Jump to content
-kristomikk-

Kasulikud ja välistatud söögid

Recommended Posts

Mida siis süüa et lihased saaks vabalt areneda. Millised söögid ja joogid siis oleks kasulikud ja millised oleks välistatud trennitegijatele, see muidugi ei tähenda et kõik trennitegijad ainult süsivesikuid ja valkusid sisaldavadi toite söövad. Ja millised toidud , söögid sisaldavad süsivesikuid (sahhariisid) ja valkusid?

KASULIKUD

PIIM KOOS MEEGA

LIHA

NELJAVILJA PUDER

MUNA

KODU JUUST

KEEFIR

KOHUPIIM

JUURVILJAD JA PUUVILJAD

RIIS

TATAR

APELSIINI MAHL , ÕUNA MAHL jne

PROTEINIIPULBER Tean et apteegist saab muscle pro7 ja taplette , taplette ei soovita osta

VÄLISTATUD

MAKARONID vb

Kellel on veel midagi lisada see lisagu julgelt XD

Edited by -kristomikk-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mille järgi sa need võtsid ? ses suhtes et sai on hea aga samas makaronid on halva all jne, veidi imelik.

;) anna nõu , kui mul mälu ei peta siis ikka soovitatakse igalpool sepikut nt piimaga süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need kollased tavalised makaronid kust kõik hea välja võetud on ilmselt jah aja ja raharaisk..

aga täisteramakaronid ja selliseid ei tohiks küll pahad olla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"hea" ja "paha" eksisteerivad ainult mingis võrdluses ja mingis kontekstis. Hea ja paha MILLE JAOKS? Mis on eesmärk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Makaronid kuuluvad sinna samma kus on riis ja tatar. Makaronid on kiired süsivesikud. Jogurt pidavat olema toode mis imendub aeglaselt, mis on ka hea.

Edited by fortuna.9

Share this post


Link to post
Share on other sites
Makaronid kuuluvad sinna samma kus on riis ja tatar. Makaronid on kiired süsivesikud. Jogurt pidavat olema toode mis imendub aeglaselt, mis on ka hea.

Arvad et jogurt, mis on põhimõtteliselt suhkrupomm, on ikka nii palju parem süsivesikuallikas kui makaron?

Parimad aeglased süsivesikuallikad: pruun riis, tatar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Makaronid kuuluvad sinna samma kus on riis ja tatar. Makaronid on kiired süsivesikud. Jogurt pidavat olema toode mis imendub aeglaselt, mis on ka hea.

imendub aeglaselt, aga mis sa selle suhkruhunnikuga seal sees peale hakkad, mis kohe veresuhkruga mängima hakkab?

massilisamiseks v kohupiima peale jah, aga muidu...?

Kirp jõudis ette:D

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arvad et jogurt, mis on põhimõtteliselt suhkrupomm, on ikka nii palju parem süsivesikuallikas kui makaron?

Parimad aeglased süsivesikuallikad: pruun riis, tatar.

,... kaerahelbed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas üldiselt tund - poolteist tundi ennem trenni on seega pruun riis, tatar, maisimanna, kaerahelbepuder koos millegi proteiinirikkaga hea ?

Ja kiired süsivesikud peale trenni nagu näiteks banaan, rosinad, suhkur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosinad ja suhkur sobivad ainult siis kui tahta MASSI juurde saada mitte aga võimalikult palju rasvavaba massi. Aga ei tea kumb teemaalgataja eesmärk on?! Soovitaks süüa koguaeg aeglasti imenduvaid süsikaid.

Kasulikud toidud on kõik töötlemata ja kuivatamata toidud, aga see oleneb jällegi eesmärgist. Nendeks on siis: juurviljad, puuviljad, täistera ja piima tooted, kala, liha, muna.

Edited by jõuents

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arvad et jogurt, mis on põhimõtteliselt suhkrupomm, on ikka nii palju parem süsivesikuallikas kui makaron?

Parimad aeglased süsivesikuallikad: pruun riis, tatar.

Said valesti aru. Ma lihtsalt lisasin juurde, et jogurt on aeglase imendumisega süsivesik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Said valesti aru. Ma lihtsalt lisasin juurde, et jogurt on aeglase imendumisega süsivesik.

Eino jah, aga igatahes ei saa seda nii ühekülgselt vaadata. Ma ei peaks jogurtit üldse toiduaineks, vaid juba valmistooteks. Ja valmistoitude GI sõltubki koosnevatest toiduainetest ning erineb iga üksiku toitaine GI-st. Jogurtis olevad süsivesikud on ikka kiired, aga jogurti madal GI on ilmselt tingitud rasva jms sisaldusest. Suhkrule võib ka seapekki juurde süüa, et seedimist aeglustada. See ei tähenda, et suhkur ega see kooslus kasulik söök oleks. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Said valesti aru. Ma lihtsalt lisasin juurde, et jogurt on aeglase imendumisega süsivesik.

aeglase imendumisega: jah

"kasulik": ei

Ma mõtlesin et teema oligi kasulikest ja mittekasulikest.

Aeglase imendumisega ei võrdlu alati heaga. Rapsiõli imendub ka aeglaselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui eesmärk on see et lihased saaksid "vabalt areneda" ehk et soov on massi kasvatada, siis tuleb palju süüa ning midagi otseselt välistada pole vaja.

Mulle selle pärast meeldib olla füüsiliselt aktiivne ja massiperioodil: saab suhteliselt süüdimatult õgida sest niigi raske on ainuüksi kehakaalu hoida. Muidugi igasugust ülirasvast jama pole ka mõtet sisse ajada kuid end nüüd väga palju piirama ka ei pea kui neid kaloreid ikka kulub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina soovitaks väga Quinoad ja Amarantit.

Saab neid ökopoest.. kallid on aga väga head asjad.

Kõrged proteiinisisalduses, kiudainetes ja väherasvased.

Quinoa kohta video üleval.

// Ise näiteks teen suure portsu valmis ja panen külma kui alles jääb, hea mitu päeva võtta.

Segan ''Tomati murskkaga'' (selline tükeldatud tomatipasta vms) ja spinatiga ja väga hea on !'

Soovitan soojalt ka Quinoast ja Amarantist wikipediast lugeda... saate aru kui heade asjadega tegu on

Edited by haamer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina soovitaks väga Quinoad ja Amarantit.

Quinoad olen ise ka proovinud. Väga huvitav ja vaheldustpakkuv. Meenutas kalamarja, aga seetõttu, et segasin kalamaksaõli hulka. :unsure: Tekstuur on aga ikka selline sõmer, nagu väiksed idudega seemned. Ega igast poest seda ei saagi vist, ostsin ka oma lemmik ökopoest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui on selline asi nagu armastus toidu vastu, siis mul on just see seoses Quinoaga, alates esimesest kokkupuutest on olnud absoluutselt top #1 ja ajaks kasvõi iga päev seda näost sisse kui rahakott paksem oleks.

Muidu Quinoad ja Amarantit soovitaksingi just segada näiteks sellega:

tomatimurskaa.jpg

Selline paljude erinevate valikutega peaks olema igas suuremas toidupoes saadaval vist, teeb väga maitsevaks ja meeldivaks selle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Said valesti aru. Ma lihtsalt lisasin juurde, et jogurt on aeglase imendumisega süsivesik.

Väga põnev :unsure:

Jogurt on jogurt ja süsivesik on süsivesik. Naturaalse jogurti süsivesiku (laktoosi) sisaldus on ligikaudu 2 %. Kas te seda mõtlesitegi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×