff hakkas jälle nõrgaks jääma ja tunnen, et võib uusi vigastusi tulla.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    jätan ka märgi maha siia

    Hetkel olen kaalu langetamisega graafikus, kaal on praegu 61 ja aega veel on, et alla saada 2 kilo. Tulemustest ei oska hetkel midagi kirjutada, kõik selgub laupäeval kui kangi rinnani lasen. Proovin laupäevaks kaalu veel natukene madalamaks saada, et sinna 60 juurde.

     

    0

    Powerlifting

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides
    Kaido, kas sa teed seda trenni lõpus lisaharjutusena?

    Ma teen ka viimasel ajal lisaharjutusi, sest rotator cuff hakkas jälle nõrgaks jääma ja tunnen, et võib uusi vigastusi tulla.

    Tegin seda esimese harjutusena. Terve trenn oli mul täna staatiline ja kerge.

    Kardan, et vigastused võivad tulla ja hoian ennast.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Please sign in to comment

    You will be able to leave a comment after signing in



    Sign In Now

    • Viimati Sirvimas   0 liiget

      No registered users viewing this page.