Jump to content
rennosport

Uruguay jalkamehed Spartas

Recommended Posts

Päris lahe video.

Üks asi mis aga üllatas oli see et kuigi kõik treenisid väga hoolikalt ülakeha, ei näinud ma mitte ühtegi kükki ega muud vabaraskustega jalaharjutust. Üldse jäi videost mulje et alakeha need mehed eriti ei treeni.

Lugesin kusagilt ühte tsitaati mingite sportlaste jõutreenerilt: "Ülakeha sa võid treenida, alakeha sa pead treenima".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Päris lahe video.

Üks asi mis aga üllatas oli see et kuigi kõik treenisid väga hoolikalt ülakeha, ei näinud ma mitte ühtegi kükki ega muud vabaraskustega jalaharjutust. Üldse jäi videost mulje et alakeha need mehed eriti ei treeni.

Lugesin kusagilt ühte tsitaati mingite sportlaste jõutreenerilt: "Ülakeha sa võid treenida, alakeha sa pead treenima".

"Ma käin jalkatrennis, jalad saavad seal vatti küll" <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Päris lahe video.

Üks asi mis aga üllatas oli see et kuigi kõik treenisid väga hoolikalt ülakeha, ei näinud ma mitte ühtegi kükki ega muud vabaraskustega jalaharjutust. Üldse jäi videost mulje et alakeha need mehed eriti ei treeni.

Lugesin kusagilt ühte tsitaati mingite sportlaste jõutreenerilt: "Ülakeha sa võid treenida, alakeha sa pead treenima".

Kas jalgpallurid peavad treenima nagu kulturistid? Tule taevas appi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas jalgpallurid peavad treenima nagu kulturistid? Tule taevas appi

Ei öelnud midagi kulturismi kohta. Kui sa vaatad kuidas treenivad profesionaalsed sportlased profesionaalsete treenerite käe all siis on alati suur rõhk alakehal sest jalad on jõu vundament. Lisaks sellele sisaldavad sellised kavad tavaliselt ka klassikalist tõstmist. Kui sa vaatad millised on USA jalgpalli (teine spordiala, tõsi küll) treeningsaale siis neil on seal ridade viisi kükipuure ja tõsteplatvorme: just selle jaoks et nende kavades (kui ka teiste sportlaste) on esikohal just alakeha.

On juhtunud niimodi et minu jõusaalis treenib Inglise riiklik vesipalli meeskond ning ma üks kord nägin nende treeningplaani: iga päev kui nad on jõusaalis teevad nad mingit küki varianti. Muidugu vesipall ja jalgpall pole päris samade nõuetega kuid üldiselt on kõigil sportlastel vaja tugevaid jalgu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei öelnud midagi kulturismi kohta. Kui sa vaatad kuidas treenivad profesionaalsed sportlased profesionaalsete treenerite käe all siis on alati suur rõhk alakehal sest jalad on jõu vundament. Lisaks sellele sisaldavad sellised kavad tavaliselt ka klassikalist tõstmist. Kui sa vaatad millised on USA jalgpalli (teine spordiala, tõsi küll) treeningsaale siis neil on seal ridade viisi kükipuure ja tõsteplatvorme: just selle jaoks et nende kavades (kui ka teiste sportlaste) on esikohal just alakeha.

On juhtunud niimodi et minu jõusaalis treenib Inglise riiklik vesipalli meeskond ning ma üks kord nägin nende treeningplaani: iga päev kui nad on jõusaalis teevad nad mingit küki varianti. Muidugu vesipall ja jalgpall pole päris samade nõuetega kuid üldiselt on kõigil sportlastel vaja tugevaid jalgu.

No sa ütlesid kõik juba ise ära. Jalgpall on hoopis teine spordiala. Pole neil vaja metsikut jõudu. Vaid vastupidavust ning täpsust. See saavutatakse treeningutel platsil. Jooksmised, löögid jne.

Kindlasti nad midagi jalgadele teevad jõusaalis, kuid kindlasti pole see nende jaoks ülimalt tähtis. Pigem üldfüüsilise parandamiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video oli jah päris hea ja ma nägin isegi kolme meest kes tegid jalgu <_< , seeg ei saa öelda et nad treenisid aint ülakeha.

Nüüd siis need kolm meest: Esimene mees tegi ühejalaga surumist

Teine mees tegi reielähendajat

Kolmas mees tegi ühejalaga reiesirutajat

Ise eelistaksin teha jalgu vabaraskusega, nt. ühejalaga kükid aga noh mina eelistan vastupidavat ja tugevat lihast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No sa ütlesid kõik juba ise ära. Jalgpall on hoopis teine spordiala. Pole neil vaja metsikut jõudu. Vaid vastupidavust ning täpsust. See saavutatakse treeningutel platsil. Jooksmised, löögid jne.

Kindlasti nad midagi jalgadele teevad jõusaalis, kuid kindlasti pole see nende jaoks ülimalt tähtis. Pigem üldfüüsilise parandamiseks.

No kuule, jalatrenni on neile igal juhul rohkem vaja kui ülakeha <_<

Ja nii vähe kui ma jalkat olen mänginud, olid jalalihased väga abiks.

Sõber on rohkem mänginud ja tal on julmalt tugevad jalad. Mujal pole eriti midagi.

Ilmselt need urugaid ikka väga ei tea mida jõusaalis teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jalgu on tõesti vaja! neil on juba need suht olemas, kui aus olla. treenima peab ka ülakeha, et kehamängus või peavõitluses peale jääda!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jalgu on tõesti vaja! neil on juba need suht olemas, kui aus olla. treenima peab ka ülakeha, et kehamängus või peavõitluses peale jääda!!

Seda osa ülakehast, mida jalgpallis kasutada võib, treenivadki "alakehaharjutused" <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samas kui mõelda, kui tihti tehakse treeninguid siis ma ei imestaks üldse, et jõusaalis jalgu ei saagi puhtfüüsiselt teha kuna treeningutest jalad kogu aeg nii läbi.

Ülakeha saab treeningutel minimaalselt vatti, seega igati loogiline seda treenida - eriti kuna välitreeningutel just eriti ülakeha niikuinii millegagi mõjutada ei ole.

Veidi absurd minu arust mitu korda nädalas jalgu treenida platsil, siis minna jõusaali kord või kaks nädalas ning siis veel jalgu teha. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan, et küll maailma 4.s meeskond teab, kuidas õige treenida on, et saavutada neile vajalikke parimaid tulemusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilsetes spordiuudistes käis läbi ka - et Forlan küsis "ekskulturist Aderi" käest nõu toitumise osas. Kas Ader on teavitanud oma tippspordist loobumist???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen näinud Eesti jalgpallimeeskondi varem jõusaalis treenimas ja nad treenisid umbes samamoodi kui Uruguay omad. Pealtnäha küll täiesti kaootiliselt, igaüks teeb seda mida tahab ja seal kus tahab, mingit süsteemi ei paista olevat. Jalgpallurid vist ei pea jõutreeningut eriti oluliseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei ole küll ekspert aga kas mitte jalgpalluritel nagu ka jooksjatel on vaja ka peale jalgade vaja treenida ülakeha. Arvan et nii nagu jooksjatel saab ka jalgpalluritel koormust ülakeha, eriti kõhu-, seljasirutaja- ja õlalihased. Peamiselt sellepärast et stabiliseerida keha ja aidata mängus kaasa. Treenides kogu keha oled sa ka rohkem efektiivne, minu arvates.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ülekeha harjutuste valik oli küll veits nigel, ju nad lõid lihtsalt aega surnuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma arvan, et küll maailma 4.s meeskond teab, kuidas õige treenida on, et saavutada neile vajalikke parimaid tulemusi.

Ilmselt ei ole jõusaal selle treeningu oluline osa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaadake ka Sparta Facebooki lehelt pilte, seal on näha, et vennad teevad 3 erineva grupiga ringtreeningut.

Jalgpallurite põhitrenn toimub siiski platsil, mitte jõusaalis, ja rõhk on plahvatuslikel keharaskust kasutatavatel harjutustel. Kas te ületreeningust olete kunagi midagi kuulnud? Kui mehed rassivad pea igapäevaselt väljakul ning treenivad otseselt või kaudselt jalgu, siis jõusaalis ekstra jalatrenni tegemine on ülim mõttetus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljud profesionaalsed pikamaajooksiad teevad kaks korda trenni päevas, seda muidugi hooaja väliselt. Alles hiljuti sirvisin oma vanu Runner Worldse ja lugesin interviuud ühe proffesionaalse jooksiaga. Hommikul lühike jooks ja siis puhkus ja saalis 1,5 h kergete raskustega pikad seeriad, hiljem massaz ja söök. Nagu juba öeldud see toimub hooaja väliselt.

Samas ringtreening on hea küll, isegi kasutan seda stiili ja võtab päris kiirelt ähkima küll <_<

Edited by eesti mees

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vaadake ka Sparta Facebooki lehelt pilte, seal on näha, et vennad teevad 3 erineva grupiga ringtreeningut.

Jalgpallurite põhitrenn toimub siiski platsil, mitte jõusaalis, ja rõhk on plahvatuslikel keharaskust kasutatavatel harjutustel. Kas te ületreeningust olete kunagi midagi kuulnud? Kui mehed rassivad pea igapäevaselt väljakul ning treenivad otseselt või kaudselt jalgu, siis jõusaalis ekstra jalatrenni tegemine on ülim mõttetus...

Ei ole ülim mõttetus vaid hoopis väga vajalik. Jalgade trenn on väga tähtis kõigile sportlastele sest need on ju kõige vundament. Isegi jalgratturid käivad kükkimas: näiteks olümpiavõitja Chris Hoy suudab enam kui 200kg kükkida ning ta tegi oma isikliku rekordi selles vaid nädalad enne olümpiamänge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei ole ülim mõttetus vaid hoopis väga vajalik. Jalgade trenn on väga tähtis kõigile sportlastele sest need on ju kõige vundament. Isegi jalgratturid käivad kükkimas: näiteks olümpiavõitja Chris Hoy suudab enam kui 200kg kükkida ning ta tegi oma isikliku rekordi selles vaid nädalad enne olümpiamänge.

Mu jutu mõte oli pigem see, et need mehed nagunii treenivad enamuse ajast jalgu, vahelduseks võib ju ülakeha ka teha <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mu jutu mõte oli pigem see, et need mehed nagunii treenivad enamuse ajast jalgu, vahelduseks võib ju ülakeha ka teha <_<

Muidugi võib ülakeha treenida ja peabki seda treenima. Minu mõte oli aga selles et sportlastele on tugevad jalad väga tähtsad. Muidu tekivadki sellised "ma treenin niikuinii jalgu trennis nii et jõusaalis ma neid ei tee" jõukavad ja sportlane läheb teeb jõusaalis biitsepsit ja rinda ja pärast imestab miks jõutrennist mängus nii vähe kasu on.

Edited by matjusm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×