Jump to content
Rainerr

Tunne Eesti tegijaid: Rainer Neemsalu ja Taavi Merisalu

Recommended Posts

On tubli!

Vanade aegade meenutuseks sai siis seda videot vaadatud. Olin siis natukene üle poole aasta treeninud (alustasin 21. märts, siis kui I LEKV toimuski, varsti saab siis nüüd 2 aastat täis :)) ja võistlused olid mingi 16 oktoober või sinna kanti. Kui kunagi lavale satun uuesti, siis loodetavasti suudan parema vabakava teha. Ausalt öeldes see vabakava mulle isegi meeldib - vähemalt idee poolest :D.

Aga praegu treeningud on suht kõrvale jäänud tervislikel põhjustel. Kooli ka sel nädalal ei jõudnud. Loodetavasti olen kolmapäevaks jälle OK :)

Tore video hirmsa saltoga! Püüa ikka võimalusel treeninguid regulaarselt jätkata! Nende pausidega on nii, et need kipuvad jube kaua kestma. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tore video hirmsa saltoga! Püüa ikka võimalusel treeninguid regulaarselt jätkata! Nende pausidega on nii, et need kipuvad jube kaua kestma. :rolleyes:

Eks nii vahel võib juhtuda, aga ei ole mõtet ennast ära ka tappa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks nii vahel võib juhtuda, aga ei ole mõtet ennast ära ka tappa.

Mine ütle seda moslemi suitsiiditerroristidele! :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,

Marius täna kükitas natuke. Aga kõrgemale kui muidu. Oli vaja harjutada suuremat raskust hoidma õlgadel ja natuke võiks siis juba liigutada ka. Alguses tegime kükke kuni 125 kg ja siis panime pingi alla. Läksime neljastega üles kuni 180kg. Videotõestus ka olemas :)

Endal ka tervis suht kahtlane. Hommikuti on ränga pohmaka tunne, kuigi alkoholi pole tarbinud. Toitumine on kesine, kuna isu pole, aga trenniisu on suur. Homme vast kergelt võimlen - ei suuda enam niisama lamada voodis.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitus!

Viimasest postitusest juba 10 päeva möödas. Mida ma siis vahepeal teinud olen?

Toitumisega on ka sel kuul kõik kombes, saan süüa nagu vaja. Eelmisel nädalal käisin seljavaludega ka perearsti juures. Röntgenist ja hilisemast erialaarsti konsultatsioonist selgus, et nimmeosa lülilde vahemik on kahanenud, lisaks pinged alaselja lihastes, mis ongi valude põhjuseks. Treeningusse on nüüd lisatud erinevad harjutused süvalihastele. Homme ka füsioterapeudi vastuvõtt manuaalteraapiaks.

Neljapäeval käisin TÜ spordihoones vaatamas Bigbank Kuldliiga etappi. Väga põnev! Erilise huviga jälgisin just jookse, kuid teivas oli samuti vahva.

Hea on, et ilmad on järele andnud ja väjas on juba päris mõnus kõndida. See teeb trennimineku ja -tuleku meeldivamaks.

Trennis endine jaotus, progresseeruvad raskused. Kuid järgmisest nädalast panen ühe trennipäeva nädalasse juurde. Praegu KN LP - siis hakkab olema E KN LP R- ratas.

Lisanditest endiselt: Fast BCAA ja Olimp Chela-MZB.

Üks tore laul lõpetuseks kõikidele kohvisõpradele!

Rainer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitus!

Viimasest postitusest juba 10 päeva möödas. Mida ma siis vahepeal teinud olen?

Toitumisega on ka sel kuul kõik kombes, saan süüa nagu vaja. Eelmisel nädalal käisin seljavaludega ka perearsti juures. Röntgenist ja hilisemast erialaarsti konsultatsioonist selgus, et nimmeosa lülilde vahemik on kahanenud, lisaks pinged alaselja lihastes, mis ongi valude põhjuseks. Treeningusse on nüüd lisatud erinevad harjutused süvalihastele. Homme ka füsioterapeudi vastuvõtt manuaalteraapiaks.

Neljapäeval käisin TÜ spordihoones vaatamas Bigbank Kuldliiga etappi. Väga põnev! Erilise huviga jälgisin just jookse, kuid teivas oli samuti vahva.

Hea on, et ilmad on järele andnud ja väjas on juba päris mõnus kõndida. See teeb trennimineku ja -tuleku meeldivamaks.

Trennis endine jaotus, progresseeruvad raskused. Kuid järgmisest nädalast panen ühe trennipäeva nädalasse juurde. Praegu KN LP - siis hakkab olema E KN LP R- ratas.

Lisanditest endiselt: Fast BCAA ja Olimp Chela-MZB.

Üks tore laul lõpetuseks kõikidele kohvisõpradele!

[/media]">

[/media]

Rainer

Need seljavalud ei ole naljaasi. Merisalul ka erinead tervisehädad. minge üksteisele külla, jooge kuuma piima meega ja kaisutage teineteist hellalt et soojem oleks :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitus!

Viimasest postitusest juba 10 päeva möödas. Mida ma siis vahepeal teinud olen?

Toitumisega on ka sel kuul kõik kombes, saan süüa nagu vaja. Eelmisel nädalal käisin seljavaludega ka perearsti juures. Röntgenist ja hilisemast erialaarsti konsultatsioonist selgus, et nimmeosa lülilde vahemik on kahanenud, lisaks pinged alaselja lihastes, mis ongi valude põhjuseks. Treeningusse on nüüd lisatud erinevad harjutused süvalihastele. Homme ka füsioterapeudi vastuvõtt manuaalteraapiaks.

Neljapäeval käisin TÜ spordihoones vaatamas Bigbank Kuldliiga etappi. Väga põnev! Erilise huviga jälgisin just jookse, kuid teivas oli samuti vahva.

Hea on, et ilmad on järele andnud ja väjas on juba päris mõnus kõndida. See teeb trennimineku ja -tuleku meeldivamaks.

Trennis endine jaotus, progresseeruvad raskused. Kuid järgmisest nädalast panen ühe trennipäeva nädalasse juurde. Praegu KN LP - siis hakkab olema E KN LP R- ratas.

Lisanditest endiselt: Fast BCAA ja Olimp Chela-MZB.

Üks tore laul lõpetuseks kõikidele kohvisõpradele!

[/media]">

[/media]

Rainer

Pikalt oled jamanud selle seljaga ikka. Endal tekkisid nimmeosa valud ja ragisemised septembri lõpus, vahepeal oli seis nii hull ,et ei saanud voodist isegi püsti. Pöördusin kohe ortopeedi poole. Diagnoosiks oli muutused nimmeosas ja pinged alaseljas. Raviks süvalihaste treenimine, manuaalteraapiat 5x ja 2x füsioterapeudi juures võimlemist ning massaaži. Süvalihaste treenimisega sain valudest lahti kuuga, alguses tegin isegi 2x päevas, kuna minul andis kohest leevendust. Peale venitamist lasin tulist vett alaseljale, vaikselt soojemaks koguaeg, aitas samuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikalt oled jamanud selle seljaga ikka. Endal tekkisid nimmeosa valud ja ragisemised septembri lõpus, vahepeal oli seis nii hull ,et ei saanud voodist isegi püsti. Pöördusin kohe ortopeedi poole. Diagnoosiks oli muutused nimmeosas ja pinged alaseljas. Raviks süvalihaste treenimine, manuaalteraapiat 5x ja 2x füsioterapeudi juures võimlemist ning massaaži. Süvalihaste treenimisega sain valudest lahti kuuga, alguses tegin isegi 2x päevas, kuna minul andis kohest leevendust. Peale venitamist lasin tulist vett alaseljale, vaikselt soojemaks koguaeg, aitas samuti.

Hmm, tulist vett seljale? Parem siis haige mees juba üleni kuuma vanni

post-50-0-57300000-1329305929.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikalt oled jamanud selle seljaga ikka. Endal tekkisid nimmeosa valud ja ragisemised septembri lõpus, vahepeal oli seis nii hull ,et ei saanud voodist isegi püsti. Pöördusin kohe ortopeedi poole. Diagnoosiks oli muutused nimmeosas ja pinged alaseljas. Raviks süvalihaste treenimine, manuaalteraapiat 5x ja 2x füsioterapeudi juures võimlemist ning massaaži. Süvalihaste treenimisega sain valudest lahti kuuga, alguses tegin isegi 2x päevas, kuna minul andis kohest leevendust. Peale venitamist lasin tulist vett alaseljale, vaikselt soojemaks koguaeg, aitas samuti.

Tood oma kirjutises välja ka meie erinevuse ! Pöördusid arsti poole. Mina pidasin heaks oodata 2 aastat. Kui liikuda saan, siis pean kannatama- järelikult olen selle ära teeninud! Fatalist Jacques

Edited by Rainerr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul seljahädad sünnist saati olnud. See ka põhjus, miks ma üldse jõusaali sattusin. Pidin korseti lihaseid arendama hakkama. Aga kuna juba jõusaalis olin, mõtlesin, et teen veel midagi. Ja siis mu jõusaali treeningud kestsidki umbes 4 tundi :D. Tegin kõikvõimalikud aparaadid läbi, mis jõusaalis leidus. Aga nüüd ligi 2 aastat jõusaaliga tegelenud ja seljavalud on peaaegu kadunud. Olen leidnud treeningmetoodika, kus ma üritan alaselga hoida. Muidu varem oli nii, et ma ei saanud voodist püsti või siis kõndides kadusid lihtsalt jalad alt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merisalul on küll vist kõik maailma vigastused ja haigused.

Varesele valu, harakale haigus, Merisalule elulootus :P

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulevane Atlethic fitnessi staar. Paar päeva tagasi 6-aastaseks saanud õe rippes kätekõverdamine :). Paar kordust polnud just reeglite pärased, aga ülejäänud oli :).

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laupäevaks valmis. Täna tegime algraskused läbi. Nüüd 3 päeva puhkust ja laupäeval lammutama. Kaal seal 57-58 juures - vahepeal oli juba 59+, aga sai menüüs tehtud ümberkorraldus ja nüüd rasvaprotsent madalam ja jõud kaduma ei läinud, vaid ikka tuleb juurde :).

Peep, kui loed, ole hea ja saada mulle maili peale inimeste nimed ja numbrid, kellega peaksin ühendust võtma, et Spartasse saada. Maili saatmisest ei olnud kasu, helistaksin parem. :)

Videod ka katsetest:

Kükk 120kg

Surumine 75kg (proovisime 80kg ka, aga too ei tulnud nii lihtsalt, et parem lähme kindla peale välja)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surumine 80kg

Jõutõmme 145kg

Natuke endast ka, et sai alustatud jalgade treeninguga. Alustuseks 6 seeriat kükke 20 kordust - lisaraskust ei kasutanud. Tegin kordamööda kükke põrandal ja bosul. Järgmisena 3 seeriat sirgete jalgadega tõmmet, säärte sirutamisi 15 kordust (2 sek konsentrilist faasi, 2 sek ekstsentrilist faasi), säärte kõverdamine 4x8 suure varuga. Järgmine nädal saan loodetavasti juba tühja kangi turjale võtta :).

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa neid minu nõuandeid järgid, siis tegelikult oleks hea kui sa sellist oma keharaskusega kükki lausa mitu korda nädalas teeks, 3-4 näiteks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa neid minu nõuandeid järgid, siis tegelikult oleks hea kui sa sellist oma keharaskusega kükki lausa mitu korda nädalas teeks, 3-4 näiteks.

Võtan kuulda. Eks hakkan siis ülepäeviti tegema. Bosu on ikka hea varjant?

Aga sulle sobis pühapäeval ka kokku saada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bosu on hea varjant, ühe jalaga kõrgemaid kükke tehes veel eriti..

Pühapäeval siis veidi peale viit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lühidalt Eesti Karikast. 33% õnnestumist oli võistlustel. Mariusel mingi haigus küljes - küki ja surumise ajal ei läinud kuidagi üldse. Uimane oli olla ja pea valutas. Enne tõmmet sai peavalu ära likvideeritud ja seal hakkasid juba raskused liikuma ka. Isiklikuks rekordiks tuligi 157.5kg (varustusega rekord 160kg). Kaal oli Mariusel täpselt 59.00, nüüd EMV -66kg ära. Jätame Eesti rekordid tegemata. Muide enne Eesti karikat oli keskmine korduste arv trennis 11 kordust - tulimegi baastreeningu pealt võistlema, et saada maxi'd teada, et valmistuda EMV. Tänasest siis lühemad kordused ja EMV loodame isiklikke rekordeid teha ja meestele ka natuke konkurentsi pakkuda. :)

Kui Marius teeb trenni, siis ei saa treenergi trennita olla. Täna sai siis TüASKis natuke jõutõmmet tehtud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lühidalt Eesti Karikast. 33% õnnestumist oli võistlustel. Mariusel mingi haigus küljes - küki ja surumise ajal ei läinud kuidagi üldse. Uimane oli olla ja pea valutas. Enne tõmmet sai peavalu ära likvideeritud ja seal hakkasid juba raskused liikuma ka. Isiklikuks rekordiks tuligi 157.5kg (varustusega rekord 160kg). Kaal oli Mariusel täpselt 59.00, nüüd EMV -66kg ära. Jätame Eesti rekordid tegemata. Muide enne Eesti karikat oli keskmine korduste arv trennis 11 kordust - tulimegi baastreeningu pealt võistlema, et saada maxi'd teada, et valmistuda EMV. Tänasest siis lühemad kordused ja EMV loodame isiklikke rekordeid teha ja meestele ka natuke konkurentsi pakkuda. :)

Kui Marius teeb trenni, siis ei saa treenergi trennita olla. Täna sai siis TüASKis natuke jõutõmmet tehtud.

Palju iga kordus nullist tõmmates tuleks ? :P

Edited by Jarmo Oberst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju iga kordus nullist tõmmates tuleks ? :P

Mõned kordused ikka vähem, aga jah. Ma ise lootsin 4-5 kordust teha, aga jõudu oli nii palju üle :D. Alumine faas on nõrk, pean seda treenima hakkama. Kunagi ammu tegin nii, et jätsin natuke maast puudu ja tõmbasin. Esiteks nii, et lasen maha on mul raskem tõmmata kui õhku rippuma jätan kangi või õrna puute teen ja teiseks see, et seljale tuleb üliränk pinge kui ma ei lase (ekstentriline ja kontsentriline faas kohtuvad). Ja nagu füsioloogiast ja biomehhaanikast on teada, siis 50kg kast on juba seljale ~600kg.

Aga täna Mariusel kaal juba üle 59kg (Eesti Karikaks sai 1.8kg alla võetud, et ära mahtuda - eks sellest oli ka väike jõukadu). Täna sai siis kükki tehtud. Läksime ilma varustuseta viieste kordustega 125kg, 135x3 ja siis varustus peale. Sügavus pole piisava, aga pole sidemetega 2 kuud kükkinud ja vajab veitsa harjumist. :)

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai siis esimest korda tõmmet tehtud pärast EKV'd Mariusega. Kükiga tuleb kõvasti vaeva näha, et põhja saada - peaasi, et nulli kirja ei saaks võistlustel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varsti võistlused, täna viimane raske trenn Mariusel. Eile saime lõpuks ometi küki ka põhja - 140kg. Eks need sidemed krõpsudega on ka suht mõttetud ja nöörid. Põlvaõndlasse eriti ei sidunud ja nii läks põhja küll. Pühapäeval jõutõmme tuli ka 185kg suht kergelt üles ja täna surumine. Õhul panen vast mingi video ka üles. Üks kord sai kiirelt proovitud, siis tuli 85 väga kergelt. Särk läheb ikka selga nagu T-särk. Sügisel loodetavasti on Marius veel rohkem kosunud ja teeme uued isiklikud suure hüppega :). Kaal oli eile Mariusel 59.4kg. Kaaluklassis -59 teeks tõmbes Eesti rekordi küll, aga ei ole mõtet noorel poisil kasvu takistama hakata. Kaks aastat aega noortes veel võistelda, võimalik, et ohustame ka Siim Jürgensteini rekordeid :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×