Jump to content
fortuna.9

Jooks

Recommended Posts

Kuidas peaks jooksma, et saavutaks võimalikult paremat effekti jooksmisest? Eesmärgiks on tõsta vastupidavust ja võhma, kui kaua peaks jooksma ja palju?

Edited by fortuna.9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastupidavust ja võhma mille jaoks?

Jalgpalli jaoks?

Poksimatši jaoks?

Maratoni jooksmiseks?

Et bussi peale jooksmine lõõtsutama ei ajaks?

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuidas peaks jooksma, et saavutaks võimalikult paremat effekti jooksmisest? Eesmärgiks on tõsta vastupidavust ja võhma, kui kaua peaks jooksma ja palju?

Mnjah, maru raske vastata:). Arvan,et Irx-i küsimused on õigustatud:). Üldjuhul soovitaks joosta pikemaid otsi võimalikult madala pulsiga,et arendada vastupidavust ja lühemaid kiiremini, et keha õpiks taluma kõrgemat pulsi ,st. ei teki nii kiiresti veremaitset suhu:) ja arendaks kopse ja südant. Nädalas võiksid teha ühe pika ja paar lühikest. Jooksude vahele puhkepäev.

Äkki annad rohkem infot

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mnjah, maru raske vastata:). Arvan,et Irx-i küsimused on õigustatud:). Üldjuhul soovitaks joosta pikemaid otsi võimalikult madala pulsiga,et arendada vastupidavust ja lühemaid kiiremini, et keha õpiks taluma kõrgemat pulsi ,st. ei teki nii kiiresti veremaitset suhu:) ja arendaks kopse ja südant. Nädalas võiksid teha ühe pika ja paar lühikest. Jooksude vahele puhkepäev.

Äkki annad rohkem infot

Ujumiseks on vaja vastupidavust ja võhma.(100-200m)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ujumiseks on vaja vastupidavust ja võhma.(100-200m)

Kirjuta siia enda praegune erialatrennide iseloom ja maht (tihedus).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ujumiseks on vaja vastupidavust ja võhma.(100-200m)

Siis peaks ujuma. Isiklikust kogemusest niipalju, et jooksen pikka maad üsna hästi, aga ujumises olen täielik käpard. Jooksmine pole mind selles osas absoluutselt aidanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ujumiseks on vaja vastupidavust ja võhma.(100-200m)

Siis pead ainult ujuma:). Jooksmine ja ujumine on täiesti erinevad asjad. Jooksmine nõuab rohkem vastupidavust ja sitkust jalgadelt ja kogukehalt,et hoida rühti. Sel ajal kui ujumin ,eriti veel nii lühike distants nõuab su lihastelt plahvatusliku jõudu. Plahvatusliku jõu treenimiseks on erinevad harjutused aga peamine on ikkagi ujumine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võhma ju võib arendada samuti ka jõusaali treeningu jaoks..nt mina käin samuti nädalavahetustel jooksmas pluss jõusaali treeningutele ja ergomeetri trennile kunas jooks annab absoluutselt head võhma kui soovid nt rohkemaid seeriaid ja kordusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×