Jump to content
Sign in to follow this  
muhhamed

trapets lihas .

Recommended Posts

tahtsin küsida kas trapets lihas areneb kiirelt või aeglaselt. tahaksin teada mitu korda tuleks nädalas treenida ja mingeid nõuandeid .

ma treenin trapets lihaseid nii

dumbell shrug: 20x12 30 kg raskused on maximum seal jõusaalis .

military press: 10x10

upright row: 10x10

kui teen pausi siis pausid on 30 sekundised .

tahtsin küsida et ma treeninud neid juba pool aastat ja mul ei anna märku mitte midagi et nad oleks suuremaks läinud . järgmine päev tavaliselt trapets lihas valus .

ma sooviks omal trapets lihaseid selliseks et need oleks ilusti nähtavad mitte monsterliku suurusega, sellised keskmisest natuke suuremad .

Edited by muhhamed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trapetslihase ülemised kimbud tõstavad õlavöödet, vahelmised kimbud lähendavad abaluid lülisambale ja alumised kimbud tõmbavad õlavöödet allapoole.

Harjutused oleksid vastavalt õlakehitused kangiga, kangiga tõmme lõua alla; tõmbed plokil eest istudes, tõmbed kangiga ettekallutatult; tõmbed plokil ülalt ette rinnale ja kukla taha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Õpi rinnalevõtt selgeks ja trapets tuleb nagu naksti just selline nagu tahad.

Jah, tõstjatel on trapets hästi arenenud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisaks klassikalisele tõstmisele ka jõutõmme on hea trapetsi arendaja. Pärast rasket jõutõmbe (või rack pullide) päeva on mul trapets alati kange.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ette kallutades kangi tõmbed vastu rinda on ka väga hea harjutus. Kangi poolel teel tõmbad õlad tagant kokku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu läksid kael ja õlad ilusti vormi kui hakkasin raskustega varjupoksi tegema, võtan 3kg hantlid kätte ja annan vaikselt minna. Ennem tegin hantlitega lendamist ja lõuaalla tõmbeid aga kuidagi ei tahtnud õlad vormi minna, nüüd on ilust kõik kolm pead näha ja tööl ka öeldud et T-särk on kael ümber pingul :) . Ma arvan et viimane on iroonia aga jah naine ka mainib et kael on kobedam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Õpi rinnalevõtt selgeks ja trapets tuleb nagu naksti just selline nagu tahad.

Peab paika, ise täheldasin selle harjutuse kavasse võtmisel nähtavat arengut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ausalt minu trapets kasvas siis kui hakkasin karuknniga mäkketõuse tegema.

Sangpommitöö on ka abiks. Ja üldiselt trapets areneb ikka muude kogu-keha harjutuste kõrvalt väga väga hästi eriti kui monstertrapetseid ei taha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Mu trapets kasvab jõutõmbega :) Ise ütleks, et on proportsioonist väljas ja liiga suur teiste lihastega võrreldes. Aga kui mõnel on geenidega antud jõhker säär siis mul on jõhker trapets :) Enne jõusaaliga tegelemist ei olnud nagu midagi...Jõutõmme is the way.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tahate suurt trapetsit, siis kasutage sellist harjutust, mida tõstjad nim. tõukamisetõmbeks. Erinevus jõutõmbest seisneb selles, et tõmbe lõpp sooritatakse trapetsi abil e. tõmmatakse õlavöö üles. Raskused on küll väiksemad, aga liigutus sooritatakse kiiremini. Võrreldes kangi rinnalevõtuga on ta tehniliselt lihtsam ja saab kasutada suuremaid raskusi, kuna jääb ära kangi rinnalevõtu faas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui tahate suurt trapetsit, siis kasutage sellist harjutust, mida tõstjad nim. tõukamisetõmbeks. Erinevus jõutõmbest seisneb selles, et tõmbe lõpp sooritatakse trapetsi abil e. tõmmatakse õlavöö üles. Raskused on küll väiksemad, aga liigutus sooritatakse kiiremini. Võrreldes kangi rinnalevõtuga on ta tehniliselt lihtsam ja saab kasutada suuremaid raskusi, kuna jääb ära kangi rinnalevõtu faas.

No ikkagi samamoodi lihtlabane õlakehitus kangiga on põhimõtteliselt sama, saad ka kergema raskusega rohkem plahvatuslikumalt teha..

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ikkagi samamoodi lihtlabane õlakehitus kangiga on põhimõtteliselt sama, saad ka kergema raskusega rohkem plahvatuslikumalt teha..

Lihast arendab raskus, mitte ainult kiirus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui tahate suurt trapetsit, siis kasutage sellist harjutust, mida tõstjad nim. tõukamisetõmbeks. Erinevus jõutõmbest seisneb selles, et tõmbe lõpp sooritatakse trapetsi abil e. tõmmatakse õlavöö üles. Raskused on küll väiksemad, aga liigutus sooritatakse kiiremini. Võrreldes kangi rinnalevõtuga on ta tehniliselt lihtsam ja saab kasutada suuremaid raskusi, kuna jääb ära kangi rinnalevõtu faas.

kui tahan suuri säärelihaseid, siis mida?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui tahan suuri säärelihaseid, siis mida?

Sama lugu, tavaline lihtlabane pöialetõus. Säärega on nii, et kui pole antud siis teda väga ei tule ka..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei ole lihtsalt õlakehitus -- power shrug on plahvatuslik, puusa ja jalgade tõukega, ja raskus peab olema jõutõmbe max ligi või sellest üle.

Ise teen nii ning ei ütleks, et kehvasti kasvaks trapets + see on ainuke harjutus mis teen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei ole lihtsalt õlakehitus -- power shrug on plahvatuslik, puusa ja jalgade tõukega, ja raskus peab olema jõutõmbe max ligi või sellest üle.

Jõutõstjatel on rebimine ~40% jõutõmbe raskusest ning klassikalisel tõstjal ~80% jõutõmbest. Ma tahaks näha kuidas jõudu arendav mees suudab powershrugi teha jõutõmbe raskusega....

http://www.fitness.ee/exercise_show.php?gr...ey=5〈=1

Tähtis on, et liigutus oleks võimalikult suure amplituudiga sooritatud.

Osad ütlevad, et tee sprinti, siis saad kenad sääremarjad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osad ütlevad, et tee sprinti, siis saad kenad sääremarjad.

Iluvõimlejatel on ka kenad sääremarjad.

Järelikult tuleb need lihased tööle panna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×