Jump to content
Sign in to follow this  
mystikal

max surumine

Recommended Posts

Küsimus järgmine: milline on kõige effektiivsem meetod rinnalt surumine max raskuse tõstmiseks u. 2 nädala jooskul. Muidu teen 3 seeriat 9-10 kordust. Ise mõtlesin, et viia kõik kordused 6-8 peale (ja suurendada raskusi), nii tavalisel pingil kui kõigil muudel abiharjutustel (õlg, triits, jt rinna harjutused). Jutt käib tagasihoidlikest raskustest (max u.80kg), nii et selge ja kiire arenguruum peaks olema.

Ette tänades

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mhmm.....kaks nädalat on nüüd küll liiga lühike aeg et midagi efektiivselt suurendada

Share this post


Link to post
Share on other sites

see on liiga lühike aeg et mingit kava/plaani teha...

aga mis seal ikka - suurenda raskusi ja vähenda kordusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähenda seerjas kordusi, mina teen 4-5 seerjat horisontaalis ja kordusi tee nii 8,6,4-6 ja viimase seerja panen sellise raskuse et ma jõuan ise 1-2 x ja siis keegi aitab veel 2x ja arengu üle ma ei virise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei tea, kuidas teistele m6jub, aga mulle m6jub k6ige paremini, kui ma teen yks trenn pyramiidi (see tuleb kokku 10-12 seeriat) ja j2rgmine trenn t88kaaluga (8-10 seeriat). Mehed trennis imestavad, et kes see nii palju seeriaid ikka teeb, aga minu lihased on harjunud rohkete seeriatega ja 6-st seeriast mul lihtsalt ei piisa. Kui ma suudan kindla raskusega teha 8 kordust (et 9 enam kindlasti ei j6uaks), siis ma j6uan seda 8 seeriat teha. 9. ja 10. seeria teen juba 7 korda n2iteks.

Ma arvan, et see on v2ga individuaalne. Ma tegelen aerutamisega muidu, talvel k2in j6usaalis. Surun hetkel 112.5. Talvega tuleb 15 kilo juurde (3 kuuga). Mulle m6jub selline treening k6ige paremini :rolleyes:

Edited by alessandro

Share this post


Link to post
Share on other sites
raskusi ei olegi vaja muuta kui surud rinnalt kangi aeglaselt ülesse ja langetad aeglaselt alla . sellega saaavutad jõu ja vastupidavuse

see soovitus on vist artiklist võetud, neid ei tasu ka alati puht kullana võtta sest mingi aeg oli seal 8 nädalane käe kava ja selle lõpus oli mul käsi väiksem kui alguses, kõike ei saa üheselt võtta see mis mulle sobib ei pruugi sulle sobida nagu siin ALESANDRO ütles on talle 12 seerjat vaja et rind saaks täieliku koormuse. nii et proovi neid erinevaid varjante siis saad kõige paremini teada mis sulle sobib, minu trenni kaaslane tõusis rinnalt surumise raskus aastaga 50 kg ja seda selle kava järgi millega ma ise teen-

Share this post


Link to post
Share on other sites

mesikäpp

ehk räägiksid oma rinna treeningu kavast lähemalt, et kuidas teed siis??

mul ei taha rind kuidagi edasi areneda, toppab suht ühe koha peal..

vahepeal tegin küll kavas vaheldust, muutsin veidi harjutusi, veits mõjus küll, kuid ei midagi väga erilist.

praegu teen ise horisontaalis(lamades) 3x6 85kg (max 105 kg) ja kuskilt seda powerit juurde ka ei tule, areneb, kuid väga visalt.

ma muideks ka proovisin seda 8-nädalast käe programmi, mul tuli mingi 1cm juurde (tundub kuidagi vähevõitu???)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui mu mälu ei peta siis peaksid kasutama isometroonilisi ja dünaamilisi harjutusi vaheldumisi, siis on füüsilise jõu areng KINDLASTI kõige suurem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma muideks ka proovisin seda 8-nädalast käe programmi, mul tuli mingi 1cm juurde (tundub kuidagi vähevõitu???)

palju sa siis lootsid ? 5 cm ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii isometroonilist harjutust sooriatakse järgmiselt: võtad raskuse ja tõstad 5 cm kõrgusele algpunktist hoiad 3 sek, siis tõstad keskpunkti ja hoiad 3 sek siis tõstad 3. faasi s.o 5 cm lõpp punkti kauguselt. Dünaamiliste harjutustega max surumise teemas ma vaevalt mõtlen sõudmist. Otseloomulikult mõtlen ma surumis harjutusi, nende demod saad amazoni harjutuste pangast.

Edited by St

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ma alustasin kunagi jõutõsmisega, tegin trenni iga kord ühtemoodi.

Seerjaid siis 6 ja vastavalt kordusi: 7, 5, 3, 2, 1, 1. Kaalu panin enam vähema maksimumi, millega selle arvu teha suutsin (näiteks 70*7; 75*5; 80*3; 85*2; 90*1 ja 90*1 või kui jõudu on siis 95*1). Umbes kahe aastaga õnnestus surumises 70 pealt 125-ni jõuda. Siis aga jäi tulemus sinna seisma. Alguses oli aga päris kõva areng.

Igatahes soovitaks katsetada, kui vaid 2 nädalat aega. Aga 3 päeva ennem maksimumtulemuse katsetamist tee umbes 90% jõuga ning 2 päeva ennem 80% jõuga ja viimane päev puhka.

Paar aastat jätsin vahele ja katsetan nüüd kava, mis oli ka siin kuskil üleval:

1. nädal – 70% x 3 seeriat 10 kordusest

2. nädal – 70% x 3 seeriat 10 kordusest

3. nädal – 73% x 3 seeriat 8 kordusest

4. nädal – 76% x 3 seeriat 8 kordusest

5. nädal – 79% x 3 seeriat 5 kordusest

6. nädal – 82% x 3 seeriat 5 kordusest

7. nädal – 85% x 3 seeriat 5 kordusest

8. nädal – 88% x 3 seeriat 5 kordusest

9. nädal – 91% x 3 seeriat 3 kordusest

10. nädal – 94% x 3 seeriat 3 kordusest

11. nädal – 97% x 2 seeriat 2 kordusest

12. nädal – 100% x 2 seeriat 2 kordusest

13. nädal – 104% x 1 kordus 1 seeriast

14. nädal – 107% - 111% x 1 kordus 1 seeriast

Olen 12 nädala juures ja esialgne 100 on juba 120-ni arenenud. Trenni teen hetkel 3*nädalas. Aga jõutrenni puhul, kui raskus on suur ja areng juba aeglaseks jääb, siis soovitan 2 või lausa 1 päev nädalas teha (viimasel juhul natuke rinnale ja tritsepsile korra veel).

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. nädal – 70% x 3 seeriat 10 kordusest

2. nädal – 70% x 3 seeriat 10 kordusest

3. nädal – 73% x 3 seeriat 8 kordusest

4. nädal – 76% x 3 seeriat 8 kordusest

5. nädal – 79% x 3 seeriat 5 kordusest

6. nädal – 82% x 3 seeriat 5 kordusest

7. nädal – 85% x 3 seeriat 5 kordusest

8. nädal – 88% x 3 seeriat 5 kordusest

9. nädal – 91% x 3 seeriat 3 kordusest

10. nädal – 94% x 3 seeriat 3 kordusest

11. nädal – 97% x 2 seeriat 2 kordusest

12. nädal – 100% x 2 seeriat 2 kordusest

13. nädal – 104% x 1 kordus 1 seeriast

14. nädal – 107% - 111% x 1 kordus 1 seeriast

Mõtlema paneb see, et kui 100% maksimumist on üks sooritus, siis 104% ning 107% on sooritused, kus kang juba enda jõuga üles ei tule või? Ning kust ikkagi nii täpsed numbrid.

Edited by phonkypapa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×