Jump to content
õlalihas

Kardiotreening

Recommended Posts

Finally this thread is going somewhere:)

GMAster - intervallidest olen loobunud. Olen nõus, et rasvapõletuseks on intervallid efektiivsed, aga aeroobne baas on asendamatu:)

Aeroobse baasi arendamiseks tuleb teha nii intervalli kui ka pikka ja aeglast aeroobset. Üks arendab südamelihase mahtu ja teine tugevust.

Selleks ongi sportlaste treeningute periodiseerimine mõeldud ja igal etapil oma ülesanne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nonii. Jälgides seda hullust on see huvitav asjade pööre. Paneme Gmasteri üheks kuuks PTLondoni kava peale ja kuuks Rotteri kava peale ja vaatame, mis mehest saama hakkab. :D

Kas inimkatsed mitte keelatud ei ole ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Halloo, jutt ei käi mitte rasva vähenemisest vaid aeroobse treeningu mõjust lihaskaosele ja selle vältimisest.

Üritame ikka teemas püsida, mida sa keerutad :D

Kas inimkatsed mitte keelatud ei ole ? :)

See on projekt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siin teemas on mitu teemat koos juba aga, mis teha:)

ROtter - kahevõitlusaladel täidab alaspetsiifika selle "intervalli" osa ära küll ja veel.

Tagasi algsesse teemasse - katabolism peaks lihasest võtma ikka üsna hilja, eeldusel, et igapäevane toitumine on piisavalt korras ja toetab lihase säilitamist. Loomulikult on biopsia kellegi lihasest, kes just maratoni ära jooksnud paras kartulipuder võrreldes võrreldes puhanud lihasega, aga kas selle peamiseks põhjuseks on energia tootmine lihaskoe arvelt? Kahtlen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glükogeeni. BCAA-st või valgust saab ka glükoosi teha, aeglaselt.

Varem või hiljem koormate oma maksa üle.

Siin teemas on mitu teemat koos juba aga, mis teha:)

ROtter - kahevõitlusaladel täidab alaspetsiifika selle "intervalli" osa ära küll ja veel.

Tagasi algsesse teemasse - katabolism peaks lihasest võtma ikka üsna hilja, eeldusel, et igapäevane toitumine on piisavalt korras ja toetab lihase säilitamist. Loomulikult on biopsia kellegi lihasest, kes just maratoni ära jooksnud paras kartulipuder võrreldes võrreldes puhanud lihasega, aga kas selle peamiseks põhjuseks on energia tootmine lihaskoe arvelt? Kahtlen.

Ma usun ka, et vastavate eelduste puhul ei tohiks hirmu olla.

Kestvustreeningu puhul, kui glükogeenivarud on ammendunud, tuleb glükoosi toota küll valkudest, kuid esimene, mis läheb energiaallikana käiku on vere albumiinid.

Lihaskoe akuutne kadu tuleb kõne alla erandolukorras, kas siis nälgimine või on tegemist kasvajaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma usun ka, et vastavate eelduste puhul ei tohiks hirmu olla.

Kestvustreeningu puhul, kui glükogeenivarud on ammendunud, tuleb glükoosi toota küll valkudest, kuid esimene, mis läheb energiaallikana käiku on vere albumiinid.

Lihaskoe akuutne kadu tuleb kõne alla erandolukorras, kas siis nälgimine või on tegemist kasvajaga.

Jah, sellest on siin kirjutatud, kuidas vältida lihaskoe kadu:

http://www.bodybuildingpro.com/aerobicsmuscle.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja nüüd me jõuamegi taas sinna, et mis pärast oli vaja postitada see sprinter-maratoonari võrdluspilt ja tekitada inimestes tunnet justkui nad aeroobset ei peaks tegema :D

Kui valesti treenida - toituda, siis võibki juhtuda nii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja nüüd me jõuamegi taas sinna, et mis pärast oli vaja postitada see sprinter-maratoonari võrdluspilt ja tekitada inimestes tunnet justkui nad aeroobset ei peaks tegema :D

Inimene on loomult laisk. Aeroobse mittetegemise idee müüb suurepäraselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui valesti treenida - toituda, siis võibki juhtuda nii.

ja läheb edasi, see väsimuse jutt oli jama...

ot...aga savi :D kellel säär ei kasva, siis sörk võib aidata, mul viskas 2cm kuuga, 1 trenn ja 1 sörk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tagasi algsesse teemasse - katabolism peaks lihasest võtma ikka üsna hilja, eeldusel, et igapäevane toitumine on piisavalt korras ja toetab lihase säilitamist. Loomulikult on biopsia kellegi lihasest, kes just maratoni ära jooksnud paras kartulipuder võrreldes võrreldes puhanud lihasega, aga kas selle peamiseks põhjuseks on energia tootmine lihaskoe arvelt? Kahtlen.

Kas on siis kusagil mõõdetud, mida kuskohast võetakse ja millal ?

Ei pea mingi maraton olema, koeral lammutatakse 90 min kerge koormuse ajal magu

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772478

ja üks huvitav aga minu meelest jama ülesehitusega uuring viitas et inimesel tehakse sama

http://jn.nutrition.org/cgi/content/full/138/11/2198#BIB33

kusagil pärines 90% rottidel kortisooli mõjul verre minevatest aminohappetest naha kollageeni lammutamisest....

Mingit erilist head ülevaadet vist pole.

Usun et 30+ rahvas siin oma naha kollageenist väga toituda ei taha trenni ajal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja nüüd me jõuamegi taas sinna, et mis pärast oli vaja postitada see sprinter-maratoonari võrdluspilt ja tekitada inimestes tunnet justkui nad aeroobset ei peaks tegema :lol:

Krt mulle see pilt hirmsat moodi meeldib. Väga efektne ja ilmekas pilt. Ei ole aeroobse vastane, kavatsen selle mahtu isegi tõsta, aga muidu tänan väga eelistan jätta treeningu pearõhu mujale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Usun et 30+ rahvas siin oma naha kollageenist väga toituda ei taha trenni ajal.

Ikka peab lagunema...et jälle taastuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võtad peale trenni sheigi, rasvapõletus peatub? Võtad trenni ajal sheiki, mis siis toimub? Teed enne trenni sheigi, ka rasvapõletust ei toimu?

Mida siis tegema peab?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võtad peale trenni sheigi, rasvapõletus peatub? Võtad trenni ajal sheiki, mis siis toimub? Teed enne trenni sheigi, ka rasvapõletust ei toimu?

Mida siis tegema peab?

leidma õige variandi enda jaoks!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naha taastumine on palju keerulisem teema kui lihase taastumine.

Jessas! Mis nüüd küll saab! :lol:

Hakataksegi natuke varem istet pakkuma... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võtad peale trenni sheigi, rasvapõletus peatub? Võtad trenni ajal sheiki, mis siis toimub? Teed enne trenni sheigi, ka rasvapõletust ei toimu?

Mida siis tegema peab?

Hoolitsed selle eest, et terve päeva ajal oleks väike kaloridefitsiit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoolitsed selle eest, et terve päeva ajal oleks väike kaloridefitsiit.

Saaksid selgitada sõna kaloridefitsiiti mulle ? Sheik ei ole kasulik siis kaalulangetamise ajal?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saaksid selgitada sõna kaloridefitsiiti mulle ? Sheik ei ole kasulik siis kaalulangetamise ajal?

Ma ei usu, et terve päeva vältel shake-isid tarbida väga hea on, imenduvad veidi liiga kiiresti, aga peale trenni või hommikul, miks mitte? Üldiselt kindlasti eelistan terveid toiduaineid.

Kaloridefitsiidi all mõtlen, et sööd vähem kui kulutad energiat päeva jooksul. Mitte, et peale trenni toitumine pole oluline, aga kõige olulisem on ikkagi see, mida sa terve päeva vältel sööd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ei usu, et terve päeva vältel shake-isid tarbida väga hea on, imenduvad veidi liiga kiiresti, aga peale trenni või hommikul, miks mitte? Üldiselt kindlasti eelistan terveid toiduaineid.

Kaloridefitsiidi all mõtlen, et sööd vähem kui kulutad energiat päeva jooksul. Mitte, et peale trenni toitumine pole oluline, aga kõige olulisem on ikkagi see, mida sa terve päeva vältel sööd.

Selgeselge, tavaliselt sheiks lähebki ju pärast jõusaali sisse.. see on ju sama mis " Taastaja " , või ma eksin ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×