Jump to content
Kevin10

Sixpack

Recommended Posts

tervist, mul selline loll küsimus, et kas keegi teab mõnda head kõhulihaste treeningkava, oleks soov saada suuremat "sixpacki" olen proovinud nii ja naa aga ei midagi erilist, äkki on ka nõuandeid toitumise poolepealt:)

ettetänades

Kevin

Edited by Kevin10

Share this post


Link to post
Share on other sites
tervist, mul selline loll küsimus, et kas keegi teab mõnda head kõhulihaste treeningkava, oleks soov saada suuremat "sixpacki" olen proovinud nii ja naa aga ei midagi erilist, äkki on ka nõuandeid toitumise poolepealt:)

ettetänades

Kevin

Sul asi tagurpidi.

Tee kõigepealt toitumine korda ja alles siis tuleb muu.Pole siis mingit erikava vaja.

Toitumisest omakorda siin juttu olnud piisavalt.Võta aega ja kola voorumis ringi.Märksõna Fred Antson.Loe eriti tema postitusi ja artikleid.

No ja kui ei viitsi,pöördu spetsi poole ja telli endale toitumiskava ..., :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
youtube pane "8min abs", seal hea programm

Ma töötan veel effektiivsema kohulihaste kava kallal kui 8min abs, peagi saab valmis 7min abs :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma töötan veel effektiivsema kohulihaste kava kallal kui 8min abs, peagi saab valmis 7min abs :D

lvl 2 on ikka päris jõhker, praegu teen seda

Share this post


Link to post
Share on other sites
tervist, mul selline loll küsimus, et kas keegi teab mõnda head kõhulihaste treeningkava, oleks soov saada suuremat "sixpacki" olen proovinud nii ja naa aga ei midagi erilist, äkki on ka nõuandeid toitumise poolepealt:)

ettetänades

Kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii.. Tere, ma olen siis 14 aastane.

Mina sooviksin endale treenida kuuspakki.

Kui hetkel toitun korralikult ja teen iga päev harjutusi nagu: Bicycle, Reverse Crunch ja Elbow-Plank.

Kas Teie arust on see piisav? Või peaks hakkama ka jooksmas käima?

Palun andke nõu kuidas saada endale kuuspakk! Kõik positiivsed kommentaarid ja soovitused on oodatud! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii.. Tere, ma olen siis 14 aastane.

Mina sooviksin endale treenida kuuspakki.

Kui hetkel toitun korralikult ja teen iga päev harjutusi nagu: Bicycle, Reverse Crunch ja Elbow-Plank.

Kas Teie arust on see piisav? Või peaks hakkama ka jooksmas käima?

Palun andke nõu kuidas saada endale kuuspakk! Kõik positiivsed kommentaarid ja soovitused on oodatud! :D

Kõhulihased tulevad välja korraliku toitumisega. Harjutused kõhulihast välja tuua ei aita, KUID ära jäta nende tegemist, tugev kõht on paljudel harjutustel abiks. Kui tahad enda rasvapõletust suurendada, siis loomulikult võid jooksmas käia.

Ning mida tähendab "toitun korralikult", paljud on seda öelnud, kuid siis tuleb välja, et nad kardavad paaniliselt häid rasvu ja valku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõhulihased saad sa siis hästi nähtavale, kui sul on väikse rasvaprotsent.

Väikse rasva% saad sa aeroobset trenni tehes nagu näiteks jooksmine, ujumine, sõudeergomeeter.

Siin 1 kõhulihaste programm.

Aga harjutusi kõhulihaste treenimiseks leiad sa siit samalt lehelt "Harjutustepank" Harjutustepank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav, et väga paljud algajad toituvad korralikult.. Tegelikult laevad ennast 2-3 korda päevas süsivesikutega.. ;)

Aga midagi lisada nagu polegi, eelnevad ütlesid kõik ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii.. Tere, ma olen siis 14 aastane.

Mina sooviksin endale treenida kuuspakki.

Kui hetkel toitun korralikult ja teen iga päev harjutusi nagu: Bicycle, Reverse Crunch ja Elbow-Plank.

Kas Teie arust on see piisav? Või peaks hakkama ka jooksmas käima?

Palun andke nõu kuidas saada endale kuuspakk! Kõik positiivsed kommentaarid ja soovitused on oodatud! ;)

Tere. Mis sa selle kuuspakiga peale hakkad?

Kui pikk ja mis kaalus sa oled?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nojah , tänu kõikide nende komentaaride eest :D ja pealegi ma olen toitumisest väga teadlik ma hoian süsivesikuid madalal ja valke söön ka.

Igatahes olen 170cm ja 56kg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selles suhtes, et olen suurvõistlustel näinud mehi, kellel on tuhar-rind-tricepsid-reied kõik meeletus separatsioonis ning sügav teravus ja reljeef, aga kõhulihas lihtsalt puudub. Lihtsalt väga ebaloogiline vaatepilt, aga hiljem olen asja uurinud ja meestel lihtsalt emakene loodus on kõhulihase ära unustanud. Kõhupadjad on olematud ja siin ei aita ei aastatepikkune treening, ega rängad dieedid. Sama lugu ka säärelihasega, kus teinekord mõnel noorel mehel on looduse poolt lihtsalt megasuured sääred(suuremad kui enamus amatöörkulturistidel), aga käed on nagu makaronid. Usun, et olete kõik selliseid näinud. Selliseid näiteid võiks teha veel ja veel. Kõik on suhteline. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõhulihased saad sa siis hästi nähtavale, kui sul on väikse rasvaprotsent.

Väikse rasva% saad sa aeroobset trenni tehes nagu näiteks jooksmine, ujumine, sõudeergomeeter.

Siin 1 kõhulihaste programm.

Aga harjutusi kõhulihaste treenimiseks leiad sa siit samalt lehelt "Harjutustepank" Harjutustepank

Aeroobse treeninguga saad rasvaprotsenti madalamaks, kui sul on dieet paigas. Jõutreeninguga saad enne kõhulihased välja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tänan teid kõiki , ma usun, et kohe peale lume sulamist hakkan käima jooksmas. Aga muidu on kuuspakk juba näha kui taha kallutada ;) niiet mingi progress siin on.

Kõike paremat ja aitahh veel kord!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aeroobse treeninguga saad rasvaprotsenti madalamaks, kui sul on dieet paigas. Jõutreeninguga saad enne kõhulihased välja.

Millised need aeroobsed harjutused peaks olema kui nt vaja oleks langetada 10-15kg rasva % arvelt ja kas kaal langeb ainult aeroobseid harjutusi tehes üksi või koos korraliku ja tervisliku söömisega,???oleks väga abiks,kui saaks teada,sest valesti treenimine ka ei ole tore,kasu oleks vaja ikkagi saada!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Millised need aeroobsed harjutused peaks olema kui nt vaja oleks langetada 10-15kg rasva % arvelt ja kas kaal langeb ainult aeroobseid harjutusi tehes üksi või koos korraliku ja tervisliku söömisega,???oleks väga abiks,kui saaks teada,sest valesti treenimine ka ei ole tore,kasu oleks vaja ikkagi saada!!!

Aeroobsed harjutused... jookse, sõida rattaga, suusata jne; lisaks veel erinevad jõusaali instrumendid :blink: Aga kui toitumine ikka korrast ära, siis võid aeroobset ju vehkida, aga mingeid häid tulemusi ei ole küll eriti mõtet oodata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tere,vb jh ei oska otsida aga nagu milline see ideaalne toidukava peaks välja nägema,et millises toidus on vähem süsivesikuid ja millises rohkem,mul pole õrna aimugi ja vanemad jõuavad ka hilja tööölt koju.et oleks tänulik kui te ütleksite täpsema toidukava et saada 6 packi nähtavale. aitäh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tere,vb jh ei oska otsida aga nagu milline see ideaalne toidukava peaks välja nägema,et millises toidus on vähem süsivesikuid ja millises rohkem,mul pole õrna aimugi ja vanemad jõuavad ka hilja tööölt koju.et oleks tänulik kui te ütleksite täpsema toidukava et saada 6 packi nähtavale. aitäh :)

Absoluutselt 100% kindlalt ei eksisteeri vastust sinu küsimusele. :D

Soovitan ikka koolitundides tähelepanu pöörata ning vajadusel prille kasutada, kui ei suuda toidupakenditelt välja lugeda, mida toiduained sisaldavad... Mitte, et ma noriks aga see läheb juba absurdseks kätte ära.

Kuidas ei saa aimugi olla mida toidud sisaldavad? Bioloogia tundi üldse enam koolides pole? :D

Ja kui tahad oma sixpacki nähtavale siis olenevalt sinu hetkeseisukorrast ja kogemustest ning võimalustest pead ikkagi arvestama pika perioodiga kus õpid õigesti toituma, ennast distsiplineerima ning kõvasti trenni tegema.

Sellist asja lihtsalt ei eksisteeri, et "söö seda, nii palju ja nii tihti" ning sixpack tuleb.(juttu on niipalju kõigege seoses, et seda lühidalt kirja panna lihtsalt ei ole võimalik). Shortcut'e ei eksisteeri.

Ehk siis proovi ennast veidi selgemalt väljendada - pane kirja oma andmed, soovid, võimalused midagi teha jne. Siis vbl keegi saab veidikenegi sind aidata.

Praegu postituse järgi ütleksin, et tulid siia foorumisse ainult nalja tegema, sest ma ei suuda uskuda, et on inimesi, kes sellist juttu kaine peaga ning täie tõsidusega kirjutaksid... :)

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

aa :) andmed on: 163,5cm pikk ja keel peaks 49kg olema ja hetkene six pack iseisund on et kui pingutada siis on ilusasti näha aga kui lõdvalt lasta siis natukene,bioloogia tunde ikka aga seal õpetatakse teime ehitust ja kalade jne :) ja vist pakendi tagant saab näha palju süsivesikuid jne aga siis ju läheb tunde nende kaupade vaatamiseks ju :D ja olen täna kaine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
aa :) andmed on: 163,5cm pikk ja keel peaks 49kg olema ja hetkene six pack iseisund on et kui pingutada siis on ilusasti näha aga kui lõdvalt lasta siis natukene,bioloogia tunde ikka aga seal õpetatakse teime ehitust ja kalade jne :) ja vist pakendi tagant saab näha palju süsivesikuid jne aga siis ju läheb tunde nende kaupade vaatamiseks ju :D ja olen täna kaine :D

Sugu Mees nagu aru saan... Vanus? Varasemad kokkupuuted jõusaali ja treenimisega? Eesmärk siis rasvapõletus, et sixpack kogu aeg väljas oleks?

Aga tõsiselt mees (või siis pigem poiss)... mida sa arvad, et elu ongi nii lihtne? Tahad midagi teada siis kõik peab sulle puust ja punasest ära seletama. Ise ei viitsi üldse vaeva näha? Noorus hukas. :P

Tead sa palju erinevaid toidukaupasid meil poodides müügil on?

Ega keegi siinolijatest kõndiv entsüklopeedia ei ole. Vaevalt, et keegi oskab sul siin toitainete täpseid sisaldusi öelda.

Ma võin sulle umbestäpselt öelda mis ainetes on teatud toitainete sisaldused suuremad, kui teistes toodetes. Samuti võin öelda mis on kasulikum ja rahakotile sõbralikum.

Kuid kokkuvõttes PEAD, sa ikka minema poodi ja vaatama pakendilt järgi, mis on toitainete sisaldus. Sellest ei saa üle ega ümber. Kui sa just ei plaani tellida kellegi käest toitumiskava, kes käib samas poes toitu ostmas nagu sina. Siis saad tema käest võibolla täpsete firmade toodete nimed mida osta.

Oh jah... kujutan ette, et sellest kõigest tuleb pikk jutt. Soovitan paar nädalat foorumis ringi uurida. Ega muidu sa ei saa vist niikuinii aru mida sulle räägiksin :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanus 13 u. 1 kuu pärast 14, 5. kuu läheb jõusaalis,no jh ma vähemalt loodan et elu on lihtne :) noorus on huakd vanadus on ###### :D k,eks siis lähen homme lähimasse kauplusesse ja hakkan uurima,aga aitäh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×