Jump to content
Looduses6ber

Kodune treening

Recommended Posts

Tere suured ja väiksemad :D

Nonii, otsustasin ka oma küsimused siia poetada.

Nagu pealkiri ütleb, siis treenin kodus ja koduümbruses väljas. Kodus treenimiseks on olemas 2 hantlit (8kg), 16 kilone sangpomm ja lõuatõmbe kang. Kuna olen kergkaalus ( 180cm/69-70kg ) siis esialgu(kuigi hantlid võiks olla 10-12kg) raskused sobivad. lisanduvad veel kätekõverdused(sirgelt, jalad toolil)

Kava erineb päeviti, aga näeb välja umbes selline:

1 päev:õlg/rind/kõht

surumine hantlitega istudes 3-4 x 8-10

lendamine ette 3 x 6-8

lendamine hantlitega ettekallutatult 3 x 8 ( üks mu lemmikuid ;) )

tõmme üles sangpommiga ehk kitsas haare 3 x 8-10

käte kõverdamine tagatoengus 3 x 12

surumine hantlitega kaldpingil 3-4 x 15

lendamine hantlitega kaldpingil 3-4 x 15

kätekõverduse varbad kõrgemal 3-4 x 15-25 Hetkel on siis rõhk rinna ülemisel osas, kuna varem sai tehtud põhiliselt all osa ja ülemine osa jäi enamjaolt treeningust välja. Kuna kindel kava puudub, siis teen tunde järgi, see konkreetne näide siis viimane trenn.

istesse tõusud 2 x 25

lõuatõmbe kangil sirgete jalgade tõsted 3 x 8-10

kerekallutused hantliga 3 x 25

kerepöörded istudes hantel käes 3 x 25

PS: see pole kogu aja kava! Muudel päevadel muud lihsagrupid, biitseps, selg, triitseps..

Väljas lisanduvad: rööbaspuud, veel lõuatõmbe torusid ( need mulle meeldivad.. mõlematpidi, kitsalt/laialt, kuklataha) + jalgade tõsted, kõhulihaste treeninguks.

Jaldage treeninguks teen pöialetõuse, äärekivil. Kükil kõnd, mis minul paraja vahemaa puhul jalad korralikult läbi võtab, ning ühe jalaga kükid. Hiljuti hakkasime kasutama varianti, sõber kukil pöialetõus. Kükki teeme samamoodi - sõber kukil.

Tegelt tahaks arvamust ja ideid. Ise tunnen vajadust raskemate hantlite järele. Arvestades, et terve keha tuleb selliste (väikeste) raskustega ära treenida, siis võib-olla mõni nipp?

Edited by Looduses6ber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võin sulle müüa 12kg hantlid 200 eeku paar. Need on muidugi juba nõuka ajast aga peamine on ju raskus ise.. Hantlitega harjutusi vaata harjutustepangast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harjutustepangast nimetused võetud ongi :D ja eks ma sealt ka oma praegused ideed olen ammutanud.

200 krooni 2 hantli eest? See on ju väga hea hind! Nagu näen, asud harjumaal, mina aga Tartumaal (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njah raskused on väikesed jah, sellise raskusega on oht et sa pead hakkama tegema pikki seeriaid ja seega hakkad lihasele tegema aeroobset. Kätekõverdustest võiksid teha veel sõrmed püramiid asendis, hea koormus triitsule ja rinna siseosale või siis plaksuga, kätekõverduste algasendist tõukad keha ülesse ja üritad teha plaksu arendab vägagi hästi plahvatusliku jõudu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võin sulle müüa 12kg hantlid 200 eeku paar. Need on muidugi juba nõuka ajast aga peamine on ju raskus ise.. Hantlitega harjutusi vaata harjutustepangast.

Müü mulle, mul ongi pisikesed raskused puudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere suured ja väiksemad :D

Tegelt tahaks arvamust ja ideid. Ise tunnen vajadust raskemate hantlite järele. Arvestades, et terve keha tuleb selliste (väikeste) raskustega ära treenida, siis võib-olla mõni nipp?

Veidi ideid kodus treenijatele:

http://rosstraining.com/blog/

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/morphing_from_blobby_bodybuilder_to_bad_ass

Ja googelda "sandbag training"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav lähenemine asjale, palju loomingulisem kui standartne treening valmisoleva tehnikaga. Suvel kui olen maal, siis kasutan ka olemasolevat kola. Nt. kas sul pole kuskil mõne veoauto varuosi, telg vm. Lisaks on mul maal vankritelg, mis kaalub koos tinaraskustega otstes 30 kg. Telg koos ratastega on samuti olemas kuid nende suure läbimõõdu tõttu on raske trenni teha. Tellised saab panna ämbritesse, nii saad ise doseerida raskusi jm. variante on lõputult kuni palkideni välja.

Edited by IVARK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõtlesin, et lisan ka pildi. Mõtlesin, sellepeale, et mõned aastad tagasi oli kõige väiksem kaalu number 62(depressiivsuse tipphetk). Hakkasin siis vahepeal kätekõverdusi tegema ja mõned kõhulihase harjutused, üsna harva tegelesin sellega. Eelmise suve alguses sain esimesed hantlid (8kg) ja panin ülesse lõuatõmbe kangi. Alguses puudus usk täielikult, mõtlesin, et mul pole võimalik kaalu juurde saada, kuna olen loomult kõrend. Mõtlesin igasuguseid põhjuseid välja miks ma kaalus juurd võtta ei saa... Kuigi samas, otsisin ka interneti avarustest pilte ja infot, kas ja kuidas juurde võtta, ning kas see on üldse võimalik. Jõusaali minekuks ei olnud raha ning ka julgusest jäi puudu. Nüüd siis mõnda aega koduse treeninguga tegelenud ja hetke kaal ikka 69-70. Kodus saab väga palju tehtud, tuleb ainult loominguliselt läheneda! (: Alguses paistis, et ega eriti midagi teha ei saagi kodus, kui kätekõverdused ja kõhulihase harjutused, kuid nüüd on leidnud väga palju ernevaid treenimis viise. Üks imelikumaid, kuid toimivaid on vannis ''rööbspuude surumine'' :D Saab tehtud :D Kuid sellejaoks leidsin veel parema mooduse tegelikult. Igatahes, kõik peenikesed poisid kes satute seda lugema ja kahtlete endas ja oma võimetes, siis hakake pihta. Tehke tasapidi enda meeleheaks, küll kasvab ka kaal ja üleüldine enesetunne paraneb nagunii.

Pilt ka siis: Treening siis põhiliselt lõuatõmbe kang, erinevad kätekõverdused ja 8 kilosed hantlid. Vahel ka 16 kilone sangpomm. ja 62 kg pealt 70 peale.

fitness.jpg

Nüüd siis maamjas pingi ehitus käsil ja ka raskemad kangid tulekul (:

PS: Jalgade treenimisega hakkan ka üsna kohe pihta. Suvel rohkem sellele nüüd keskendungi. Talv otsa kodus põhiliselt ülakeha treenitud.

Edited by Looduses6ber

Share this post


Link to post
Share on other sites
No vot sulle juttu,et mujal kui saalis pole võimalik korraliku vormi saada.paar aastat veel ja võiksid juba laval üles astuda kui tahaksid :)

Päris nii lihtne ka muidugi ei ole. :D

Kodus annab väga head vormi saavutada tavainimese mõistes. Kulturismi mõistes aga vaevalt, et metsikut massi kasvatada õnnestub. Seda just raskuste puudumiste tõttu - keha vajab massi kasvatamiseks järjepidevalt kasvavaid raskusi.

Aga, et rasvaprotsent madal hoida ning mitu head kilo lihast juurde võtta on algajale täitesti köömes - seni kuni tahtejõudu jätkub. Ise samuti kodus alustanud ja teen isegi praegu rasket trenni kodus kuna kogu vajalik varustus selleks olemas.

Soovitan kindlasti koju suuremad hantlid muretseda. Vähemalt sellised millele annab kuni 50kg peale panna. Siis annab päris palju juba ära teha.

Minu hantled (62kg pildil - kuid saaksin kuni 75kg isegi peale pigistada), samuti olemas surumispink 90kg kangiga (plaan raskusi juurde riputada :D) ning lõuatõmbe kang.

post-7558-1300719815_thumb.jpg

post-7558-1300719827_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usu mind,on võimalik nii raskeid harjutusi teha ka omaenda keharaskusega,et mass kasvab kohe väga tublisti.Enamus piirduvad kahjuks

klassikaliste lõuatõmmete ning rööbaspuul surumisega.Sealt edasi on aga veel pikk pikk tee minna kui teadmisi ja oskusi on.ka leidlikust läheb vaja.

Selge see,et mr olümpiale asja ei ole kuid klassikalises kulturismis või fitnessis võib küll vabalt osaleda ja mitte viimaste kohtade peale.Eestis on lihtsalt vähe neid kes oleks säärasel moel end vormi treeninud.Suuresti eelarvamuste ,vahest ka mugavuse tõttu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma treenisin ka vahepeal kodus, kätekõverdusi tegin suure seljakotiga mille ma panin kive täis ja veel paar sangpommi ka sisse, sain 80kg-ga kätekõverdusi teha nii

jalgadele saab kerget koormust ka autot lükates ja vanemate autodega olen jõutõmmet ka teinud, uuematel pole väga kuskilt kinni võtta, kõik on plastmassist

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma treenisin ka vahepeal kodus, kätekõverdusi tegin suure seljakotiga mille ma panin kive täis ja veel paar sangpommi ka sisse, sain 80kg-ga kätekõverdusi teha nii

jalgadele saab kerget koormust ka autot lükates ja vanemate autodega olen jõutõmmet ka teinud, uuematel pole väga kuskilt kinni võtta, kõik on plastmassist

Auto lükkamist peaksid ka jõusaali harrastajad treeningkavasse kaasama.

Aga mind huvitab, et kus nii tugeva seljakoti said. Kaitseväe seljakott peaks ~50 kiloga vastu pidama. Erioperatsoonide grupil peaksid olema seljakotid, mis kuni 80kilo vastu peavad, aga need minu mäletamise järgi väga mahukad polnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Auto lükkamist peaksid ka jõusaali harrastajad treeningkavasse kaasama.

Aga mind huvitab, et kus nii tugeva seljakoti said. Kaitseväe seljakott peaks ~50 kiloga vastu pidama. Erioperatsoonide grupil peaksid olema seljakotid, mis kuni 80kilo vastu peavad, aga need minu mäletamise järgi väga mahukad polnud.

mingi suva seljakott oli aga küllaltki suur

ta ei saagi palju stressi, sest seda sa ei viska ju selga nagu koolikotti

ma tõstsin ta diivani peale, ise istusin maha ja panin selga siis sealt nii

siis läksin kätekõverduse asendisse ja seal juba toetub kogu raskus seljale, kott lihtsalt hoiab neid kive ja värki koos, et seljast ära ei kukuks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd plaaningi omale hantlid ja kangi teha, betoonist raskustega. Vaja pisemaid ämbreid, toru olemas...liiva ka hetkel pole (: Aga ka pisikeste raskustega ja oma keha raskusega saab tõesti väga palju ära teha. Niiöelda lihtsam variant on sellessuhtes tõesti pidevalt raskusi suurendada ja jätkata seda rada, lihtne ja loogiline. Pisikeste raskustega saab harjutusi teha näiteks VÄGA aeglases tempos, mida suurte raskustega ei kannatagi.

Igatahes, mul mitu korda peast idee läbi käinud, et kunagi võiks teha mingisuguse ''võistluse'' laadse kohtumise. Kohtuvad siis klassikalised rauatõstjad( jõusaali mehed ) ja niiöelda kodus/õues treenijad. Üksosa üritusest toimuks väljas(ehk siis kõiksugu harjutused mida ''kodune treenija kasutab'') ja teine osa jõusaalis, rauda liigutades. Vaataks, kuidas rauatõstjad lõuatõmbe kangi peal vastu peavad ning mismoodi kodused poisid kükke teevad. Noh, umbes nii (: Oleks põnev!

Just for fun ;)

fitness studio VS ghetto/street workout ;)

Edited by Looduses6ber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nüüd plaaningi omale hantlid ja kangi teha, betoonist raskustega. Vaja pisemaid ämbreid, toru olemas...liiva ka hetkel pole (: Aga ka pisikeste raskustega ja oma keha raskusega saab tõesti väga palju ära teha. Niiöelda lihtsam variant on sellessuhtes tõesti pidevalt raskusi suurendada ja jätkata seda rada, lihtne ja loogiline. Pisikeste raskustega saab harjutusi teha näiteks VÄGA aeglases tempos, mida suurte raskustega ei kannatagi.

Igatahes, mul mitu korda peast idee läbi käinud, et kunagi võiks teha mingisuguse ''võistluse'' laadse kohtumise. Kohtuvad siis klassikalised rauatõstjad( jõusaali mehed ) ja niiöelda kodus/õues treenijad. Üksosa üritusest toimuks väljas(ehk siis kõiksugu harjutused mida ''kodune treenija kasutab'') ja teine osa jõusaalis, rauda liigutades. Vaataks, kuidas rauatõstjad lõuatõmbe kangi peal vastu peavad ning mismoodi kodused poisid kükke teevad. Noh, umbes nii (: Oleks põnev!

Just for fun ;)

fitness studio VS ghetto/street workout ;)

Auto lükkamine, kangil tireltõus, kivi heitmine- suht toreda spordiala saaks:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1234.jpg

Siia ka pilt üles, äkki keegi leiab innustust.

Treening vahendid: keharaskus, kaks 8 kilost hantlit + üks 10 kilone. Lisaks veel umbes 30kg kang (põhiliselt jalgade treeninguks)

Põhimõtteliselt alustasin 8 kiloste hantlitega ning suudan neid ka praegu ära kasutada. Pole vaja ilmtingimata jõusaali enda treenimiseks. Koduhoov kõlbab väga hästi. Pange ainult nutikus tööle (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, mis vana teema :)

Trenni teen siiamaani edasi, nüüdseks on 2x20kg hantlit ja kang ka olemas. Kangile saan max raskuseks panna ca 60kg. Keharaskus on siiski ikka teemas ja treenin endiselt kodus (:

Eks ta nii tõusude ja langustega on läinud, aga tasapisi ikka proovin areneda :) Mõned pildid ka möödunud aegadest:

2010-2014

ygBMZAQ.jpg

2013(säärt eriti pole :P nüüd proovin ülepäeviti koormust anda ja olen nagu kasvama saanud (: )

4mECb2y.jpg

2014

WxWVA69.jpg

QaBUzmj.jpg

xJmNMQg.jpg

Hetkel rohkem ei viitsi otsida.

Edited by Looduses6ber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×