Jump to content
Rafen

5 päeva treeningkava

Recommended Posts

Täiesti põhjani minnes on üks probleem- see tahab venivust ja kui sul seda ei ole, siis tulevad kannad maast lahti ja see juba tapab põlvi.

Selle jaoks tuleb panna midagi kandade alla. Juba see aitab sügavamale kükkida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks asi, mis seda venivust päris hästi annab on kükk :rolleyes:

Kükist veel

Edited by jrx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täiesti põhjani minnes on üks probleem- see tahab venivust ja kui sul seda ei ole, siis tulevad kannad maast lahti ja see juba tapab põlvi.

Siin ei ole midgai venivusega pistmist. Kui kannad tõusevad, on tehnika lihtsalt vale, muud midagi.

Ma ei veni üldse mitte kusagilt, aga ikka saan kükki teha põhja nii, et kannad on maas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahab puusa venivust(tuhar, reiekakaspealihas), üleselja venivust, hüppeliigese venivust ning tuharalihased ja reiekakspealihased peavad aktiveeritud olema. Mõnele piisab ainult korralikust soojendusest, teised aga peavad hakkama arendama. Kui ma TTÜ jõusaalis käisin ja nägin, et mõni ei suutunud kükki korralikult teha, siis astusin vahele ning õpetasin tehnikat. Point aga selles, et nad puhtfüüsiliselt ei suuda seda teha ilma et kannad tõuseks maast või selg läheks küüru. Vast korraliku soojendusega oleksid paralleelini suutunud kükkida...

Ahh näe t-nationis värske artikkel, pole jõudnud veel läbi lugeda:

http://www.t-nation.com/free_online_articl..._a_deeper_squat

Edited by smack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×