Jump to content

Recommended Posts

Tere kõigile kes veel puhkavad ja vana aastat hakkavad ära saatma.

Nüüd juba kaks nädalat jutti korralikku trenni saanud teha ja vaikselt hakkab vorm tulema. Plaanin 27 jaanuar võistleda Politsei lahtistel meistrivõistlustel jõutõstmises, tulemuse tahaks ligilähedasele eelmise aasta tulemusele saada, kuid vaid 10 kilo kergema kehakaaluga.

Eile sai juba natuke raskemalt kükki tehtud ja jalad annavad korralikult tunda, üleüldse mingi väsimus on sees. Täna tegin rinda ja biitsepsit.

Lamades surumine 120 paar kordust , siis 110-ga siis 100-ga ja siis 90-ga

teiseks horisontaal pingil hantlitega surumine ja kohe plokil lend otsa

Biitseps hantlitega vaheldumisi ülevalt alla püramiidi ja juba oli käsi täis

siis plokil sirge pulgaga biitseps küünarvarred põlvedel

ja kolmandaks plokil biitseps ülevalt

Lõppu veel kõhtu ja põiklihaseid

Kaal on püsivalt stabiliseerunud , sipa isegi madalam kui peale eestikaid esmaspäeval. Hommikune kaal on kusagil 80,5 kg.

Kükis hakkasin ka raami jälle sisse tooma , kuna muidu ei harju suure raskusega ära. Panin 280 ja tegin kõrgele raamile kordusi, kuid jah peab vist enda võõle veel ühe augu juurde tegema kuna siiani on suur vöö

Aga lõppu veel üks pilt ka hetke vormist:

post-3152-0-10628800-1325175159.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

eile tegin jõutõmmet, alustasin ülesminekuga ehk siis vana hea 5sed 3sed 1sed.

tõmbasin kitsalt mitte sumo ja uus isiklik rekord tuli ära.205 sain ülessse.minukohta on see esialgul ok tulemus kuna viimati tõmmet tegin suvel.seda ka kerge raskusega ja korduseid.

jõutõmmet tahaks enamvähem üle 1 seljatrenni teha ehk paraneb ka rekord veelgi

lailihasele tegin hantliga 1käega tõmbed,siis t-kang ning rihmadega plokil allatõmbed

peale seda triits-piits

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere kõigile kes veel puhkavad ja vana aastat hakkavad ära saatma.

Nüüd juba kaks nädalat jutti korralikku trenni saanud teha ja vaikselt hakkab vorm tulema. Plaanin 27 jaanuar võistleda Politsei lahtistel meistrivõistlustel jõutõstmises, tulemuse tahaks ligilähedasele eelmise aasta tulemusele saada, kuid vaid 10 kilo kergema kehakaaluga.

Eile sai juba natuke raskemalt kükki tehtud ja jalad annavad korralikult tunda, üleüldse mingi väsimus on sees. Täna tegin rinda ja biitsepsit.

Lamades surumine 120 paar kordust , siis 110-ga siis 100-ga ja siis 90-ga

teiseks horisontaal pingil hantlitega surumine ja kohe plokil lend otsa

Biitseps hantlitega vaheldumisi ülevalt alla püramiidi ja juba oli käsi täis

siis plokil sirge pulgaga biitseps küünarvarred põlvedel

ja kolmandaks plokil biitseps ülevalt

Lõppu veel kõhtu ja põiklihaseid

Kaal on püsivalt stabiliseerunud , sipa isegi madalam kui peale eestikaid esmaspäeval. Hommikune kaal on kusagil 80,5 kg.

Kükis hakkasin ka raami jälle sisse tooma , kuna muidu ei harju suure raskusega ära. Panin 280 ja tegin kõrgele raamile kordusi, kuid jah peab vist enda võõle veel ühe augu juurde tegema kuna siiani on suur vöö

Aga lõppu veel üks pilt ka hetke vormist:

Pizza sa oled nendelt mastersi vanameestelt ka pildistamise ära õppinud, kas dušširuumis või peldikus moblaga, püksid rebadel.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ott eks vanus ikka õpetab, aga jh mul pükse ei olnud see oli rätik, ja kui siin metsas üksi oled siis on suht raske leida inimest kes pilti teeks ja mingi ühe pildi jaoks just eriti tervet kaameravarustust ei viitsinud ka püsti panna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bulgaarias peetakse klassikalist kulturismi ikka täisväärtuslikuks spordiks, loe siit :unsure: , erinevalt meie koduvabariigist.

Kui spordiajakirjanikud juhtuvad vaatama, siis saagem tuttavaks:

Taavi Koovit 2011 maailameister klasskalises kulturismis -180cm

post-17-0-93391400-1325189616.jpg

Ja samuti klassikalis kulturismi maailameister Tallinast 2011

Bulgarian “Sportsman of the year” Konstantin Paskalev

post-17-0-17828200-1325190056.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

selleks aastaks trennidega kõik.täna tegin viimase trenni ette kuna homme, 1.mesel on sparta suletud.2päeva puhata ka ei tahtnud seega läeb 2sel juba edasi trennid.

tegime aimari ja gunnariga koos.Alustasin nagu ikka jalapäeval,kükist.tegin 160kg x4 rohkem ei teinud edasi.selg väsinud veel eelmisest tõmbest.Siis tegin kangiga välja asteid.hetkel on saalis siuke vaba ruum taga seina ääres , kus saab jalutada ühte saali otsa ja tagasi.Olen kaks jalatrenni järjest teinud seda harjutust ja mõjub ikka väga hästi.Istudes jalgade sirutused ette ja kakspealihasele kõhuli trenaz.siis säärele ja kõhule ka lõpetuseks.

uuel aastal , uue hooga

korduvad kõik vanad vead

nendest,kes olnud väiksed põrsad

saavad suured sead :P

Head vana aasta lõppu !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere taas!

Vana aasta rõõmsalt koos teamiga ära saadetud ja peab mainima, et järjekordselt väga tore üritus oli! Tänud selle eest eraldi Laurale.

Natuke siis trennidest ka... Kuna täna on 1 jaanuar ja sparta suletud , siis sai tehtud trenn ette. Ehk siis mul tuli neli trenni järjest. Kaks neist oli jala trennid ja üks rinnale ja üks seljale. Eraldi äramärkimist vajaks eilne küki trenn, kus kükkisin oma isiklikule rekordile 10 kg juurde ehk siis uus rekord on 185 kg. Nüüd aeg väike paus teha trennidega sest tunnen, et hakakb ülekoormus tulema.... nimelt õlas on pinged sees. Teen nüüd kuus päeva puhkust ja käin vahepeal Hollandis. Sealt tagasi sisi tulevad ka esimesed vormi pildid.

Keha kaal on alates 15 septembrist tõusnud kuskil 7,5 kg ehk siis praegune hommikune kaal on 73 kg

Nii, et uuel aastal uue hooga ja lubasin endale sel aastal palju võistlusi :D Head uut aastat kõigile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, uus aasta on alanud ja ka esimene trenn sel aastal tehtud. Tegime trenni koos Rainiga. Trennipäev siis Selg/käed

Esimeseks tegime jõutõmmet, seda teen tavaliselt üle nädala. Tõmme siis kitsalt ja pealt haardega ning kangi enne seeria lõppu maha ei pane.

Edasi oli lailihaseharjutused ning lõpus biitsepsile 3 harjutust ja triitsepsile 3.

Peale trenni tegime ka juba poseerimist läbi koos Rainiga. Täna tuli palju paremini välja kui eelmistel kordadel. Eks nüüd hakkab see kõva töö pihta ja vähemalt poseerimisega ei tohi kohta ära anda võistlustel. Rain vaatas ka enda vormi üle ja ei ole nii põrsas midagi :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna tegin pikalt trenni üle päeva ja lihasgrupid olid jaotatud 3le päevale siis nüüd on aeg veidi kava muuta. Hakkan siis tegema 3trennis 1 vaba 1 trenn 1 vaba ja 3 trennis:) ehk siis 3l päeval teen ülakeha ära puhkus, jalad,puhkus ja uus ring. Hetkel ülepäeva trenniga kaob see intensiivsus ära ja samalihase trenn jääb liiga kaugele. Kuna nüüd alustan ka valmistumist kevadeks siis hakkavad tulema ka vormi pildid:D esialgu siis udused ;) kui hästi läheb siis veidi tervamad lõpus :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samamoodi nagu aimar,muutsin ka enda trenniplaane natuke ja kui hetkel tegin peale võistluseid 1 trenn 1 vaba ss nüüd teen edasi 2trennis 1 vaba.Täna tegin jalapäeva.Alustasin kükiga,lõpptulemuseks tegin 175kg x4 .Peale selle veel jalapress,kus viimases seerias tegin 400kg x4.eelmised raskused olid 8-10 kordust seerias.

Ette sirutused istudes uuel aparaadil ,mida tegin esimest korda ja jalad oli trenni lõpus korralikult läbi.Veel 2pealihasele kõhuli trenas +säärelihasele .Kaks harjutust tegin kõhule ka lõppu.

hetkel peal trenni protein block

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Reisilt juba reede hommikul tagasi ning isegi kaks trenni juba tehtud... enesetunne päris hea kuigi on veidi selline pehme tunne :P Laupäeval alustasin siis rinna trenniga, seal tegin 125 kg mõned 8 sed kordused. Edasi rinna trenazöörid ja triits ning biitseps. Eile enne trenni pidasime Taaviga veidi plaane ning muutsime veidi trenni kava. Siis eilne trenn saigi tehtud koos Rainiga ja selg täna selja lihased jube valusad.

Tegime ka mõned vormi pildid. Ütleme nii , et toorik on olemas , mille pealt edasi minna :D Pilt on küll udune aga ega ilma dieedita ei saagi kuiv olla...

0928595473d173.jpg

Muidugi poseerimisel on päris palju vigu aga iga korraga läheb paremaks.. pilte vaadates saan ise aru mis vead tulevad :)

0928595699ee09.jpg

Keha kaal on endiselt seal 72,6 kandis. See siis hommikune kaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käisin eile konte väänamas Siim Altosaare juures. Nimelt oli mul probleeme puusadega, kükkides kippus vasakpool allapoole jääma kui parem ja ette kummardudes vastupidi. Viga on selles et ikka need samad süvalihased on nõrgad.... Lisaks tuvastas vigastuse ohu õlas. Edaspidi pean esialgu tagaõlga treenima 45 kraadi all 90ne asemel. Ning seda ravima külma kottidega. Lõpus näitas veel kuidas jalasirutaja lihaseid venitada.( see nimelt üks põhjuseid tavaliselt miks põlved valutama hakkavad) Peale seda käisin veel Margus Silbaumi toitumisloengus veidi targemaks saamas. Täna oli Esimene tööpäev pärast puhkust. Õnneks oli kerge tööpäev ja trenni see täna ei häirinud. Trenn tuli hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei kõigile. Pole ammu oma tegemistest kajastanud. Minu jaoks puhuvad alates uuest aastast uued tuuled. Olen kolinud võõrsile ja ürian siin oma trennidega Team Kooviti lippu kõrgel hoida:)

Eelmine nädal otsisin alles klubi ja seega sai jõusaalis käidud vaid 2 korral. Alates eilsest olen aga ametlikult spordiklubi ChiliFitness liige. Klubi meeskond on hästi tore. Masinad on väga head ning palju on ka selliseid, mida ma enne pole kohanud.

Sellel nädalal olen jutti juba 3 trenni teinud ja enesetunne on super. Ka raskused hakkavad tasahilju taastuma ja selle üle on mul eriti hea meel.

Kui masinatest rääkida, siis minu üks vaieldamatu lemmik on sõudeergomeeter vee takistusega. Alguses ma isegi vihastasin, sest minu jaoks oli nii harjumatu. Nüüd aga vist ei oska selleta olla :)

Kahjuks täna mul fotokat kaasas polnud aga eks lähiajal teen siis lemmikust pilti ka.

Eks üritan hakata taas vaikselt oma tegemisi kajastama. Preagu elan veel sisse ja kohanen :)

post-4312-0-56858300-1326295358.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga tore jutt Marguse poolt, minu soovitus talle oleks tulevikus teha loeng nii ,et arvutit ees ei oleks või arvuti täidab näiteks slaidishow rolli. Vastasel juhul jääb mulje, et loetakse tekst maha ise seda mitte teadmata...paratamatult minul selline mulje tekkis. Parem mõni asi pabertahvlile välja kirjutada, siis jäävad mingid numbrid või olulised asjad ka inimestele silme ette. Kuid muidu igati positiivne - et tervisekuulutajaid juurde tuleb ja just aladel kus varem ei ole sellele erilist tähelepanu pööratud. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane tööpäev kujunes pea 12h pikaks kuna hetkel on töö linnast kaugel.Sain kodus olla 20min kui juba trenni poole teele.Alustasin tänast jalatrenni nagu ikka kükiga,seekord siis ülesminek ,algul 6sed kordused,siis 3sed ja alates 150 läksin 1stega. 170x1,190x1 ,200x1 (minu jaosk rekord) ja siis mõtlesin ,et tuleks ikkagi allajäämiseni minna ,panin 210,sedagi suutsin liigutada kui lõpuni ei kükkinud :rolleyes: eks mõni teinekord.kang raske selgavõtta ja käia pole.Peale seda võtsin raskust väheke maha ja 180kg x4.

Edasi jalapress,kordasin eelmise nädala saavutust ehk 400kg seal.Siis üks uus harjutust mida ma kirjeldada ei oska aga meenutab niiõelda aluselt tõmbeid ,koormus pmst aint jalgadele.Ning veel ettesirutused.Lõpetuseks kõhulihasele ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×