Jump to content
Ott Kiivikas

Mikk Raudsepp

Recommended Posts

No kes see siis neid pilte niimoodi fotoaparaati jätab?

Rahvas ei jõua enam oodata B)

Minu aparaati need pildid kindlasti ei oleks nii kauaks jäänud, tuleb fotograaf Kasparit tagant kiirustada... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MM-ist

Tere lugejad, toetajad!

Kõik paistis sujuvat, tulemus lubas tulla vääriline tehtud tööle, kuid nii see ei läinud. Tahtsin varem mõne sõnaga MM-il toimunu kokku võtta, kuid pettumus oli suur. Meel oli muserdunud ja lihtsalt ei olnud tuju. Nüüd on natuke asjade üle järele mõeldud ning omad järeldused tehtud. Kolmapäeval ennem võistlust ma trenni ei läinud, kuna oli fotostuudios pildistamine, lootsin sealt väikse poseerimisetrenni saada, kuid see jäi küllaltki lühikeseks. Siis jäi juba kolm trennivaba päeva ennem võistlusi. Neljapäeval oli pikk lennusõit, kus küll istud päev otsa, kuid millegipärast väsitas jubedalt ära. Reedel pidin ennast kaalu sisse pressima ning hommikusöögiks sõin kausi krõbuskaid ja tassi kohvi. Ülejäänud päeva peale sõin 12 galetti ja umbes 200ml vett. Peale kaalumist alustasin soolata toiduga laadima. Eelvõistlusel ei olnud veel sellist laetuse tunned, lihas oli väsinud, tuim. Ennem laupäevast õhtusööki vaatasime veel vormi üle ja nägime, et see ei ole see, mis ta peaks olema. Kuskil 3,5 nädalat ennem võistluseid tegin laadimise, kui ma kaalusin hommikul 81,3kg siis ma nägin pilti mida ma tahaks näha laval, sooned jooksid jalgadel, kõhul lihase tunnetus oli hea. Laupäeval peegli ees seistes ma seda aga ei näinud. Niisis võtsime otsuse vastu, et anname ka soolast toitu peale, mitte ei kalla soolatoosi sisse, vaid see mis söögiga tuleb, see tuleb. Sõin muidugi nii kuid jaksasin. Hommikul oli tunne parem, lihase tunnetus oli parem, kuid nüüd tagantjärgi vaadates siis tõesti tõmbas see vormi uduseks. Oli küll võimu ja endal oli parem poseerida jne, kuid seda kõike teravuse arvelt. Samas olin ma esimesel päeval neljas, võimalus oli paremaks saada ja ikkagi medalile tõusta. Kuid sellel teral oli kaks poolt ning näppu me lõikasime. Meele teeb lihtsalt mustaks see, et viimastel päevadel ei suutnud enam õigeid kaarte lauale panna ning ei suutnud tegelikult tehtud tööle väärilist kohta saada. Ma ei räägi kullast, muidugi ma motiveerin treeningutel ennast kullakarva mõtetega. Kuid selles satsis oleks ma rahul olnud ka medaliga. Õpin nendest vigadest, kuid ei jää heietama ja kohapeale jonnima. Panen endale uues eesmärgid paika ning töö hakkab uuesti peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks siis järgmine kord.

Jrx vahest teab kuidas neuromuskulaarset toonust tõsta ilma kõhtu täis parkimata... mingite koliiniallikate söömisega äkki ?

Kõige kindlam vahend oleks nn. neurosteroidid aga neid vist kohe üldse ei tohi :) Naturaalne dihüdrotestosteroon võiks laes olla aga kuidas sa seda lakke ajad kui nälg silme ees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisatud värsked vormipildid :P

Vormist on asi kaugel, sama kaugel kui ma mahatulemist alustasin. Jah oleks parem hoida, kuid mu mõistus on veel haige. Kõik mis ei liigu ja ei ela see suhu läheb. Kõik mida dieedi ajal ei tohtinud peab nüüd ära proovima. Kõht on täis, "kuid ma saan ju nüüd süüa". Ma olen nagu suur must auk, mis kõik endasse imeb. Nii et kui teil on väike laps või koer siis hoiduge minu lähedusest, ka nemad võivad Mr.Vesise ohvriks langeda. Ongi selline täitmatu tunne, et tahaks poeletilt kõikidest asjadest ühe ampsu võtta. Kõige nõmedam ongi see, et kuna ma teen võistlemisest väikse pausi siis ma ei pea seda kaalu niivõrd jälgima. Muidugi oleks võinud lisa +5kg peal seisma jääda, kuid elu on selline. Trenni poole pealt võtan veel rahulikult, kuid hakkab juba tunne sisse tulema, et tahaks mürama minna ja oi kus müraks. See on hea, see näitab, et kõik protsessid on hakkanud normaliseeruma. Loodan, et nüüd raskuseid lisades enda normaalse trenni juurde naastes ei hakka murekohad valu tegema. Kuna lõpus juba hakkas siit ja sealt tunda andma. Eriti parem väike rinnalihas ja vasak puus. Eks ma annan teada kuidas või mis ma saalis teen, kui tegemiseks läheb, senikauaks puhake hästi ja tundke pühadest mõnu!

ZiYJR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kle, su vorm ei saa kuidagi sama olla, mis siis, kui dieeti alustasid, paari nädalaga endale ju 10 kg rasva juurde ei kasvata :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole hullu! Võta rahulikult! Mina ka alguses suurendasin oma kehakaalu lühikese ajaga 10 kg, siis jäin haigeks ja 5 kg kadus nagu s.tt lehma ihust ja nüüd on stabiilne. Kindlasti püüan ikka trenni ka teha regulaarselt ja vaikselt raskuseid suurendada. Küll vaimujõud uuel aastal taastub ja saad toitumise kontrolli alla. Pea vastu! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahan, tahan, tahan!!!

Kui eelmisel korral kirjutasin, et vaikselt tuleb tahtmine rauakolina juurde naasta, siis nüüd on see käes. Keha on täis üleliigset energiat, meel on valmis, esimene plaan seatud mehel on suund käes. Järgmised mäed tahavad vallutamist. Nüüd peab hakkama ju valmistuma heitluseks meestega, kes on juba suuremad, karvasemad. Kuid nagu teate ei ole see maa mulle võõras. Vääriline 3-s koht Põhjamaade MV, kus ma suutsin lavale täitsa hea paketi viia. Vorm ei olnud küll vau, kuid samas midagi ei karjunud.

Sellest nädalast hakkasin trenniga pihta. Tõesti hea on jälle hea tujuga trenni minna, oodata trenni, tunda protsessist mõnu. Aga see ongi see miks ma jõusaali higist õhku hingama üldse hakkasin. Hea on minna trenni kui energiat on üle. Tegin reedel 160x8 kükki ja peas mõlkus "mõõnus". Mõelge selle peale järgmine kord kui oma keha vormima lähete. Tegin kolm 2,5-3 pallist trenni, raskused ei olnud suured, kuid tegin kõike tundega ja kus oli võimalik, lõpp kontraktsiooni hoidmisega. Kuna kolm nädalat on olnud väga kergete raskustega tegemine siis andis isegi selline trenn tunda. Keha jaotasin kolmeks ja algatuseks teen mõned nädalad ainult kolm trenni nädalas. Kindlasti hakkan kasutama tsüklilisi kavasid. Eelmisel aasta kaalulangetusperioodi alguses sai seda rakendatud ja tundus sobivat. Tsüklilise treeningu all mõtlen ma seda, et ma alustan tsüklit kergema koormusega ja tõstan seda järjepanu ning siis jälle otsast peale. Kuidas või mis täpsemalt sellest juba siis kui tegemiseks läheb.

Nüüd saab hommikuti ennast sõrnikutega kostitada ;).

post-15035-1294513896_thumb.jpg

Edited by Mikk Raudsepp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise ei ole juba 100 aastat sõrnikuid saanud. Kohe pisara võttis silma! Sõrnikumehele tervitused! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist jõusaalihundid!

Lõpetasin trenninädala jalapäevaga, mis osutus järjekordselt heaks. Kõik viimased trennid on olnud mõnusad. Keskendumine on hea, motivatsioon on laes, raskuseid olen küll tõstnud, kuid need ei ole veel piirini viidud. Hoogsalt läbi trenni, ilma ühegi väsimusmärgita. Keha on ikka jaotatud kolmeks ja teen ainult kolm trenni nädalas. Kuid jõudu tuleb juurde, keha kosub ja raskused lendavad. Igal nädalal panen natuke rauakolinat juurde, toon ka välja kuidas ma seda teen.

Jalatrenn:

Sääre sirutus ette: 86,2x8 95,3x8 95,3x8 //3

Eelmine nädalal: 86,2x8 86,2x8 95,3x8 //2,5

Kangiga kükk turjal: 160x8 170x8 180x8 //3,5

Eelmine nädalal: 160x8 160x8 170x8 //3

Jalapress (Cybex): 400x8 400x8 430x8 //3

Eelmine nädal: 350x8 400x8 400x8 //3

Jala kõverdamine vaba rask trenaz: 55x8 55x8 55x8 //3,5

http://www.fitness.ee/exercise_show.php?gr...ey=1〈=1

Eelmine nädal: 50x8 50x8 50x8 //3,5

Sirgete jalgadega jõutõmme kangiga: 110x8 110x8 110x8 //4

Eelmisel nädalal tegin hantlitega, nii et siin ei saa võrdlust välja tuua.

Eesel: 12x10 11x10 10x10 // 3

Eelmine nädal: 13x10 13x10 13x10 //2,5

Eesli puhul on plaadid vastupidi nummerdatud, kõige raskem on 1.

Pöiasirutus trenazööril istudes: 80x10 80x10 80x10 //4

Eelmine nädal: 70x10 70x10 70x10 //3

Lõppu lisasin soorituse raskuse 5 pallist. Selline tavaline, küllaltki väikse koormusega kava. Pidage vastu, jaanipäev juba paistab!

EDIT: Keegi mode muutke teema pealkiri ära, ma ei usu, et keegi mu vormi hetkel näha tahab :huh:.

Edited by Mikk Raudsepp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna toon näite rinnapäevast, mis vastab eelmise postituse põhimõttele. Parem väike rinnalihas annab vaikselt tunda, kuid nüüd saab juba segamatult teha. Igat väikest asja olen õppinud eirama, kuna tihti on kehal mingid pisivead küljes.

Horisontaalselt rinnalt kangiga surumine: 100x8 115x8 130x9 | 5

Eelmine nädal: 100x8 110x8 120x8 | 4

Positiivse kaldega smith kangiga rinnalt surumine: 90x8 105x8 120x8 | 4,5

Eelmine nädal: 85x8 90x8 100x8 | 2,5

Positiivse kaldega hantliga surumine: 36x8 36x6 48x10 | 5

Eelmine nädal: Selle asemel kolmanda harjutusena Trosside ristamist ja neljandana pulloverit. Kuid millegi pärast ei istunud see pullover. Ma ütlekski siinkohal, et kui on mingi harjutus, mis lihtsalt ei istu, ei meeldi teha, siis selle annab alati alternatiivi leida. Nendes harjutustes jääbki tihti areng toppama.

Trosside ristamine alt: 4x10 4x10 4x10 | 5

Eelmine nädal: 4x10 4x12 4x12 | 3,5

Selili plokil ette lend: 7x10 8x10 8x9 | 5

Eelmine nädal: 7x10 7x10 7x10 | 3

Ülestõmbed lõua alla plokil: 10x10 11x10 11x10 | 4

Eelmine nädal: 10x10 10x10 10x10 | 3,5

Kõrvale lend trenažööril: 50x10 55x10 65x10 | 5

http://www.fitness.ee/exercise_show.php?gr...y=35〈=1

Eelmine nädal: 50x10 55x10 60x10 | 4

Kui peaksite sellisele masinale peale sattuma, siis proovige kindlasti ära.

Surumine rööbaspuu trenažööril: 110x10 120x10 150x11 | 5

http://www.fitness.ee/exercise_show.php?gr...y=16〈=1

Eelmine nädal: 100x10140x10 140x9 | 5

Küünarvarte sirutused trenažööril: 50x10 57x10 64x12 | 5

Eelmine nädal: 50x10 50x10 50x10 | 3

Ja lõppu 6 seeriat kõhtu.

Nüüd alustan püramiidiga, 12 10 8 6 kordustega. Lihtsamatel harjutustel teen tavaliselt 12 10 10 8.

Kaalu on poisil juba 98kg, üritan nüüd natuke toiduga tagasi hoida ja natuke isegi alla võtta. Olemine läheb juba natuke häirivaks, kuna ma pole kunagi nii palju kaalunud, maksimum on olnud massiperioodide lõpus 94-95kg. Kuid mida raskem on kaalulangetusperiood, seda hullem on pärast. Probleem on pigem psühholoogiline, mitte et keha vajaks järsku kahtekümmend lisakilo, kuid nüüdseks on juba kõik vaikselt paigale loksunud. Alguses kui puhkasin ja alustasin kergete trennidega siis oli päris sardell tunne, kuid nüüd on juba mingid moodustised vati alla ilmunud.

Kerget rauda!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hästi üles ehitatud treeningu analüüs!

Huvitav lugeda ning jõudu Sulle ja peab tunnistama, et tõesti sõrnikuisu tuli, kuid pean õhinema Vähiga:

Tervitused sõrnikumehele!

enda köögis neid ei kohta.

Jõudu jaksu, eesmärkide saavutamisi ;) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõik on tore, aga kirss tordi peal on puudu - nimelt praegused pildid:) Mind huvitaks praeguse seisu pildid rohkem, kui need, kus sa oma parimas seisus oled.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõik on tore, aga kirss tordi peal on puudu - nimelt praegused pildid:) Mind huvitaks praeguse seisu pildid rohkem, kui need, kus sa oma parimas seisus oled.

Eks ma üritan homseks midagi organiseerida, aga sealt midagi ilusat ei ole loota ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõrvale lend trenažööril: 50x10 55x10 65x10 | 5

http://www.fitness.ee/exercise_show.php?gr...y=35〈=1

Eelmine nädal: 50x10 55x10 60x10 | 4

Kui peaksite sellisele masinale peale sattuma, siis proovige kindlasti ära.

Scalas oli selline aparaat - võibolla oli asi minus, aga hantleid või kaablimasinat sellega siiski õla keskosa tegemisel ei asenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.........................."Probleem on pigem psühholoogiline, mitte et keha vajaks järsku kahtekümmend lisakilo."

Täpselt, pidage neid sõnu meeles kes te enda vabanduseks ei tea mida räägite kui kaal peale dieeti tõuseb liialt / a´la - ainevahetus pees hormoonid paigast ära jne jne./ või ei saa seda kuidagi taas langema. Õhust pekki selga ei teki ja milleks krt on inimest siis mõtlemisvõimega õnnistatud?

Kui otsustate puhate , aga puhata peale võistlust on vaja siis hoidke ka oma menüül silm peal. Midagi hullemat on endaga raske teha - koormus maha ja kalorsus kontrolli alt välja. Selge see, et kehal on topelt raske. Ok, kaal tõusku nn puhkuse ajal 3 - 6kg, oleneb vormikaalust. Edasine kaalutõus peaks aga toimuma siis kui hakatakse taas oma treening rex raskustele lähenema. Vastupidisel variandil olete teinud kõik oma organismis selleks, et progressi järgmiseks võistluseks te ei näita. MIKS? Eks mõelge ise.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scalas oli selline aparaat - võibolla oli asi minus, aga hantleid või kaablimasinat sellega siiski õla keskosa tegemisel ei asenda.

Ma olen näinud, kuidas seal peal mõni mees harjutusi teeb ja ei imesta kui seal tunnetust kätte ei saa. Minu jaoks on tegemist ka kindlasti ühe parima õla lendamise trenazööriga, mis ei tähenda seda, et ma hantleid või plokke ei kasutaks. Lihtsalt võrreldes tavaliste ülatrenazööridega on selle aparaadil võimalik saada väga hea soorituse tunnetus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×