Jump to content
Kymou

Tülpimus

Recommended Posts

Tere

Minu mure, mida ma valesti teen.

Olen teinud jõutrenni umbes 2 kuud. Alutasin jõusaalis paar korda nädalas, nüüd aga teen 5-6 korda 2 tundi nädalas. 1 tund kulub kiirkõnnile või rattasõidule. 2 tund on teatud lihasgrupi treening, käed, kõht või jalad. kätele üldiselt tõstan 15 kg-seid hantleid ja teisteks harjutusteks 4 kgseid. Teen üldiselt 6 korda 5. kergematega 12 korda 5. Kätele on juba lihasmassi tulnud ja üldisel on keha ikka paremaks läinud aga kaal on sama ning kõhult ja jalgadelt rasv ei lähe nii ära nagu sooviksin ( on läinud paremaks aga mitte nii hea kui tahaks)

Söön ( üritan süüa) palju valke ja minimaalselt süsivesikuid ( nüüd stressist olen hakanud hommikuti mõned päevad magusat sööma , näiteks 3 šhokolaaditükki või 4 küpsist, mis tekitab mulle jälle masendust)

Ma rabelen ja treenin aga tulemusi nagu ma tahaks ei ole. Mõtlesin nüüd appi võtta steplaua ja vahetada kava, et pool tundi kõhulihaseid või käelihaseid ja pool tundi jalgadele ning üritada veel vähem sööma hakata ja enam vähem juurikaid süüa.

Mida ma peaks muutma?

Olen 18 ja naine:)

Jään ootama vastuseid:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks siis kaal ei lange (Kui ma vähe söön) ma arvan, et ma ei söö vähe, ma üritan lihtsalt lahjasid asju süüa ja valgurikkaid - kohupiim, muna, liha, jogurtid ( ei ole rasvata piimatooted). Muidugi ma saan lisa kaloreid alkoholist:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõutrenniga ei peagi kaal langema väga kiirelt, lihased lähevad tihkemaks ja raskemaks. Küll peegelpilt paremaks muutub, toiduvalik tundub suht normaalne olema. Kuid ära süsivesikuid liiga nulli ka piira, hommikul väike puder ja peale trenni banaan/jogurt näiteks... Kindlasti oleks kasulik ka päevane kaloraaz üle vaadata, liialt vähene söömine võib vastupidiseid tulemusi anda.

Edited by Arx07

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks siis kaal ei lange (Kui ma vähe söön) ma arvan, et ma ei söö vähe, ma üritan lihtsalt lahjasid asju süüa ja valgurikkaid - kohupiim, muna, liha, jogurtid ( ei ole rasvata piimatooted). Muidugi ma saan lisa kaloreid alkoholist:(

Bingo! Alkohol on teadagi puhas suhkur, mis igasugusele dieeditamisele vastu töötab. Räägi, mida sa üldiselt jood ja ära piirdu vaid alkoholiga, vaid loetle kõik ära.

Samuti on risk, et sööd lihtsalt liiga vähe ja keha on stressi läinud või oledki suure stressi all. Viimase puhul võid ükskõik mida teha, aga kaal ei muutu ühegi valemiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bingo! Alkohol on teadagi puhas suhkur, mis igasugusele dieeditamisele vastu töötab. Räägi, mida sa üldiselt jood ja ära piirdu vaid alkoholiga, vaid loetle kõik ära.

Samuti on risk, et sööd lihtsalt liiga vähe ja keha on stressi läinud või oledki suure stressi all. Viimase puhul võid ükskõik mida teha, aga kaal ei muutu ühegi valemiga.

Tõsi ta on, et alko paneb korraliku põntsu rasvapõletusele. Et tagasi saada järjele või keha rasvupõletama siis võtab jällegi natuke aega.

Küsimus, kumb sul enne on jõutrenn ja siis aeroobne või siis vastupidi?

Ja ma loen, et teed trennipäeval 2h trenni, aga kirjutasid, et 1h ratast või kiirkõndi ja 2h mingi lihastreening, selgita täpsemalt?

Hea oleks kui viitsiksid päeva söögi välja tuua, siis ka paremini aimu mis toimub.

Edited by Mansel

Share this post


Link to post
Share on other sites

No alkoholist on siidrid( jah need kõige jubedamad:D) õlu ja no üldiselt kangemaid asju ma ei tarbi, vahest ehk rumm. Pärast trenni ma söön alati midagi just kas siis kodujuustu või muna.

Ma olengi tüdinenud, ma võtan trenni nagu kohustust või kui ma näiteks jätan ühe päeva vahele, siis tunnen suuri süümepiinu. Samas progress on olnud suur, näiteks 2 kuud tagasi ma ei jõudnud ühtegi kätekõverdust teha ja nüüd teen 30 järjest.

Enne teen aeroobset trenni ja pärast jõu. Aeroobne on nagu soojenduseks, mul on nii lihtsalt kergem, kui kohe hakata hantleid tõmbama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii minu päev siis:)

Hommikul puder, kohupiim ja kohv( üldiselt kõrval paprikas ja tomat) sepikuviil

siis tavaliselt hiljem mõni muna või juustuviil

kui tööl olen siis söön kartulit ja kastet ja värsket salatit.

õhtul kas lihatükk või kala ja siis tomat,paprikas ( vahest juurde kartul ja riis)

siis on üldiselt trenn- sõidan tund rattaga või kõnnin tunni (üks neist)

siis hakkan tegema kas tund aega teatud lihasgruppi( näiteks, käed,kõht,jalad)

Ehk siis trenn koosneb tund aeroobne ja tund jõu, igapäev eraldi lihasgrupp

Pärast seda söön, kas lihatüki või muna või jogurtit.

Vot ( midagi taolist)

Share this post


Link to post
Share on other sites
No alkoholist on siidrid( jah need kõige jubedamad:D) õlu ja no üldiselt kangemaid asju ma ei tarbi, vahest ehk rumm. Pärast trenni ma söön alati midagi just kas siis kodujuustu või muna.

Ma olengi tüdinenud, ma võtan trenni nagu kohustust või kui ma näiteks jätan ühe päeva vahele, siis tunnen suuri süümepiinu. Samas progress on olnud suur, näiteks 2 kuud tagasi ma ei jõudnud ühtegi kätekõverdust teha ja nüüd teen 30 järjest.

Enne teen aeroobset trenni ja pärast jõu. Aeroobne on nagu soojenduseks, mul on nii lihtsalt kergem, kui kohe hakata hantleid tõmbama.

No soojenduseks täiesti piisab kui teed 10-15 min( 1 h natuke liig), et proovigi kergem soojendus, mis eespool mainisin, siis jõutrenn ja lõppu siis otsa 30 min aeroobset. Saad siis jõutrennist rohkem välja pigistatud ja kuna oled süsivesikud kehas mingil määral ära kasutanud, siis keha hakkab rasva põletama.

Kui on jõukas jooksulint, siis proovi seda. Jooksuga kulutab natuke jällegi rohkem kui kiirkõnniga ja rattaga.

Eks proovi ja anna teada. :P

Edited by Mansel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mind huvitab milline su kava täpselt välja näeb, sest 5x6 kätele on küll väga veider.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii minu päev siis:)

Hommikul puder, kohupiim ja kohv( üldiselt kõrval paprikas ja tomat) sepikuviil

siis tavaliselt hiljem mõni muna või juustuviil

kui tööl olen siis söön kartulit ja kastet ja värsket salatit.

õhtul kas lihatükk või kala ja siis tomat,paprikas ( vahest juurde kartul ja riis)

siis on üldiselt trenn- sõidan tund rattaga või kõnnin tunni (üks neist)

siis hakkan tegema kas tund aega teatud lihasgruppi( näiteks, käed,kõht,jalad)

Ehk siis trenn koosneb tund aeroobne ja tund jõu, igapäev eraldi lihasgrupp

Pärast seda söön, kas lihatüki või muna või jogurtit.

Vot ( midagi taolist)

Kartul ja kaste kõige rohkem häirib, et seal võiks mingi liha olla pigem ja kartul.

Aga tavaharrastaja kohta suht tundub, aga muidugi koguseid ei tea :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
EI sa ei pea kuskile saali minema,et lihastoonust saada.mõiste kodused tingimused on ka väha umbmäärane.

Põhimõtteliselt küll, kui olemas nii öelda "basic" asjad. Sul tundub olevat

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ..kartul see kaste on üldiselt lihaga:D

Igastahes... kodus teen trenni oma hantlitega, matiga ning kasutan ka tooli ja steplauda:) seda mõtlesin koduste tingimuste all:)

Jooksmise poole pealt, isegi see muusika ei aita, proovin küll aga ei istu jooksmine, vastik tunne tekib:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ..kartul see kaste on üldiselt lihaga:D

Igastahes... kodus teen trenni oma hantlitega, matiga ning kasutan ka tooli ja steplauda:) seda mõtlesin koduste tingimuste all:)

Jooksmise poole pealt, isegi see muusika ei aita, proovin küll aga ei istu jooksmine, vastik tunne tekib:D

Harjumise küsimus( kui just tõesti mingi füsioloogiline probleem pole). Arvan 2 kuud tagasi, kui alustasid trennidega, siis ka ei aimanud, et hakkavad süümekad tekkima trenni vahele jätmisel, see näitab nii mõndagi. Äkki jooksmisega hakkab sama olema.

Kui muidugi väga vastumeelt, siis pole mõtet seda vägistada ka :P

Edu! :)

Edited by Mansel

Share this post


Link to post
Share on other sites

basic on minu peas.oskus ja tahe mõelda ja kombineerida.

surumised,tõmbed,hüpped jooksmine jne jne kõike annab ilma vahenditeta teha ning selle natukese mida on vaja leiab kasvõi looduses.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eks ma ponnista:D Ma arvan ise ka, et harjub ära.

Üldiselt lisan juurde, et kaloreid ei tasu trenni tehes lugeda. Ühe burgeri ärapõletamiseks peaksid 10 tundi ratast sõitma. On see normaalne? No way! Aeroobset pole vaja teha kalorite põletamiseks, vaid ainevahetuse käima tõmbamiseks, mida soovitan soojalt HIITi metoodikal teha. Ehk siis mine välja, kõnni minut-kaks, sprindi ca 20 sekundit ning korda tsüklit tunde järgi, kuid mitte vähem, kui 2 korda. Lisa tsükleid tunde järgi, 6x sprintimine on juba väga hea. Selline trenn lööb 3 kärbest ühe hoobiga: parandad aeroobset ja anaeroobset vormi ning treenid ka lihaseid. Ainevahetusele teeb see imesid :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×