Jump to content
Ra1t

Liigne rasv kõhul

Recommended Posts

Tere!!

Suvi tulekul ja suur mure seoses keha väljanägemise osas.Kaalun ise 83kg,pikkust 182cm ja vanust 16.Pilt võib küll petlik olla,et ei ole midaig nii hullu kuid ise rahul ei ole ja tundub minujaoks suur.Umbes 2 aastat tagasi kaalusin 70-72kg,tuli aeg kuni trennis ei saanud enam pikemalt käia,umbes 1,5 aastat vägavähese trenniga ja nii tulid need 10+ kilo juurde ja nüüd ei saa enam kaalu 70piirile tagasi mille jaoks pöördusingi siia,asjatundjate poole;)Kindlasti kaalutõusu soodustas 5 kuud jõusaali,millearvelt ka tuli lihaste kasv ja kaalu suurenemine.Mida teha et saada nö pekkist v rasvast lahti mis valitseb tervel kehal,enamasti kõhu piirkonnas!??Olen söönud 1 kuu tunduvalt vähem kui varem kuna lihtsalt ei jõua palju enam süüa ja ei tea miks ja selletõttu olen 2kg kaotanud,kas lihaste v siis rasva % arvelt!?...ei tea.Toitumisest niipalju et söön päevas umbes 2-3x korralikult et suuremad portsud jne,ja 2x väiksed näksimised,hommikuti ei söö.Siin ka pilt,et oleks parem ülevaade...

28042011151.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

see, et sa hommikuti ei süü, on kindlasti halb. ilma hea hommikusöögita on hea vorm i omamine kahtlane (kuid mitte muidugi võimatu).

jõusaalis soovitan edasi käia, sest aitab keha paremasse proportsiooni viia - isegi kui nt rasva jääb sama paljuks, näed parem välja, sest lõdval kehal on rasvapolstrit palju paremini näha.

sööd vähem - ok. aga üks hiljutine teema siin foorumis näitas vägailmekalt, et õige kaloraaži korral ei pruugi toitumine sugugi ok olla. olulisem on, MIDA SA SÖÖD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Praegusel ajal mingit trenni ka teed v?

Hetkel mitte,kuna pole aega olnud piisavalt,aga mõtlesin küll uuesti peale hakata.Aga ma ei tea kas kohe massitreeningut v aeroobset algul,kuidas tõhusam oleks!?!?kui eesmärgiks on kaalu langetamine,kõhust vabanemine ja saada normaalne trimmis keha ja siis alustada lihasmassi treeningut vms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hakka regulaarselt treeningutega tegelema. Olgu selleks jõusaal, harjutused oma keharaskusega, aeroobne/anaeroobne treening vms. See rasv ei ole sul praegu ainult kõhu peal ainult, vaid igal pool. Kui saad kõhtu väiksemaks, siis see välimust väga ei muuda ega mingeid lihaseid välja too. Oled lihtsalt kõhnem, kogu moos. Regulaarne trenn taha, toitumine asjalikumaks (ei ole sellega praegu kursis) ning järgmiseks suveks olen kõvasti paremas seisukorras, kui praegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soovitus - kui sul on materiaalselt võimalik, siis telli endale toitumiskava.

Palju see toitumiskava maksab ja kuidas nad seda koostavad?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hakka regulaarselt treeningutega tegelema. Olgu selleks jõusaal, harjutused oma keharaskusega, aeroobne/anaeroobne treening vms. See rasv ei ole sul praegu ainult kõhu peal ainult, vaid igal pool. Kui saad kõhtu väiksemaks, siis see välimust väga ei muuda ega mingeid lihaseid välja too. Oled lihtsalt kõhnem, kogu moos. Regulaarne trenn taha, toitumine asjalikumaks (ei ole sellega praegu kursis) ning järgmiseks suveks olen kõvasti paremas seisukorras, kui praegu.

Mul ongi algu leesmärk suuremast rasvast vabaneda ja kaalu langetada ning kõhnem välja näha sest praegune seis on selline paksem vms kohukam ja siis kui kõhneb hakkas lihaseid välja tooma,v kuidas oleks parem,et need välja tuuna,six pack ja rinna lihased jne!?!?

Söömisest niipalju...

Hommikul:ei söö tavaliselt,kui hakkan sööma siis

mõned võileivad

tee

Lõuan:koolis supp v praad,

Peale kooli mõned pirukad ja mahl

Õhtusöök:

Praad enamjaolt(riis,kartul,makaron,kana,liha,)

Olen mõelndu hilisemaks näksimiskes veel mingit jogurit v kohupiima v siis kodujuustu,oleks see hea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sul seda rasva polegi nii palju lihtsalt lihast tiba puudu. Söö korralikult ja PIISAVALT ja tee tugevalt trenni ningi 2-3x nädalas aeroobset ning näed tulemusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumine on hetkel ikka täiesti käest ära, alusta sellest, et hakkad hommikuti sööma. Nt Inglise hommikusöök on väga maitsev ja kasulik või siis üks korralik omlett.

Samas tundub, et väga kaalu alandada polegi vaja, vaid pigem on sul krooniline lihastepuudus ja ega see pilt kaalualandamisel eriti paremaks ei läheks. Soovtus: tee jõutrenni ja söö targalt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toitumine on hetkel ikka täiesti käest ära, alusta sellest, et hakkad hommikuti sööma. Nt Inglise hommikusöök on väga maitsev ja kasulik või siis üks korralik omlett.

Samas tundub, et väga kaalu alandada polegi vaja, vaid pigem on sul krooniline lihastepuudus ja ega see pilt kaalualandamisel eriti paremaks ei läheks. Soovtus: tee jõutrenni ja söö targalt :)

Lihaste kasvatamine ja jõutrenn muudaksid keha trimmikamaks vms,nagu tooks lihaseid esile et nagu jah,sellist rasva võdisemist oleks vähem!???

Oskaksid soovitada midagi peale hommikusöögi muud ka teistesse söömakordadesse!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lihaste kasvatamine ja jõutrenn muudaksid keha trimmikamaks vms,nagu tooks lihaseid esile et nagu jah,sellist rasva võdisemist oleks vähem!???

Oskaksid soovitada midagi peale hommikusöögi muud ka teistesse söömakordadesse!?

Ektomorfide ehk loomult saledate puhul kipub olema nii, et lihast on minimaalselt, kaal normaalne või veidi madalam, aga keha selline lõtv ja võdisev, mis tulenebki lihaste puudumisest. Kui rohkem tailiha alla saad, siis tõmbab see üldmulje märksa esteetilisemaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Söömisest niipalju...

Hommikul:ei söö tavaliselt,kui hakkan sööma siis

mõned võileivad

tee

Lõuan:koolis supp v praad,

Peale kooli mõned pirukad ja mahl

Õhtusöök:

Praad enamjaolt(riis,kartul,makaron,kana,liha,)

Olen mõelndu hilisemaks näksimiskes veel mingit jogurit v kohupiima v siis kodujuustu,oleks see hea?

Üldiselt peaksid oma toitumise väga ümber tegema. Seetõttu usu meid ning tee oma elu parim investeering ning telli toitumis/treeningkava. Saad seda siit samalt lehelt tellida. Või siis tsekka mu siginatuuri ja telli sealt. :)

Paar kuud ning võid totaalselt erinev välja näha. ;)

Minu näide. 5 kuud ise mässamist + 4 kuud professionaali poolt koostatud kava.

post-7558-1304357741_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Natuke offtopic, aga Arch, su edevusel ikka pole piire :rolleyes:

Asi pole niiväga edevuses kui selles, et inimesi motiveerida. Mitte, et mu tulemused oleksid just metsikult head - aga milleks inimestele soovitada umbmääraselt kava tellimist, kui puudub inimesel ettekujutus mida sellega saavutada võib?

Tunduvalt lihtsam on kavade tellimist inimestele soovitada kui on ka mõni pilt näidata mida kavaga on saavutatud. Kui keegi teine oma pilte ka jagaks siis oleks väga kiiduväärt. Kahjuks enamik oma vormi internetis väga levitada ei taha mingil põhjusel.

Ning inimesed tellivadki kavasid teadmata mida otseselt oodata. ;)

Mul suht savi, kas mind peetakse edevaks või mitte. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asi pole niiväga edevuses kui selles, et inimesi motiveerida. Mitte, et mu tulemused oleksid just metsikult head - aga milleks inimestele soovitada umbmääraselt kava tellimist, kui puudub inimesel ettekujutus mida sellega saavutada võib?

Tunduvalt lihtsam on kavade tellimist inimestele soovitada kui on ka mõni pilt näidata mida kavaga on saavutatud. Kui keegi teine oma pilte ka jagaks siis oleks väga kiiduväärt. Kahjuks enamik oma vormi internetis väga levitada ei taha mingil põhjusel.

Ning inimesed tellivadki kavasid teadmata mida otseselt oodata. ;)

Mul suht savi, kas mind peetakse edevaks või mitte. :)

Kulturism ongi edevate meeste ala :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kulturism ongi edevate meeste ala ;)

Nagu ka kõik muu maailmas. Igaüks tahab ülejäänud maailmale kuidagi muljet avaldada. On see kas puhtalt edevuse näol, või tõestatakse, et ollakse tugevaim, ilusaim, targeim jne.

Vähe on neid, kes teevad seda mida teevad ainult enda jaoks või siis oma lähedaste jaoks. Enamik tahavad siiski oma tehtud töö ja vaeva eest mingit tunnustust saada - mis on ka täiesti normaalne. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui su eesmärk on keharasvast vabanemine, siis tee aeroobset, kui põhi on all, tee intervalle.

Miks samaaegselt teha ei või?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hetkel mitte,kuna pole aega olnud piisavalt,aga mõtlesin küll uuesti peale hakata.Aga ma ei tea kas kohe massitreeningut v aeroobset algul,kuidas tõhusam oleks!?!?kui eesmärgiks on kaalu langetamine,kõhust vabanemine ja saada normaalne trimmis keha ja siis alustada lihasmassi treeningut vms.

Ära keskendu kaalu kaotusele, lükkad oma hormonaalse tasakaalu mittesoovitavas suunas. Lõppkokkuvõttes oled järjekordne naisterindadega mees.

Keskendu tervislikult toitumisele ja õpi raskelt treenima.

Parem, kui sa kasutaksid treeneri abi. Investeeri pigem heasse treenerisse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks samaaegselt teha ei või?

Mina näiteks teengi 15 min aeglast-kiiret (5/5/5) aeroobset soojenduseks, siis sprindid ja pärast veel teist samapalju aeroobset lõpetuseks. Siin palju propageeritud Taku hiit näiteks tegelikult nii õpetabki. Kes meist ikka iga päev jooksmas käib, et päris aeroobseid sessioone eraldi teha ja sooejndust on sprintide jaoks ette niikuinii vaja. 2 in 1 ftw! :)

Edited by Killhoven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×