Jump to content
Kevin10

Sixpack

Recommended Posts

See on mingi nali või?

Sorri, aga mu klassiõed ei kaalu ka 49kg ... Hakka parem korralikult sööma ja tee trenni , mis mõttega sa lased nii palju potentsiaali raisku? Aastate pärast kui raami ka juba on, siis võid hakata mõtlema kõhulihaste peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vanus 13 u. 1 kuu pärast 14, 5. kuu läheb jõusaalis,no jh ma vähemalt loodan et elu on lihtne :) noorus on huakd vanadus on ###### :D k,eks siis lähen homme lähimasse kauplusesse ja hakkan uurima,aga aitäh :)

Sellises vanuses usun, et sul ei ole nüüd sixpacki üle väga muretseda vaja, eriti kui sul ta juba enamvähem väljas niikuinii on.

Sinu vanuses on kõige tähtsam asi kasvada ning korralikult kasvada. Kõiksugu dieeditamised võivad lõppeda sellega, et oma keha kõige suuremal kasvuperioodil võid ennast ilma jätta vajalikest toitainetest, vitamiinidest või mineraalidest.

Mina igastähes sulle mingit kindlat dieedibaasil toitumist väga soovitada ei tahaks kuna pole ise piisavalt kursis, et nüüd täiesti kindlalt parimas kasvueas inimesele soovitusi teha. Eriti kuna tundub, et su kaal niigi väike. Pigem jah - söö, ning söö ja söö veelkord. Sinu vanuses on kindlalt pigem kasulik olla kerges ülekaloraazis ning vbl mõni kilo rasva selga kasvatada, kui, et nälgida ning oma keha arengut tagasi hoida kehva toitumisega.

Kõige lihtsam on professionaalsel treeneril lasta endale vastav toitumiskava teha. Nii võid kindel olla, et saad oma tulemustele lähemale ning samuti, et sa kuidagi oma tervisele liiga ei tee.

Kardan, et sinu teadmiste juures on ainuüksi toidupakendite uurimiesest veidi vähe kasu.

Süsivesikutel ja süsivesikutel on ka vahe sees. On väga suur vahe, kas saad oma süsivesikud teraleivast või Coca-colast. Olgugi, et mõled võivad sisaldada täpselt sama hulga süsikuid.

Tee endale teene ning ära hakka ise oma toitumist metsikult reguleerima. Uuri ja õpi ning kui tahad oma toitumist muuta siis proovi enamvähem sellest lähtuda:

Head süsivesikud: teraleib (rukkijahust), pruun riis, tatar - Muidugi võib ka muud tarbida, aga need on kõige "Ohutumad" ning enamike kulturistide menüüs

Valgud: liha, kala, kohupiim, juust - siinkohal ära lase ennast pette "liha baasil või kala baasil toodetest". Ehk igasugu viinerid, sardellid, kalapulgad jms on jama. Kui vahest harva tarbid pole hullu - kuid üldjuhul on nende sisaldus rämps. Kui sööd liha siis söö korralikku liha. Võimalikult vähe valmistooteid ja rohkem kodus valmistatud.

Rasvad: Muna, liha, juust, pähklid (soovitavalt kreeka pähklid, sarapuu pähklid), külmpressitud oliivõli näiteks.

Kõige lihtsam on algajatel oma toitumist muuta niimoodi, et mitte ei üritata metsikult mida kokku klopsida toitumise koha pealt, vaid kõige lihtsam on elimineerida halvad toidud. Sageli piisab juba sellest, vormimuutust kenasti esile kutsuda.

Karastusjoogid - paha, puhas suhkur enamasti

Igasugu liha-ja kalatooted, mis ettevalmistatud. Nagu kotleid, viinerid, kalapulgad, sardellid jms. Tihtipeale on liha-ja kala enda sisaldus neis üliväike ning isegi siis on tegemist lihtsalt mingite tehase lihajääkidega millest viimast võtta üritatakse.

Makaronid, liigsuured kogused kartulit - liigsed süsivesikute allikad. Toidukord võiks pigem olla suur tükk liha ja pisike ports makarone, kui et suur kogus makarone ning pisike lihatükk kõrval. Sama ka kartuliga.

Eks teised foorumlased lisavad juurde. Endal aeg poodi joosta.

Igal juhul edu. Ära kiirusta, sa veel nii noor, et jõuad enda keha arendada küll ja küll. Umbropsu asjade muutmine kuna kannatust vähe, viib enamasti lihtsalt asjade hullemaks muutmiseni.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites
See on mingi nali või?

Sorri, aga mu klassiõed ei kaalu ka 49kg ... Hakka parem korralikult sööma ja tee trenni , mis mõttega sa lased nii palju potentsiaali raisku? Aastate pärast kui raami ka juba on, siis võid hakata mõtlema kõhulihaste peale.

Ta on 13 aastane! Ja pole õieti kasvamagi hakanud.

Miks ta ei võiks 50 kg kaaluda.

Praegu mõned siin foorumis kes on 17-18 kaaluvad ka mingi 65 kg 185 cm pikkuse juures.

Tema aga on 165 cm kõigest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. et tahaks kõhulihaste toitumis kava, et mida ma peaksin sööma, et kõhulihased kõige paremini välja tuleks ja et kehas ei oleks rasvu, Minust siis, Kaalun 78kg, surun rinnalt 105, et nagu ma olen küll lihastes ja kõhulihased ka paistavad, aga tahaks nagu veel paremat, praegu ma ei söö nagu kõhulihaste järgi, et kuidas neile parem oleks, kasutan ma puhast creatini. Ja peale trenni söön tavaliselt, Kohupiima, igakord, siis kanakoiba või liha, siis kas kartul, või tatar, aga nagu üldiselt, ma söön nagu kõike peale trenni lihtsalt neid asju,

Share this post


Link to post
Share on other sites

millest, te aru ei sa:D Küsimus seisneb selles, et mida ma pean sööma, et kõhulihased kõige paremad oleksid, te ei pea mulle ütlema, et vaata poest, kus on seda nii palju ja nii palju, vaid öelge mulle need söögid, joogid mida peaksin sööma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
millest, te aru ei sa:D Küsimus seisneb selles, et mida ma pean sööma, et kõhulihased kõige paremad oleksid, te ei pea mulle ütlema, et vaata poest, kus on seda nii palju ja nii palju, vaid öelge mulle need söögid, joogid mida peaksin sööma.

No põhimõtteliselt burxide ja krõpsudega saaks ka sixpacki(mitte, et ma soovitan neid süüa, ise ma väldin neid)... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

saabki ja mul ongi, söön krõpse ja värke, aga mul kõhulihased ikka. Aga nüüd oleks aeg, tõsiselt seda võtta ja veel paremaid tulemusi sellega saada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

see foorum on vist selleks, et nagu abi küsida, aga nagu näha, kui siia midagi kirjutada kohe tullakse mölisema, targutama või mis iganes, nagu raske oleks kirjutada, aga pohhui pole vaja siia enam midagi kirjutada, olen siiamaani hakkama saand ja saan ka edaspidi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee aeroobset, jookse, kaota rasv pealt ära, ja tulevadki kõhulihased alt välja.

Sööma peab ka õigesti, siis kaob ka rasva vähemaks.

Krõpsude ja burksidega seda ikka ei juhtu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju siis ka päkaletõusu jaksad teha ja mis su biitsakõverduse max on?

Et wtf see asjasse puutub?

Aga miks on vaja mainida toitumisküsimuses, palju sa surud?

Edited by belvedere

Share this post


Link to post
Share on other sites
millest, te aru ei sa:D Küsimus seisneb selles, et mida ma pean sööma, et kõhulihased kõige paremad oleksid, te ei pea mulle ütlema, et vaata poest, kus on seda nii palju ja nii palju, vaid öelge mulle need söögid, joogid mida peaksin sööma.

Sa oled ikka asjast täiesti valesti aru saanud. Ei ole olemas toiduaineid, mis su kehast rasvad ära kaotaks. Rasvapolstri vähendamiseks on just vaja panna paika palju valku, rasvu ja süsivesikuid vaja on päevas. Ehk tähtsam on just kaloraaž (toidu kogus), mitte see, kas sööd burksi või kanafileed. Kuid loomulikult parema tulemuse nimel tuleks enda menüü kokku panna tervislikest asjadest: kanafilee, riis, kodujuust, kohupiim, köögiviljad, kala jne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus on küllaltki rumalalt esitatud, aga ega vastusedki palju paremad ei ole.

Teemaalgatajale, sarnaseid teemasid on siin rohkem kui küll, ole hea ja kasuta otsingut ning tee endale toitumisasjad selgeks. Kui seda ei viitsi, mine pealehele ja telli toitumiskava.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmm.. et tahaks kõhulihaste toitumis kava, et mida ma peaksin sööma, et kõhulihased kõige paremini välja tuleks ja et kehas ei oleks rasvu, Minust siis, Kaalun 78kg, surun rinnalt 105, et nagu ma olen küll lihastes ja kõhulihased ka paistavad, aga tahaks nagu veel paremat, praegu ma ei söö nagu kõhulihaste järgi, et kuidas neile parem oleks, kasutan ma puhast creatini. Ja peale trenni söön tavaliselt, Kohupiima, igakord, siis kanakoiba või liha, siis kas kartul, või tatar, aga nagu üldiselt, ma söön nagu kõike peale trenni lihtsalt neid asju,

Sinu eesmärgiks on kõht paremasse toonusesse saada?

Kirjuta natukene: mis trenni teed, ning mida päevas üldse sööd. (kogu päeva vältel, söögikordade kaupa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga palju oleneb palju sa päevas kaloreid kulutad ja tagasi sööd.

Tee rohkem aeroobset tööd, jookse, uju siis tulevad ka kõhulihased paremini välja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
saabki ja mul ongi, söön krõpse ja värke, aga mul kõhulihased ikka. Aga nüüd oleks aeg, tõsiselt seda võtta ja veel paremaid tulemusi sellega saada!

Tahaks sinu seda suurepärast kõhulihast näha, mida saab arendada krõpsude ja värkidega...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sinu eesmärgiks on kõht paremasse toonusesse saada?

Kirjuta natukene: mis trenni teed, ning mida päevas üldse sööd. (kogu päeva vältel, söögikordade kaupa)

Jah on..

Käin siis jõusaalis, 4, korda nädalas, vahel juhtub viis,kuus ka.. Käin jooksmas ka, 3 korda nädalas. Minu tavaline esmp on selline, Hommikul ärkan ei söö.. lähen kooli, koolis saan 11.30 süüa, mis iganes seal siis ka ei oleks, makaronid, kartkul,tatar, supp või mis iganes söön.. siis lähen trenni peale kooli, enne trenni ei söö. Peale trenni ostan poest, kohupiima, 3 banaani tavaliset, kanakoiba või liha. Vahel kartulit ja kastet. ja õhtul ei söögi pmst, kuidas kunagi vahel näksin midagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×