Jump to content
valdis

Paluks nõu!!

Recommended Posts

Tervist,

Mure siis järgmine. Olen u. 190cm ja nüüdseks kehakaal tiksunud juba vaikselt 100 peale ja oleks soov kiiremas korras miskit ette võtta, sest kui nüüd päris aus olla, siis hakkab juba keakesti hale ennast vaadata. Toitumine on mul väga kaootiline, liialt tihti juhtub, et piirdun mikrouuniga ja külmutatud pitsaga, ja kuna päevane graafik on ka selline kaootiline, siis on vahel väga raske leida aega päeva ajal korralikult süüa. Siis veel see, et ma kardan, et kogused on ka vahest et liialt suured, aga mul selline väike

probleem, et kui ma ei saa hommikul ja lõunal korralikult söönuks, siis tekivad väljakannatamatud peavalud(vahel ka niisama), põhimõtteliselt väikestviisi pärilik migreen.

Suvel sai pea iga hommik 35-40 minutit joostud(äkki veidi vähe?) ja ka füüsilist tööd rassitud ning tulemused justkui olid, sain vist isegi 94 kg peale. Samas aga ei jõudnud siiski soovitud tasemele. Siis veel see, et argine tegevus on ka selline istuv ja viimasel ajal on füüsiline tegevus ikka päris unarusse jäänud, ning nüüd piinab mind unetus ja väsimus, ma eeldan, et see on seotud füüsilise puudumisest, aga sama ei tea ka...Et see pikk jutt nüüd kokku võtta, siis ma tahaks niiöelda pisikese restardi teha, toitumist muuta, regulaarselt ennast liigutada(füüsilised eeldused on täiesti olemas, aastaid paar tagasi sai päris korralikul tasemel sporti tehtud), algul ehitada mingi aeroobne põhi, jookstes ma arvan, ja siis mõne aja pärast juurde lülitada jõusaalis käimine, ning vajaks soovitusi ja näpunäited mingi kondikava paika panemiseks (Treeningute intensiivsus, tarvilik kestvus, toitumise muutmine jne) Ette tänades!

Share this post


Link to post
Share on other sites

treeningkava saad: tööriistad- treeningkavad. loe ka artikleid, surfa foorumis. Selliseid teemasid on miljon

kõige mugavam viis oleks tellida treening- ja toitumiskava!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere ;)

Soovitan Sul alustada järgnevast:

Eesmärkide paikaseadmine.. ja seda mitte vaid Sinu peas vaid panedki konkreetselt paberise kirja..

Selljärel planeerimine. Kirjutad sinna samasse paberile "mida võtad kaasa, kui lahkud kodust tööle", koostad täieliku poenimekirja.

Planeerimine ka sel puhul, et õhtul või siis hommikul pakid päevase toidu kaasa.

Ärkad varem, jah, kuid terve päev olen enda üle uhke, et ärkasid pool tundi varem.

Su keha tänab Sind.

Seda, mida kaasa pakkida on kõige targem uurida treenerilt või kontaktisikult, kes analüüsib Sinu toitumise, liikumise ja kehaiseärasused.

Loomulikult, nagu ka eelnev kommentaator ütles, foorumist leiad palju huviatavat. Kui pea suure info sees sassi läheb, kirjuta siia teemasse, mille suhtes kahtlusi, püüame Sind aidata :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×