Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Fibo on käimas ja mõned pildid - Ronnie on küll nii kokku kuivanud, et lausa masendav vaadata eks see näitab ainult ühte kui kunstlik see värk seal proffitasemel on...

normal_DSC_4166_ergebnis~0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 nädalat möödas ja järjekordsed vormipildid 4 weeks out Euroopa meistrivõistlused. Kaal kahe nädalaga langenud -1,2 kilo ja pildistamise hetkel 90,65kg

post-22-0-70759800-1365871240.jpg

post-22-0-74834000-1365871249.jpg

post-22-0-33402100-1365871255.jpg

post-22-0-06558300-1365871265.jpg

post-22-0-93622900-1365871270.jpg

post-22-0-29991500-1365871276.jpg

post-22-0-33274800-1365871281.jpg

post-22-0-14600500-1365871286.jpg

post-22-0-82933100-1365871298.jpg

post-22-0-77817800-1365871304.jpg

post-22-0-55954300-1365871313.jpg

post-22-0-84545300-1365871321.jpg

post-22-0-00815600-1365871342.jpg

post-22-0-87289000-1365871350.jpg

post-22-0-71127600-1365871358.jpg

post-22-0-40522900-1365871367.jpg

post-22-0-11565400-1365871377.jpg

post-22-0-84885700-1365871383.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd on jälle see moment, kus kõik vahivad ja mõtlevad, kust paganama kohast veel kaalu maha võtta rasva arvelt õnnestuks. :D - Nelipea juba triibutab ja seljal on veresoonte rägastik väljas. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd on jälle see moment, kus kõik vahivad ja mõtlevad, kust paganama kohast veel kaalu maha võtta rasva arvelt õnnestuks. :D - Nelipea juba triibutab ja seljal on veresoonte rägastik väljas. :D

Eks tagumise ots mehed nii mõtlevadki, esiotsa mehed kasutavad näppe rasvamõõtmise kaliibrina ja konstanteerivad, et minna on veel küll, kuid eks oluliselt kehvema vormiga on ka lavalaudel käidud, muidugi jättis tulemus siis ka soovida, kuid eks latt on eelkõige enda poolt pandud kõrgele ja kui eelkõige ise sellest suudan uuesti üle hüpata, siis ega tulemus kehv ei saa olema. Peaasi on protsessi nautida ja seda ma teen... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

See nädal läheb suuresti võistluste korralduse tähe all. Reedel hakkab põhimürgel pihta, siis vaja kogu kraam kohale toimetada ja valmis sättida, et laupäeval 70 eesti võistlejat + Läti ja Leedu sportlased kokku 93 sportlast saaksid lavalaudaele astuda, niipalju võistlejaid korraga oli rohkem vist vaid klassika MM ühel päeval laval. Õnneks sattub täpselt nii, et omal laupäeval trenni ei ole ja proovingi seekord rohkem treeneriametis olla - ehk kajastub see kuidagi ka võistlejate tulemuses... :D . Korra koolitan välja ja siis teavad ise järgmine kord mida teha. ;)

Täna tegin ühe toitumisloengu ja ka homme üks - vastupidavusala sportlastele suunatud loeng. Siia - sinna ikka kutsutakse, päris hea vaheldus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli trennist puhkepäev ja tegelisin valdavalt taastavate protseduuridega ehk siis söömine ja saun... :D . Käisin vahelduseks Spartas ja enne nö tipptundi ,seega oli saun suht tühi ja sai rahulikult kaifuitada.

Peale seda tegin Tallinna Ülikooli Tondi filiaalis loengu "Jooksja toitmisest" ja vahelduseks päris huvitav oli endal seda teha ja pidi natuke enne ikka ette ka valmistama - ütleme nii et valdav osa kuulajaid on kas tavainimesed või siis treenerid (kulturismis ja fitnessis), seega ega seal jooksus ka mingit imet ole, eks sõltuvalt tasemest on energeetiline kulutus erinev. Tegelikult on seal puudu ikka baasteadmistest ja toitumise regulaarsusest - ehk ikka põhitõed.

Nädala teine pool on valdavalt juba võistluste ettevalmistamise lainel - miljon asja mis laupäevaks peavad tehtud saama, aga usun et saame ka seekord ;) . Eks annate hinnangu kui ise laupäeval kohale tulete.

Loodetavasti jagate ka oma tutuvsringkonnas laupäeval toimuva võistluse infot: Olgu meelde tuletatud,et iga piletiostja saab juba tasuta Sparta spordiklubi tasuta pääsme ja loosi lähevad nii Reval - Spordi 90 päeva piiramata ajaga kvartalikaart ja 60 päeva piiramata ajaga kaart. Lisaks raamatuid "Revitalisatsioon" jne.

Seega tulge ise ja võtke sõbrad ka kaasa loodetavasti saate head emotsiooni ja edsist motivatsiooni oma treeningutele. ;)

Leedukad saatsid ära nimekirja kes võistlevad, seega paneme selle ka välja ja loodetavasti saabub info ka Lätist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus, et kas klassikalises kulturismis võib poseerida nii, et jalad ei pea koos olema eest topelt biitsepsi ja lailihase poosis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas need loosid ja sparta piletid kehtivad cherry.ee'st ostetuna ka? :D

Kohapeal tuleb loosikast kuhu on vaja ära täita andmed, mida siis vahepeal välja loosime. Sparta piletid saavad kõik, kohapeal sisenedes tõenäoliselt jagatakse need välja. Sest ega ka piletilevist ostes pileti , kassast ei väljastata ju Sparta pääsmeid, seega kohapeal toimub see jagamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus, et kas klassikalises kulturismis võib poseerida nii, et jalad ei pea koos olema eest topelt biitsepsi ja lailihase poosis.

Tohib küll. näide IFBB EM -lt kui Miki võitis.

post-22-0-83402100-1366221882.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kohapeal tuleb loosikast kuhu on vaja ära täita andmed, mida siis vahepeal välja loosime. Sparta piletid saavad kõik, kohapeal sisenedes tõenäoliselt jagatakse need välja. Sest ega ka piletilevist ostes pileti , kassast ei väljastata ju Sparta pääsmeid, seega kohapeal toimub see jagamine.

Mulle palun seekord "Revitalisatsioon", sest olen suutnud selle raamatu ära kaotada. Reval Cupil lootsin ka tegelt seda raamatut võita. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaatamata sellele, et seekord olin laval teistsuguses rollis kui tavapäraselt,ei lahkunud ma ka seekord ilma medalisajuta.... :D . 6 treenerimedalit on selle töö tulemus, mida mu tublid õpilased seekord tegid. Suur tänu teile! Olen teie tegemiste üle väga uhke ja enamus teist realiseeris enda maksimaalselt ja sai nö eelkõige enda jaoks töövõidu. Kahjuks ise võistlust eest ei näinud ja seega ei saa ka anda päris head hinnangut ühe või teise esinemise kohta, kuid suurim üllatus ja kordaminek oli see, et Raigo võitis parima vabakava... ;) Ma ütlen, et nädal enne ei oleks ma seda eales uskunud, sest pole Raigo hiilanud erilise poseerimisokuse või loomingulise lennuga - kuid see on hea näide töökusest ja soovist õppida! Nädal aega jändasime kavaga - mis sai niipalju hea, et soovisin seda juba ise teha... :D . Jätan EM endale ka selle võimaluse, kui Raigo ei peaks saam seda esitada - loomulikult loodan,et saab EM finaali ja saab teha ,kuid eks see selgub juba kohapeal.

Kuna puudus võimalus kõigi õpilastega arutada mis edasi teha, siis kirjutan siia ja ehk te loete mu blogi ka, neil kellel hooaeg läbi, neile niipalju ,et kaalutõus peab jääma kuni 2-3 kilo, mitte rohkem, võistlusvormist esimese 2 nädalaga, peale seda joonistame juba iga ühega täpsema plaani kuhu keegi liigub. Kui te seda reeglit rikute, siis nullite suuresti edasise töö ja me peame hakkama vartsti jälle dieditama ,et numbrid kontrolli alla saame.

Mul endal on täpselt kolm nädalat aega EM finaalini, kus kindlasti tahan ise sõna kullajagamisse kaasa öelda, elame näeme!

post-22-0-41559500-1366576399.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaks nädalat on veel minna EM -ni. Tiksun vaikselt plaani järgi kus raskemad trennid vahelduvad kergematega. Mingeid ulmenumbreid ei ole taga ajanud, samas jõudu on nii tegin ka viimane jalatrann ilma vööta rahulikult 170kg raw 5 kükki. Neg. kaldega surusin 150 x 5 ja kaldpinki 135kg x 4 teises harjutuses. Selga ei ole saanud tõsiselt teha, sest on olnud kerge lihase vigastus, kuid see lööb välja ainult siis kui tõesti korralikult raskust panen, seega olen teinud selga rahulikumalt ja pigem rohkem mahutrenni ja tunnetusega, et mitte rohkem vigastada. Kaalunmbreid nägin hommikul juba 87,9kg, päevane jääb 89 - 89,5kilo järgi. lasen hommikused numbrid sinna 87 tuuri ja päevane lavavorm peaks tulema 88 - 88,5 kilo, ehk minu jaoks loodetavasti paras kuivuse ja massi suhe. Eelmisel aastal olin just selles kaalus ka kõige paremini pildis ja peale seda kui hakkasin kunstlikult sealt alla pigistama ei tulnud enam lisaeffekti.

Toitumine on sarnane hooajavälisega, kuid selle vahega, et vajadusel olen õhtul piiranud või siis üksikutel päevadel lausa õhtusöögist loobunud, Kalorid vahemikus 2500 - 2800kcal. Hommikul alati tugevamalt putru koos Protein Blockiga, lisaks jogurt ja banaan. Lõuna ja vahepeala on sarnased nagu oleks kaks lõunat: täistera riis või pasta ja juurde liha, kana, kala ja toorsalat, lisaks õli. Trenni ajal Amino Rush ja peale trenni HPR (Endine HTR) ja Malto 6 segatuna. Õhtul vastavalt siis kas 3 muna või kodujuustu, enne magamaminekut Joint+, Omega 3, MZB.

Täna käisin Revalis lihtsalt saunas ja tegin nö taastavaid protseduure. Nädalavahetusel vaatame üle veel EM sõitjad ja esmaspäeval stardivad juba Hispaania poole teel 7 võistlejat + 1 delegaat, seega loodame järgmisel nädalal oodata positiivseid tulemusi (mitte loomulikult dopingu mõttes vaid tulemuste... :D ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leidsin huvitava pildi meie kauaaegsest tuttavast Lukas Osladil ja mis ma näen selle aasta värsked vormipildid 106kilosena ja särk mille mees sai II IMM aasta vast 2007 siiani alles ja teenib meest siiani jõusaalis....

15255_9_1.jpg

15255_13_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei tea mis x-faktor seda tingib on aga Oti loenguid on alati väga põnev kuulata, isegi kui jutt on tuttav :)

No aga see on vana tsitaat, et - "Hr. kunstiteadlast oleme nõus kuulama tundide kaupa, aga teie noormees ärge segage vahele.... :D "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Töönädal õhtus ja mõnus teadmine et nädalavahetusel ei pea kella peale kuhugi minema. Trenn tehtud ja homme veel, ning pühapäeval plaanis teha siis järjekordsed vormipildid 2 weeks out.

Jalatrenn oli jõudu veel on ,samas päris suutlikuseni enam ei lähegi, st. et teen kerge varuga nii läksin täna smithis raw kükkidega kuni 160kgx5. Jalapress vana masin lõpetasin 430kg x5 sellega olen raw teinud 450kg - liigub raskemalt kui uuemad masinad. Astumisi kang turjal läksin välja kuni 100 kg millega astusin taha 10 seeria, seega korralik raskus väljaastete jaoks. Aeroobset teen minimaalselt, sest tunnen et pole vajadust 10 - 15 min ehk soojendus ja kõik, kaal langeb nagunii plaanitust kiiremini ,seega ei ole vaja forseerida.

Lugesin Janari mõtteid ettevalmistusest ja kannatustest ja kohati tabasin end mõttelt, et mina tegelen vist teise spordialaga... :D Ma tõesti ei saa aru, et mis kannatustest jutt käib kui seda ala mõistusega teha - kannatused olid minu jaoks 10 aasta tagused, kui tegelesin totaalse ületreeninguga olles veendunud, et teen õiget asja, täna tagasi vaadates oli tegemist totaalse ületreeninguga, mille kinnituseks oli unepuudus ja ärevus, kartus trenni ees, närvisüsteemi totaalne ülekoormamine. Ka ei saanud ma aru, sellest, et miks see toit peab maitsetu olema? Kas sellest sõltub vorm? Kahtlen, sest ise maitsestan toitu vabalt ja kui kalorid on defitiidis, siis kaal langeb - samas mis jääb on maitseelamus, mis on mitte vähemoluline olles ise 20 aastast 10 dieedil olnud. Miks ma seda seda räägin ,lihtsalt selleks, et mitte paljusid inimesi ära hirmutada ja näidata, et kulturism on mingi masohistlik enesepiitsutamine. Selge, et kehatüübid on erinevad, kuid mitte niipalju ,et need asjad nii kardinaalselt erinevad oleksid. Nii, et Janar ära pahanda, midagi halba ma seejuures ei mõtle, lihtsalt omapoolne mõttevahetus - eks me saame juba vähem kui kahe nädala pärast neid asju isekeskis arutada. Pea vastu ja ole tugev, usun et tuleb hea tulemus!

Ilusat nädalavahetust kõigile soovides! ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:-) Aga Ott, kui see kõik on nii loomulik, hea enesetundega, mõnus ja lihtne, ei mingit pingutust, kannatust ehk siis teisisõnu puhas rõõm, miks sa siis aastaringselt ei ole sellises vormis, et astuda EM või MM lavale :-). Mõistet dieet ei tohiks sinu sõnavaras ollagi ;-). Eks ikka kehatüübid on väga erinevad...nagu ka strateegiad, mille kaudu tippvormini jõutakse. Ja kaloridefitsiit...olgu suur või väike, ei ole kunagi kehale loomulik ja meeldiv seisund...kehale meeldib status guo. Kui sa ikka kulutad rohkem kui tarbid, siis see paneb keha automaatselt stressiseisundisse...iseküsimus on loomulikult kuidas erinevad inimesed seda stressiseisundit taluvad. Mõned taluvad kergemini, mõned raskemini. Loomulikult sõltub stressi talumine dieediperioodil pisikestest lisanüanssidest...moraalne tugi (lähedased, kogukond, ühiskond)...treeningu taustsüsteem (partneri olemasolu, keskkond)...taastusvahendite kättesaadavus (massaaz, saunad jne). Need kõiki on faktorid, mis aitavad võistlusdieedi pidamist muuta talutavamaks...aga ilus ja päikseline ei saa see lõpuni kunagi olema. Ja lõpuks...pole olemas ja ei peagi olema ainuõiget tõde...teed püha tõe juurde on käänulised ja algavad erinevatest hällidest.... ;-). Uute ja põnevate kohtumisteni Silvar!!!

Edited by Silvar Fast
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa väita, et kõik tuleb iseenesest ja pingutamata, mitte seda -pingutan ma ikka aastaringi trennis nagu teada on, kuid need päevad kus on enestunne mitte kõige parem või värskem ei tohi olla ülekaalus, vastasel juhul see hakkabki ajudele. Kuid ütleme nii ,et see pingutamine ei ole mingi kohustus ega sundimine, sest ma olen ise ka seda ala 20 aastat teinud ehk ma olen sellega harjunud ja ei tunnetagi seeläbi seda raskust ja loomulikult teen ka kõik selleks, et seda minimaalsete kannatustega teha, vastasel juhul ongi nii, et kuulen sportlastelt ka välisvõistlustelt, et ma tegin nüüd selle kurnava ettevalmsituse ära ja taastun kaks aastat... :D . Ma imestan ,et millest need inimesed nii pikalt taastuvad... ;) .Sööd kõhu korra täis ja tahad jälle trenni. ;)

Hooajaringi puudub nii motivatsioon kui vajadus olla täpselt sellises tippvormis, kuid kes teab, siis ma olen hooajaväliselt tihti paremas vormis kui enamus mehi laval, mis on selle kinnituseks, et järjepidevalt toitumist ja liikumist kontrollides on võimalik olla nö väga heal stardipositisoonil dieeti alustades, mis omakorda annab eelise ka paremaks lõpptulemuseks, võrreldes nendega, kes lasevad peale võistlusi jala täiesti lõdvaks.

Ma arvan ,et huvitav diskussioon ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panen lihtsalt pildi, et te minu juttu paremini mõistaksite.... :D Tänan ja tavapärane hommikusöök, selle vahega, et tavapäeval on kaks sellist leiba singi ja juustuga, täna panin kolm ,sest kaal oli veelgi kukkunud ja lihtsalt peab kütust lisama, et lihastega mitte hüvasti jätta.

Leibadel kasutan Põltsamaa kanget sinepit - annab koos singiga erksama maitse.

7 vijahelbeid on seal kausis kuivainena ca 120 -140gr. peal Taluvõi ca 30 - 40gr.

Kaks XL Hiidmuna.

Kanafileesinki ca 50 gr.

Hollandi leibjuust.ca 70 gr.

Kogu toit on maitsestatud aroomisoola, sidrunipipra ja prantsuse ürdiseguga.

post-22-0-29703500-1367047122.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lugesin Janari mõtteid ettevalmistusest ja kannatustest ja kohati tabasin end mõttelt, et mina tegelen vist teise spordialaga... :D Ma tõesti ei saa aru, et mis kannatustest jutt käib kui seda ala mõistusega teha - kannatused olid minu jaoks 10 aasta tagused, kui tegelesin totaalse ületreeninguga olles veendunud, et teen õiget asja, täna tagasi vaadates oli tegemist totaalse ületreeninguga, mille kinnituseks oli unepuudus ja ärevus, kartus trenni ees, närvisüsteemi totaalne ülekoormamine. Ka ei saanud ma aru, sellest, et miks see toit peab maitsetu olema? Kas sellest sõltub vorm? Kahtlen, sest ise maitsestan toitu vabalt ja kui kalorid on defitiidis, siis kaal langeb - samas mis jääb on maitseelamus, mis on mitte vähemoluline olles ise 20 aastast 10 dieedil olnud. Miks ma seda seda räägin ,lihtsalt selleks, et mitte paljusid inimesi ära hirmutada ja näidata, et kulturism on mingi masohistlik enesepiitsutamine. Selge, et kehatüübid on erinevad, kuid mitte niipalju ,et need asjad nii kardinaalselt erinevad oleksid. Nii, et Janar ära pahanda, midagi halba ma seejuures ei mõtle, lihtsalt omapoolne mõttevahetus - eks me saame juba vähem kui kahe nädala pärast neid asju isekeskis arutada. Pea vastu ja ole tugev, usun et tuleb hea tulemus!

Ilusat nädalavahetust kõigile soovides! ;)

Spordiala on sama, aga inimesed on erinevad. Ideaalne inimene on ainult anatoomia atlases, ülejäänud on kõik miksitud erineva töövõimega siseorganitest, lihastest, närvisüsteemist jne. Näit. peensoole pikkus varieerub 4,6 kuni 9,8 m -ni Wikipedia andmetel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Small_intestine

Maomahla eritub ööpäevas 2-3 liitrit. Nö pisiasjad, aga sellest sõltubki kogu tervik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ott tütrega kaasa elamas :)

post-20384-0-88482100-1367054053.jpg

Rapuntsel sina jõuad ka kõike, nii ise võistleda kui reportaazi tegema.... :D .Loodame, et võtad oma kategoorias võidu! Tõmme algas, ise tulin juba koju, meie meeskond juhtis pika puuga teiste ees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×