Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Kristjan-Johannes Konsapi blogi

Recommended Posts

Ja niikuinii selle soojendusraskuse juures lõugasid nagu loom? :D

Kuule natukene arvatavasti ikka. Nii ma treenin. Võib-olla peaksid ka hakkama kasutama raskuseid, mida kontrollida suudad, mitte mis kontrollivad sind.

Veidi lohakas, but you'll get the picture :D

post-3216-0-47744000-1326551430.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

C'mon. Sa võtad aasta vanuse pildi näiteks, kus ma olin trenni teinud pool aastat? Norm vend. :D

See küll eelmisest aastast, aga kuu oli siis september.

Sargec432ab7020a14f9d4bd4d0805044ea.jpg

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin õlga-rinda-triitsepsit. Just sellises järjekorras, andes rinnale veidi puhkust.

Täpselt 45 min pärast No Preloadi manustamist tundsin beeta-alaniini kihelust. See viis mõttele, et kapslites stimulaatoreid peaks ilmselt veid varem võtma kui teisi...

Energiat oli. Kas puhkusest ja söögist või NoPreloadist- võta nüüd täpselt kinni. Igatahes oli positiivne, et Preload ei pane südant puperdama, vaid andis sellise hea enesetunde, et lammutaks täna suuremate raskustega. Pluss muidugi hea pump efekt.

Õlale tegin seega:

Istudes smithil surumine 12x20, 10x30, 8x40, 6x50, 6x60 (pluss kang) Viimane oli max pingutus, tatti pritsis, aga tunne super. :D

Lendamine kõrvale hantlitega 15x10?, 10x12, 10x 17,5 kg

Ettekallutatult lendamine toetudes smithile 12x7,5, 12x7,5, 10x10+10x5

Lendamine kõrvale plokil 15x5, 10x10, 4x15+4x10+7x5

Smithil kaldpingil surumine 12, 10, 8

Kaldpingil hantlitega lendamine 15, 12, 8

Siia järgnes horisontaalil lendamine kui kohe esimesel seerial tundsin valu paremas õlas. Proovisin veel mõned kordused teha kuni otsustasin, et targem on pooleli jätta. Üritasin teha trosside ristamist, aga sealgi sain teha vaid alafaasi. Njaa... Arvatavasti midagi hullu pole, igaks juhuks võiks vist ravida nagu kaitseväes kõike ravitakse: Fastum Geliga.

Triitsepsile jätsin seega kitsalt surumise ära, tegin:

Prantususe surumine kangiga 8x, 8x, 10x

Pea tagant ühe käega hantliga 12x, 8x, 8x

Ploki alla surumine köiega põlvili 10x, 12x, 15x

Kogu pidu täpselt 1,5 h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

C'mon. Sa võtad aasta vanuse pildi näiteks, kus ma olin trenni teinud pool aastat? Norm vend. :D

See küll eelmisest aastast, aga kuu oli siis september.

Sargec432ab7020a14f9d4bd4d0805044ea.jpg

Sorry et mul su pilte arvutis pole. Kõik on toa nurgas sinu altaril.

No see on juba ilusam pilt jah, aga myspace angle piltide eest meil võistlustel tiitleid ei jagata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry et mul su pilte arvutis pole. Kõik on toa nurgas sinu altaril.

No see on juba ilusam pilt jah, aga myspace angle piltide eest meil võistlustel tiitleid ei jagata.

Ei saanud siis Eesti Karika pilte vaadata näiteks? :P

Ma loodan, et selg on veel paremaks läinud kui sellel pildil. Tegin treeningpäeviku analüüsi ja selja trennis sai liigutatud 23 000+ kg, mis on halb tegelikult. Lisaks sellele põhimõtteliselt iga trenn raskus tõusis, mis pole paha, aga samas ka on. Nüüd on selline plaan, et paar nädalat raskusi ei tõsta, panen vanade raskustega ja rõhun rohkem tunnetusele. Nagu sa isegi ütlesid, et kontrolli raskuseid, mitte ära lase neil sind kontrollida. See päris hea lause, peab meelde jätma :D. Kuigi mul trennis kõik ilusti kontrolli all veel, kuid kardangi, et asi väljub kontrolli alt.

Edited by Sarge
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli kavas jalatrenn ja oh õnne: päevaplaan võimaldas selle enne õhtusööki ära teha.

Trennis oli nii mõnigi kaasvõitleja, kellele harjutusi ette näitasin ja "kelgule aitasin" nagu meil siis öeldakse.

Trennihuvilisi on siin viimasel ajal nagu seeni pärast vihma tekkinud. Ainuke viga on selles, et mehed ostavad enne valgukotid ära, kui elementaarne treeningkava paigas on. :rolleyes:

Kuna viimane jalatrenn oli suht tugev(reie tagaosa valutas veel tänagi), siis mõtlesin täna kergemalt võtta. Ehk siis küki asemel rinnaltkükki jne. Iva on selles metoodikas täitsa sees: üks tugev trenn, teine veidi kergem. Või siis kaks sammu edasi, üks samm tagasi metoodika.

Täna alustasin pingile kükiga. Ca 50% sidemeteta rekordist, 3 kordust seerias, 10 seeriat, seeriatevaheline paus 45 sek.

Teiseks kang rinnal kükk. Soojendus jäi vajaka, aga lõpuks sain lihase tööle ja viimane seeria oli 6x120. Tuleb rahul olla. Meenub, et kunagi oli turjalküki ja rinnalküki vahe stabiilne 10 kg, nüüd ikka veidi suurem...

Kolmandaks säärte sirutused ette 3x15.

Täna oli energiat tavalisest rohkem, kuigi uni oli taaskord puudulik. Eelkõige oli taaskord töötahe ja meeleolu normaalsed. No Preload vist aitab. Tore.

Reie kakspeale tegin sirgete jalgadega jõutõmmet hantlitega 4x15.

Ben Johnson ehk alaseljapingil reie kakspeale kõverdused 3x10-12

Säärele istudes trenažööril ~ 6x15, paus 1 min.

Trenn hea, teadlikult veidi kergem, sest uus trenn on juba laupäeval ja siis on aega ja energiat kindlasti veel rohkem, et kükis juba uusi marke seada ja jalgu suurema mahuga treenida.

Põhimõtteliselt võiks laupäevase trenni kellegagi "kahasse" teha, kui kõik hästi sujub. Huvilisi on?

post-3216-0-82884800-1326735866.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile oli trennivaba päev. Oleks võinud aeroobset teha, aga tunne polnud vastav. Selle asemel hoopis laadisin, aga vähemalt sain jälle veidike tööd tehtud.

Tänane hommik algas üllastusliku kaalumisega. Nimelt on tulemas kaitseväe sangpommi meistrivõistlused, millele juba ammu silma olen heitnud. Aaaga pole viitsinud oma trenne selleks valmistumiseks ohverdada. Pole ammu tehnikat harjutanud ka, ei kujuta ette, palju palja loomajõu arvelt seal ära teeks. Teinekord teevad seal ilma hoopis vastupidavate alade sportlased. Kaal oli koos riietega 88,2 :P Lähipäevadel peaks ilmselt "kvalifikatsioonivoor" toimuma.

Täna oli see õnnis päev, kui lausa päevaplaanis oli jõutreening. Veebel usaldas läbiviija rolli muidugi mulle: sain jälle veidi treeneritööd praktiseerida.

Kaasvõitlejatele tegin algajate terve keha trenni, panin rõhku tehnika õpetamisele.

Endal oli kavas selja-biitsa trenn. Juhendamise tõttu polnud küll keskendumine hea ja trenn ise venis koos aeroobsega 2.15 peale.

Kangi otsa tõmbeid tegin küll viimasel seerial 85x12, aga küll oli jama sobiva kolmnurga otsimisega jne, seega polnud tehnika päris nii hea.

Hantli tõmbeid tegin suht tavapärase rakusega: ~51 kg.

Kuna esimestel harjutustel ei saand end täielikult realiseerida, tegin rohkem harjutusi. Ploki tõmbed eest kitsalt olid juba päris arvestatavad.

Viimasena lailihasele ploki tõmbeid ette laialt.

Üldse viimase seljaharjutusena ploki tõmbeid eest laialt, selja keskosalihastele nagu Dorian Yates teeb. Tõmmates plokki rinna, mitte naba juurde.

Õlakehitusi trapetsile 4 seeriat.

Biitsepsile tegin täna scottpingi trenažööril 4 seeriat.

Istudes hantlitega 3x.

20 min aeroobset.

Kohe pärast õhtusöögile: menüüs oli riis(WIN!) ja mingi lihakäkk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pärast seda massaaziteemat tuleb alati muie näole kui kirbu blogi teemades näen , happy ending massaaz g-masteriga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pärast seda massaaziteemat tuleb alati muie näole kui kirbu blogi teemades näen , happy ending massaaz g-masteriga :D

:D Õnnelik seetõttu, et polnud valus. Aga püant oli sihilik.

Kusjuures, gmaster, võtan su kutse vastu. Kui linnaloale lastakse, siis kuluks üks seanss ära küll. Selja kesosa e trapetsi alaosa jms on rämedalt kange. See on see, kui õlakamad poisid peavad ühe padjaga magama, mis sama paks kui kilukarp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

C'mon. Sa võtad aasta vanuse pildi näiteks, kus ma olin trenni teinud pool aastat? Norm vend. :D

See küll eelmisest aastast, aga kuu oli siis september.

Sargec432ab7020a14f9d4bd4d0805044ea.jpg

Ära heida meelt! Kirp ongi selline vedel mees, kes armastab ennast invaliidide ja pensionäridega võrrelda! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiirelt tänasest. Tänane päev oli taaskord lühike. Seega seadsin sammud kiiresti saali, et aeroobset teha. Sinna minekuks oli teinegi põhjus: 1700 pidi hakkama sangpommi kvalifikatsioonivõistlus.

Jõudsin mingi 40 min sõudmist+ratast ära teha, siis hakkas trall pihta. Alguses ei plaanind ma mingit tulemust tegema hakata: alles laupäeval vigastasin kergelt oma õlga ja homme on rinna-õla trenn ka. Seega kui minu nimi välja hüüti, ronisin ratta otsast maha ja tegin oma 20 tõukamist ära. Oleks ka rohkem jõudnud, aga kuna meie seltskonnas oli ka kaks sangpommi (maailma)meistrit, siis ei näinud põhjust end rebestama hakata.

Tõukamine. Paljudes videotes ei kasuta inimesed üldse jala hoogu. Siin on see näha, samas meil ei kästud pärast iga tõukamist sangpommid uuesti jalge vahele lasta, vaid rinnale.

Ühe käega rebimist olen rohkem harjutanud ja seal proovisin ka veidi tulemust teha. Tavaliselt alustatakse nõrgema käega, nagu hiljem aru sain, sest nõrgema käe tulemus loeb. Ma tegin aga paremaga 25x ja vasakuga 20x. See oli päris huvitav. Kui jõutõstmisvõistlusel kogesin erakordset adrenaliinilaksu, siis sangpomm võttis lihtsalt pulsi nii meeletult üles. Meenutas rohkem pikamaajooksu kui tõstmist.

Rebimine:

Kuna hea tulemus võib tähendada üht vaba päeva järgmise nädala metsalaagrist, siis oleks vist võinud ikka pingutada. ;)

Aga huvitav. Meistritel oli väga hea plahvatus ja ühel trapets nagu metsseal. Ma tegin loomulikult rohkem jõuga.

Homme peaks linnaloale saama. Järgnev kuu suht kõik metsas, seega sel nv-l arvatavasti viimased trennid mõneks ajaks. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õige tehnika ongi selline, et tegelikult tõukad jalgade ja kehaga, kätega ainult fikseerid. Ja siis veel niipalju, et nö õigetel võistlustel liidetakse rebimise mõlema käe tulemused kokku, aga see selleks. TUBLI POISS!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi oskab muidu öelda, mis numbrid peaksid mul olema, et minust oleks võistlustel asja. Plaanin ise ka sangpommiga tõsisemalt tegeleda:)

Kaaluni hetkel kuni 80 kilo, seega 24kilosega treeniks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saanud aru mitmest pommi sa tõukasid ja rebisid 24kg? Mis need esimese otsa (maailma meistrid) viskasid?

24 kg ikka jah. Meistrite tulemustes pole kindel, aga kuskil 50 juures olid need kvalifikatsionis. Rekordtulemus pidi ühel olema 208. Ma küll ei tea, kuidas see arvutatud on. Kvalifikatsioonis piirdusid nad vajalike tulemustega. Samas õige ka, sest võistlus on juba järgmisel nädalal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi oskab muidu öelda, mis numbrid peaksid mul olema, et minust oleks võistlustel asja. Plaanin ise ka sangpommiga tõsisemalt tegeleda:)

Kaaluni hetkel kuni 80 kilo, seega 24kilosega treeniks.

Kui mõni sangpommimees oskab midagi isada, kas tehnika või taktika kohta, siis oleksin isegi üks suur kõrv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui mõni sangpommimees oskab midagi isada, kas tehnika või taktika kohta, siis oleksin isegi üks suur kõrv.

Endal kursaõde eesti meister :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui keegi õiget tehnikat ette näitab, siis õpib kõige paremini.Rebimisel saavad selg ja jalad, eriti selg väga suure koormuse.Samuti peavad olema tugevad õlad ja tugev haare.Minul näiteks väsivad käed esimesena ära,kuna haare on nõrk.Tõukamisel töötavad samuti selg ja jalad väga tugevalt.Mul väsivad õlad seal esimesena.Tõukamisel,et vahepeal õlgu puhata,tuleb pommid rinnale lasta ja hoida.Keha tuleb kallutada tahapoole.Tehakse ka särk märjaks,et pommidel rohkem pidamist oleks.Nii lihtsam hoida.Rebimisel tuleb selja ja jalgadega pommile hea kiirendus anda ning üleval ära fikseerida.Näidata on lihtsam, kui rääkida.

Eestil hetkel kõvemad mehed tõukavad kahte 24 kilost pommi 100-130 korda.Rebivad parema ja vasaku käega kokku 200-240 korda.Rebiksid rohkemgi,aga võistlustel on 10 minutiline ajalimiit.

Kehakaalus -85 kg peaks tõukamise 30 ja rebimise 100 medali saama.Oleneb muidugi võistlustest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ISe sain kuni 90kg ajateenijates II koha : )

Rebimisel ära hoia tugevalt kinni pommist kui yleval, muidu väsib käsi mõttetult.

Tõukamisel jalgadest lasku allapoole .Suht tehniline asi see..pole endalgi tea mis hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×