Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Kristjan-Johannes Konsapi blogi

Recommended Posts

Huvitav, ma tajusin seda Olimpi Soul Ripperit ikka väga konkreetselt, andis trennile ikka väga palju juurde. Ütleks, et isegi paremini kui Fasti Shocki, kui seda kunagi ammu proovitud sai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav, ma tajusin seda Olimpi Soul Ripperit ikka väga konkreetselt, andis trennile ikka väga palju juurde. Ütleks, et isegi paremini kui Fasti Shocki, kui seda kunagi ammu proovitud sai.

Hmm. Mis muud kui individuaalsuses kinni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav, ma tajusin seda Olimpi Soul Ripperit ikka väga konkreetselt, andis trennile ikka väga palju juurde. Ütleks, et isegi paremini kui Fasti Shocki, kui seda kunagi ammu proovitud sai.

Proovi Super Pumpi ntx ja saad teada, mis töötab!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna hüppasin läbi Team Kiivikase ülevaatuselt. Sain normaalse kvaliteediga "before" pildid, kuigi jah- grimmiga läksin täna alt. :D

Pärast ülevaatust kiire terve keha trenn Revalis. Raskused mõõdukad, seeriad pigem pikemad. Tunne oli väga hea ja eks vaikselt hakkab eluvaim sisse tulema.

Enne magamaminekut lõin praegu veel soovitatava kalorivajaduse kokku ja number, millest lähtuda, tuli ca 2900 kcal.

Toitainete jaotuse valisin hetkel "õpikureeglist" lähtudes 50% süskar, 30% rasv, 20% valk, toidukordi(sh sheigid) tuli kuus.

Üritan kannatlik olla ja plaanin 1-2 nädalat algajate kava teha üle päeviti. Sinna juurde sama palju kardioseansse.

Ott ütles ka oma nägemuse, kuidas peaks sealt edasi minema minu kehatüüpi ja ainevahetust arvestades. Üks mis kindel, et kasutusele võtan taaskord tsüklitreeningu. Hiljem ka spetskavad(eelisarendamiseks jne).

Egas muud kui homme hommikul varajane äratus, trenniasjad ja toidukarbikesed kaasa ja Mustamäe haiglasse keha koostist mõõtma(rasva%, lihase% jne).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea stardipositsioon ja rõvedalt punane nahk, mis ilmselt mõnusalt valu teeb. Kas sinu käe ümbermõõt on endiselt 39 cm nagu sinu blogi esimesel lehel kirjas? Need mõõdud on sul juba 100 aastat ühesugused olnud. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea stardipositsioon ja rõvedalt punane nahk, mis ilmselt mõnusalt valu teeb. Kas sinu käe ümbermõõt on endiselt 39 cm nagu sinu blogi esimesel lehel kirjas? Need mõõdud on sul juba 100 aastat ühesugused olnud. :P

Aitäh. Ei, käsi on ikka veidi üle 40, aga seal seal esilehel on lihtsalt nö sissejuhatus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovi Super Pumpi ntx ja saad teada, mis töötab!

Pean tunnistama, et esimene trennieelne toode, mille tulemus oli puhas null.Terve interneedus on selle toote ülevaateid täis.Poolte peal see töötab, poolte peal mitte.Soovitan Sul proovida MP Assault´i.

Argo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niisiis. Täna käisin Mustamäe haiglas keha koostist mõõtmas.

Selle kohta võite veidi lugeda ühest meie vanast teemast:http://forums.fitnes...enti-aga-palun/

Protseduur maksab 14,38 €. Lamad lavatsil, masin skänneerib.

Telefoninumber, kus registreeruda saab: 617 1341.

Kabinet asub aatriumi kõrval, röntgeni osakonnas.

Tulemused siis sellised:

Tundub, et luutihedus on põhjas :D

post-3216-0-85989100-1338198293.jpg

Keskmine rasvaprotsent 17,9%, rasva absoluutväärtus 14,877 kg.

post-3216-0-59022400-1338198307.jpg

Paremal käel on rohkem rasva, aga ka rohkem lihast. :P Parem jalg on kuivem-pean seda hakkama võistlustel näitama. :D

post-3216-0-79615100-1338198309.jpg

Viimase lehe all oli veel kehamassiindeks: selle järgi olen loomulikult ülekaalus.

post-3216-0-54792000-1338198311.jpg

NB! Kusjuures mõõtsin praegu rasva% ka Robocopis oleva masinaga ja sain tulemuseks 18%. 0,1 % mõõda panna pole halb, niiet pole need poe masinad nii kehvad midagi. Pealegi meil mõõtmas käies säästad pea 15 €. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

NB! Kusjuures mõõtsin praegu rasva% ka Robocopis oleva masinaga ja sain tulemuseks 18%. 0,1 % mõõda panna pole halb, niiet pole need poe masinad nii kehvad midagi. Pealegi meil mõõtmas käies säästad pea 15 €. :D

Kui Sinu puhul paneb see tavaline aparaat mööda vaid 0,1 %, siis on siin vaja teha "karm" järeldus, mis ütleb seda, et "inimesele tänavalt" näitabki see aparaat suhteliselt õigesti. Kulturistide puhul on aga minu teada siiani see aparaat aiateibaid näidanud :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui Sinu puhul paneb see tavaline aparaat mööda vaid 0,1 %, siis on siin vaja teha "karm" järeldus, mis ütleb seda, et "inimesele tänavalt" näitabki see aparaat suhteliselt õigesti. Kulturistide puhul on aga minu teada siiani see aparaat aiateibaid näidanud :-)

Ouch :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui Sinu puhul paneb see tavaline aparaat mööda vaid 0,1 %, siis on siin vaja teha "karm" järeldus, mis ütleb seda, et "inimesele tänavalt" näitabki see aparaat suhteliselt õigesti. Kulturistide puhul on aga minu teada siiani see aparaat aiateibaid näidanud :-)

Minul näitas Fitshopi aparaat 1 päev enne MM-i üle 10!!!

post-50-0-22040800-1338202249.jpg

post-50-0-30269000-1338202282.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pääsesite veel hästi kui üle 10 ne oli päev enne võistlusi, mul oli 21% päev enne Loaded Cupile ärasõitu..... :D

Kirp ei ole kindlasti parim näide kulturisti ja tavainimese võrdluses, ta on ju tavainimene , mitte kulturist..... :D seega tavainimesel näitabki õigesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui Sinu puhul paneb see tavaline aparaat mööda vaid 0,1 %, siis on siin vaja teha "karm" järeldus, mis ütleb seda, et "inimesele tänavalt" näitabki see aparaat suhteliselt õigesti. Kulturistide puhul on aga minu teada siiani see aparaat aiateibaid näidanud :-)

:D Tean-tean. Ekstreemse vormi puhul arvabki masin, et ega a la 170 cm 80 kg kaaluv mees ei saa olla muud kui ülekaaluline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ott ütles ka oma nägemuse, kuidas peaks sealt edasi minema minu kehatüüpi ja ainevahetust arvestades. Üks mis kindel, et kasutusele võtan taaskord tsüklitreeningu. Hiljem ka spetskavad(eelisarendamiseks jne).

Egas muud kui homme hommikul varajane äratus, trenniasjad ja toidukarbikesed kaasa ja Mustamäe haiglasse keha koostist mõõtma(rasva%, lihase% jne).

Et siis rammumeheks. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei tea mis siin toimub, kuid kallis Kirp ei ole nüüd kindlasti mitte võrreldav tavalise inimesega. Ilma treeninguta sellist lihasmassi omada oleks ikka müstika. Võibolla mõni neeger suudaks seda, aga seda ka sel juhul, kui vanaisa veel oleks puu otsas roninud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et siis rammumeheks. :rolleyes:

Ei. Ott soovitas just keskenduda pikematele seeriatele ja jätta kavast välja konkreetne jõutsükkel, selle asemel kasutada püramiidi(mis mulle iseenesest meeldib), sest mul olevat niigi jõutõstja keha. :D

Ma ei tea mis siin toimub, kuid kallis Kirp ei ole nüüd kindlasti mitte võrreldav tavalise inimesega. Ilma treeninguta sellist lihasmassi omada oleks ikka müstika. Võibolla mõni neeger suudaks seda, aga seda ka sel juhul, kui vanaisa veel oleks puu otsas roninud.

Võistluskaalus olen küll alla 75, aga eks mehed teravmeelitsevad ka veidi. ;) Minu arust võiks 170 mees vähemalt 70 kg kaaluda, aga eks tavainimesel on sealtki veel vähemalt 5 kg maha kraapida, mille alt aga ei avane samasugune keha. Arenemisruumi muidugi on, sellepärast ma ei kavatse ka sügisel oma viimast juunioritevõistlust ära kasutada, vaid üritan paar aastat meeste klassikani kasvada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin lihtsalt tund aega crosstraineril aeroobset, kalorikulu veidi üle 600 kcal masina järgi. Enne veel mõtlesin, miks ma rohkem aeroobset pole teinud, aga siis meenus, kui väga ma seda vihkan. :D Täna polnud aga hullu: mott on kõrgel ja sõbraga rääkides möödus aeg päris kiiresti. Homme teen temaga koos taas terve keha trenni.

Eile panin kokku menüü, millest lähtuda, aga kontoritööd tehes pole isu nii suur. Päeval ei lähe toitu nii palju sisse ja kui pressima hakata, on tulemuseks lihtsalt raske enesetunne ja unekas. Küll aga tuli praegu pärast trenni korralik isu ja pudrukogus kadus nagu mutiauku. Samas ei tohiks hullu olla, kui ikkagi üle päevase kaloraaži ei söö. Otsus rääkis ka koolitusel, et tema jättis endale teadlikult õhtuks veidi suurema kalorivaru: teadis, et just õhtul on isu.

Ahjaa: Ott oovitas kohe kaalu langetama mitte hakata: ka kaalu hoidmisega peaks alguses pilt paremaks minema, sest lihasmass alles taastub. Eks see tõsi ole ja esimese kuu võib nii proovida. Samas ma ei loodagi, et vorm niimoodi hoides igavesti paraneb: need, kes enne võistlusi räägivad, et kaal seisab, aga vorm läheb paremaks, jõuavad pahatihti lavale siiski poolpehme vormiga. Proffidel on see jah võimalik, aga nemad ka teise kütuse peal. Kuigi eesmärk oleks lihasmassis edasi areneda, siis kaugem eesmärk oleks sügiseks siiski 80 kg kanti kaaluda: kergem kehakultuuris igasuguste viguritega hakkama saada ja üldse kergem elada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krt, Kirp on hullult tagasihoidlikuks meheks muutunud. Ilmselt on hakanud mees varem tõusma ka, et päev pikem oleks :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannan ette. Täna taaskord terve keha trenn, sedapuhku Revalis.

Trenni tegin koos kauaaegse sõbra ja "kaasvõitlejaga" kulturismirindel. Ütleme nii, et trenn oli tänu sellele väga produktiivne. Meenusid aastad ja aastad, mis me koos Revalis lammutasime ja võistlusdieedil higistasime. Igas harjutuses üritasime üksteist üle trumbata ja nii need raskused ja kordused aina kerkisid. :D

Nelipeale tegin reservis esimest korda kükki. Tulemused olid täna tagasihoidlikud, aga eks need vaikselt paranevad.

Rinnale tegin kaldpinnal smithil surumist, sest seda saan õlavaluta sooritada. Üldiselt soovitas Ott rinnale kitsamat haaret kasutada ja venitust jälgida, et õlga säästa. Kartsin, et kas pean tõesti kiropraktiku või spordiarsti juurde minema, aga loodame, et õlg paraneb.

Seljale tegime ülalt neutraalse kitsa haardega tõmbeid.

"Tõmba selja, mitte biitsepsiga" ;)

post-3216-0-80622400-1338315927.jpg

Venitus...

post-3216-0-09984000-1338315940.jpg

Töö

post-3216-0-78204800-1338315942.jpg

Õlale tegime istudes hantlite surumist ja seal tegin viimases 8x30 kg hantlitega, sest sõber tegi 6x. ;)

Biitsepsile kaldpingil hantlitega vaheldumisi, aga ühtlase pingega(nii kui üks käsi langes, teine tõusis). Sõbral oli õigus: lõi käe kohe esimesel seerial täis. :)

Kaal oli pärast trenni täpselt kui 85,25 kg. Ma pole jälginud, palju ma trenniga kaalu kaotan, aga kui kella 20 ajal sellised numbrid olid, siis võiks nagu eeldada, et hommikune kaal võib olla veidi langenud. Kusjuures pakkusime mõlemad teineteise kaalu 0,05 kg täpsusega: vat sulle aastatega omandatud silma kulturismis. :P

Homme olen tööl Sparta Fitshopis, võite mulle kõik külla tulla. Enne seda üritan ühe aeroobse sessi teha, kui jõuan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane trenn tehtud: 57 min crosstrainerit Spartas, kaloreid põletatud masina järgi ca 625. Kaal pärast trenni 84, 7!

Nüüd kella 20ni Fitshop Spartas tööl.

Tulge enne trenni läbi, annan kõigile soovijatele mekkida mehekoguse Workout Shocki!

post-3216-0-78760900-1338373959.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane trenn tehtud: 57 min crosstrainerit Spartas, kaloreid põletatud masina järgi ca 625. Kaal pärast trenni 84, 7!

Nüüd kella 20ni Fitshop Spartas tööl.

Tulge enne trenni läbi, annan kõigile soovijatele mekkida mehekoguse Workout Shocki!

post-3216-0-78760900-1338373959.jpg

Ma ei saa nüüd päris hästi aru- kas Kirp võtab kaalus alla?

Eile oli mees 85,25 kg

Täna juba 84, 7 kg.

Ööpäevas siis umbes 500 grammi, 10 päevaga 5 kg, 50 päevaga 25 kg :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa nüüd päris hästi aru- kas Kirp võtab kaalus alla?

Eile oli mees 85,25 kg

Täna juba 84, 7 kg.

Ööpäevas siis umbes 500 grammi, 10 päevaga 5 kg, 50 päevaga 25 kg :P

Kuule meelega ei võta. Neid numbreid ei saa ka üks ühele kõrvutada, kuna on erineval ajal mõõdetud.

Hea oleks alla võtta, kuni motivatsiooni jagub, aga siis ei jätkuks lihasele ressurssi, mille arvelt taastuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×