Jump to content
jalg

Hera80 või Muscle+

Recommended Posts

Tere. Olen siiani eemale hoidnud pulbritest, kuid mulle tundub, et trenni ja õhtusöögi vahele jääb liiga suur paus ning kõht jõuab tühjaks minna.

Niisiis olen kahe vahel, kas osta Hera80 või Muscle+.

Eesmärk, siis lihastele pärast trenni anda taastumiseks valku. Sheigile sööks veel süsivesikuid ka peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanematele tegijatele kindlasti MUSCLE+, noorematele algajatele esialgu Hera80. Igal juhul mõlemad on head! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aitäh vastuste eest. Ostan Hera80 ja lisaks sellele Dextro.

Oskab keegi öelda, mis vahekorras peaks neid kokku segama, et rahuldaks trennijärgse toitainete vajaduse, eeldusel, et ma enne õhtusööki rohkem midagi ei söö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui suurde vee kogusesse need pulbrid tuleks muidu segada umbes?

Saan aru et sina teed 1:2 vahekorras sheike, aga kuna ise olen nt hardgainer ja tahan massi kasvatada siis teen 1:3 sheigi.

panen 30g valku 50g maltot ja 40g trauben zuckerit ja siis mõõdan 500ml vett neile peale.... et sheikeris kokku näitab kõik pärast kuskil 700ml vedelikku et kas on mingi teatud aeg ka mis ajaga selle peaks kõik ära jooma :unsure:? Ma ise nagu kiirelt ei ürita alla kulistada ... aga no kuskil 4-5 minuti jooksul joon ära

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui suurde vee kogusesse need pulbrid tuleks muidu segada umbes?

Saan aru et sina teed 1:2 vahekorras sheike, aga kuna ise olen nt hardgainer ja tahan massi kasvatada siis teen 1:3 sheigi.

panen 30g valku 50g maltot ja 40g trauben zuckerit ja siis mõõdan 500ml vett neile peale.... et sheikeris kokku näitab kõik pärast kuskil 700ml vedelikku et kas on mingi teatud aeg ka mis ajaga selle peaks kõik ära jooma :unsure:? Ma ise nagu kiirelt ei ürita alla kulistada ... aga no kuskil 4-5 minuti jooksul joon ära

Ma arvan, et ma olen sinust veel rohkem hardgainer, ja ma ei tee 1:2, sest 1:2-le läheb asi liiga läägeks, 1:3 ei kujuta ettegi. Ma teen 1:1 suht.

Ja siis kohupiima pakk otsa.

Just sai muidugi otsa Hera, nüüd ainult kohupiima ja tavatoidu peal siis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oleneb su tasemest: algajale Hera80+Dextro, edasijõudnule Muscle+.

Miks algajale Hera80+Dextro aga mitte Muscle+?

Millal võiks tekkida vajadus Muscle+ järele (saab seda tunnetada või ajaliselt määratleda) või pole neil tegelikult erilist vahet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks algajale Hera80+Dextro aga mitte Muscle+?

Millal võiks tekkida vajadus Muscle+ järele (saab seda tunnetada või ajaliselt määratleda) või pole neil tegelikult erilist vahet?

Muscle+ 'is on sees ka glutamiin ja kreatiin. Ühesõnaga tagab parema taastumise. Algajale sobib väga vabalt ka hera80+süskad, sest koormused ning kogemused pole ilmselt veel nii suured.

Muscle+'i poole pöörduda siis kui tõesti juba suuremad treeningmahud ja tunned, et taastumine venib liialt pikaks.

Pealekauba tuleb hera80 odavam ning sobib asjaarmastajale suurepäraselt.

Edited by Kevin de puta madre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×