Jump to content
Daredevil200

Mis te sellisest treeningust arvate?

Recommended Posts

ainult kätekõverdustega sa kaugele ei jõua,

tasakaalustamiseks tee lõuatõmbeid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas teha lõuatõmbeid ja laia haardega lõuatõmbeid mõlemad koos? (selja jaoks)

Ma soovitaks võimalikult erinevaid meetodeid kasutada, nii stimuleerid erinevaid selja osi, tõmba nii laialt pealthaardega (raskem) kui kitsalt althaardega (kergem). Aga alusta raskemaga.

Ise tegin lõuatõmbepäevi, 100tk kord-paar nädalas - kordamööda pealt- ja althaaretega ja väga hästi arendas just lõuatõmbe numbreid - nii et mõne kuu pärast võid juba lisaraskusele mõelda.

Soovitan raamatukogust ka seda raamatud laenutada: Treening tervele kehale - Lars Thool - väga hea raamat üldfüüsilisest ettevalmistusest, eriti lk 70-78 kodus treenimisest.

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Räägi meile enda eesmärkidest ja lisaks ka veel füüsilisest põhjast.

Aitab suuresti edasijuhendamisel ning suunamisel. :D

Olen jõusaaliga tegelenud umbes 3 aastat, ma tavaliselt käin kooliajal jõusaalis ja võrkpalli mängimas, kuid olen täheldanud et neid ei saa mõlemat ühelpäeval teha, näiteks toon siis selle et üleväsimus ja võrkpallis ei ole enam nii head tulemused. Hea ülevaate sain siis kui jäin 2 kuud haigeks ja peale seda kui terveks sain olid tulemused ülltavalt head, lõin kõik pallid maha-mis ei olnud võimalik siis kui tegin 3 x nädalas jõusaali ja 3x nädalas võrkpalli. Kuid tavaliselt ei ole suvel jõusaali võimalusi, kuid otsiks ikka võimalusi, et ennast suvel ka arendada.

Niisiis minu eesmärgiks on lihaseid kasvatada-selle arvelt kaalust juurde võtta ning jõudu suurendada. Olen 18a 185cm ja 77,5kg ideaalne kaal oleks 80-82kg. Eriti on huvitama hakanud bodyweight treeningud nagu planche harjutused jne, milleks on vaja head tasakaalu ja palju jõudu, tahaks samuti enda keha paremini kontrollida, mida saab tõenäoliselt tasakaalu alla liigitada. Mul oleks vaja 2-te programmi 1 on sellejaoks kui ei jõua jõusaalis käia siis harrastada bodyweight harjutusi ja kui jõuab siis jõusaalis käia, et ikka pidev areng oleks.

Arvan et sain kõik kirja pandud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen jõusaaliga tegelenud umbes 3 aastat, ma tavaliselt käin kooliajal jõusaalis ja võrkpalli mängimas, kuid olen täheldanud et neid ei saa mõlemat ühelpäeval teha, näiteks toon siis selle et üleväsimus ja võrkpallis ei ole enam nii head tulemused. Hea ülevaate sain siis kui jäin 2 kuud haigeks ja peale seda kui terveks sain olid tulemused ülltavalt head, lõin kõik pallid maha-mis ei olnud võimalik siis kui tegin 3 x nädalas jõusaali ja 3x nädalas võrkpalli. Kuid tavaliselt ei ole suvel jõusaali võimalusi, kuid otsiks ikka võimalusi, et ennast suvel ka arendada.

Niisiis minu eesmärgiks on lihaseid kasvatada-selle arvelt kaalust juurde võtta ning jõudu suurendada. Olen 18a 185cm ja 77,5kg ideaalne kaal oleks 80-82kg. Eriti on huvitama hakanud bodyweight treeningud nagu planche harjutused jne, milleks on vaja head tasakaalu ja palju jõudu, tahaks samuti enda keha paremini kontrollida, mida saab tõenäoliselt tasakaalu alla liigitada. Mul oleks vaja 2-te programmi 1 on sellejaoks kui ei jõua jõusaalis käia siis harrastada bodyweight harjutusi ja kui jõuab siis jõusaalis käia, et ikka pidev areng oleks.

Arvan et sain kõik kirja pandud :D

Hea ülevaade!

Keharaskusega harjutused on loomulikult huvitavad ning ka mugavad - pole vaja hantlite, kangidega mööda saali joosta, kuid kui oled juba 3 aastat tegelenud jõusaaliga, siis oletan, et vormiliselt põhi all ja seega oleksid keharaskustega treeningud vormishoidmise eesmärgil(kardio). Aga et areneda, saada juurde kuni 5 kilo rasvavaba lihast, oleneb kindlasti, mis aja jooksul, soovitan Sulle keharaskustega treening vahetada välja nädalas ühe kangitrenni vastu. Hoiab keha ja vaimu tasakaalus. Ja kuna teed juba niigi võrkpalli, mis samuti aeroobne treeningu alla, siis jooksmine võib Sinu potentsiaalsele lihaskasvule vastu töötada. Mõtle veidi, ehk tõmbad aeroobset vähemaks. Oluline on kuulata enda keha! Kindlasti kui otsid Muscle and Fitnessist üles koduse treeningu kavad, need on seal päris kasulikud ning kavalad.

Mis veel - ära unusta söömist. Et areneda, peab sööma kvalitseetselt.

Paremate tulemuste saamiseks pöördu enda jõusaalis tegutseva treeneri/asjatundja poole.

Jõudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hea ülevaade!

Keharaskusega harjutused on loomulikult huvitavad ning ka mugavad - pole vaja hantlite, kangidega mööda saali joosta, kuid kui oled juba 3 aastat tegelenud jõusaaliga, siis oletan, et vormiliselt põhi all ja seega oleksid keharaskustega treeningud vormishoidmise eesmärgil(kardio). Aga et areneda, saada juurde kuni 5 kilo rasvavaba lihast, oleneb kindlasti, mis aja jooksul, soovitan Sulle keharaskustega treening vahetada välja nädalas ühe kangitrenni vastu. Hoiab keha ja vaimu tasakaalus. Ja kuna teed juba niigi võrkpalli, mis samuti aeroobne treeningu alla, siis jooksmine võib Sinu potentsiaalsele lihaskasvule vastu töötada. Mõtle veidi, ehk tõmbad aeroobset vähemaks. Oluline on kuulata enda keha! Kindlasti kui otsid Muscle and Fitnessist üles koduse treeningu kavad, need on seal päris kasulikud ning kavalad.

Mis veel - ära unusta söömist. Et areneda, peab sööma kvalitseetselt.

Paremate tulemuste saamiseks pöördu enda jõusaalis tegutseva treeneri/asjatundja poole.

Jõudu!

Ma ei tea keha kultuurist kuigi palju, et kuulata kas see on õige või mitte(kehale), kuid kas on mõningaid häid raamatuid, eelnevalt alustatud teemasid mis käsitlevad seda, kuidas aru saada kuidas keha reageerib erinevatele muutustele ja mida tuleks järgida või muud sellist. Ma olen teinud 3 aastat trenni(jõusaal) ja 8 aastat võrkpalli mänginud aga jh kogemus näitab, et kui palju asjadest ei tea, siis jääb ka arenemisest palju puudu ning nüüd ma olen selle käsile võtnud, et enda keha rohkem tundma õppida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raamatutega on nii, et see on teinekord sama, mis õppida pesukausis ujumist. Midagi nagu oleks, aga täielikku ettekujutust ei saa. Oma kogemustest võin öelda, et olen näinud päris palju sellist rahvast, kes on aastaid kusagil kodus iseseisvalt treeninud ja vanaema või keegi selline tegelane on mingisugustest harjutustest rääkinud ning selle tulemusena on aastaid isegi baasharjutusi valesti ja isegi ohtlikult tehtud ning kõik on segamini nagu puder ja kapsad. Kindlasti soovitan võimalusel kohtuda mõne tunnustatud personaaltreeneriga, kes sulle harjutused täpselt ette näitab ning eriti tore oleks, kui saad treenida mõnes spordiklubis, kus on piisavalt treeningvarustust ning saalitreener. Võimalikult palju vaheldust!

Pea vastu! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii...ma olen erinevaid artikkleid lugenud ning avastasin et kükk, jõutõmme ja rinnale võtt arendavad päris palju lihast ja lisavad kehale massi.

Kuid mismoodi sooritatakse jõutõmmet ja rinnale võttu ei kujuta ette. Harjutusepangast ei osanud otsida. Võiks olla nii et oleks "otsing" harjutuse pangas, et kirjutad jõutõmme ja rinnale võtt ja ongi käes :D

Leidsin jõutõmbe kuidas sooritada kuid rinnale võtt -seda ei ole kuskilt leidnud.

Edited by Daredevil200

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×