Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Võib siis vist eeldada, et nii mõnigi varasematel aastatel seal kummitanud koll vist kohale ei tule, viidates sellele viimasele lausele ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võib siis vist eeldada, et nii mõnigi varasematel aastatel seal kummitanud koll vist kohale ei tule, viidates sellele viimasele lausele ;) ?

No eks see jääb jah nende meeste otsustada, keda see probleem peaks puudutama, rõõmu võivad tunda aga kõik need kellel dopingukontrolli vastu midagi ei ole ja pigem võimalus näidata, et ka seda sporti saab heal tasemel teha puhtalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin Spartas trenni ja läksin lihtsalt kohale ja tegi nmida tahtsin. Võtsin rinnale, surusin üles, rebisin - kõike kergete raskustega ja lihtsalt mõnuga trenn. Proovingi teha taastavad trennid nii mõnusad kui vähegi võimalik ,et närvisüsteem puhkaks ja trenn nauding oleks.

Kuna Sparta on üks väheseid spordiklubisid kus on hüpeteks mõeldud kastid, siis proovisin ka sinna peale hüpata ja ei olnud esimese korra kohta väga vigagi, tegin kolm seeriat esimese 100cm x 10 (peale ja maha 10 hüpet järjest) ja siis kaks seeriat ka 110cm x 10

Siin stiilinäide, mees nagu konn või känguru, mine võta kinni.... :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No eks see jääb jah nende meeste otsustada, keda see probleem peaks puudutama, rõõmu võivad tunda aga kõik need kellel dopingukontrolli vastu midagi ei ole ja pigem võimalus näidata, et ka seda sporti saab heal tasemel teha puhtalt.

Ohtlik teema, varsti hakatakse jälle tõendeid nõudma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin Spartas trenni ja läksin lihtsalt kohale ja tegi nmida tahtsin. Võtsin rinnale, surusin üles, rebisin - kõike kergete raskustega ja lihtsalt mõnuga trenn. Proovingi teha taastavad trennid nii mõnusad kui vähegi võimalik ,et närvisüsteem puhkaks ja trenn nauding oleks.

Kuna Sparta on üks väheseid spordiklubisid kus on hüpeteks mõeldud kastid, siis proovisin ka sinna peale hüpata ja ei olnud esimese korra kohta väga vigagi, tegin kolm seeriat esimese 100cm x 10 (peale ja maha 10 hüpet järjest) ja siis kaks seeriat ka 110cm x 10

Siin stiilinäide, mees nagu konn või känguru, mine võta kinni.... :D

Ega niisama ei soovitata hüppe arendamisel kükke teha. Jaksad palju kükkida, jaksad ka kürgele hüpata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega niisama ei soovitata hüppe arendamisel kükke teha. Jaksad palju kükkida, jaksad ka kürgele hüpata :)

Täna mul seal taamal tegid jälle jalgpallurid üldfüüsilist ja nutt tuli peale.... :( Kükid on sellised veerandkükid ja olematu raskusega ja siis hakkasin ise hüppama, vanad vaatsid, mis värki see kulturist korraldab... :D Ütlesin ka et tehku normaalseid kükke ja korralike raskustega nii jõutõmbeid lõuatõmbeid rinnalevõtte jne. ja vaadaku kuidas plahvatuslik jõud paraneb, kuid seal on pikk tee minna kahjuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohtlik teema, varsti hakatakse jälle tõendeid nõudma :D

Eks me talume selle laviini inimõiguste rikkumises ka kuidagi ära. Sama nagu koolis kus õpetaja midagi teha ei tohi aga õpilane võib õpetajat mõnitada ja kiusata... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin Spartas trenni ja läksin lihtsalt kohale ja tegi nmida tahtsin. Võtsin rinnale, surusin üles, rebisin - kõike kergete raskustega ja lihtsalt mõnuga trenn. Proovingi teha taastavad trennid nii mõnusad kui vähegi võimalik ,et närvisüsteem puhkaks ja trenn nauding oleks.

Kuna Sparta on üks väheseid spordiklubisid kus on hüpeteks mõeldud kastid, siis proovisin ka sinna peale hüpata ja ei olnud esimese korra kohta väga vigagi, tegin kolm seeriat esimese 100cm x 10 (peale ja maha 10 hüpet järjest) ja siis kaks seeriat ka 110cm x 10

Siin stiilinäide, mees nagu konn või känguru, mine võta kinni.... :D

See kastide virn võiks 10cm veel kõrgem olla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

keegi ei tegele ju jalgpalluritega :D vistakse kava näppu ...olge tublid poisid hakake kütma ...Sander Post vaatab ka aind ringi mis Ott teeb jne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kursavend Tammeka kapten ja vist Eesti kõige tugevam jalgpallur... :D Jõutõmme on 200 või 210kg. Teisi alasid ei mäleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See kastide virn võiks 10cm veel kõrgem olla :)

Ma otsisin kõrgemat ka kuid ei leidnud lisaalust. Oleks 120 ka proovinud. Saab panna 100 + 70 mis on liig mis liig.... :D

Kursavend Tammeka kapten ja vist Eesti kõige tugevam jalgpallur... :D Jõutõmme on 200 või 210kg. Teisi alasid ei mäleta.

Kindlasti on seal tugevamaid poisse ka sees, kuid lai mass - niipalju harrastajaid ja mängijaid, siis keskmine tase on ikka füüsiliselt väga nõrk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuletan meelde, et täna teen loengu Meritoni Spordiklubis ja kes soovib saab tulla kuulama.

Hea tervisesportlane!

Meriton Spordiklubi „Sõbranädala“ raames ootame Sind osalema koolitusel „Tervislik eluviis“.

Tarkuseid ja põhiteadmisi treenimisest, toitumisest ja tervislikust ellusuhtumisest tuleb jagama 14-kordne Eesti absoluutne meister kulturismis Ott Kiivikas.

12. veebruaril kl 18.00

Meriton Grand Conference&Spa hotellis (kogunemine spordiklubi vastuvõtus)

Pilet Meriton Spordiklubi liikmele tasuta, teistele 5.50€.

NB! Koolitusele on vajalik eelregistreerimine veekeskuse administraatori juures. Kohtade arv on piiratud! Koolitus toimub eesti keeles. Üritust toetab Vitamin Well.

Meriton Spordiklubi

Paldiski mnt 4, Tallinn

Avatud E-P 7:00-22:00

Tel 6 288 120

info@meritonsport.ee

www.meritonsport.ee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahepealsed päevad olen trennist puhanud, st. et üle kahe ja poole kuu on kaks puhkepäeva trennist järjest.... ;) Trenni isu kadunud ei ole, kuid sellist kibelust ka veel ei ole, mis annaks märku ,et aeg oleks uuesti lammutada. Muideks viimasest trennist kus tegin hüppeid ja rebimis, rinnalevõtte jäid õlad ja trapets päris valusaks, kohati isegi rohkem kui õla ja trapetsi spetsiaaltrennist.... ;) .Seega mitmekülgsus tuleb kasuks. Proovingi ülakehapäeval teha selliseid tõstmise baasharjutusi ja seal kaasab palju lihaseid töösse ja saavad tööd ka mõned väiksemad lihased ,mis oma traditsioonilist kava tehes ehk niipalju koormust ei saa.

Eile tegin Meritonis loengu "Tervislik eluviis" rahvast oli toatäis ca 50-60 inimest ja kuulati huviga, esitati ka palju küsimusi ja kujunes välja mõnus dialoog. Sellisedi loenguid mulle meeldib teha ja kui neid on järjest, siis ka esinemisvorm paraneb märgatavalt... :D . Eriti populaarseks on läinud ka kõiksugu firmade koolitusena mõeldud loengud - pea üle päeva tuleb mõni järelpärimine. Kuna fookus trenni pealt on praegu maas -siis seda enam jõuan tööasjadele panustada ja ka EKFL tegemistele, nii läheme homme kohtuma uue EOK peasekretäriga - et rääkida kulturismi edasisest käekäigust ja Põhjamaade meistrivõistlustest.

Vahepealne vastlapäev möödus mulle ilma vastlakukliteta, kuigi "abitreenerile" külla tulnud Miki, võttis kaasa kandikutäie vastlakukleid loobusin.,... :D . Liug jäi ka tegemata, kuigi väljas oli päris libe... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaks puhkepäeva on mõjunud hästi ,isegi nii, et täna läks lihas juba korralikult täis ja tegin sellist üldkehalist pumpamist. Meeldis jälle teha rebimist ja rinnalevõttu - baasharjutused võtsid ikka higi korralikult jooksma. Vaatan ,et mida aeg edasi seda parem tunnetus tuleb just oma keha kuulates ja viimati tehtud otsused on olnud õiged.

Hommikul käisime Arnoldiga uue EOK pesekretäri Hr. Suklesega kohtumas ja oli väga huvitav ja asjalik jutuajamine ja loodame edaspidi veelgi tihedamat koostööd EOK -ga. Sügiseni on veel aega, kuid loodame et saame ka Põhjamaade mv tuge EOK -lt.

Sõbrapäev möödus rahulikult ja siinkohal ongi paslik soovida kõikidele sõpradele, kellega täna ei juhtunud kohtuma, ilusat sõbrapäeva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalavahetus käes ja kuna käimas on nö puhketsükkel, siis olen just laupäeva ka enda jaoks trenni vabaks pävaks teinud, et oleks aega ka lastega tegeleda... ;) . Töönädal ei erinenud oma olemuselt varasematest, erinevad kohtumised ja kohustused nagu ikka. Mis on aktiviserinud see on toitumis ja treeningkavade tellimine - ka selleks nädalavahetuseks on neid hulk teha ja samuti erinevad jõusaaliprojektid, tunud et majandus hakkab aktiviseeruma... ;) . Jõusaalid on ka puupüsti rahvast täis ja inimesed hoolivad oma tervisest üha enam - seda on tore tõdeda.

Kuna ka toidulisandite müük on praegu nö tipphooajal ,siis eile sai Revalist ära likvideeritud seal varem olnud "Budjomkini küla" - lisandid olid kolmes eri kapis ja selle asemele sai paigaldatud korralik lisandite kapp, kus kõik tooted on ühes vitriinis.

Loodan ,et ka Revalis käivatel klientidel nüüd parem ülevaade, mis tooted letis olemas on, varem olid need üksteise otsas ja taga ja eda sealt sotti ei saanud.. Õige pea teen kohe ka uue maitse degustatsioone eri klubides.

Muideks järgmisel nädala alguses jõuab ka meie lettidele uus Puddingu maitse: maasikas valge - šokolaad, seega tasub oodata uut töönädalat

Siin pilt väljapanekust

post-22-0-33314000-1360998905.jpg

Miki tuli vastlapäeval külla - kuklitega

post-22-0-82520800-1360998913.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna käisin lastega jällegi uisutamas, võtsin teised uisud ja olid palju mugavamad ja sain keskenduda sõidule - selline mõnus aeroobne puhkepäeval. Peale seda veel Ahaa keskuses ja 4D kinos - kärutasin mööda Tartu tänavaid, raputas 4D -s nagu ilma 4D -ta Tallinna tänavatel... :D .Tallinna linnas on olukord ikka hull, teed on ära lagunenud nii ,et keskendu kogu aeg sellele, et kuhugi löökauku sisse ei käruta ja esisild maha ei jääks...

post-22-0-96185000-1361027134.jpg

Täna olid kaasas mõlemad tütred väiksem Emilia ja suurem Amani

post-22-0-91682900-1361027272.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna käisin lastega jällegi uisutamas, võtsin teised uisud ja olid palju mugavamad ja sain keskenduda sõidule - selline mõnus aeroobne puhkepäeval. Peale seda veel Ahaa keskuses ja 4D kinos - kärutasin mööda Tartu tänavaid, raputas 4D -s nagu ilma 4D -ta Tallinna tänavatel... :D .Tallinna linnas on olukord ikka hull, teed on ära lagunenud nii ,et keskendu kogu aeg sellele, et kuhugi löökauku sisse ei käruta ja esisild maha ei jääks...

post-22-0-96185000-1361027134.jpg

Täna olid kaasas mõlemad tütred väiksem Emilia ja suurem Amani

post-22-0-91682900-1361027272.jpg

Ära parem räägigi Tallinna tänavatest, see on ikka uskumatu, mis siin toimub.

Kus see liuväli asub, tundub päris vägev koht? Kas see asub kuskil kõrgemal, mitte maas? Ja üks soovitus, mis mulle kunagi uisutades tehti, öeldi mulle, et kui uisutada tahad, peaks jalga panema iluuisutaja uisud, mitte jäähoki omad. Ise ka ei ole "tippuisutaja" ja siis mulle öeldigi, et kui normaalselt uisutada tahad siis saab seda v'ga edukalt teha iluuisutaja nahast uiskudega. Aga eks iga inimene on erinev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ära parem räägigi Tallinna tänavatest, see on ikka uskumatu, mis siin toimub.

Kus see liuväli asub, tundub päris vägev koht? Kas see asub kuskil kõrgemal, mitte maas? Ja üks soovitus, mis mulle kunagi uisutades tehti, öeldi mulle, et kui uisutada tahad, peaks jalga panema iluuisutaja uisud, mitte jäähoki omad. Ise ka ei ole "tippuisutaja" ja siis mulle öeldigi, et kui normaalselt uisutada tahad siis saab seda v'ga edukalt teha iluuisutaja nahast uiskudega. Aga eks iga inimene on erinev

See on Harju tänava liuväli... ;) . Eks ma sealt kohapealt laenutan ja seal minuteada muud ei ole kui hokiuisud. Polegi tavalisetega aastakümneid uisutanud, lapsepõlves olid tavalised, kuid siis ei osanud uisutada. :D Tahaks osata ka tagurpidi uisutada, kuid ei saa pihta kuidas see käib. Muidugi uisutades mõtled, kuidas seal šefid 4 kordseid hüppeid ja tõsteid teevad, vaata et üldse püsti seisad.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njaa, mingist piirist ei ole kastile hüppes enam põhiasi tõukejõud vaid puusapainutuse amplituud.

St mees kes hüppab hästi, aga puusad painduvad kehvasti võib saada kehvema tulemuse kui tüüp, kes hüppab kehvemini, aga kelle puusad painduvad paremini :)

Et lõpmatult pole ka mõtet seda kõrgust taga ajada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njaa, mingist piirist ei ole kastile hüppes enam põhiasi tõukejõud vaid puusapainutuse amplituud.

St mees kes hüppab hästi, aga puusad painduvad kehvasti võib saada kehvema tulemuse kui tüüp, kes hüppab kehvemini, aga kelle puusad painduvad paremini :)

Et lõpmatult pole ka mõtet seda kõrgust taga ajada :)

Ma arvangi ,et mul on pigem see puusapainutuse amplituud kui tõukejõud.... ;) . Puusad on kinflasti paremini lahti, sest venitan ennast piisavalt ja teen ka erienvaid kükivariatsioone laia haardega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane ühistrenn nagu igal pühapäeval Reval - Spordis algusega 17.00. Ole kohal!

Ise vaatan mida teen, sest praegu puhketsüklis selgub suuresti kohapeal ,mis trennisoov on ja mida parasjagu keha ütleb. Kindlasti ootan ülevaatusele kevadeks valmistuvaid sportlasi, kes tuleb poseerima, kes toiduplaani ülevaatama - nendega lepime ajad kokku eetriväliselt.

Aeg tiksub omasoodu ja Reval Cupini, mis on ka käesoleva aasta esimene kulturismi ja fitnessi võistlus jääb täpselt 7 nädalat. Võistlejad, kes on juba vaimusilmas planeerinud seda võistlust oma võistluskalendrisse, võite juba regitreeruda minu mailiaadressile ott@fitness.ee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitavad numbrid lõin kokku oma treeningpäevikust, nimelt Raskejõustiku kateedri dotsent Peep Päll palus mul saata talle oma treeningmahtude numbrid ja kuna ma neid igapäevaselt ei arvuta, siis koukisin välja vanad trennipäevikud ja lõin natuke numbreid kokku ja 2003 kui ekstremaalselt palju treenisin, tagantjärgi öeldes raudselt ületreenisin,.... :D kui trennimahud olid järgmised:

Trennimaht selg ja jalad - kuni 35 tonni trenn

rind,õlg triitseps - 22-24 tonni

Nädala maht 175 tonni.... :D

Aastane tonnaaz 4200 - 5000 tonni... ;)

Kui keegi on veel oma numbreid kokku löönud, siis võiks need võrdluseks välja tuua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×