Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Vorm hakkab tasapisi tulema... ;)

post-22-0-02309400-1362854692.jpg

Tuharamasinast ei pääse enne võistlusi keegi ,kes soovib, et see piirkond trimmi saaks... :D

post-22-0-18627100-1362854700.jpg

Tänane loeng

post-22-0-76750700-1362854707.jpg

Tulevane tsirkuseartist

post-22-0-10655500-1362854715.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natalia kasutab ka iga vaba hetke võistlusvormi viimiseks

post-22-0-80200600-1362854829.jpg

Kõik seminaril oslejad saavad nii enne trenni, trenni ajal kui peale trenni kasutada Fitshopis olevaid tooteid: Uus Musclecore sari, lisaks Feed, Amino Rush, Workout Shock jne.

post-22-0-30424200-1362854839.jpg

Kohalik lastenurk praegused lapsed ja tulevased emad

post-22-0-04044600-1362854848.jpg

Tänane naistetrenn

post-22-0-16061400-1362854858.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimane seminaripäev on käimas, hommikused loengud on minu poolt juba tehtud, täna rääkisin: meeste ja naiste füsioloogilisest erinevusest ja sellest mida see toitumises tähendab ja mida silmas tuleb pidada samuti sellest kuidas dieeti planeerida ja kuidas ka kehakaalu tõsta - seega teemad seinast seina.

Täna ise trenni ei tee, puhkan - kuid annan veel ühe treeningu kohalikele ja sellega saab ühtlasi ka seminari esimene plokk läbi. Teine osa toimub mai lõpus Kärdlas ja siis juba toitumisplaani koostamisest ja ka praktiline toidu valmistamine. Kokku 5 päevane koolitus - suht põhjalik, eriti kui kuulaja on tava harrastaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milline oleks normaalne kogus valke , süsivesikuid ja rasva , kui eesmärk on vähendada rasva % .

Kehakaal 77 kg - 79 kg , pikkus 183 cm

Edited by SanderLopatin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milline oleks normaalne kogus valke , süsivesikuid ja rasva , kui eesmärk on vähendada rasva % .

Kehakaal 77 kg - 79 kg , pikkus 183 cm

Täpseid numbreid ei saa öelda kuna sõltub suuresti kulutusest. Kuid keskmistel juhtudel selline valem: Rasva 1 gr. kehakilogrammi kohta, valku 2 gr./kg kohta ja ülejäänud siis süsivesikutest ,see sõltub otseselt sellest kui palju liigud ja kulutad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin trenni Spartas, rahvast oli seal nagu murdu... ;) Vaata, et kangi kätte saad.. :D . Tegin jalgu ja õnneks seal väga hullu tungi ei olnud ja sain oma raskema jala ilusasti tehtud, panen vaikselt trenn - trennilt kangile raskust lisa. Täna näiteks läksin kükis raw välja ilma vööta sellise seeria: 100/10, 120/8, 140/8, 160/6, 170/5 kõik varuga. Lisaks jalapressi kuni 470kg/6. Siis otsa veel hackki seal kuni 160/6 (Cybexi oma liigub natuke raskemini, seega seal rohkem ei pannud).Homme tugevam ülakeha päev, loodetavasti siis juba koduklubis Revalis.

Toidulisandites võtsin kasutusele Fasti Burneri - 2 x 3 kapslit hommikul enne sööki ja enne trenni. Trennis RUSH -minu jaoks parim asi trenni ajal ,eriti dieedi tingimustes. Peale trenni jätkuvalt HTR ja Malto6. Hommikul pudru sisse Protein Block.

Nädalavahetusel prooviks teha uued vormipildid, siis 3 nädalat hiljem esimestest ja siis 8 nädalat enne EM -i.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitu saali seal Hiiumaal on?

Äkki teha seal teinekord mingi surumise võistlus kohalikele, RAW?

Üks saal, kuid sisustasin selle seal 2 aastat tagasi ,läksin nüüd sisse ja nagu uus. St.kohalikud on väga hästi seda korras hoidnud. Miks mitte seal midagi korralda - kohalikud toetavad igati seal spordi aktiviseerimist. Kui kokku saame arutame. Seal oli mehi kes seal 120 seeriaid teevad, seega ei saa öelda, et seal poistel jõudu ei oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks saal, kuid sisustasin selle seal 2 aastat tagasi ,läksin nüüd sisse ja nagu uus. St.kohalikud on väga hästi seda korras hoidnud. Miks mitte seal midagi korralda - kohalikud toetavad igati seal spordi aktiviseerimist. Kui kokku saame arutame. Seal oli mehi kes seal 120 seeriaid teevad, seega ei saa öelda, et seal poistel jõudu ei oleks.

Arutame!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaido poolt väga kiiduväärt ettepanek (kohalike nimel võin seda kinnitada :). Nõuab ettevalmistust, et osavõtjaid oleks, aga kindlasti tehtav ja tervitatav idee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna mürgeldasin siis Revalis, läksin saali ja meenus laul: loomad on lahti, loomad on lahti.... :D Suur Siim parasjagu küttis end üles jõutõmebeks ja kangil raskus 345kilo ja ütleme nii ,et ei olnud viga... ;) eks ta kirjutab ise mis toimus. Ise võtan tasapisi tuure üles nii läksn täna neg kaldega välja 140x6 varu ja kaldpink lõppraskus vaba kang 127kg/5 ka väikse varuga, seega seis on ok ja saab veel juurde panna. Ärme unusta et kaal langeb ja dieet käib.

Muus osas tegin T-kangi kuni 135kg/8, ka seal varu sees. Prantalst viimases harjutuses 82kilo /6 ka varu .

Homme sõidan hommikul Rakverre, et seal korvpalliklubile Tarvas rääkida kuidas inimese moodi sööma peab ja milliseid toidulisandeid süüa võiks koormuse aeg ja peale seda. Pallimängudes ja muudel spordialadel valitseb selles osas täielik kaos. Ootelistil on maratonijooksjad ja ratturid - seega tööpõld harimise mõttes on lai ja loenguid tellitakse päris palju, mis iseenesest on hea, sest ka inimeste teadlikus tõuseb ja ehk seeläbi ka tulemused paranevad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain ka mahti vahepeal kirjutada, täna üle kahe nädala, siis üks täiesti vaba päev ja seega natuke rohkem aega tegeleda blogi täiendamisega. Kevadel ja sügisel on mul alati sellised kaks kuud (märts aprill ja isegi pool maid ja sügisel september, oktoober ja pool novembrit) kus igal nädalavahetusel mõni koolitus, eksam või võistlus - seega selline tihedam periood, samas huvitav, sest tegelen ikka sellega mis mulle meeldib.

Ettevalmistus käib võistlusteks esimesed kolm nädalat dieeti seljataga - no dieediks on seda palju nimetada, sest söön aasta ringi suht sama moodi ja esimese hooga ei ole vaja muud kui natuke rohkem liigutada ja kaal juba kukub, kohati isegi kiiremini kui vaja, mis ise annab võimaluse rohkem süüa, seega praegu liigun ka raskuste mõttes veel tõusvas suunas - kuna lasin vahepeal teadupärast lati allapoole ja siis saab nö jälle juurde panna.

Täna vaatan õpilaste vormid üle, sest homme ei ole kajuks aega - viin Spartas läbi treenerite praktilise osa erialast koolitust ja seal läheb päev ära ja otsa veel oma trenn.

Vaatamata sellele , et väljas jätkuvalt külm, annab päike palju lisaenergiat ja usun ,et seekord saab samuti kevadine vorm olema võimas ja eks näis millega see kõik kulmineerub. Ei ole veel otsustanud millised võistlused kevadel kaasa teen, näis vormi jõudes ja võtan need otsused siis vahetult vastu - mingi kontrollvõistlus oleks hea kindlasti enne EM teha.

Kui õnnestub, siis ehk õhtul on põhjust panna ka vormipilte välja... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaido poolt väga kiiduväärt ettepanek (kohalike nimel võin seda kinnitada :). Nõuab ettevalmistust, et osavõtjaid oleks, aga kindlasti tehtav ja tervitatav idee!

Saada mulle äkki meilile mõni kontakt. Võiks koos arutada mille vastu oleks kohapeal huvi ning teha tulevikuplaane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin siis järjekordsed vormipildid. Vormiks o nseda veel palju nimetada, kuid normaalseks seisuks 8 nädalat enne põhivõistlust küll. Pildid nagu ikka külmalt ilma pumpamata ja kaal vahetult enne 92,6kilo (seega -1,8 kilo kolme nädalaga ehk normaalselt 0,6 kilo nädalas nagu kellasepa täpsusega).

post-22-0-20110000-1363458389.jpg post-22-0-55546900-1363458394.jpg

post-22-0-00452400-1363458400.jpg post-22-0-45548400-1363458411.jpg

post-22-0-01965900-1363458417.jpg post-22-0-81988800-1363458423.jpg

post-22-0-66095500-1363458428.jpg post-22-0-56904600-1363458433.jpg

post-22-0-51778700-1363458439.jpg post-22-0-11176100-1363458450.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otile siis tänud tänase treeneri-koolituse läbiviimise eest! Jäi nagu endal kiiruga ära minnes meelest otse öelda. Ning eks sa Ott olid veel piiramis-rõngas ka tol hetkel. Loodan, et lasti ikka õigel ajal minema, et väga kaua kinni ei hoitud. :D

Kindlasti oleks võinud ainuüksi see praktiline osa kogu nädalavahetuse enda alla võtta, sest rääkida oli tegelikult ju väga palju ning kindlasti oleks kasulik, kui igaüks kõik harjutused läbi oleks saanud teha jne. Karta on, et nii mõnigi treeneri-kandidaat ei suuda isegi lähiajal mingit harjutuste tehnikat seal kuigi selgeks saada, kui prooviti väga elementaarseid asju täitsa esimest korda. Aga loota võib, et kui huvi ja tahtmine püsib siis leitakse õige tee. :)

Eks järgmine pühapäev siis uuesti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otile siis tänud tänase treeneri-koolituse läbiviimise eest! Jäi nagu endal kiiruga ära minnes meelest otse öelda. Ning eks sa Ott olid veel piiramis-rõngas ka tol hetkel. Loodan, et lasti ikka õigel ajal minema, et väga kaua kinni ei hoitud. :D

Kindlasti oleks võinud ainuüksi see praktiline osa kogu nädalavahetuse enda alla võtta, sest rääkida oli tegelikult ju väga palju ning kindlasti oleks kasulik, kui igaüks kõik harjutused läbi oleks saanud teha jne. Karta on, et nii mõnigi treeneri-kandidaat ei suuda isegi lähiajal mingit harjutuste tehnikat seal kuigi selgeks saada, kui prooviti väga elementaarseid asju täitsa esimest korda. Aga loota võib, et kui huvi ja tahtmine püsib siis leitakse õige tee. :)

Eks järgmine pühapäev siis uuesti!

Tänud kõigile kes osalesid ja vähemalt minu oli huvitav - loodetavasti seda enam neil kes said palju uusi teadmisi. Mind ennast ka paneb ausaltöeldes imestama ,kui treeneriks pürgijad osaliselt alles ise esamkordselt masinatega koolitusel tutuvust teevad, kuid nagu aru saan siis kõik ei tule päris eksamile ka. Mainisin seda ka koolitusel ,et kõigepealt peab praktiliselt protsessis osalema ja alles siis saame hakata teistele nõu andma. Eks õppida on palju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaatamata pikale jõusaalipäevale täna kokku 8 tundi jõusaalis, tegin peale koolitust ka ise korraliku jalatrenni.

Kükis läksin välja kuni 175kg tegin 6 seeria varuga ja ilma sidemete ja vööta, seega usun ,et ka järgmised trennid saan juurde panna. Jalapressil tegin vanal masinal mis liigub raskemini kuni 360kg/8 seal ka varu ja hackis läksin välja kuni 180kg/6 seal ka varu.

Õhtul käisin Nataliaga erakorralises, tal lõi välja äge silmapõletik, silm paistetas trenni jooksul täitsa kinni. Seal sai omakorda nalja, sest üks noorsand oli ennast totaalselt kinni vedanud ja see mis seal korraldas pakkus palju nalja - nii viiskat joobes inimest mina oma elus tõenäoliselt näinud ei ole... :D , ta tänas turvamehi, ta avaldas neile austust, täans vastuvõtus olevaid inimesi jne... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd siis päeva nael, viisakas eestlane - kuulake, vaadake ja imestage.... :D Ma tänan teid kõiki, te olete väga armasad ma olen väga õnnelik, ma tänan seda turvameest ma tänan teid... :D

Head vaatamist ja see peaks ausalt öeldes olema koolis etiketi tunni õpetuse video või perekonna õpetuse, kus õpetatakse viisakust - eesti lood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga mis silmast sai ?

Silmad on kinni totaalselt ja mädased.... :( . Lapsel olid enne ja nüüd ja Natalial- võistlused juba vähem kui 4 nädala pärast ,seega päris hull tunne on enne seda põdeda, kuid loodame et saame korda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just endal oli ka silmapõletik, mille sain oma tütrelt. Mul oli ennem üks silm siis teine. Silmad olid tulipunased ja ajasid mäda. Kummeli kompressid ja retseptiga saadud silmatilgad tegid asja korda. Minul läks poolteist nädalat. Loodame, et Natalial läheb veel kiiremini ja saab rahulikult võistlusteks valmistuda. Silmad ei kannatanud päikest ja tuult mitte karvavõrdki. Isegi poes käisin päikeseprillidega B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×