Jump to content
Sign in to follow this  
juriur

Menüü ajakirjast

Recommended Posts

Tere, tekkis selline küsimus, et Muscle and Fitnessi ajakirjas on toitumiskava, mille hommikusöögiks on: 3 muna, 3 munavalget, viil juustu, oliiviõli, 2 tassi kaerahelbeputru. 1 tass kaerahelbeputru peaks olema keskmine täiskasvanu portsion ju. Mõõtsin ka ära koguse, ning et saada 2 tassi putru, läheb tarvis 1 tass kaerahelbeid ja 2 tassi vett/piima. Kas ainult mulle tundub see toidukord ülemõistuse suur või ongi tegemist kirjaveaga?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keegi tõesti ei oska vastata?

31 minutit ei ole kuigi pikk aeg, varu kannatust.

Kogused sõltuvad sellest, kes on sööja ja millised on tema eesmärgid. Sa annad liiga vähe infot, et keegi üldse adekvaatselt vastata saaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, tekkis selline küsimus, et Muscle and Fitnessi ajakirjas on toitumiskava, mille hommikusöögiks on: 3 muna, 3 munavalget, viil juustu, oliiviõli, 2 tassi kaerahelbeputru. 1 tass kaerahelbeputru peaks olema keskmine täiskasvanu portsion ju. Mõõtsin ka ära koguse, ning et saada 2 tassi putru, läheb tarvis 1 tass kaerahelbeid ja 2 tassi vett/piima. Kas ainult mulle tundub see toidukord ülemõistuse suur või ongi tegemist kirjaveaga?

Ei usu, et tegemist on veaga. Tass on ka minu arust selline lai mõiste. Mul on kodus neid vahemikus 200-500ml. Viga sealt ilmselt pole,

sest usun, et suure tõenäosusega on massikasvatamiseks või säilitamiseks mõeldud kavaga. Anna infot, mis seal kava juures kirjutatud on. Mis eesmärkidel jne. Kõik oleneb ju päevasest kaloraažist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toidukogudes 60kg naisel ja 100kg mehel on ju väga erinevad?Vaata uuesti üle mis seal toitumiskava juures veel oli kirjas, sest seal on pahatihti ka kirjas kelle jaoks see mõeldud on. Ja üldse oleks vaja kõigepalt enda BAV välja arvutada ja siis see toitumiskava kohandada endale vajaliku ja eesmärkidekohaste portsonidega.Sest suurte poste hommikusöök olen kohanud plaane kus on ka 5-6 muna ja vähemalt sama kogus purtru ja lisaks veel igasugu asju.Nii et kõik oleneb soost,eesmärgist,treenitusest jne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsiteerin M&F'st:

See toitumiskava on mõeldud keskmisele 80kg kaaluvale treenijale, kuid töötab hästi ka kaaluvahemikus 72-90kg

Selles mõttes, et asi mis sobib küll paljuks, ei pruugi alati hästi töötada. Selge see, et 72kg kaaluv kehaehitaja ja 90kg kaaluv kehaehitaja vajavad kaloreid erinevalt. Eriti veel on inimkeha selline mehhanism, mis käitub erinevalt: nt Imre saab laias laastus oma peotäie rosinate ja kohupiimaga ka hakkama, mõnel teisel vaatab suu lahti tehes maa vastu.

Kohanda menüü enda vajadustele vastavaks, sv'd-valgud-rasv on kavas õiges vahekorras, et tuleks vist igaltpoolt natuke kärpida, mitte midagi konkreetset ära jätta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, tekkis selline küsimus, et Muscle and Fitnessi ajakirjas on toitumiskava, mille hommikusöögiks on: 3 muna, 3 munavalget, viil juustu, oliiviõli, 2 tassi kaerahelbeputru. 1 tass kaerahelbeputru peaks olema keskmine täiskasvanu portsion ju. Mõõtsin ka ära koguse, ning et saada 2 tassi putru, läheb tarvis 1 tass kaerahelbeid ja 2 tassi vett/piima. Kas ainult mulle tundub see toidukord ülemõistuse suur või ongi tegemist kirjaveaga?

Ma ei näe siin isegi 2 tassi juures viga. Tihti topingi endale nii palju putru sisse ja siis tekib isu veel millegi muu järele. Juust on hea soolane ja muna läheb ilusti alla. Mahutan veel tassi kakaod ka alla ;)

Oleneb kui aktiivne sa oled. Mul näiteks läheb kõht juba 2 tunni pärast tühjaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, tekkis selline küsimus, et Muscle and Fitnessi ajakirjas on toitumiskava, mille hommikusöögiks on: 3 muna, 3 munavalget, viil juustu, oliiviõli, 2 tassi kaerahelbeputru. 1 tass kaerahelbeputru peaks olema keskmine täiskasvanu portsion ju. Mõõtsin ka ära koguse, ning et saada 2 tassi putru, läheb tarvis 1 tass kaerahelbeid ja 2 tassi vett/piima. Kas ainult mulle tundub see toidukord ülemõistuse suur või ongi tegemist kirjaveaga?

Kas juures pole selgitust kellele see kava on mõeldud? Minu kunagise dieedikava hommikusöök oli sarnane. Aga noh ma kaalusin siis 145+ kilo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, tekkis selline küsimus, et Muscle and Fitnessi ajakirjas on toitumiskava, mille hommikusöögiks on: 3 muna, 3 munavalget, viil juustu, oliiviõli, 2 tassi kaerahelbeputru. 1 tass kaerahelbeputru peaks olema keskmine täiskasvanu portsion ju. Mõõtsin ka ära koguse, ning et saada 2 tassi putru, läheb tarvis 1 tass kaerahelbeid ja 2 tassi vett/piima. Kas ainult mulle tundub see toidukord ülemõistuse suur või ongi tegemist kirjaveaga?

Sõltub, kui oled 90kg mees ja tormad pärast seda ja lõhud päev otsa 3 kilose kirvega meetriseid kasepakke, siis on täitsa paras kogus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×